Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony 1, 2, 3 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
M. C. Viper





Post2002-08-28, 17:59      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
prosze poczytac tutaj:
http://www.sci.co.uk/corporate/press_releases/detail.asp?id=94

ciekawe co to za cudo wyjdzie... bo SCi to ta firma od Rally Championship

az nie moge sie doczekac

czyzby "Rudy" pozazdroscil?
 
Reklamy
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-08-28, 20:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Taa a za rok wyjdzie Marcus Gronholm Rally
 
Samer





Post2002-08-28, 21:10      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
A jak juz taki temat , to moze by zamienic nazwe z Xpand Rally m a Krzysztow Holowczyc Rally
 
M. C. Viper





Post2002-08-28, 21:11      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
na tyle co sie poznalem na ludziach co to robia, to bys sam nie uwierzyl czyim nazwiskiem ta gra bylaby serwowana
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2002-08-28, 21:19      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Samer napisał:
to moze by zamienic nazwe z Xpand Rally m a Krzysztow Holowczyc Rally


taaa, a FIFA 2002 PL na Buncol Memorial
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-08-28, 22:58      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Buncol
 
Raven


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1686
Miasto: Wroclaw

Post2002-08-29, 16:21      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
A jak juz taki temat , to moze by zamienic nazwe z Xpand Rally m a Krzysztow Holowczyc Rally


Chyba bardziej pasowaloby Leszek Kuzaj Rally!
 
M. C. Viper





Post2002-08-29, 18:19      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
samer napisał:
...Krzysztow...




ach... czy Richie musi miec zawsze racje?
 
topdrive





Post2002-08-29, 21:31      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
hehe, ale ja i tak poczekam i zobaczy sie co z tego wyjdzie..
bo jak zrobia oesy jak w rc i niezla fize, to moze byc niezle
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-09-30, 13:41      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Jest troche nowych informacji o RBR: http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=14634&postdays=0&postorder=asc&start=0
Moze cos dobrego z tego wyjdzie.
 
Teq


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa

Post2003-10-01, 21:33      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Im wiecej o tym czytam, tym bardziej zaczynam wierzyc, ze bedzie to drugi w kolejnosci prawdziwy symulator rajdowy po Rally Trophy.
Czesc z grupy tworzacej gre (sim?) udziela sie na forach bhm i high gear, co nalezy zaliczyc jako duzy plus, ale co wazniejesze z ich wypowiedzi i z tego co sami deklaruja mozna wnioskowac, ze znaja i jezdza sami w prawdziwe symulatory (GPL pisza duzymi literami ), co daje im kredyt wiarygodnosci i pewnosc, ze wiedza co robia.

Tutaj link do frum hg z ich wypowiedziami: http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forum/viewtopic.php?p=526550

Kolesie so gotowi i zwarci na sugestie i pomysly.

Z ciekawszych rzeczy: silnik fizyczny bedzie symulowal w czasie rzeczywistym prace silnika!, samochody sa tworzone na podstawie blueprintow (to w zasadzie podstawa), model opon jest oparty na prawdziwych danych.

Moze byc niezle.
 
topdrive





Post2003-10-02, 13:40      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
czytalem i powiem tylko tyle, ze zapowiada sie naprawde niezle :] mam nadzieje ze nie spala tego, bo jesli faktycznie zaczynaja liczyc juz w real-time wiele rzeczy, to bedzie to naprawde postep .. :] bo nie wiem jaka gra liczyla prace silnika ... chyba jeszcze zadna .. (mowie o modelowaniu wielu danych dla silnika i wyliczaniu parametrow w real-time..).
wiec, mam nadzieje ze nie skopia.. a co do opon, to podoba mi sie, ze korzystaja z prawdziwych danych .. :]
teraz pozostaje tylko modlic sie, zeb naprawde cos z tego wyszlo.. a co do tych ludzi, to faktycznie, sa bardziej wiarygodni niz jacykolwiek tworcy do tej pory (nie licze np Kunos`a od NetKar bo on rozmawial z ludzmi a pozniej robil dopiero, wiec jeszcze lepiej niz co kolwiek do tej pory )..
3majmy kciuki, zeby RBR wypalil... :]
pozdroofka.. paps
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-02, 18:59      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
co to znaczy ze gra oblicza parametry silnika real time? a w gpl to niby co oblicza po 5 sekundach?
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-10-02, 20:59      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
co to znaczy ze gra oblicza parametry silnika real time? a w GPL to niby co oblicza po 5 sekundach?

