Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2010-11-16, 23:02 2010
Fakt jest że renówki były ustawione tylko na prostą, tam zapierdalały, a przez resztę okrążenia jechały wolno, a konfig toru jest taki że wyprzedzać można było tylko na końcu 2 prostych więc nie dało się renówek wyprzedzić. Z oskarżeniami trochę przesadził ale rozumiem rozgoryczenie ciemnego i czerwonego Zresztą ... we wszystko jestem w stanie uwierzyć, wszystkim rządzi kasa i może komuś zależało żeby chociaż silnik reno wygrał ? To przecież nie jest sport a wielki biznes ...
5turbo
Dołączył: 10 Sie 2004
Posty: 359
Miasto: Zabrze
2010-11-18, 15:29 2010
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-11-19, 14:54 2010
Ciekawe zdjęcie z dzisiejszych testów Pirelli
f1.imgci.com/PICTURES/CMS/7900/7946.jpg
Co to jest? Czyżby służyło do dokładnego pomiaru temperatury opon?
Mówisz o tym czymś nad asfaltem?
Na lusterku też chyba jakiś czujnik zamontowali.
mreq
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 177
Miasto: Kraków
2010-11-19, 17:55 2010
Kekacz napisał:
Ciekawe zdjęcie z dzisiejszych testów Pirelli
f1.imgci.com/PICTURES/CMS/7900/7946.jpg
Co to jest? Czyżby służyło do dokładnego pomiaru temperatury opon?
Mnie to wygląda na zestaw rurek Pitota/Prandtla.
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2010-11-20, 11:11 2010
Ponieważ opony mają minimalnie inny kształt (szerokosc w roznych punktach opony) ma to spory wpływ na aerodynamikę stąd też dokładne pomiary przepływu powietrza za kołami