2003-09-06, 10:39 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Lewy napisał:
>>W wyścigach Challenge Series obowiązują restarty single-file.<<
KV prosze nie rob z div2 gorszej grupy, tylko druga grupe.
Myślę że tutaj chodzi o to że w Div2 będą napewno dużo większe rozbieżności w umiejętnościach niż w Div1 i taki zapis spowoduje że Ci mający 1 do kilku lapów przewagi musieli by strasznie uważać na tych słabszych, a taki zapis spowoduje że będą mogli spokojnie po wznowieniu jechać i będzie napewno mniej YF.
Pozdr.
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-09-06, 12:27 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
AdAKaR napisał:
(ciach)
a jazda z MULTIPLIKATORAMI to dupy warta, bo zuzywanie jest dziwacznie i setupy w morde biorą......
Wytlumasz mi jaki wplyw ma szybsze zuzywanie opon i paliwa na setup bo ja nie widze zadnego Zarowno w Championship jak i w Challenge mozna jezdzic na tych samych setupach
BTW Taka propozycja dla moderatora, moze lepiej wydzielmy jakis osobny watek coby porozmawiac na takie tematy bo robi sie lekki OT.
AdAKaR
2003-09-06, 12:43 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
ale lefty wyobraź sobie jazde WGlen z x2 albo x4 !! hamowanie i nie masz wszystkich czterech opon......
Poza tym, należało by hamować JESZCZE łagodniej na niektórych owalach, tym samym jechać wolniej......... NIE bajerujmy zbytnio...... poprostu to ma być DIV 2 a nie kurde "KLASA SPECJALNA" !!!
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-09-06, 13:36 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Akadar, przeciez to nie jest jakies przyspieszanie czasu jak w symulatorach Jest real damage wiec i tak jak dasz po heblach to ci oponki strzela w momencie Poza tym ustawienie np. 2x nie znaczy, ze masz wciskac hamulec czy gaz o polowe mniej niz zwykle Nie rozumiem wiec jaki cel mieliby autorzy gry zeby umieszczac w niej taka opcje o ktorej tu rozmawiamy?
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-09-06, 13:37 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Ponieważ nie byłem na wczorajszym treningu to nie wiem czy coś ustalono. Ale przedwczoraj zauwazylismy że sposób nazywania usera na sierra.com (imie nazwisko team) jest w większości przypadków za długie i nie mieści się w oknie z kierowcami podczas gry (Czasem nawet juz nazwisko jest obcięte nie mówiąc o nazwie zespołu.
Proponuję zmianę sposobu nazywania kierowców na 'nick team'.
Uzywanie nicka wg mnie ułatwi identyfikację kierowców ponieważ na forum posługujemy się nimi najczęsciej.
Tu chciałem nadmienić że sposób nazywania graczy nie ma żadnego wpływu na tabelki/wyniki. Brany pod uwagę jest tylko numer wozu. Reszta danych jest pobierana z bazy.
Myślę też że punkt mówiący że trzeba skład zespołu zgłaszać kierownictwu będzie przepisem martwym. Klasyfikacja zespołowa jest robiona dynamicznie na podstawie danych umieszczonych w bazie. Przy czym jak wspominałem przynalezność kierowcy do danego zespołu jest zapisywana razem z wynikami do tabeli wyników i to właśnie z tej tabeli są robione klasyfikacje
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-09-06, 14:04 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Kurka wodna, to zdecydujcie sie wreszcie jak maja wygladac te nazwy zawodnikow bo dzis sie rejestrowalem drugi raz na Sierra i wkrotce limit rejestracji sie wyczerpie
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-09-06, 14:16 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
A jest jakiś limit?
Ja nie jestem decydentem. Po prostu rzucam propozycje i uwagi.
A zamist się gorączkować to byś się wypowiedział w tej sprawie.
Nie rozumiem. Czy tak trudno napisać coś konstruktywnego? Czy wolicie 'łyknąc' co wam się podstawi.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-09-06, 14:19 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Szczerze mowiac ja bylbym za starym 2 letnim sprawdzonym wyswietlaniem czyli rejestrujac sie jako D Maksajda SoL ale Kierownictwo uwaza ze wszyscy sie znamy po nazwisku i czy zobaczymy cale nazwisko czy uciete w polowie (a w 90% przypakdow wogole nie bedzie widoczny team) to bez roznicy
nie mowiac o tym ze testujac nazewnictwo plikow z PiotrQiem prawie rok temu byly przypadki nierozrozniania 2 osob (nie pamietam o kogo chodzilo) przez uciecie nazwiska moim zdaniem moze to prowadzic do wielu komplikacji po co mamy sobie utrudniac zycie ? choc nie da sie ukryc ze zostaje tutaj na ratunek jeszcze numerek i imie
Ostatnio zmieniony przez Dimax dnia 2003-09-06, 14:23, w całości zmieniany 1 raz
2003-09-06, 14:22 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Jesli chodzi o rejestracje to jak juz nick nie moze byc to przynajmniej
Pierwsze_litera_imienia Nazwisko Team
Odnosnie restartow singiel line to jest to jeszcze do zniesienia bo moze przyczynic sie do bezpieczniejszych startow.
Zastanowilbym sie nad sporna sprawa z ubieglego sezonu w zapisie
Cytat:
1.5.11 Dublowanie
Kierowca zdublowany w momencie, kiedy zbliżył się do niego lider lub każdy inny kierowca mający nad nim przynajmniej jedno okrążenie przewagi, ma obowiązek wybrać wewnętrzny lub zewnętrzny tor jazdy i trzymać się go. Jeśli ktoś danego dnia wie, że warpuje lub nie do końca panuje nad np. częściowo rozbitym wozem, powinien obrać stały tor jazdy i bezpiecznie dać minąć się liderowi lub kierowcy będącemu o jeden lub więcej lapów w przodzie.
Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider, może bronić się przed zdublowaniem, jednak w dalszym ciągu zobowiązany jest do utrzymywania swojego toru jazdy. Niedozwolone jest blokowanie jadąc zygzakiem.
Nie wiem czy pamietacie afere o to ze blokowalem stawke niezwalniajac gdy mialem za soba liderow. W mysl tego co tu jest napisane jechalem prawidlowo po swoim torze nie robiac zygzakow, a jednak wiekszosc miala inne zdanie. Dlatego moja propozycja byla taka aby sprecyzowac moment dublowania i kiedy dublowany ma przepuscic wiec
Cytat:
5.7.2 Kierowca zdublowany w momencie, kiedy zbliżył się do niego lider lub każdy inny będący przynajmniej 1 lap wcześniej, ma obowiązek utrzymywać stały przewidywalny tor jazdy.
5.7.3 Jeśli kierowca dublujący zrówna się przednim zderzakiem z tylnim zderzakiem dublowanego, dublowany ma on obowiązek automatycznie odpuścić gaz i umożliwić wyprzedzenie się.
6.5 Dublowanie
6.5.1 Nie przepuszczenie kierowcy dublującego omówionego w punkcie 5.7.3 5pkt za każdą sytuację
tego typu zapis wydawal sie mi jasniejszy i prostrzy w ocenie bo nie podlega subiektywnej ocenie sedziego a jest jasno sprecyzowany
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-09-06, 15:31 Sezon 2003/2004 - Regulamin Polskiej Ligi NASCAR Online
Cytat:
Nie wiem czy pamietacie afere o to ze blokowalem stawke niezwalniajac gdy mialem za soba liderow. W mysl tego co tu jest napisane jechalem prawidlowo po swoim torze nie robiac zygzakow, a jednak wiekszosc miala inne zdanie. Dlatego moja propozycja byla taka aby sprecyzowac moment dublowania i kiedy dublowany ma przepuscic wiec
Jesli mowisz o Homestead to mysle, ze jesli do dzis tego nie rozumiesz to juz nigdy tego nie zrozumiesz