Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-10-10, 11:26      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Nowy artykul o RBR: http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=97317
Sa tam m.in. dobrej jakosci screenshoty (poprzednio byly tylko skany z czasopism). Dzis powinien sie tam tez pojawic wywiad z tworcami.
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-10, 11:40      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
no nie powiem screeny sliczne, ale co z tego?


 
Coolder


Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 197
Miasto: Sosnowiec

Post2003-10-10, 13:03      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Co tu patrzec na obrazki, jak pewnie fiza bedzie do dupy i sie nie bedzie dało w to grac. Tak samo jest z Colinem 3!! Obym sie mylił
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-10-11, 10:39      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
no nie powiem screeny sliczne, ale co z tego?

Moze rzeczywiscie zdrowiej dla nerwow jest nie interesowac sie niczym, co nie zostalo jeszcze wydane. Jedynym usprawiedliwieniem moze byc fakt, ze ci, ktorzy chca solidny symulator rajdowy, sa w znacznie wiekszym stopniu skazani na marzycielstwo niz zwolennicy F1, NASCAR i GT.

Cytat z kontynuacji tego artykulu:
"In fact the level of detail is such that when Richard Burns was in the office actually testing the game, after playing for a while he went into the options menu and tinkered with his car's set-up - and promptly began driving even better."

Zdaje sobie sprawe, ze to moze tylko marketingowa bujda, a wspomniane wczesniej prawdziwe dane od producentow opon moga okazac sie szerokoscia i wysokoscia. Niemniej to wszystko wyglada i zapowiada sie naprawde niezle.
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2003-10-15, 22:58      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tutaj mozna znalezc inny preview Rbr:
http://www.google.com.au/search?q=cache:fumq1yndKWkJ:www.totalgames.net/(2sls00553adm1d553g2b5qyq)/pma/17882+richard+burns+rally+sci&hl=en&ie=UTF-8

A przy okazji przypomne, ze Bugbear caly czas pracuje nad swoim nowym projektem Flatout. Martwi tylko to, ze wydawca bedzie Empire a premiera zostala przesunieta na druga polowe 2004r.
 
Raven


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw

Post2003-10-16, 19:22      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
...a co sie dzieje z XpandRally? Wyjdzie to czy nie? Jak na razie forum tej gry chyba umarlo, , ciekawe jak bedzie z gra...
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-10-17, 12:02      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Raven napisał:
...a co sie dzieje z XpandRally? Wyjdzie to czy nie? Jak na razie forum tej gry chyba umarlo, , ciekawe jak bedzie z gra...

Jesli wyjdzie, to chyba zdobedzie tytul 'najlepsze drzewa w samochodowce'.
Przez okolo pol roku prace nad XR byly zawieszone i byc moze sa nadal, bo np. Chrome w Stanach jeszcze chyba nie wyszedl. Ostatnio oficjalnie ogloszony (bhms) termin wydania w grudniu b.r. podobno jest juz nieaktualny.
Trailer XR z wiosny pokazywal samochody bujajace sie na wybojach, jakby nie mialy amortyzatorow, i wyraznie sterowane klawiszami. Nie moge pojac, jak mozna cos takiego pokazywac na zewnatrz. Z wypowiedzi na forum XR wynikalo, ze tworcy przygladali sie troche Racerowi, poza tym - o ile nie pomylilo mi sie z czyms innym - engine Chrome uzywa ODE (Open Dynamics Engine) do symulacji fizycznej, wiec jakies podstawy i nadzieja na poprawe chyba jeszcze jest.
Ale dla zachowania zdrowia psychicznego lepiej jest raczej porzucic wszelkie nadzieje.
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2003-10-17, 12:26      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Będzie wychodzić jak pierwsza polska samochódwka - excessive speed. Pierwsze screeny, zapowiedzi były w 1993 (jescze z TS pamiętam), miało to byc coś jak Team17racing, czy dużo lepszy Lotus z czasem się zapomniało o tym, powróciło koło 1996, jako konkurencja dla NFS (screeny z z zachodzącym słońcem robiły wrażenie), ale miała byc możliwość jazdy na skróty, zupełnie poza drogą. I znów przycichło. Aż wyszło w 99tym jak się nie mylę. Denna arcadówka w rzucie izometrycznym, coś jak stare Deatch rally, kosmiczne samochody, miny lasery etc. Nie napalajcie się zbytnio chłopaki
 
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2003-10-25, 02:41      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
a no i wczoraj techland uaktualnil strone. Jednak cos sie dzieje.

Martwi mnie tylko ten kawalek:
"Aktualnie programiści kontynuują zaawansowane już prace nad grą. Efekt tych prac zadowoli zarówno zapalonych miłośników gier rajdowych i wyścigowych, jak i graczy nie interesujących się na co dzień tematyką rajdową i grami samochodowymi."

Pewnie fajne samochody i trasy (to dla fanow rajdow), a cala reszta do kitu (czyli arcade dal 10latkow i ich tatusiow).

pozdrawiam
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-10-25, 03:09      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
A może dwa tryby (Arcade i Simulation) będą i mnóstwo aidsów?

khdriver użył cytatu a nie napisał:
Aktualnie programiści kontynuują zaawansowane już prace nad grą. Efekt tych prac zadowoli zarówno zapalonych miłośników gier rajdowych i wyścigowych, jak i graczy nie interesujących się na co dzień tematyką rajdową i grami samochodowymi


Tylko kto to jest "zapalony miłośnik rajdów i wyścigów"
Bo jeżeli to ja mam takim być to są dwa rozwiązania:

1. Jeżeli odpowiedź jest twierdząca to: dostanę w ręce symulator z fizyką jak w realu gdzie odcinki rajdów będą odwzorowane (a zatem będą to odcinki min. 30-50 km), każde muśnięcie czegokolwiek na drodze będzie wywierało poważne skutki, setup oprócz tego co już znamy powinien zawierać elementy tuningu silnika (chociażby zarządzanie mieszanką paliwową - wybór między większą ilością paliwa a powietrza - w zależności od panujących warunków atmosferycznych).

