Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Silent Hunter 3

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-21, 13:50      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ja zdążyłem wczoraj tylko sciagnac reszte i zainstalowac, dzisiaj zaczne jakas kariere od nowa.
 
Reklamy
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-21, 20:08      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Kolejne wrazenia

jedna z ciekawostek jest to ze gdy w zanurzeniu wylaczymy silniki to okret zaczyna tracic zadana glebokosc i zaczyna sie wynurzac, bo wlaczeniu silnikow wraca na poprzednia glebokosc. Spotkalem chyba dzalalnosc wilczych stad, gdy kierowalem sie w strone ciesniny gibraltarskiej dostalem komunikat o konwoju plynacym w strone giblartaru, ale zaskoczylo mnie to ze konwoj byl oznaczony koleczkiem a nie kwadratem jak wczesniej, gdy podchodzilem do konwoju nagle na mojej mapce pokazala sie ikonka pokazujaca zatopiona jednostke ale nie na czerwono jak bylo do tej pory tylko na szaro wiec naciskam szybko literke K i jednak niema info o tym bym cos zatopil, wracajac do bazy po swoim ataku na ten konwoj calkiem w innym miejscu spotykam 3 Ubooty typu 7C

GWX mile zaskakuje czlowieka
sh3img@21-12-2006_17.611.jpg
 Opis:  male spotkanko
 Rozmiar:  81.49 KB
 Odsłon:  6004 raz(y)

sh3img@21-12-2006_17.611.jpg

sh3img@21-12-2006_15.5411.jpg
 Opis:  opisana wczesniej sytuacjia
 Rozmiar:  58.92 KB
 Odsłon:  6020 raz(y)

sh3img@21-12-2006_15.5411.jpg

sh3img@21-12-2006_9.55222.jpg
 Opis:  U-101 zegnany przez tlum ludzi podczas wyjscia w swoj 1 patrol bojowy
 Rozmiar:  58.81 KB
 Odsłon:  6016 raz(y)

sh3img@21-12-2006_9.55222.jpg

 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-22, 09:10      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Mnie mocno, jako ze nigdy nie uzywalem modow zwiekszajacych ilosc jednostek, zaskoczyl widok po wczytaniu sie pierwszego patrolu bojowego z portu Kiel: startujace wodnosamoloty, ruch w porcie, powracajacy do bazy z misji inny IID

I ten ciągły ruch w eterze. Wiadomosc za wiadomoscia. Buduje to klimat.

Tak, zaczalem od IID

Ostatnio zmieniony przez Kekacz dnia 2006-12-22, 13:42, w całości zmieniany 1 raz
 
MAN BMW E30
Honda ST 1100

Dołączył: 04 Gru 2001
Posty: 102
Miasto: Grudziądz

Post2006-12-22, 09:28      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
GWX jest naprawde super. Te odgłosy co jakis czas (to ktos ma kaszel to rysownik cos wzdycha ) robia klimat. Ruch w porcie jak i na otwartej przestrzeni tez jest wiekszy.
Tylko ze mam jeden problem. Po 3 godzinach pływania kurde wyszlo mi z gry. Za drugim razem rowniez ale troche szybciej. Tez tak macie po zainstalowaniu moda?
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-22, 10:59      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Kaszel i szuranie ołówkiem po mapie albo innym papierze

Na razie nic mi nie wywaliło jeszcze.

W ksiazce rozpoznawczej brakuje mi zaznaczonych stref z newralgicznymi punktami statkow/okretow jak np. zbiorniki paliwa, silniki, skład amunicji.
Mod z czyms takim nawet jest ale do standardowego kompletu jednostek, a w GWX troszeczke tego przybylo
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-22, 11:58      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
te odglosy i ruch w porcie byl juz w modach GW i Improved Uboot

wodnosamolotu jeszcze nie widzalem

ale moge napisac o kolejnym zajsciu jakie widzalem gdy zaatakowalem konwoj i poslalem 2 torpedy na Large Tanker ten przez dluszy czas nie tonol a escorta zasypywala mnie prezentami gdy nagle dostalem info ze tankowiec idzie na dno escorta podplynela do tego tankowca zatrzymala sie postala z minute i ruszyla ponownie do zabawy zrzucania prezentow, moze to dzalanie ma symulowac pobieranie rozbitkow z okretu a moze to byl maly bug niewiem musze to jeszcze obcykac

Kekacz mi tez tego brakuje zawsze mozna bylo miec wybor czy celowac w maszynownie czy inne newralgiczne czesci okretu
 
MAN BMW E30
Honda ST 1100

Dołączył: 04 Gru 2001
Posty: 102
Miasto: Grudziądz

Post2006-12-22, 12:11      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Nie instalowalem zadnych modow jeszcze, ten jest pierwszy, a szkoda Kurcze znowu cos sie stalo. Patrzac z UZO lub peryskopu jak statek jest bardzo blisko to mi z obrazem sie cos dzieje wszystko lata i prawie nic nie widac, nie ma wskaznikow itd i jak juz sie tak stanie to tylko zapis i wlaczenie od nowa gry pomaga. sproboje jeszcze przeinstalowac gre.

A jak zrobiliscie zeby teksty byly PL?

Ja widzialem wodnosamolot na okrecie wojennym
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-22, 12:19      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Nie mam tekstow w PL, gra sie zangielszyla/niemczyła na amen po instalacji gwx.
Zreszta dodanych jest sporo meldunkow radiowych a nie sadze zeby SH3 potrafil z sensem tłumaczyc je w locie na polski
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-22, 12:30      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
no pl nie ma ale za to doszedl francuzki
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-24, 15:40      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Trzeci patrol, zmiana z IID na VII.

Wspomniany wodnosamolot. Jednak nie startowal z wody tylko przelatywał:



Prawdziwy koszmar: sztorm i noc a sonarzysta wlasnie podaje namiar na nadplywający wrogi frachtowiec. Jednak dzieki dobrej współpracy wraży obiekt poszedl na dno.



"Gdzieś tu muszą być, prawie czuje smród sosu miętowego i jajek na bekonie..."



W Scapa Flow postanowili zbudowac najmodniejszy w hrabstwie klub z restauracja na statku... Coś poszło nie tak...



Na redzie czekały niszczyciel i okret desantowy. Teraz poczekaja na wydobycie.



Wczesna wersja programu utylizacji odpadów. Dostępu do Scapa Flow strzegą zatopione wraki. W jedną stronę, kiedy plynalem w nocy, wachta nie zauwazyła tych zagród i trzeba bylo wypompowywac wode z przedzialu torpedowego. W drugą stronę był dzień i udało się uniknąć niespodzianek.




Gdzie podział się wskaźnik integralności kadłuba? neutral
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-26, 02:33      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
no fakt integralnosc sie stracila ale to nawet jest na plus

a tu link do pierwszej poprawki GWX

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102551
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2006-12-26, 12:27      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Ja bym dodal jeszcze jeden blad. Przy wstawianiu na mapie znacznika (mark), pojawia sie on nie dokladnie tam gdzie sugeruje grafika tego narzędzia.
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2006-12-27, 16:01      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
Swietne sa te wszystkie "narzedzia", ktore mozna przesuwac sobie po ekranie. Zawsze dostepny jest stoper, czego mi brakowalo np. jak sledzilem strzaly przez lornetke (szkoda, ze mozna go na tym wysuwanym tylko ogladac, a nie obslugiwac). Dodatkowo na mapie jeszcze dostepne jest kółko z kątami, mapa tras konwojow i mapy podejsc do przyjacielskich portow z oznaczonymi zagrodami i minami.

Zaczalem w swieta kampanie znow. Jak zwykle od typu IIA z Kiel. Jest to obowiazkowa pozycja jak dla mnie, kto nie plywal na typie II ten nie wie co to sa trudne poczatki W sumie 6 torped, zasieg max 5000km - starcza zeby akurat doplynac w rejon patrolu i pogonic chwile jakis jeden wolny statek... Na ostatnim patrolu dognalem polski frachtowiec (na poczatku wojny jest to 3/4 moich celow :rolleyes: ) i poslalem mu salwe z 2 rybek w niezlym sztormie. 1 wybuchla zaraz po uzbrojeniu, ale druga trafila. Strzelilem zaraz z 3ciej, ostatniej wyrzutni i unieruchomilem statek. Bylo kolo godziny 19:00. Zatrzymalem sie w pozycji do dobijania i przeladowalem ostatnia torpede z zapasu. Mialem nadzieje, ze pojdzie na dno sam, ale choc woda przelewala mu sie juz przez poklad, nie wygladal jakby mial zamiar zatonac. O 21:21 dostal trzecie trafienie, musialem puscic znow gleboko, na 8m, zeby torpeda nie rozbila sie o kilkumetrowe fale. Statek zatonal o... 11:35! Myslalem, ze sie nie doczekam, a juz nie mialem czym dobijac. Typ II nie ma nawet dziala, jedynie opelotke, a i tak byla taka pogoda, ze nie bylo mowy o jej uzyciu

A oto ten twardziel wraz z godzinami komunikatow:
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2006-12-29, 03:05      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
ciekawostka
6.jpg
 Opis:  po takim ataku chlopaki z krolewskiej marynarki nie chcieli mi tego odpuscic i zrzucali przez godzine wszystko co mieli
 Rozmiar:  73.02 KB
 Odsłon:  5677 raz(y)

6.jpg

5.jpg
 Opis:  komus sie udalo wyjsc z tej akcji tylko z przechylem
 Rozmiar:  71.83 KB
 Odsłon:  5737 raz(y)

5.jpg

4.jpg
 Opis:  escorta szybko mnie zlokalizowala i poczestowala prezentami
 Rozmiar:  35.77 KB
 Odsłon:  5766 raz(y)

4.jpg

3.jpg
 Opis:  trafily tylko dwie i to w rufe
 Rozmiar:  73.9 KB
 Odsłon:  5723 raz(y)

3.jpg

2.jpg
 Opis:  w taki dzien trudno mowic o zaskoczeniu 3 rybki kierowaly sie na cel
 Rozmiar:  51.64 KB
 Odsłon:  5719 raz(y)

2.jpg

1.jpg
 Opis:  HMS Rodney plynacy w konwoju
 Rozmiar:  69.8 KB
 Odsłon:  5790 raz(y)

1.jpg

 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2007-01-18, 12:59      Silent Hunter 3 Odpowiedz z cytatem
od dzisaj o 23.30 na Polsacie ma byc nadawany serial "Okret" to dla tych co niewidzieli wszystkich odcinkow serialu lub chca ogladnac ponownie
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Silent Hunter 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: