Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-19, 19:37      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
wtedy jedzie wyscig ale wczesniej przed wyscigiem jest ustalone ze ten dany zawodnik nie punktuje dla teamu

zreszta ja sobie nie przypominam sytuacji zeby 5 osob z 1 teamu jechalo w wyscigu zawsze komus cos wypadalo itd ze nie mogl jechac i de facto na torze bylo max 4 ludzi
 
Reklamy
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-19, 19:39      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:

lefty napisał:
Jesli juz sie tak upieracie przy swoim to moze lepiej zrobic tak, ze w wyscigu nie moze jechac wiecej niz 4 zawodnikow z jednego teamu a nie tak ze w ogole w teamie nie moze byc wiecej niz 4 zawodnikow.

A ten piaty jak bedzie przygotowany to nie pojedzie bo co....? Kazdy jezdzi głównie indywidualnie dla frajdy a nie zeby tylko wygrywac teamowo a musialby wtedy ktos rezygnowac. To nie wypali.

Mysle, ze lepsze to rozwiazanie niz wywalanie kogos z teamu, zwlaszcza w trakcie sezonu.
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-19, 19:39      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Ja tez chetnie sie dowiem w sprawie zespolow 3 osobowych bo np AT tak jezdzi wiec czemu mamy dorownac do THM jak mozemy do AT . Radze sie wtedy postawic w mojej sytuacji gdzie musze jednej osobie podziekowac za dalsza jazde z (nie)wiadomych przyczn. Nie pomysleliscie o tym ze zespoly ktore beda przechodzic do div1 beda miec wielkie klopoty osobowe, bo przejscie 2 osob do innej dywizji pozbawia zespol mozliwosci walki i w div1 i w div2
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2003-10-19, 19:45      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
No nie widze problemu aby zglosic przed wyscigiem ze dany zawodnik dzis nie punktuje i chocby sie dokulał na 1ym miejscu to jego punkty nie maja znaczenia w klasyfikacji teamowej. Mnie sie ten pomysł podoba.

A McLaren dobrze napisał. Czemu mamy się dostosować do liczby THM'u a nie AT na przykład?

Moze czas założyc jakies zwiazki zawodowe czy cos aby jako przeciwwaga dla decyzji THM'u była
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-19, 19:47      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Sprawa z ograniczeniem ilosci driverow w teamach wynikla przy okazji "cwaniactwa" panow z URT. Wymyslili sobie, ze za wszelka cene chca wygrac generalke teamowa w Challenge, no i postanowili zrobic to przewaga liczebna. Swiadczy o tym chocby przyklad McLarena, ktory - mimo ze na poczatku sezonu dostal awans do Champs - wolal zostac w Challenge, zeby z "kumplami" dzielic i rzadzic w generalce.

Trzeba bylo isc za przykladem najlepszych teamow w lidze a nie tych najbardziej cwanych.

Dimax napisał:
ciekawe kiedy beda 3 osobowe pewnie jak Richie stwierdzi ze jemu jednak sie juz nie chce jezdzic bo jest bliski tego

Jesli Richie albo ktokolwiek z THM zrezygnuje z jazdy, to THM bedzie jezdzil w skladzie 3-osobowym jak AT i nikomu z nas nie beda przeszkadzaly sklady 4-osobowe w innych teamach. A to dlatego, ze my (w odroznieniu od reszty) nie dobieramy driverow do skladu po to, zeby tworzyc "druzyne gwiazd" na miare Realu Madryt. Sklad THM jest taki a nie inny dlatego, ze dobrze sie nam wspolpracuje, lubimy sie i stanowimy zgrana paczke.
I na dzien dzisiejszy jest tylko jedna osoba w calym polskim swiatku simracingowym, ktora z otwartymi ramionami bylibysmy sklonni przyjac do naszego teamu, gdyby nasz sklad sie uszczuplil z jakiegokolwiek powodu. Tyle, ze ta osoba juz dawno zadeklarowala, ze woli pozostac niezrzeszona
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-19, 19:49      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
zero konkretow na przedstawione propozycje i uwagi
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-10-19, 19:50      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
LOL a JA ??!!
hahaha]
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-19, 19:55      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Sprawa z ograniczeniem ilosci driverow w teamach wynikla przy okazji "cwaniactwa" panow z URT. Wymyslili sobie, ze za wszelka cene chca wygrac generalke teamowa w Challenge, no i postanowili zrobic to przewaga liczebna. Swiadczy o tym chocby przyklad McLarena, ktory - mimo ze na poczatku sezonu dostal awans do Champs - wolal zostac w Challenge, zeby z "kumplami" dzielic i rzadzic w generalce.


Sklad 5 osobowy nie jest zadna przewaga liczebna bo takie juz nieraz byly. Moja decyzja zeby zostac w div2 byla jasno sprecyzowana i to nie dlatego zeby rzadzic w div2 bo tak nie jest, ale w celu wejscia razem z innymi osobami z zespolu. Pozatym co to by zmienilo zebym przeszedl do div1 i tak zespol mialby 5 osob i problem ten sam.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-19, 19:56      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
McLaren napisał:
Ja tez chetnie sie dowiem w sprawie zespolow 3 osobowych bo np AT tak jezdzi wiec czemu mamy dorownac do THM jak mozemy do AT .

Nikt nie rowna DO THM, tylko do sposobu punktowania teamowego!

Sklady 4-osobowe dlatego, ze w takiej sytuacji zawsze jest dla teamu pewien margines bezpieczenstwa w przypadku, gdy jeden z zawodnikow zostanie wyeliminowany z wyscigu przez przypadek losowy (jak np. disco). Gdyby byly teamy 3-osobowe i wszystki osoby by punktowaly, jedno disco wplywa na ostateczny wynik zespolu w danym wyscigu.

Fakt, ze AT jezdzi w skladzie 3-osobowym, jest ich wlasnym wyborem. Jesli sklad THM skurczy sie do trzech driverow to tez bedziemy jezdzic we trzech, i bedzie to nasz wybor.

Tyle.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-19, 20:01      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Kavoo, ale co innego jak ktos z teamu sam zrezygnuje a co innego jak musisz kogos wywalic z teamu. Postaw sie w naszej sytuacji i sprobuj nas zrozumiec Nam w SoL tez sie dobrze wspolpracuje a skladu nie dobieralismy zeby miec, jak to okresliles, druzyne gwiazd. Miejsce teamu URT nas nie interesuje, skoro chca przodowac w div2 to niech przoduja, my mamy ambicje wejsc do div1. Wiemy jednak, ze sa lepsze teamy od nas wiec nikomu nie zagrozimy i mistrzostwa nie wygramy.
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-19, 20:06      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Sklady 4-osobowe dlatego, ze w takiej sytuacji zawsze jest dla teamu pewien margines bezpieczenstwa w przypadku, gdy jeden z zawodnikow zostanie wyeliminowany z wyscigu przez przypadek losowy (jak np. disco). Gdyby byly teamy 3-osobowe i wszystki osoby by punktowaly, jedno disco wplywa na ostateczny wynik zespolu w danym wyscigu.


Czyli idac dalej jaka w takim razie przewage daje zespol 5 osobowy gdy i tak punktuje 3 zawodnikow ?? ja powiem za siebie u nas w zespole sa przynajmniej 2 osoby ktore w kazdym wyscigu maja przygody z disco, wiec dla nas to tylko wiekszy margines bezpieczenstwa. Jesli ktos ma watpliwosci niech zobaczy na ktorej pozycji znalazl sie luk ktory mial bardzo duze szanse na wygrana w LV. Albo inaczej prosze sprawdzic w tabelach wyniki i zajmowane pozycje przez URT
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-19, 20:59      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Nam w SoL tez sie dobrze wspolpracuje a skladu nie dobieralismy zeby miec, jak to okresliles, druzyne gwiazd.

Alez wspolpracujcie sobie dalej, nikt wam tego nie broni Podzielcie sie na dwa teamy i bawcie sie dalej.

Na przyklad dokladnie tak, jak proponowalem jakies 2 tygodnie temu Darkmanowi - jeden team stworzcie taki, zeby rywalizowal w Champs, a drugi team niech jezdzi sobie pod wlasna nazwa i na wlasny rachunek w Challenge. A to, czy bedziecie sie nawzajem wspierali poradami, setupami itepe - nikogo nie interesuje. Byle byl zachowany rozdzial jesli chodzi o punktowanie w generalce teamowej.
Jak wam ten pomysl nie pasuje, to mozecie sie podzielic na dwa rownorzedne zespoly i tak samo dalej wspolpracowac. Mi (i zaloze sie, ze innym rowniez) to rybka

Padl wczesniej pomysl, zeby - zamiast ograniczac sklady teamow - przed wyscigiem deklarowac ktorzy kierowcy z danego teamu w danym wyscigu beda brani pod uwage do generalki teamowej, a ktorzy jada jako wolni strzelcy.
Pomysl swietny - moze ten, kto go tak blyskotliwie wymyslil, rownie blyskotliwie i chetnie wezmie na siebie obowiazek panowania nad tym?
Widocznie za malo mamy "biurokracji" w Lidze i za duzo sedziow... skoro takie pomysly wam do glowy przychodza
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-19, 21:09      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
Ja ciągle nie rozumiem problemu. Do klasyfikacji teamowej są brane tylko 3 najlepsze wyniki. Nie rozumiem co ma duza ilość kierwców w zespole? Margines na disco? to bedziemy juz takie losowe zdarzenia brac za pewnik i do nich rownac poziom ligi?

A może niech THM sobie weźmie kogoś więcej co by się zabezpieczyć przed disco?

Mimo iż uważam że lepiej byłoby aby było więcej druzyn które by ze sobą konkurowały to nie zgadzam się z pomysłem odgórnego zarządzania takich zmian w środku sezonu. Trzeba było pomysł przenieść do regulaminu w lipcu to byłoby wszystko jasne.

A jak Kierownictwo ma tyle czasu na wymyślanie coraz to nowych "bajerów" to niech najpierw uzupełni regulamin i okresli sie co do oceny odbytych wyscigow.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-19, 21:10      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
No to niby jak mamy zrobic? Dimax z Wujem i Sewerem w jednym teamie w div1 a ja i Jack w drugim w div2? Wg waszych ustalen team moze byc 4 osobowy. Jesli ja lub Jack wejde do div1 to bedac w drugim teamie (SoL2) nie bede mogl zasilic SoL tj. pozostalych trzech zawodnikow bo to jest inny team. Jesli zas drugi zawodnik z SoL2 awansuje do div1 to bedzie SoL 3-osobowy i SoL2 2-osobowy i zarowno jedni jak i drudzy beda mieli trudniej niz inne teamy (zarowno jesli chodzi o zdobywanie punktow jak losowe przypadki typu disco etc.)
 
luk


Dołączył: 14 Lut 2003
Posty: 347
Miasto: Kraków GG 2686562

Post2003-10-19, 22:09      Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
No to niby jak mamy zrobic? Dimax z Wujem i Sewerem w jednym teamie w div1 a ja i Jack w drugim w div2? Wg waszych ustalen team moze byc 4 osobowy. Jesli ja lub Jack wejde do div1 to bedac w drugim teamie (SoL2) nie bede mogl zasilic SoL tj. pozostalych trzech zawodnikow bo to jest inny team. Jesli zas drugi zawodnik z SoL2 awansuje do div1 to bedzie SoL 3-osobowy i SoL2 2-osobowy i zarowno jedni jak i drudzy beda mieli trudniej niz inne teamy (zarowno jesli chodzi o zdobywanie punktow jak losowe przypadki typu disco etc.)


Też mi się to wydaje bez sensu bo te niby zaprzyjaźnione ze sobą teamy beda sobie nawzajem odbierać punkty
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: