Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Wreszcie cos normalnego
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Wreszcie cos normalnego

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-06-10, 14:25      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
Sporo tweaków do Thiefa, łącznie z patchem usuwającym podświetlanie obiektów:

http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=72243&start=120
 
Reklamy
Drummer





Post2004-06-10, 21:48      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
A mnie jedna rzecz wkurza: przestawianie suwakow w opcjach detali grafy nie zmienia u mnie wygladu gry i nie mialbym nic przeciwko temu, ale plynnosc niestety nadal ta sama. Gra wyglada jakby caly czas byla ustawiona na high, a chcialbym grac troche plynniej, jakies sugestie?
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2004-06-11, 10:31      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
Podobno jednym z bugów w T3 jest to, że gra chodzi na max detalach cały czas.
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-06-11, 13:00      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
Nie możliwe - u mnie na full jest 25-30 fps, zmniejszyłem troche detale, cienie, lights cutoff i jest 60...
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2004-06-11, 13:30      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
wlasnie to wyczytalem

Ion Storm potwierdził, że gra "Thief: Deadly Shadows" posiada dość poważny błąd - dotyczy to zarówno wersji PC, jak i tej przeznaczonej na konsolę Xbox. Problem pojawia się, gdy gracz próbuje zapisać stan gry na każdym innym poziomie trudności poza "Normal".

Jeśli próbujemy tego dokonać, polecenia zostaje zignorowane. Jedynym sposobem na ominięcie tej niedogodności jest wyłączenie gry, uruchomienie jej ponownie i wczytanie zapisanego stanu.

Ion Storm zapowiedział wprowadzenie odpowiedniego patcha, który upora się z usterką. Pojawia się jednak pytanie, jak błąd zostanie poprawiony w przypadku konsoli Xbox, gdyż jeśli chodzi o wersję PC to instalowanie wszelakich poprawek stanowi dla przeciętnego użytkownika komputera standardową czynność
 
Drummer





Post2004-06-11, 22:18      Wreszcie cos normalnego Odpowiedz z cytatem
Z tego co sie orientuje to na xboxa mozna bez problemu zaladowac patcha i takowy tez ma byc.
Slyszalem tez, ze mimo zmiany ustawienia poziomu na hard czy expert reakcje AI pozostaja takie same, zmienia sie tylko ich liczebnosc, dlatego stosunkowo latwo gra sie w nowego Thiefa.
A w opcjach grafiki niestety nic nie moge uczynic w celu poprawy plynnosci oprocz zmiany rozdzialki na 800x600.
Jezeli kogos denerwuje opoznienie myszy w TS to w pliku default.ini jest taki wpis, nalezy zmienic MouseLagThreshold z 75 na 0 (w obydwoch), zdecydowanie poprawia rozgladanie sie mysza.

[Flesh]
; TTP 26348 - set light and shadow intensity tolerances to zero will impede performance,
; but it will fix this bug. They were 10 & 30, respectively. Ian and John Talley will attempt
; some optimizations later.
LightIntensityTolerance=0
ShadowIntensityTolerance=0
StaticVPScale=100
DynVPScale=60
DynVPMinRotationRate=30
Overbright=True
Multisample=0
UseNewConversion=True
MaxAnisotropy=2
MipFilter=2
MouseLagThreshold=75
RemapRogueUVs=true
UVThreshold=500
MouseLagThreshold=75
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Wreszcie cos normalnego Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: