Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-07, 01:13 Richard Burns Rally Full PC
Witek jest inny sposob. wychodzic do menu i tam ladowac na nowo profil gracza
Inna sprawa ze to kosmicznie meczące.
PS. czy tylko mnie sprawia problem przejechanie 2 wyscigow pod rzad bez skasowania doszczetnie wozu?
PS2 brakuje mi wsrod wszystkich uszkodzen tych zwiazanych z ukladem jezdnym. Czyli uszkodzenia serwo kierownicy, jazdy bez kola etc.
Reklamy
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-09-07, 01:29 Richard Burns Rally Full PC
co do obecnosci gry w ameryce to bardzo prawdopodobne ze im sie nie spieszy - rajdy sa tam chyba tak popluarne jak krykiet w polsce
no ale biorac pdo uwage wszystkie paypale, ups'y, fedexy to taką gre można sobei sprowadzic do usa w blyskawicznym czasie przy odrobinie checi
ja przejechalem w koncu hartwood forrest bez uszkodzenia wozu znowu czułem sie tak jak po ligowym wyscigu w nascar
setupu nie czaje wogle, mam nadzieje ze rysiek defaultowo jako tako dobrał ustawienia
teraz staram sie przejsc ósemki
Jak sie zdenerwuje to rodzine poprosze i mi kupia w Polandzie i wysla, ale to troche zachodu !!! Do dupy z taka robota !!! Na swieta pewnie bede, to se kupie a do swiat bede se slinil na forum
Teq
Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 456
Miasto: W-wa
2004-09-07, 03:29 Richard Burns Rally Full PC
Wczoraj WRCa w telewizji widzialem, dzisiaj WRCem sam sie przejechalem.
Poczatki ciezkie i irytujace ale juz czuje powoli rosnaca fascynacje i satysfakcje.
zgf1
2004-09-07, 07:08 Richard Burns Rally Full PC
A mi sie nie odpala na GF2Ti
Niedlugo bedzei HIS 9550
Jak na tej karcie chodzi ?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-09-07, 07:43 Richard Burns Rally Full PC
Aro napisał:
IceMan napisał:
a ja bede upierdliwy i dalej bede szukał błędów
w setupie w ustawieniach dyfrow ustawiam przekazywanie całego momentu na tył a na przod nic. Czyli auto powinno być teoretycznie tylnonapędowe. Ale nic takiego sie nie dzieje, nadal jest 4 napedowe - nawet nie zabardzo czuć różnice że coś zmieniłem ...
a w jaki sposob niby to zrobiles?
no jak to jak ?
w setupie -> differential torque.
defaultowo jest 320Nm przod 600 tył
ustawilem 0 na przod i tył na maxa,
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-07, 08:33 Richard Burns Rally Full PC
Kurna Aro weź juz zluzuj z tymi czasami 3:20:xx juz, juz było, tylko jeden błąd na sam koniec i dupa ale to juz był taki przelot ze szok a Ty sobie jeszcze 2s urwałeś
Inna sprawa ze mi kiera nawalila i tylko co ktorys przejazd nie marudzi wiec musze zrobic sobie przymusowa pauze oddajac kiere na serwis w ramach gwarancji
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-09-07, 08:41 Richard Burns Rally Full PC
IceMan napisał:
Aro napisał:
IceMan napisał:
a ja bede upierdliwy i dalej bede szukał błędów
w setupie w ustawieniach dyfrow ustawiam przekazywanie całego momentu na tył a na przod nic. Czyli auto powinno być teoretycznie tylnonapędowe. Ale nic takiego sie nie dzieje, nadal jest 4 napedowe - nawet nie zabardzo czuć różnice że coś zmieniłem ...
a w jaki sposob niby to zrobiles?
no jak to jak ?
w setupie -> differential torque.
defaultowo jest 320Nm przod 600 tył
ustawilem 0 na przod i tył na maxa,
Oj Ice Ice... Wcale nie przeniosles mocy na tyl tylko "otworzyles" przedni dyfer a tylny mocno zblokowales i to wszystko. Przeciez te dyfry pracuja miedzy przednimi/tylnimi kolami i nie maja nic do rzeczy w rozdziale mocy miedzy osiami. Powiem moze bardzojej obrazowo Jak dales z przodu 0 to tak jak bys w GPL dal ramp angles na 85, a z tylu na 30
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-09-07, 09:19 Richard Burns Rally Full PC
IceMan napisał:
a ja bede upierdliwy i dalej bede szukał błędów
Nie da sie ich uniknac, szczegolnie w takiej pozycji, ale i tak jest kosmicznie dobrze
Wspominany reczny jednak tez chyba lekko "niedomaga". Np w finlandii wystarczy wyjechac z drogi, "zanurzyc" sie w sniegu gdzies do polowy drzwi i ledwie toczac zapodac hamulca z reki. Auto robi baczka a chyba nie powinno po pierwsze ze wzgledu na glebokosc sniegu po drugie ze wzgledu na podloze pod nim (dobre pare metrow poza droga).
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-09-07, 09:43 Richard Burns Rally Full PC
Aro napisał:
Oj Ice Ice... Wcale nie przeniosles mocy na tyl tylko "otworzyles" przedni dyfer a tylny mocno zblokowales i to wszystko. Przeciez te dyfry pracuja miedzy przednimi/tylnimi kolami i nie maja nic do rzeczy w rozdziale mocy miedzy osiami. Powiem moze bardzojej obrazowo Jak dales z przodu 0 to tak jak bys w GPL dal ramp angles na 85, a z tylu na 30
hmmm wg. mnie sie mylisz
ta opcja dotyczy rozkladu momentu napedowego miedzy przodem i tylem
to co ty opisujesz to diff map i to jest osobna opcja do tego
ustawiasz tam w % ile ma być zblokowany dyf przy wcisnietym gazie , puszczonym, przy hamulcu itp
a to o czym ja pisze to ta druga opcja, i wartosci są podawane w Nm a co mają Nm do zblokowania dyfra przedniego czy tylnego ? zblokowanie w % sie wyraza przeciez. Ta opcja o ktorej ja pisze to jest ewidentnie podzial momentu napedowego miedzy przod i tyl, tylko srednio to cos dziala.
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2004-09-07, 10:00 Richard Burns Rally Full PC
zgf1 napisał:
A mi sie nie odpala na GF2Ti
kolejny kustosz na tym zabytku nie dziala, procent nowych gier ktorych nie da sie odpalic bedzie systematycznie wzrastal
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-09-07, 10:57 Richard Burns Rally Full PC
IceMan napisał:
a to o czym ja pisze to ta druga opcja, i wartosci są podawane w Nm a co mają Nm do zblokowania dyfra przedniego czy tylnego ? zblokowanie w % sie wyraza przeciez.
Tyle maja te procenty do Nm, ze procenty zawsze musza wyrazac czesc jakiejs wielkosci. Tu wlasnie podaja czesc tego maksymalnego momentu blokujacego dany dyfer, podanego w Nm.
Odpowiedni fragment z instrukcji:
Cytat:
For example, if 50% of throttle input (i.e. how hard you push the throttle control) is set
to 25% LOCK and the differential torque is 600Nm the actual differential torque in this
state would be 150Nm.
DIFFERENTIAL TORQUE
This is the maximum locking pressure of the differential and is measured in Newton
Metres (Nm).
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-07, 11:08 Richard Burns Rally Full PC
Właśnie... mam pytanie. w innych colinach mozna bylo regulowac rozklad mocy przyd-tyl w latwy sposob. Czy pomyle sie twierdzac ze tu tego w latwy sposob zrobic sie nie da? trzeba kombinowac z tymi mapowaniami?
Glaniu
Dołączył: 10 Wrz 2002
Posty: 268
Miasto: KRAKOW
2004-09-07, 12:45 Richard Burns Rally Full PC
Dzieki uprzejmosci Maxyma moge sie cieszyc tym cudem i jestem w stanie powiedziec po tych kilku godzinkach tylko o K....WA!!! gra mnie zabila jak narazie nie przeszkadza mi wcale reczny czy inny bug jest poprostu super miodnie takiego funu dawno nie mialem
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-07, 13:11 Richard Burns Rally Full PC
A ja zauwazyłem jeszcze cos takiego jak losowość(pseudo) w roznych miejscach gry. Przypuszcam ze cala dizyka jazdy po drodze jest zaburzona jakimis wsp. losowymi.
Ale np. podczas naprawy wybierając dane komponenty do naprawy podawany czas naprawy moze sie roznic od tego w jakim naprawa zostanie usunieta
Ci ciekawe ladując zapisany stan sezonu i wykonując te same naprawy raz dostaniemy 10sek kary a raz 20 a raz sie zmiescimy w czasie
Podobnie jesli bedziemy ladowac wielokrotnie sezon od tego samego miejsca to pozycja w rankingu na ktorej jestesmy za kazdym razem moze byc inna.