2. Jeżeli odpowiedź jest przecząca: Muszę się zastanowić kim ja jestem jeżeli nie jestem "zapalonym miłośnikiem rajdów i wyścigów".

Może jestem przeginającym maniakiem symulatorów dla którego nie ma miejsca w komercyjnym świecie arkadówek i pseudo-symulatorów
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2003-10-25, 03:46      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Też jestem maniakiem ale jakoś znalazłem sobie to miejsce i jestem zadowolony
żadne burns rally już mi niepotrzebne, właściwie to mogli by wogóle przestać wydawać jakiekolwiek wyścigówki bo i tak nic lepszego od gpl nie będzie
 
khdriver


Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102

Post2003-10-25, 04:10      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
niestety takie czsy... Rzadzi $ i komercha. Ludziska wola proste bzykałki. A to co wola ludziska, to i wola firmy.
....a moze adwrotnie - firmom bardziej sie oplaca zrobic banalne arcade, niz rozbudowanego sima. A przy odpowiedniej promocji ludzie i tak kupia i beda sie zachwycac..

Tak czy siak nie moge przebolec jednego: dlaczego uproszczenie modelu jazdy musi sie zawsze rownac z jego wypaczeniem (tytuly mozna mnozyc od v-rally zaczynajac a na colinie3 konczac). Kazdemu chyba przyjemniej by sie jezdzilo ( i chetniej siegal by po gre) ze swiadomoscia ze ma przynajmniej w kilku procentach odwzorowany model jazdy samochodow, o ktorych moze tylko snic, np. porsche996 czy imprezy. Mozna przeciez zastosowac (jak w f12kx od EA) szereg uproszczen i tzw. cheatow, ktore bylyby idealnym kompromisem dla dzieciakow i maniakow realizmu.

A w ogole to marzy mi sie, ze kiedys, jak juz bede starym dziadem, w koncu jakas firma stworzy idealny kod odwzorowyjacy prawdziwa fizyke jazdy i bedzie go sprzedawac innym firmom, ktore z kolei beda go mogly podkladac i modyfikowac w zaleznosci od rodzaju gry (rally, racing itd). Czyli cos na ksztalt obecnego tworzenia fpp na enginach quake'a, unreala czy czego tam jeszcze.. marzenia dobra rzecz.. ide spac!
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-10-25, 11:30      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Widzisz Speedy Tobie nie potrzebne. A ja na przykład chciałbym kiedyś przejechać odwzorowany sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata.

Dla mnie to co się dzieje obecnie na Rajdowych trasach światowego championatu to po prostu miodzio. Walka na najwyższym poziomie.
No i marzy się od razu wystartowanie samemu w takim cyklu. A że kasy nie ma to zostają symulatory.

Już sobie wyobrażam jazdę po wąskich asfaltówkach rajdu San Remo z prędkością 90-120 km na godzinę gdzie każde opóźnienie hamowania kończy się 40 metrów poniżej poziomu drogi. A do tego zmienne warunki i strategia doboru opon. No rewelacja...

Wcale nie uważam że GPL to już szczyt możliwości symulacyjnych. Może jednak znajdzie się ktoś kiedyś by taki symulator stworzyć. Może, może, może...
 
Raven


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw

Post2003-10-25, 18:09      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Dla mnie to co się dzieje obecnie na Rajdowych trasach światowego championatu to po prostu miodzio. Walka na najwyższym poziomie.

A dla mnie MS to wielka chala! FIA zamordowala calkowicie kierowcow prywatnych, nikt juz nie jezdzi w wrc poza fabryka (pomijam bardzo nieliczne wyjatki, gdzie polowa to bogate dzieci lub biznesmeni). Cala zabawa kreci sie tylko wokol fabryki, nie ma prawie nic o s1600 czy Nce. Qrwica mnie bierze jak o tym mysle, gdzie te piekne czasy, gdy prywaciarze mogli wlaczyc o zwyciestwo??? A FIA caly czas tylko chce cos spieprzyc, spieprzyla IMO formule 1 (no bo gdzie te zaciete pojedynki z czasow Prosta, Senny, Mansella?), a teraz wzieli sie na rajdy, szkoda gadac...
A wracajac do tematu- sim rajdowy nie wyjdzie jeszcze baaaardzo dlugo, taka jest mentalnosc producentow gier, a bierze sie to stad, ze o wiele lepiej schodza arcadowe chalki niz rasowe simy. Jak dla mnie GPL jest na razie najlepszym symulatorem w jaki gralem, szkoda ze nie starczylo mi... nawet nie wiem czego, chyba za duzo trenowac by trzeba bylo, a jednak temat wciaz nie ten.
 
Swif





Post2003-11-06, 11:40      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Raven napisał:
gdzie te piekne czasy, gdy prywaciarze mogli wlaczyc o zwyciestwo???

Może nas oświecisz kiedy właściwie były te czasy Wiesz, w tym świecie w którym ja żyję nigdy kierowcy prywatni nie wygrywali z fabrykami...
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: