Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Silent Hunter 3

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2006-06-28, 19:32      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
No normalnie kiczyk jak na zamowienie... chyba wrzuce na Plfoto, pare "wybitnych" powinno sie trafic
sh3_kicz.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  84.7 KB
 Odsłon:  2771 raz(y)

sh3_kicz.jpg

 
Reklamy
AwM


Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 1
Miasto: Limanowa

Post2006-08-04, 15:28      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Witam, wczoraj grając w SH3 natrafiłem na ciekawe zdarzenie, nie miałem już ani torped, ani amunicji do działka pokładowego, gdy płynąłem między ziemiami Anglii, natrafiłem na niszczyciel, jako, że byłem blisko brzegu, a kolejne niszczyciele nadpływały i nie mogłem uciec, podpłynełem jak najbliżej brzegu, że byłem na głębokości około 15m i już na dnie, 3 niszczyciele popłyneły za mną i zatrzymały się pod kątem prostym do brzegu, dosłownie kilka metrów obok niego.
Byłem między nimi, nagle jeden zaczął strzelać w bok z jakiejś wyrzutni bomby głębinowe, więc schowałem się pod jednym z nich, zaczął zrzucać bomby głebinowe, niestety nie mógł się ruszać i urwało mu sróbę oraz ładunek bomb głebinowych. Lekko się wynurzyłem za z boku, tak że zasłaniałem się nim i inne niszczyciele zaczeły do niego strzelać i tak mocno go poturbowały, poczekałem do nocy i uciekłem, gdybym miał torpedy mógłbym spokojnie powystrzelać je jak kaczki, wieć ta taktyka jest dość dobra, zamieściłem screen, abyścię to zobaczyli.
Niestety nie chcę mi się otworzyć imageshack, więc dodaje załącznik przez forum.
sh3.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  96.21 KB
 Odsłon:  3220 raz(y)

sh3.jpg

 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-11-18, 10:46      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
przypomnienie dla podwodniakow

GWX w fazie beta testów

Ruszyly beta testy GWX. Obecnie wersja beta jest na etapie dołączania instalatora i ostatecznych doszlifowań, po czym zostanie udostępniona 25 wybranym beta testerom z całego świata. Przewidywany czas trwania betatestów to ok. 30 dni, jest więc szansa, że w połowie grudnia należy się spodziewać wersji final do ściągnięcia (jak wszystko pójdzie zgodnie z zamierzeniami). Zakres zmian jest fundamentalny i stwarza nową jakość w grze
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-11-18, 11:42      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
GWX?
A sso to? Bo mi google wypluwają drzwi od gerdy
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-11-18, 12:16      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
http://www.subsim.com

a tak powaznie bedzie to nowy mod do SH3 az sie dziwie ze niewiesz
inaczej poprawiony i bardziej wypasiony GW1.1 Jednym z najwiekszych plusow w GWX bedzie rozszerzenie obszaru dzialan o Morze Czarne i Ocean Indyjski bedzie tez wiecej polskich akcetow np. porty Gdansk, Gdynia, Hel i kilka nowych polskich okretow.Instalator bedzie mial ponad 800 mb i sam wyszuka plik z gra wiec nie bedzie trzeba juz uzywac jsgme
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-11-18, 12:40      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Dawno juz nie gralem w sh3 i wypadlem z obiegu.
Dla odmiany na nowo po raz wtóry odkrywam Transport Tycoon Deluxe
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-04, 14:22      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Kupilem w piątek takie cuś:



Sonalysts Naval Pack
a w nim:
688 (i) Hunter/Killer,
Fleet Command
Sub Command

Wszystkie trzy gry na jednym dvd, na drugim film "A Cenutry of Silent Service" w bełkotliwym amerykanskim - angielskim języku.
Instrukcja drukowana, zawiera podstawowe rzeczy. Reszta na pdfach.

Teraz potykam się z TMA i oddzielaniem fałszywego echa sonarowego z towed array od tego prawdziwego

Ogólnie nie jest to takie skomplikowane i na szczeście mozna uzyć aktywnej pauzy .

http://www.nicolasgames.pl/gry.php?action=more&id=142
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2006-12-04, 14:38      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
chyba lepiej dangerous waters kupić, to sequel sub command
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-04, 14:41      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
to tez mam, leży na półce gdzies i czeka na swoj czas (29 zl).
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-14, 19:09      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Wasz latajacy korespondent wojenny odwiedzil dzisiaj w swoim VIIC/42 Gibraltar, tam został staranowany, obrzucony bombami, zaplatany w sieci itp

Spotkalem sie m.in. z rozwinieciem wizji Wiszących Ogrodów czyli Wiszącymi Fabrykami:



I wspomniane sieci na łowisku rybackim Państwowego Gospodarstwa Rybackiego im. Jacka i Placka w Zapiecku o. Gibraltar:



Lipiec 1944 r.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-16, 20:23      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Udalo sie wrocic do portu po wycieczce przez cisnine gibraltarską, właściwie to musiałem przepłynąć ją w dwie strony.

Dojscie do portu gibraltarskiego jest "naszpikowana minami jak dobra kasza skwarkami"



Tankowiec T2 grzecznie czekał w miejscu i dostał. Dwie torpedy z systemem LUT zostały zaprogamowane tak aby trafiły z drugiej strony statku a nie z tej, z której ja nadpływałem. Dla zmyłki



Jeże w akcji.



Zrzut hamburgerów



Momentami było bardzo gorąco.



W porcie szał, panienki mdlały, procenty lały sie hektolitrami.





Dzisiaj został wydany wspomniany wczesniej przez Mateya GWX.
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-18, 13:09      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Kekacz ktory to rok masz ze tak obsadziles plotami swoj okret

GWX juz jest zasysany
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-18, 13:45      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
1944 lipiec
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-19, 00:08      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ja grajac na GW to nawet nie inwestowalem w ploty bo aktywnosc lotnictwa byla znikoma mam nadzieje ze w GWX to poprawia i teraz bedzie trzeba uwazac na aliantow latajacych nad glowami
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-21, 13:32      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
jestem juz po pierwszych testach i musze powiedzec ze jest git grafika wyglada pieknie ale to moze sprawka mojej nowej k.graf co do samej rozgrywki 1 patrol 1940 rok to widac ze escorta jest bardziej upierdliwa i juz tak szybko nie odpuszcza jak wczesniej, aktywnosc alianckiego lotnictwa tez jest poprawiona, wczesniej mozna bylo podplynac pod sama ciesnine giblartarska nie spotykajac zadnego samolotu a tu w kwadracie CG85 i CG88 to wysokosc polwyspu iberyjskiego to aktywnosc juz jest to narazie tyle
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: