łada ma sie jako tako w rosji, w zespole jeździ rosjanin, kasa też idzie od nich więc logo jak najbardziej na miejscu, na mclarenie jest reklama polskiej firmy
Reklamy
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-05-16, 18:55 2010
No i Szu dostał +20 sekund kary i spadł na 12 miejsce.
kit
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków
2010-05-16, 19:16 2010
Ha to mu nie pykło - tak się własnie zastanawiałem co z tego bedzie
A co do Roberta to apetyty były większe ale podium też jest super
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-05-16, 19:28 2010
Dla mnie jak na razie każde podium Kubka z Renault to wielki sukces.
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 476
Miasto: Zielona Gora
2010-05-16, 20:26 2010
Co do tej kary to zdania są podzielone ale wg mnie nie powinien wyprzedzać aż do przekroczenia linii startu mety.
Świetny występ Roberta ale miałem nadzieje na coś więcej gdyby taka forma utrzymała się do końca sezonu trzymajmy kciuki
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
W przepisach nie okreslono kiedy wyscig konczy sie pod Safety Carem a kiedy nie. Wedlug Rossa wyscig w Monaco nie skonczyl sie pod SC a wedlug Ferrari tak i stad kolejna wojna w F1
Dowody, ktore prezentuje Ross jasno potwierdzaja ze ostatnie sekundy wyscigu toczyly sie pod zielona flaga, zielona flaga to nie SC. Gdy jest SC flaga sygnalizacja jest pomaranczowa.
Case closed
Ostatnio zmieniony przez Dimax dnia 2010-05-16, 21:03, w całości zmieniany 1 raz
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2010-05-16, 21:00 2010
gdyby hamilton to zrobił - nie byłoby sprawy w ogóle - wyprzedanie dozwolone bez zastanawiania się i odwoływania...
M. C. Viper
Audi
A4
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław
2010-05-16, 21:08 2010
Dimax napisał:
W przepisach nie okreslono kiedy wyscig konczy sie pod Safety Carem a kiedy nie.
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2010-05-16, 21:23 2010
40.13 nie mowi kiedy wyscig konczy sie pod SC, tylko ze SC zjedzie do pit lane na ostatnim lapie wyscigu. To jest roznica prawda? Punkt 40.13 nie mowi KIEDY wyscig konczy sie pod SC.
Z kolei punkt 40.7 jasno mowi ze kiedy safety car zjedzie do pitow mozna wyprzedzac za 1 safety-line. I nie ma tu zadnego zastrzezenia co do wystapienia sytuacji z pkt. 40.13. Te punkty sa ze soba sprzeczne.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2010-05-16, 22:06 2010
po mojemu nie sprzeczne, jeśli zjeżdża sc w trakcie wyścigu np na przedosttanim kółku, to można wyprzedzać za safty line, jeśli jest ostatnie okrążenie to auta "take the flag" bez wyprzedzania...
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2010-05-16, 22:14 2010
Ale wyscig nie skonczyl sie pod SC bo ogloszono tor czysty, SC zjechal i wywieszono zielona flagę, co wedlug pkt. 40.7 oznacza ze mozna wyprzedzac.
Czyli jak to jest - wedlug przepisow F1 kiedy wyscig konczy sie pod SC???
Wedlug mnie na S/F powinna byc zolta flaga (w kokpitach pomaranczowa sygnalizacja) i najlepiej gdyby sedziowie jasno dali znac "wyscig konczy sie pod SC"
Po jakiego ch.... wywieszaja zielona flage ?
Wszystko byloby klarowne gdyby nie poczatkowy warunek w pkt. 40.13.
Po tym incydencie powinni zmienic regulamin, wtedy nikt nie mialby zadnych watpliwosci:
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
na
40.13 If safety car is beginning the last lap it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2010-05-17, 00:00 2010
Ja także zgadzam się z Brawnem. Zobaczcie jak jest w innych wyścigach np. Nascarze. Tam, jeśli YF nastąpiła na 3 lapy do końca to wyścig trwa pod YF aż do minięcia linii mety przez PC. W tym wyścigu powinno było być tak samo. Bardzo jestem ciekaw kto i jak głosował z sędziów, zwłaszcza Damon Hill. Sądząc po tym co mówili komentatorzy bbc, dyskusja musiała być burzliwa i głosy mocno podzielone.
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2010-05-17, 00:04 2010
Hill napewno byl za schu obiema rekami
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2010-05-17, 08:16 2010
Brawn wszystko wyjasnia podając łopatą pod gębe :
"Odnosząc się do kary nałożonej na Michaela, sądzimy, iż wyścig nie zakończył się w warunkach samochodu bezpieczeństwa. Przyczyna wyjazdu samochodu bezpieczeństwa została usunięta, a FIA na 78 okrążeniu podała informację mówiącą, że pod koniec okrążenia samochód bezpieczeństwa zjedzie do boksów. Kontrola wyścigu zadeklarowała, że tor jest czysty i zostało to potwierdzone przez obsługę toru przy pomocy zielonych flag i świateł za pierwszą linią samochodu bezpieczeństwa. Gdy w przeszłości konieczne było ukończenie wyścigu w warunkach samochodu bezpieczeństwa, na całym torze pozostawiono żółte flagi, jak na przykład w Melbourne w 2009 roku. Na ostatnim okrążeniu powiadomiliśmy naszych kierowców, że mogą ścigać się do mety i Michael wyprzedził Fernando. Będziemy odwoływać się od decyzji sędziów."