Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally Full PC

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 37, 38, 39  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-26, 08:58      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
no to cuda. bo zwykle sie zwiększa AGP
 
Reklamy
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-09-26, 09:27      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
nie zupełnie, przy kartach z 128MB (może i z 64MB też) juz parę razy zauważyłem, że zmniejszenie AGP Apert. Size powodowało zwiększenie wydajności w niektórych grach, może to wina sterowników, zarządzania pamięcią na karcie graficznej, może konstrukcji danej gry. Faktem jest, że kiedyś w GTA, że zmniejszenie nawet do 0 AGP Aper. Size zwiększyło mi wydajnośc, a teraz w RBR, może zmniejszenie do zera pomogło by bardziej, bo gra chyba nie wymaga więcej niż 128MB na grafice, więc AGP 0 mogło by pomóc, może ktoś potestuje różne ustawienia.
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-09-26, 09:45      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
byly kiedys robione testy jaki wplyw ma AGP Aperture Size na wydajnosc i najoptymalniejszymi ustawieniami bylo 64 lub 128, a ustawienie 256 w wiekszosci wypadkow pogarszalo wydajnosc. W RBR sprawdzalem przy 16, 64 i 128 i nie bylo rozncy.

Gustav jak ustawic ilosc klatek do renderowania z wyprzedzeniem?
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-09-26, 10:01      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
dla sterów NVIDII
Display Properities > Settings > Advanced > GF... > Performance & Quality >Ustawienia Direct3d > Więcej Direct3D > Renderuj z wyprzedzeniem (czy jakoś tak)

Ciekawa jest notatka dot. tej funkcji, że ustawienie większej liczby niż 1 zwiększające czasami wydajność, może powodować opóźnienia w reakcji kontrolerów (joy, inne manipulatory, klawiatura)
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-09-26, 10:02      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
mam wrazenie ze na 1.01 jest bardziej czule sterowanie
presley: u mnie we wioskach we francji na poczatku zanim zaczalem kombinowac spadal framerate i mialem ciezko sie wcelowac miedzy domki z powodu lagu kontrolera, bo zmianie na 1 problem zniknal

Ostatnio zmieniony przez gustav dnia 2004-09-26, 10:03, w całości zmieniany 1 raz
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-26, 10:03      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
też mam takie wrażenie. I dodatkowo silniejszy FF
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-09-26, 10:06      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
[...]I dodatkowo silniejszy FF

he, he, tutaj mam odmienne wrażenie , wydaje mi się, że u mnie na podstawowej wersji bardziej "szarpało"
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-26, 10:17      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
hmm. sam nie wiem czy dobrze napisalem. moze nie tyle silniejszy co wiecej efektow odczuwam teraz na kierze
 
kaeres


Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia

Post2004-09-27, 09:49      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
W GameBox zjechali ta gre za niedopracowana fizyke.
Przesadzony wg. nich realizm

Update.
Ha, jeszcze, ze grafika razi pixeloza i jest gorsza od CMR 04



Ostatnio zmieniony przez kaeres dnia 2004-09-27, 12:41, w całości zmieniany 1 raz
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-27, 09:54      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
To niedobracowany czy przesadzony?

Q... scyzoryk sie otwiera.

Czy jest szansa pisania artykułów do takich czaspism w celu sprostowania?
 
kaeres


Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia

Post2004-09-27, 10:02      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Presley napisał:
we właściwościach skrótu do gry w polu target:

C:\WINNT\system32\CMD.EXE /c start /high C:\gry\Richar~1\rbr.exe

ODPOWIEDNIE *nazwy ścieżek i plików trzeba zmienić na takie jak tam macie u siebie* , powinno zadziałać !

aha i po zmianie (w dół) w BIOSIE AGP Aperture Size do 64MB (można tez do 32MB) gra "ożyła", a przynajmniej przestał dźwięk mi się rwać (mam wł. EAX),


Czyli sugerujesz zeby zmniejszyc do 64MB tym, ktorzy maja wiecej czy tylko zwiekszyc tym ktorzy maja mniej ?
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2004-09-27, 10:06      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
U siebie testowalem AGP Aperature Size od 32 do 512 MB (wylaczyc calkiem nie moge) i brak zadnych roznic w ilosci fps. Mozliwe ze na slabszym sprzecie cos to daje, ale na mocniejszym bez roznicy
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-09-27, 10:11      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
u mnie to samo czy 64 czy 128 czy 256 zadnych roznic
 
kaeres


Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 212
Miasto: Silesia

Post2004-09-27, 12:43      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
To niedobracowany czy przesadzony?

Q... scyzoryk sie otwiera.

Czy jest szansa pisania artykułów do takich czaspism w celu sprostowania?


To szlo w TVP 1
Zawsze w niedziele ok. 10:30
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-09-27, 15:29      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
kaeres napisał:
Czyli sugerujesz zeby zmniejszyc do 64MB tym, ktorzy maja wiecej czy tylko zwiekszyc tym ktorzy maja mniej ?


generalnie każdemu sugeruję zmniejszyć,

mając kiedyś RiveTNT2 32MB i P3@500 512MB RAM- zmniejszyłem i przestało starsznie kltkować choc srednio było ale to Riva wiec...

teraz mam GF4Ti4200 128MB P4@2,4GHz 1GB RAM - do RBR ten GF4 to juz zamało, ale na low chodzi bardzo dobrze... tylko że dzwięk "chrobotał" czasami, po zmianie dostrojeniu AGP Aperture .. u mnie przestało a potem jeszcze proces na high i prerenderowanie zmniejszyłem ale te zabiegi nie przyniosły spektakularnych efektów, wiec ciezko powedziec na 100%

generalnie jak wiecie doskonale, wiele zalezy od indywidualnej konfiguracji a szczegolnie od połączenia grafiki - procka - ramu wiec jednemu pomoze drugiemu nie a przeciez jeszcze płyta itp..

BTW
dla tych co maja w tle jekies sciagacze z netu i inne cuda (poptray, vir, gg emule, dc itp.....) proponuję podmienic w skrotach w startupie, czasami pomaga
C:\WINNT\system32\CMD.EXE /c start /low C:\JakasSciezka\JakasAplikacja.exe
nie probowałem inych parametrow innych jak low, belownormal, abovenormal
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 37, 38, 39  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: