Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-03-18, 14:02 Wyniki!!!
Przciez ja dobrze o tym wiem ze tak nie moze byc co nawet przyznalem po wyscigu jak zobaczylem do czego zdolne sa 200 m warpy ktore widzialem 1 raz w zyciu
Teraz jak i zawsze z tymi ^$&^% warpami staram sie jezdzic z daleka i nie atakowac... jak znowu zobacze ze mam warpy 100 metrowe to nawet nie pojade w wyscigu
JEDNAK michigan i sears point pojechalem wcale nie z mniejszym pingiem i bylo OK nikt nie mial zastrzezen, warpy 100m nie wystepowaly nie wiem od czego to zalezy
W okresie Pocono zauwazylem tez ze wielki procent plikow jakie sciaglem przez ftp i www itp bylo uszkodzonych... chyba normalnie po prostu cos bylo skopane i pakiety u mnie wariowaly byly blednie przesylane i tylko to moze mi tlumaczyc pojawienie sie 200m dalej na torze taka jest moja teoria
Ostatnio zmieniony przez Dimax dnia 2003-03-18, 14:07, w całości zmieniany 3 razy
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-18, 14:03 Wyniki!!!
Dimax mnie wyeliminowal warpem o 200m z wyscigu, jednak poniekad to nie jego wina.. ale i jego jednak W dla obu Dima i Mloda to nie byloby sprawiedliwe, bo Dimax ostatnio juz widzialem jezdzi dalej od innych, nie walczy blisko o miejsca zeby nie stwarzac wlasnie zagrozenia, a Mlod na Pocono to inna bajka - mimo, ze warpowal na maxa walczyl ze mna o pozycje kolo w kolo i to samo za chwile z uxim az uxiego wywalil z wyscigu przez to, dla mnie taka glupota i chec wyprzedzenia za wszelka cene nawet wywalenia przeciwnikow SWIADOMYM swoich warpow zakrawa na DQ
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 14:13 Wyniki!!!
Wydaje mi sie, ze od razu trzeba bedzie zrobic nowelizacje regulaminu.
I albo sztywno trzymac sie zasady, ze warpujacy i znikajacy podczas sesji treningowych kierowca nie ma prawa wystartowac w wyscigu, albo pozwolic mu na udzial w wyscigu z zastrzezeniem, ze kazdy powazny wypadek spodowowany przez slaba jakosc jego polaczenia bedzie rownoznaczny z otrzymaniem DQ na nastepny wyscig.
Niedopuszczalna jest obecnosc tak warpujacych kierowcow, nawet jesli sa wolniejsi nie sposob z nimi walczyc, zeby nie narazic sie na wyeliminowanie z wyscigu przez warpa. A to juz powaznie wypacza wyniki i odbiera przyjemnosc z rywalizacji na torze.
IMHO powinno byc krotko:
warpujesz i/lub znikasz - nie jedziesz. I ewentualnie moze w takim przypadku przyslugiwac dodatkowy PROV.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 14:16 Wyniki!!!
I zadne tlumaczenia typu "teraz warpuje, ale za pol godziny wszystko bedzie ok" nie powinny byc w ogole brane pod uwage.
Zreszta co tu duzo gadac - to nie GPL gdzie po wywaleniu przez czyjegos warpa mozna zrobic shift+r i jechac dalej, pod YF dogonic stawke i zero problemu. Tutaj czesto czyjs warp konczy innemu driverowi wyscig
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-03-18, 14:19 Wyniki!!!
Kavoo nie przesadzajmy moze ?? Wystarczy ze kazdy bedzie wiedzial ze jesli powiedzialo mu pare osob ze znika to ma uwazac !!! Jesli bedzie taki przypadek ze ktos caly wyscig ma warpy ale jedzie i wywala nimi innych to dostanie odpowiednia kare bez wzgledu na warpy .. Powinno to ostudzic zapaly Choc moze jednak warto cos o tym w regulaminie wspomniec ?
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 14:23 Wyniki!!!
Ale co to znaczy "uwazal"?? To znaczy ze jesli bede jechal za nim i go zaatakuje to ma wyjechac pod bande i mnie puscic? A jesli on bedzie jechal za mna i bedzie szybszy to ma zakaz wyprzedzania mnie?
Nierealne...
PiotreQ
2003-03-18, 14:34 Wyniki!!!
Warpów się wyeliminować nie da
Jeśli ktoś warpuje, o tym wie i pojedzie w wyścigu to czyni to na własną odpowiedzialność i ponosi tego pełne konsekwencje. Tylko jak udowodnić, że kierowca wiedział o swoich warpach ??? Bo on może widzieć innych prawidłowo a tylo jego pozycja na torze może być przekłamywana. A to, że inni będą mu gadać, że warpuje to żaden dowód. Jeśli zmówi się kilku driverów i zacznie sypać do Aro teksty o warpach to niby Aro ma wyjść i nie jechać ? Do tego jednemu będzie znikać a innemu nie, więc kto ma to sprawdzać ?
Przecież interface sieciowy nascara sprawdza pinga w momencie łączenia do serwera i jeśli jest za duży to nie wpuszcza (przy aktywacji tej opcji). A do tego warp, jako element losowy, jest trudny do przewidzenia i może być tak, że po serii warpów łącze się uspokaja a zaraz potem, najczęściej w chwili ataku, daje znać o sobie ze zdwojoną siłą
Nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 14:42 Wyniki!!!
PiotreQ napisał:
Tylko jak udowodnić, że kierowca wiedział o swoich warpach ???
Zawsze kierowca ktory zauwazy warpy czy znikanie innego kierowcy moze dac na forum wycinki replaya z practice czy warmupu na potwierdzenie swoich zastrzezen. I skoro informowal o tym warpujacego to sprawa jest oczywista.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 14:50 Wyniki!!!
No prosze... u nas zawsze wszystko musi byc na odwrot
Cytat z Regulaminu ESCORS:
Cytat:
A driver, involved in a incident or any other rule violation, in which warp played at least a minor role, is to be found guilty for causing that incident or rule violation.
A u nas warp jest okolicznoscia lagodzaca i mozna nim bezkarnie wykosic pol stawki
PiotreQ
2003-03-18, 15:04 Wyniki!!!
No fajnie, tylko trzeba wziąść poprawkę na jakość ich i naszych łączy.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-18, 15:04 Wyniki!!!
Piotreq ja rozumiem, ze probujesz bronic w tym wypadku Mloda, ale nie rozumiem po co udajesz...nie wiedzacego Mlod dobrze wiedzial, ze warpuje sam, a jakby tego bylo malo puscilem mu co najmniej 4 privy
ALE WARPUJESZ ((
WIEM ((
TO MOZE NIE WALCZ BO STRACH? ((
SPOKO ZARAZ MI SIE POPRAWI QUALITY..
ALE SKACZESZ PO CALYM TORZE! (( zaraz kogos wywalisz
NIEEE JUZ MAM 880 QUALITY
i miedzy takimi gadkami driver atakuje mnie, potem Uxiego 5 lapow po kolei na kazdym zakrecie, az w koncu wywala uxiego, powiedz mi Piter gdzie tu nie wiadomo ze driver warpowal na maxa?
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 15:10 Wyniki!!!
To ze ktos ma lacze takie a nie inne dla mnie nie ma zadnego znaczenia i nie jest zadnym tlumaczeniem.
Bo rownie dobrze ktos z zaszumionymi na maxa potami moglby sie tlumaczyc "bez paniki, jade ostroznie, na razie mnie rzuca po torze na boki ale jeszcze pol godziny pojade to sie poty wyrobia i moze przestanie rzucac"...
Nieistotne czy ktos ma zwalona kierownice czy lacze - tak czy siak sprzetowo nie spelnia warunkow bezpiecznego scigania sie w wyscigu i nie powinien zostac do wyscigu dopuszczany.
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-03-18, 15:18 Wyniki!!!
to co -chcesz wydac wyrok na wszystkich modemowcow ?
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-03-18, 15:19 Wyniki!!!
Dlaczego na wszystkich modemowcow? Akurat nie zauwazylem zeby modemowcy warpowali tak zeby nie mozna bylo sie do nich zblizyc.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-18, 15:21 Wyniki!!!
Nogal jakich modemowcow? jedyne przypadki jakie znam w naszej lidze to nie modemowcy tylko Dimax i Mlod, Dimax jezdzi teraz tak, zeby nie zepsuc nikomu wyscigu juz a Mlod przesiadl sie juz na modem i jest tez duzo lepiej, wiec nie widze problemu, rozmowa jest o Pocono, gdzie byly przez te warpy wypadki, a niepotrzebnie, bo o warpach wyraznie mowili inni