Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-21, 15:21 wasze ustawienia i setupy
No to q nie jest smieszne...
Reklamy
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-09-21, 19:52 wasze ustawienia i setupy
Richie napisał:
o tym napisalem juz wyzej, tutaj chodzi o to kiedy puszczasz gaz i nic nie robisz czekasz, a obroty spadaja wg kolegi wyzej za wolno...czyli co to ten sam bov dziala tak dlugo i podtrzymuje? Iceman bedzie wiedzial na pewno
hmm
ja tam widze tylko na luzie jak sie stoi ze obroty troche niemrawo spadają, da sie opor do odciecia pusci sie gaz i tak jakos powoli spadają. u mnie spadają duzo szybciej zarowno w aucie jak i motorze noo ale ja nie mam wrc
Kiedyś Glaniu wspominał o spięciu dyfrów na 100% - spróbowałem i....
To jest to !! Dopiero w takim ustawieniu Carolka prowadzi się jak powinna po asfalcie - zaczęła skręcać, nabrała zdrowej nerwowości i - co najważniejsze - można wreszcie nawroty pełnym slajdem łykać! Już sie bałem że sie nie da. Wrzucam ręcznym na dochamowaniu będąc jeszcze na drugim biegu, a potem redukcja i gazem wyciąga piknie że banan w gębie do mety zostaje. Uff, ale jazda - zapodaje setupik, bo żeby to porzestawiać trzeba mieć z 25 minut wolnych i mocny palec. Ciekaw jestem waszej opini
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-09-22, 01:27 wasze ustawienia i setupy
mam podobne zboczenie, biore MG, asfaltowy oes, deszcz, przed pospinany na maxa i latam ogromnymi bokami na kazdym zakrecie niczym RWD, nawet na lagodnych lukach, mozna pieknie nauczyc sie wyczuwac moment brania lewej nogi co moze pozniej zaowocowac w jezdzie wurcem po szutrze
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-22, 01:43 wasze ustawienia i setupy
Ale MG to oska przeciez... niedosc ze wolna to ciepnie nią po drodze jak pijaną krowę.
Glaniu
Dołączył: 10 Wrz 2002
Posty: 268
Miasto: KRAKOW
2004-09-23, 11:19 wasze ustawienia i setupy
Rysiek nie widzi mi setupow ktore sa tu http://www.swedishsimracers.com/rbr kurde co moge zle robic , te od nas spokojnie sie przyjely ,a zagraniczniakow nie chce czy moze to wina spolszczenia i polskiej ksenofobi
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-23, 11:30 wasze ustawienia i setupy
Porównaj nazwy naszych plików a nazwe tego ktorego sciagasz z tej stronki
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-23, 11:35 wasze ustawienia i setupy
Glaniu, po prostu w katalogu RBR moze byc max 24 repy. zreszta u mnie jak probuje przesunac na 25ty RBR wychodzi do pulpitu.
Glaniu
Dołączył: 10 Wrz 2002
Posty: 268
Miasto: KRAKOW
2004-09-23, 12:12 wasze ustawienia i setupy
MaXyM napisał:
Glaniu, po prostu w katalogu RBR moze byc max 24 repy. zreszta u mnie jak probuje przesunac na 25ty RBR wychodzi do pulpitu.
no to juz przegieli z tymi 24 chyba odinstaluje RBR .co prawdfa nie potrzeba mi tysiac setow ,ale czy konsola ma az takie ograniczenia?
kaeres
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia
2004-09-23, 13:34 wasze ustawienia i setupy
24 ustawienia i malo ?
Jak ich pozniej uzywacie ?
Nazwa trasy + ew. warianty z pogoda ?
Lapiecie sie w tym ?
Kurcze, musze sie jeszcze wiele nauczyc
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-29, 20:38 wasze ustawienia i setupy
Jakie 24 ustawienia? po 3 na auto...
Ale ja tu o czym innym mialem pisac.
Kiera mi sie na asfalcie dziwnie zachowywala. Niby poprawnie ale za mocno FF trzymal przy srodkowej pozycji. Zreszta wystarczy zrobic test: stojąc w miejscu wychylic kiere w lewo i puscic. i bedzie sie tak bujala prawo-lewo w nieskonczonosc.
Wystarczy wprowadzić choćby minimalną krzywiznę w filtrach dla osi kierownicy. Od razu można idealnie kontrolowac nawet szybkie łuki a i nie szarpie tak rąk.
kaeres
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia
2004-10-11, 12:21 wasze ustawienia i setupy
Czy jest ktos na forum, kto pomogl by laikowi w ustawieniach ?
Nie chodzi mi o dokladne ustawienia ale jak ustawiac samochod na szuter, snieg, asfalt, deszcz, i warianty.
Ogolnie oczywiscie, czyli np.
Na mokry szuter wyzsze zawieszenie, mniejsze cisnienie w oponach i dyferencjal (no wlasnie na tym sie wogole nie znam).
Na suchy asfalt, gleba, mniejsze cisnienie w oponach, spiety dyferencjal, itd, itd.
Jest jakas litosciwa dusza ?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-10-11, 15:20 wasze ustawienia i setupy
Ja na defaultach jeżdże i wydaje mi się że domyślne sety są całkiem dobre.
Zresztą sposób zapisu i obsługi setupów jest tak debilny że się odechciewa wogóle grzebania...
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-10-11, 15:28 wasze ustawienia i setupy
heheh to tak samo jak u mnie Speedy
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-10-11, 19:34 wasze ustawienia i setupy
na defaultach można śmiało jeździć, samemu mieszając mozna tylko popsuc
każde auto prowadzi się troche inaczej, i jesli nie odpowiada ci np. subaru to przejdz sie accentem wg. mnie prostszy w prowadzeniu.