Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally Full PC

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 37, 38, 39  Następny
Autor Wiadomość
M. C. Viper





Post2004-09-07, 14:07      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem

moge powiedziec tyle: I'm in love. na to czekalem cale zycie...

jadac musze sie ograniczac z usmiechaniem bo przy pelnym usmiechu marszcza mi sie oczy i mniej widze

kazdy przejechany zakret czysto sprawia ze chce wiecej i wiecej.
reczny mi jak najbardziej odpowiada, gra mi nie przycina (nie zauwazylem przynajmniej)
gram na 800x600x32 i wszystko na low, ale po co mi wiecej? :> nie trzeba mi wcale! i tak jest miod, podczas gdy inne gry na low-detalach zaczynaja wygladac paskudnie.
ach.... poki co sie ciesze jazda i nie mam czasu ani ochoty testowac setypy itp. ale i na to znajde czas.
czekac tylko na ranking czasow.

PS. moze TurboMenda zrobilby na forumowiczow specjalny sekretny ranking, bo my do siebie to mozemy miec zaufanie

na razie jeszcze pracuje nad technika jazdy, ale na pewno niedlugo zaczne jakies czasy krecic.
 
Reklamy
logimen


Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 62
Miasto: Warszawa

Post2004-09-07, 15:18      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
A ja powiem tylko tyle ze gra jest wypasiona pod kazdym wzgledem, gdy pierwszy raz udalo mi sie przejechac szybko OES chirdonhead to ahh.... czulem sie jak prawdziwy rajdowiec.

A replaye to poprostu cudnie wygladaja

U mnie gierka chodzi plynnie na cel.1ghz, 256 ram, gf4 ti 4800se 64mb

A co do tego posta ze pliki*.rbz sa zipami to prawda, a jak ktos chce to moge wrzucic swojego pierwszego moda do RBR, ktory podmienia napisy w menusach i wszedzie na polskie. Powiem tez tyle ze to ie jest amatorskie tlumaczenie a profesjonalne od LEM zawarte JUZ w samej grze

Szczeny opadna

Tutaj jest link do pliku:

http://logimen.w.interia.pl/down/strings.rbz

Przed zamiana pliku KONIECZNIE zrob kopie orginalu. NIE odpowiadam za jakiekolwiek szkody spowodowane tym "modem"
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2004-09-07, 15:39      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
logimen napisał:

A co do tego posta ze pliki*.rbz sa zipami to prawda, a jak ktos chce to moge wrzucic swojego pierwszego moda do RBR, ktory podmienia napisy w menusach i wszedzie na polskie. Powiem tez tyle ze to ie jest amatorskie tlumaczenie a profesjonalne od LEM zawarte JUZ w samej grze

Szczeny opadna


shaitan 5 września na tym forum, ba nawet w tym temacie na 3 zakładce w wiadomości z numerem 150424 napisał:

Witam!

znalazlem dzisiaj na forum www.bhmotorsports.com info ze pliki *.rbz sa zwyklymi zipami wiec bez problemu mozna sie dostac do ich zawartosci. testowo pobawilem sie plikiem strings.rbz w ktorym zawarty jest chyba caly text wystepujacy w grze. zamiana rozsrzezenia .pol na .eng zaowocowala polska wersja RBR! niektorym pewnie sie przyda. dla leniwych zalaczam wspomniany plik, wystarczy podmienic.

strings.rar - 334.71 KB


Jak widac nie byles pierwszy.

I rowniez witamy
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-09-07, 16:08      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
w126 napisał:
IceMan napisał:
a to o czym ja pisze to ta druga opcja, i wartosci są podawane w Nm a co mają Nm do zblokowania dyfra przedniego czy tylnego ? zblokowanie w % sie wyraza przeciez.
Tyle maja te procenty do Nm, ze procenty zawsze musza wyrazac czesc jakiejs wielkosci. Tu wlasnie podaja czesc tego maksymalnego momentu blokujacego dany dyfer, podanego w Nm.
Odpowiedni fragment z instrukcji:
Cytat:
For example, if 50% of throttle input (i.e. how hard you push the throttle control) is set
to 25% LOCK and the differential torque is 600Nm the actual differential torque in this
state would be 150Nm.
DIFFERENTIAL TORQUE
This is the maximum locking pressure of the differential and is measured in Newton
Metres (Nm).


to teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz i załóż że jest 0 Nm bo tyle własnie ustawiam
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-07, 16:15      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Yes! wlasnie przejechalem rajd Angli i skonczylem na pierwszym miejscu (poz trudnosci PRO, damage realistic - a nie jak niektorzy zmniejszony do min )

Jest radocha. No i czuje ze zaczynam sie wkrecac w dyktowanie pilota. A szczegolnie zaczynam sie uczyc lekkiego naciskania gazu
 
azmadan





Post2004-09-07, 16:35      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
a ja dalej czekam na kierownice...
i dalej sie mecze na klawiszach...
sproboojcie sie przejechac...
zobaczycie o czym mowie
Aro sie przekonal
hehehe
ps. M. C. Viper hmm... witam... Michale heh...
 
logimen


Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 62
Miasto: Warszawa

Post2004-09-07, 16:37      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Kekacz napisał:
logimen napisał:

A co do tego posta ze pliki*.rbz sa zipami to prawda, a jak ktos chce to moge wrzucic swojego pierwszego moda do RBR, ktory podmienia napisy w menusach i wszedzie na polskie. Powiem tez tyle ze to ie jest amatorskie tlumaczenie a profesjonalne od LEM zawarte JUZ w samej grze

Szczeny opadna


shaitan 5 września na tym forum, ba nawet w tym temacie na 3 zakładce w wiadomości z numerem 150424 napisał:

Witam!

znalazlem dzisiaj na forum www.bhmotorsports.com info ze pliki *.rbz sa zwyklymi zipami wiec bez problemu mozna sie dostac do ich zawartosci. testowo pobawilem sie plikiem strings.rbz w ktorym zawarty jest chyba caly text wystepujacy w grze. zamiana rozsrzezenia .pol na .eng zaowocowala polska wersja RBR! niektorym pewnie sie przyda. dla leniwych zalaczam wspomniany plik, wystarczy podmienic.

strings.rar - 334.71 KB


Jak widac nie byles pierwszy.

I rowniez witamy


No fakt. Walnalem sie. moze dlatego ze doszedlem tylko do 2 zakladki tego tematu ale co tam, tez jestem zdolny i umiem sobie poradzic
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-09-07, 16:38      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
A ja mam problem z pilotem... Jakbym nie ustawił to na początku jest dobrze, a w połowie trasy dysktuje jakoś za wolno I totalnie mi nie pasuje ten sposób opisywania trasy - wole numeryczny... Powiedzcie jak macie ustawionego pilota w grze - zakładam że strzałki wszelkie wyłączone
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-09-07, 17:30      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
CyBeR napisał:
A ja mam problem z pilotem... Jakbym nie ustawił to na początku jest dobrze, a w połowie trasy dysktuje jakoś za wolno I totalnie mi nie pasuje ten sposób opisywania trasy - wole numeryczny... Powiedzcie jak macie ustawionego pilota w grze - zakładam że strzałki wszelkie wyłączone

Moze od polowy oesa powinienes jechac nieco wolniej?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-07, 19:14      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
hehe. ja mam ustawionego defaultowego i jak dla mnie dyktuje dobrze. ale tez wolno jezdzę
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2004-09-07, 19:24      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
IceMan napisał:
to teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz i załóż że jest 0 Nm bo tyle własnie ustawiam
Ustawiasz tyle dla przedniego dyfra, czyli to oznacza, ze lewe przednie kolo moze sie obracac zupelnie niezaleznie od prawego przedniego, ale wplyw tego na roklad mocy czy tez momentow pomiedzy osia przednia i tylna jest co najwyzej posredni. Na pewno nie uzyskujesz w ten sposob tylnionapedowki. Ja to rozumiem tak, ze differential torque (ew. razy % brany z mapy) to jest maksymalny moment sily, ktora przeciwstawia sie obrotowi wzgledem siebie polosi wychodzacych z danego dyfra, a nie jest to moment obrotowy dzialajacy na os napedzajaca dyfer. Poprawcie mnie, jesli sie myle.
Jak juz chcesz uzyskac cos bardziej prymitywnego ale tez moze i ciekawszego w prowadzeniu niz WRC, to proponuje ustawic wszystkie mapy dyferencjalow na stala wartosc procentowa. Wtedy bedzie jakby pojazd A-grupowy (a moze i B-grupowy) sprzed czasow WRC.

Ostatnio zmieniony przez w126 dnia 2004-09-07, 20:19, w całości zmieniany 1 raz
 
zgf1





Post2004-09-07, 19:45      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
@Adik
Co ja poradze, ze dalej mam tego grata, skoro kasy brak
To pierwsza gra ktora mi nie odpalila, wiec to juz pierwszy
znak nowych czasow, poco odpalalem ten EON...
Pozatym pozdrawiam uzytkownika DVB


Widze, ze nawet na slabszych sprzetach gra chodzi, wiec po zamianie
karty nie bedzie chyba problemu.
Gra z tego co czytam i widze faktycznie rewelacja, mysle, ze bedzie
porownywalnie dobra jak Rally Championship99/2000 (moja ulubiona).



@Kekacz
Udalo Ci sie to odpalic ?
 
kit


Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków

Post2004-09-07, 20:01      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
ooooo
widze ze na ziomka trafilem tez uwielbiam rally championship i tez czekam na wymiane karty (juz sie nie moge doczekac
pozdro
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-07, 20:40      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
Co to znaczy rownie porównywalnie dobra jesli nic co do tej pory wyszło nie może nawet się próbowac porównywać....
Nawet dobrze że w RBR nie ma OSów 30km bo nikt by tego nie przejechał...
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-09-07, 20:47      Richard Burns Rally Full PC Odpowiedz z cytatem
w126 napisał:
IceMan napisał:
to teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz i załóż że jest 0 Nm bo tyle własnie ustawiam
Ustawiasz tyle dla przedniego dyfra, czyli to oznacza, ze lewe przednie kolo moze sie obracac zupelnie niezaleznie od prawego przedniego, ale wplyw tego na roklad mocy czy tez momentow pomiedzy osia przednia i tylna jest co najwyzej posredni. Na pewno nie uzyskujesz w ten sposob tylnionapedowki. Ja to rozumiem tak, ze differential torque (ew. razy % brany z mapy) to jest maksymalny moment sily, ktora przeciwstawia sie obrotowi wzgledem siebie polosi wychodzacych z danego dyfra, a nie jest to moment obrotowy dzialajacy na os napedzajaca dyfer. Poprawcie mnie, jesli sie myle.

Jest dokladnie tak jak mowisz. Jesli jest 0 Nm (czyli dyfer jest calkiem otwarty) to cala moc jest przekazywana na to kolo, ktore ma mniejsza przyczepnosc, a to ktore ma dobra to stoi w miejscu, i dlatego wlasnie np w terenowkach stosuje si eblokade mechanizmu roznicowego blokujac cakiem dyferencjal, a w dawnych A-grupach stosowalo sie dyfry o zwiekszonej sile tarcia (czyli tzw szpere) przez co moment blokujacy dyfer byl ustawiany na sztywno i nie mozna go bylo modyfikowac dynamicznie zadnymi mapami jak to jest teraz w aktywnych dyfrach.
Czyli to co ustawiales Ice to byl maxymalny moment jaki moze przeniesc dyferencjal po przekroczeniu ktorego lewe i prawe kolo zacznie sie obracac z rozna predkoscia i ta wartosc momentu jest wykozystywana tylko wtedy jesli wg mapy wychodzi zblokowanie na 100%, i dalej zmniejsza sie procentowo ta zadana maksymalna wartosc wyrazona w Nm.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally Full PC Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 37, 38, 39  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: