Z tymi setupami w RBR (przynajmniej na asfalt) to jakaś lipa jest. Z ciekawości poprzestawiałem amortyzatory na graniczne w góre wartości a mapowanie centralnego dyfra dla gazu dałem na cały zakres 0%. Nie ma bata furka powinna sie całkiem inaczej zachowywać a tutaj gdzie tam. Wszystko jest tak samo jak było
Przyzwyczajony do swojego setupu ktory wczoraj robiłem na asfalt postanowiłem go porównać z defaultowym.....zgroza....dalej tak samo jechałem jak na przerabianym w wielu miejscach
Rozwalić połowe ustawien w setupie i zeby nie odczuc jakiejkolwiek zmiany w zachowaniu wozu to coś jest albo nie tak z samą gra albo te auta sa tak mało podatne na zmiany ze to az niemozliwe
Moje pozytywne wyobrażenie o RBR zaczeło z leksza podupadać. Jeździ się świetnie ale żeby tak diametralne zmiany poczynione w setupie nie miały wpływu na zachowanie sie wozu budzi mój poważny niepokój.
Podkreślam iż mam na myśli póki co asfalty bo na szutrach zmiekczyłem zawieszenie i wyraźnie to czuje.
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-09-10, 20:16 wasze ustawienia i setupy
Choc malo pomykalem asfaltami, bo jakos tak mi nie pasuja, to mam podobne spostrzezenia. Lekkie "ruszenie" rolbarami, sprezynami czy teleskopami jest zaraz mocno odczuwalne na szutrach poprzez inne zachowanie samochodu. Natomiast na asfalcie prawie tego nie ma. Nie wiem czy to bug czy wlasnie tak ma byc na tej nawierzchni?
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-10, 22:03 wasze ustawienia i setupy
W instrukcji mapowanie dyfrów jest opisane Właśnie zauważyłem więc ide testować ile to da
EDIT:
Szybko się wyjaśniło iż wcześniejsze psioczenie nie powinno mieć miejsca. Można dyframi zrobić z furki cudaka
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-09-12, 20:53 wasze ustawienia i setupy
Moze ktos sklecil jakies sety pod citroena i zechcialby sie nimi podzilic?? Darkman - Ty chyba juz pdf'a znasz na pamiec - moze jezdziles juz xsara??
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-09-12, 21:56 wasze ustawienia i setupy
ja od dwoch dni dostrajam xsare od rana do wieczora, ale jeszcze nie skonczylem
logimen
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 62
Miasto: Warszawa
2004-09-12, 22:32 wasze ustawienia i setupy
A mnie juz szlag trafia !! Jezdze od rana do wieczora chirdonhead Lancerem i nie schodze ponizej 3:35:xx :/
Mam to juz gdzies, nie gram w RBR bo mnie to wkurza
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-09-12, 22:38 wasze ustawienia i setupy
Cytat:
A mnie juz szlag trafia !! Jezdze od rana do wieczora chirdonhead Lancerem i nie schodze ponizej 3:35:xx :/
Mam to juz gdzies, nie gram w RBR bo mnie to wkurza
no to czas wrocic do Colina
tam nic nie wkurza, mozna sobie wygrac....
aha w Need for Speed tez mozna do wieczora nawet wygrac...
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-09-12, 22:52 wasze ustawienia i setupy
logimen napisał:
A mnie juz szlag trafia !! Jezdze od rana do wieczora chirdonhead Lancerem i nie schodze ponizej 3:35:xx :/
Mam to juz gdzies, nie gram w RBR bo mnie to wkurza
też tak miałem 3:30, potem 3:25 ...
potem postanowilem cwiczyc prowadzenie auta na krotkim odcinku szkolnym bo duzo roznych zakretow i latwo zapamietac i jezdzilem tak dlugo az za kazdym razem bylo prawie idealnie Wtedy przeniosłem się znowu na chirdnonhead i 3:20 , 3:18, 3:16, 3:15, 3:14, 3:13,88
Ale taka jazda nie ma nic wspolnego z rajdem to jest typowa jazda na pamieć, na chirdonhead pilota moge wylaczyc bo przeszkadza
takze cwicz opanowanie auta na krotkim odcinku a potem jak juz nauczysz sie go wrzucac jak chcesz (prawie) w zakrety wtedy zaatakuj dlugi odcinek.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-12, 23:07 wasze ustawienia i setupy
camer napisał:
Moze ktos sklecil jakies sety pod citroena i zechcialby sie nimi podzilic?? Darkman - Ty chyba juz pdf'a znasz na pamiec - moze jezdziles juz xsara??
Hehe.....żeby obcykac wiedze zapisaną w pdf'ie musze ćwiczyć na jednej i tej samej maszynce a że zacząłem od Subaru to już przy niej zostałem i jeszcze trochę zejdzie zanim sie przerzucę na inną bryke
Niemniej jednak kilka godzin dziś jeździłem na nowo zestrojonej maszynce i na razie niczego mi nie brakuje w jej zachowaniu, więc wrzucam dla ewentualnie zainteresowanych.
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-09-12, 23:48 wasze ustawienia i setupy
uo jezu! Darkman ale to twoje subaru to straszny tapczan jeest! buja sie to, skacze, giba, rzuca, a ja preferuja na asfalcie raczej beton zawias, w sumie najwazniejsze na asfalcie to jest dla mnie dobrze zrobiony sam amortyzator, a rozpinanie tylnego dyfra nie prowadzi do niczego dobrego
moja xsara idzie jak taran po wszystkich nierownosciach, ciecia jej nie wyprowadzaja z rownowagi, mozna latac pelna bomba, a i czas jest zeby z boka wyjsc
z moich obliczen wyszlo ze srednio przejazd nawrotu z okreceniem sie tylem za pomoca recznego jest ~0.3s szybszy niz max na okraglo, no i jeszcze zeby jechac na okraglo trzeba tyl i srodek rozpiac, a to powoduje duza destabilizacje na szybkich partiach do ciecia
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-09-13, 00:11 wasze ustawienia i setupy
gustav napisał:
moja xsara idzie jak taran po wszystkich nierownosciach, ciecia jej nie wyprowadzaja z rownowagi, mozna latac pelna bomba, a i czas jest zeby z boka wyjsc
chetnie sprawdze
edit: wlasnie mialem wrzucac replay z arbuza xsara 2:41, ale widze, ze juz nie ma sensu
edit2: widze gustav, ze z tymi poczatkowymi nawrotami masz podobne problemy jak ja, a myslalem, ze mi dlatego tak zle idzie, bo na defaultowym setupie jezdze.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-13, 09:02 wasze ustawienia i setupy
gustav ale co ja na to poradze jak mi sie tak lepiej jeździ i właśnie przez nierówności idzie jak przecinak i nie zamiata mi furą tak jak Ciebie na tych ustawieniach Ja zawsze mam dziwne ustawienia wozu w stosunku do innych, no ale masz prawo nie wiedziec bo Nascara online na bieżąco nie studiowałes
Z ciekawości zrobie sobie zawias wedle Twoich wskazówek i zobaczymy co wyjdzie
Jeszcze musze sprawdzic czy da się ustawić furke w RBR tak nisko na asfalt żeby iskry na zakrętach szły spod podwozia Wtedy dopiero sie hotlaping zacznie Co niektórzy wiedzą o co chodzi