Chodzi pewnie o ten artykul http://www.bhmotorsports.com/RBR/screenshot/5374, juz dosc stary zreszta. W GPL i innych symulatorach przypuszczalnie jest zadana charakterystyka silnika tzn. zaleznosc momentu obrotowego od obrotow i otwarcia przepustnicy. Byc moze nie jest ona zupelnie statyczna, ale jeszcze modyfikowana zaleznie od dodatkowych parametrow, np. stopnia uszkodzenia silnika (LFS).

W RBR goscie probowali zasymulowac prace silnika, tzn. np. zmiany cisnien w komorach spalania w zaleznosci od roznych czynnikow, jak temperatura, cisnienie zewnetrzne i sklad mieszanki. Pewnie i ma to swoje zalety, jak wiarygodna zaleznosc pracy silnika od uszkodzen podzespolow albo 'naprawde dzialajacy' ALS.

Moim zdaniem takie podejscie to jednak przesada. Mysle, ze lepiej nie robic rewolucji na wszystkich frontach, bo pewnie nie wszedzie wyjdzie. Akurat wolalbym, zeby w przypadku symulacji rajdowej ktos zrobil rewolucje w modelu oddzialywania opon z nawierzchniami sypkimi. A co do tej symulacji silnika, to zaloze sie, ze i tak na koncu dobierali parametry wejsciowe tak, zeby uzyskac tradycyjna charakterystyke silnika, bo pewnie tylko do takich danych mogli miec dostep. Nawet jakby mieli wiecej danych, to taka uproszczona symulacja nie dalaby dobrych wynikow na ich podstawie. A w ogole to nie wiadomo co im z tego wyszlo.
 
topdrive





Post2003-10-02, 22:28      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
nom, niewiadomo co im wyszlo..
ale miejmy nadzieje ze jakos to wyglonda..
piszesz, ze i tak musileli miec jakas charaketrystyke wejsciowa.. niekoniecznie.. jesli, podaja parametry i one wyliczjaa charakterystyke, to niekoniecznie.. po prostu podali parametry dla zimnego silnika i koniec. tu nie masz charalkterystki ktora jest modyfikacja jakiej podanej na starcie, tylko liczona.. tzn wg nich... nie wiem, mam nadzieje ze to wyapli..
a co do opon i ich pracy z podlozem.. na ten temat, tez sie mowi sporo.. mam nadzieje, ze bedzie ok, i ze wreszcie kolo bedzie potrafilo pracowac odpowiednio z sypkimi powierzchanimi, jak i z utwardzonymi... mam nadzieje ze to bedzie ok, bo to jest podstawa symulacji przeciez... wspolpraca kola z podlozem... a dokladniej opony z podlozem. jeslo opona zachowuje sie nienaturalnie, to calosc realizmu automatycznie leci na leb na szyje.. jesli tylko opona dobrze wspolgra z podlozem, to dostaniemy cos na poziomie LFSa, bo tam najlepiej jest zrobiona praca opony... dzieki temy efekt jest tak dobry... to jst chyba najlepszy przyklad jaki znam na pokazanie jak wazny jest model opony... nie wiem jak to jest w GPL z oponami, bo po prostu nie gralem za duzo, ale pewnie opona nie pracuje tak jak w LFS...
a co do liczenia fizyki w GPL, to tam jest staly model silnika, nie zmienia sie za bardzo w czasie jazdy, a to wlasnie bedzie mozliwe w RBR.. np przejazd przez wode, spowoduje zmiane charakterystki silnika na okres zanim nie odzyska pelnej temperatury pracy itp...
mam nadzieje ze giera wypali... a jak na razie pozostaje czekac..

pozdrowienia..
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony 1, 2, 3 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: