Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-12, 12:42 Wrażenia po treningu ATLANTA
Richie ... brawo... znowu mogles mi dokopac (to jakis kompleks?).. ale wyluzuj sie, bo nie masz racji..
mi nie chodzi o tych co wyjezdzaja z pitu, ale o tych co akurat torem jada ... jazda po zewnetrzej czesci toru ulatwila by wjazd wyjezdzajacym, ktorzy nie zawsze maja informacje kto jedzie, bo jak wiemy samochody znikaja i moze sie zrobic niewesolo.
przy czym zwracam uwage ze uzylem slowa "zalecenie" a nie "nakaz"
_________________
Tiges/WIZZ.arts
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-12 12:43 ]
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 12:48 Wrażenia po treningu ATLANTA
kto wyjezdza z pitu ma obowiazek dac komunikat PASS HIGH czyli wiadomo ze w tym momencie trzeba jechac zewnetrzna... nie rozumioem w czym rewolucja ? poza tym znikniecia zdarzaja sie rzadko, raczej warpowanie choc do konca nie wiem bo mnie nigdy a ostatnio znikanie tylko tobie z tego co pamietam jak mi wjechales w...
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-12, 12:50 Wrażenia po treningu ATLANTA
W tym ze o tym sie zapomina i ludzie wciskaja te autochaty (i to w roznych momentach) i guzik z tego jest (moze jednak zrobic je w jezyku polskim?).
Trudno nazwac "wjechaniem w dupe" fakt ze znalazlem dokladnie tam gdzie ty po 20 sekundowaym warpie (na swoim replayu nawet czas u mnie sie raz cofa raz przeskakuje do przodu). Z mojego punkty widzenia ty zmaterializowales sie na moim dachu
ps. vette jednak zrozumial o co chodzi (hmmm, ciekawe dlaczego, czyzby mial jakies nadprzyrodzone zdolnosci?), wiec nie odwracaj kota ogonem, bo dalej zostaje kwestia jak to sie ma do twojej teorii o przecinaniu toru i wysmianiu mnie przy okazji?
_________________
Tiges/WIZZ.arts
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-12 13:01 ]
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-12, 13:02 Wrażenia po treningu ATLANTA
W GPL uprzedzanie o wyjezdzie z pitow zdaje egzamin wiec i tu bedzie dzialac. Nie ma mowy o zapominaniu! Na kazdym torze jest fregment przy wew rozbiegowy dla wyjezdzajacych. Kurde lepiej niz na autostradzie. Do tego spotter wyraznie mowi kiedy mozna przyspieszyc i kiedy mozna wjechac na tor. Tak sie sklada ze zazwyczaj mozna dopiero po pierwszym zakrecie. Mimo to czesto sie zdarza widziec jak ktos wyjezdza bez komunikatu i od razu na optymalny tor. Ostatnio kogos przytarlem po takim manewrze. ( Po replayu okazalo sie ze to Piotreq ). Nie mniej jednak tego typu zachowania sa niedopuszczalne tzn. olanie autochatu lub uzycie go w niewlasciwym momencie. O wjezdzaniu jak chlop z pola juz nie wspominam.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 13:05 Wrażenia po treningu ATLANTA
Tiges zauwaz ze vette napisal ze tez chwile mu zajelo nim sie domyslil o co ci chodzilo z tegoc o napisales wynikalo ze chodzi wlasnie o wyjezdzajacego z pitu, twoj wiec blad ze wypowiedziales sie nieprecyzyjnie
zgadzam sie z Ozonem i nie moze byc tu zadnej mowy o zapominaniu za zapominanie bedzie DQ i juz nastepnym razem nie bedzie nikt zapominal , a jesli chodzi o autochaty to prosilem zeby byly jednolite i wtedy nie bedzie oczoplasu kiedy za kazdym razem trzeba patrzyc czy to autochat czy moze cos innego ktos pisze, ale z tego co widzialem do niektorych mozna jak groch o sciane jedni tak drudzy inaczej eh
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-12, 13:07 Wrażenia po treningu ATLANTA
I zeby bylo jasne : uwazam ze wlasciwy moment na chat "...pass high" jest przed przekroczeniem linii i wjechaniu na tor. Na Pocono to jest gdzies w 3/4 pierwszego zakretu. Wczesniej komunikat ma dla mnie, jadacego torem, wartosc czysto rozrywkowa.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 13:08 Wrażenia po treningu ATLANTA
aha jeszcze jednego prosze sie przyzwyczajac:
1. podczas practice,qual,race itede za wszelka cene jesli to tylko mozliwe nie wychodzimy z toru na srodku,z boku, spod bandy,z trawy itede, jedyne miejsce gdzie mozna wyjsc do menu z toru to PIT, nie mozna wciskac ESC w azdnym innym miejscu ! trzeba dojechac do PITS tak jak w realu zeby wyjsc do menu i np. zmienic setup
2.co do lotnych startow - jesli juz sie zdarzy ze ktos zostanie w tyle (chociaz nie powinno!) to w momencie komunikatu ze "pace car zjechal do pitu" czyli na ostatniej prostej przed GF zabronione jest juzj akiekolwiek podjezdzanie, trzeba jechac juz do GF ze stala predkoscia, sila rzeczy w interesie kazdego jest wiec w tej chwili jechanie w bliskiej prawidlowej odleglosci za kierowcami przed soba przez restartem
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-12, 13:10 Wrażenia po treningu ATLANTA
Ale jednak zrozumial ....
Zgadzam sie ze kilka DQ nauczy uwagi. I jezeli to ma byc jedyna metoda to nie mam juz wiecej pytan.
(co dalej nie tlumaczy twojego zachowania)
_________________
Tiges/WIZZ.arts
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-12 13:15 ]
PiotreQ
2001-10-12, 13:10 Wrażenia po treningu ATLANTA
Tak, coś sobie przypominam
I zupełnie nie wiem czemu tak wyjechałem
PiotreQ
2001-10-12, 13:14 Wrażenia po treningu ATLANTA
Richie, trochę nie kumam pierwszego punktu o wychodzeniu z toru. Dużo bardziej bezpieczne jest przecież zjechanie na trawę i wyjście z tamtąd niż wjeżdżanie do pitów. Przecież w pitach można akurat trafić na kogoś, kto właśnie w tym samym momencie wchodzi na tor.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 13:38 Wrażenia po treningu ATLANTA
to co ze trafisz ? to poczekasz po pierwsze jak sie bawimy w realizm to juz niech bedzie realizm a po drugie nauczy to pitowania bardzo dobrze tych co nie chca cwiczyc offline, po trzeciez juz kilkla razy widzialem tych, co probowali zjezdzac na trawe ! w koncu robili spina i ktos sie wn ich wwalal a tak to komunikacik, zwolnienie i jazda do pitu zadnych zatrzymywan sie na torze ani trawie przy torze,a w ogole to taka jest zasada w NASCAR chyba ze jezdzimy w gierke Nascar 4 anie w Sima Nascar 4
PiotreQ
2001-10-12, 14:14 Wrażenia po treningu ATLANTA
Ja nie mówię o tych co próbują specjalnie zjeżdżać na trawę. Chodzi mi o to, że jak zrobię spina, walnę w bandę czy cokolwiek innego mi sie stanie i w wyniku tego zatrzymam się na trawie/poboczu to nie ma sensu pchać się do pitów tylko po to, żeby zrobić tam ESC. Wiadomo jak fajnie rusza się na trawie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 15:02 Wrażenia po treningu ATLANTA
jesli mozesz tylko jechac normalnie to powinienes jechac do pitow z w/w argumentow, w sprawie regulaminu cos sie ruszylo i to duzo na plus ale jeszcze brakuje kogos do pomocy bo mam pewien bardzo dobry pomysl...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-12, 15:42 Wrażenia po treningu ATLANTA
no dobra jeden pan jak zwykle okazal sie zajebisty i moge powiedziec tyle, ze regulamin takze zaj***sty tak ze oczy wam wyjda na wierzch bedzie gotowy w przyszlym tygodniu, dzis wyjezdzam na studia wroce w poniedzialek i dam znac ok. wtorku dokladna date rozpoczecia ligi wyscigow, regulamin itede, specjalnie na studia biore laptopa zeby tio przygotowywac wieczorami wiec cwiczcie przez weekend ostro!
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-10-12, 15:47 Wrażenia po treningu ATLANTA
Richie, czy bedzie tez czesc regulaminu z miejsca o ktorym mysle? :smile:
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lefty dnia 2001-10-12 16:31 ]