Bylem dzis u Darkmana, pojezdzilem i powiem tylko tyle: stalo sie to co jeszcze pol roku temu wydawalo sie niemozliwe Mamy pierwszy rajdowy sim z poziomem realizmu dorownujacym produkcjom papyrusa, a w pewnych aspektach nawet go przewyzszajacym
To wszytko co napisal Sentinel w swojej obszernej recenzji potwierdzilo sie w 100%
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-07-11, 20:26 Richard Burns Rally (by SCi)
dzis z Darkmanem i Aro testowalismy RBR i moge powiedzic tyle ze jest/bedzie rzeznia Fiza, grafa i ogolnie wszystko jest extra (mowa o ps2) Juz nie moge sie doczekac jak przetestuje "na spokojnie" wersje PC
Wiecej o RBR wypowie sie pewnie Aro
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-11, 21:05 Richard Burns Rally (by SCi)
Od 10 rano do prawie 21 wieczorem to ja jeszcze w życiu żadnej giery nie męczyłem Najpiekniejsze poza całą fizyką, grafiką jest IMO wrażenie prędkości Istny majstersztyk gdy na trasie w USA gnając po szutrze między drzewami z max prędkością 150km/h nagle wpadamy na prostą 500m na której wyciaga się 220 między drzewami Obłęd !!!
Póki co najlepiej mi się śmiga Toyotą, która na bardzo wąskich dróżkach potrafi tak zap******* że chwilami to już nie wiadomo czy próbować hamować czy już zamknąc oczy
Szkoda, że Momo Racing/Force jako kiery pecetowe nie są w 100% wykorzystywane i FF nie jest taki jak należy. Nie są przenoszone na kiere nierówności z drogi, wszelkie koleiny, dziury itp. Podejrzewam, że na DFP wszystko jest jak należy.
I tak jak już kamkor pisał....wierzyć się nie chce, że słysząc "Caution" w grze rajdowej, wreszcie należy się bać i deptać po hamulcu bo wpadniecie na kilka dziur lub zbyt szybkie przejechanie "water splash'a" jest równoznaczne z lotem koszącym w kierunku drzew
Czekam zniecierpliwiony na wersje PC bo od telewizora można oślepnąć, tak daje po oczach
Bartko
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238
2004-07-11, 21:18 Richard Burns Rally (by SCi)
Darkman jako jedyne znane mi źródło u którego można było wypróbować RBR gościł dzisiaj całą brygadę-łącznie ze mną. Wróciłem do domu 15 min temu i nadal mi adrenalina uszami idzie po przelotach 150 km/h miedzy drzewami
Powiem krótko: RBR rulez
Oj Nascarowi we wrześniu niezła konkurencja się pojawi, przynajmniej na moim kompie...
M. C. Viper
2004-07-11, 23:07 Richard Burns Rally (by SCi)
ja tez chce! ja tez chce!
sie czuje jakbym tylko ja w to nie gral jeszcze na tym forum
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2004-07-11, 23:09 Richard Burns Rally (by SCi)
Skoro Aro, Tytus i Darkman wypowiadaja sie o tym entuzjastycznie to juz sie nie umiem doczekac wersji PC
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-11, 23:55 Richard Burns Rally (by SCi)
Bartko napisał:
Oj Nascarowi we wrześniu niezła konkurencja się pojawi, przynajmniej na moim kompie...
A da sie w RBR jezdzic online w 42 osoby?
No to czekamy na wersje PC Ciekaw tylko jestem jakie to bedzie mialo minimalne wymagania sprzetowe...
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2004-07-12, 00:16 Richard Burns Rally (by SCi)
WOW, no to co trzeba odgrzac skrypty do robienia rajdow (te od RM?) hehe, z wielka przyjemnoscia! ciekawe czy beda jakies mozliwosci rozgrywania rajdow online (nie rally crosu, tylko normalnie z podzialem na dni, wyborem etapow itp, to bylby czad)
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-07-12, 06:59 Richard Burns Rally (by SCi)
Z racji ostatnio wypisywanych tu ochow i achow na temat RBR, a nie wszyscy musza znac doskonale rudego Ryska to wrzucilem na ftp onboard cobyscie mogli sobie obejrzec jak w 1999 roku na Tour de Corse jechal on Impreza WRC
Jesli chcecie to moge takze zrippowac z dvd WRC Realoded onboard Burnsa z Rajdu Finlandi 2002 gdzie zapier.. Peugeot 206 WRC i idzie pelna bombą waziutka droga miedzy drzewami, ale na dodatek po szutrze, z mega hopami i ustawia sie bokiem przed hopa tak zeby spadajac byc juz ustawionym na wejscie do zakretu. Wyglada to bardzo podobnie RBR_falstone_APU.avi. Trwa 6 minut, jakosc obrazu i dzwieku jest powalalaca.
edit link juz dziala
Ostatnio zmieniony przez gustav dnia 2004-07-12, 10:54, w całości zmieniany 1 raz
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-07-12, 09:31 Richard Burns Rally (by SCi)
M. C. Viper napisał:
ja tez chce! ja tez chce!
sie czuje jakbym tylko ja w to nie gral jeszcze na tym forum
Nie tylko ty jeden
BTW Gustav ten link cos nie chodzi
sentinel
2004-07-12, 14:00 Richard Burns Rally (by SCi)
Teq napisał:
Nie chcialbym byc natretny , ale wsrod gaszczu postow moze nie zauwazyles mojego pytania. Czy moglbys nie nie odpowiedziec?
faktycznie jakoś zapodziało się wśród innych wypowiedzi. jeśli chodzi o oficjalne informacje dot. integracji z Xbox Live! (mowa o wersji na Xbox'a, oczywiście) to póki co faktycznie ich brak. nie ma się w sumie co dziwić - żadnej oficjalnej recenzji jeszcze nie ma, a i sama usługa zostaje uruchomiona gdy gra trafi do sprzedaży. przyznam, że nie wiem czy gra umożliwia rozgrywkę online - sam tyb online jak najbardziej jest (niestety nie mam cyfrówki, by zrobić foty) więc wątpliwe by miał służyć np. jedynie porównywaniu czasów na online'owych scoreboard'ach.
sentinel
2004-07-12, 14:02 Richard Burns Rally (by SCi)
kamkor napisał:
To jeszcze Richie potestuje(Niech ktos mu pstryknie zdjecie z konsola ) i mamy nowy dzial! Richard Burns Rally !
a może 'Richie Burns Rally"?
anyway, jestem jak najbardziej 'za' - ta gra jak mało która załuguje na swój własny dział na tym forum.
sentinel
2004-07-12, 14:11 Richard Burns Rally (by SCi)
Ozone napisał:
No to ja mam pytanie do Sentinela/Kamkora: Czy sa jakies odcinki specjalne w ktorych sie zmienia radykalnie rodzaj nawierzchni? Np szuter przechodzi w asfalt albo sniegu nie starczylo pod spodem byl gravel?
są, aczkolwiek na rajdach szutrowych przeważają nawierzchnie szutrowe, a na asfaltowym nawierzchnie ...asfaltowe. brakuje troszkę znanego z innych gier kłopotu z dobraniem odpowiedniego rodzaju opon do charakterystyki odcinka (same nawierzchnie szutrowe też mogłyby być bardziej zróżnicowane). z drugiej strony czuć najmniejszą nawet różnicę w zmianie charakterystyki nawierzchni - głębszy i płytszy śnieg, wystające spod niego oblodzone fragmenty drogi (na zakęcie - masakra ), czy choćby różnice pomiędzy szutrem na poboczu (mieszającym się z fragmentami trawy i kamieniami zepchniętymi tam przez "odkurzaczy" ) a głębszym i bardziej rozjeżdżonym na środku drogi. spory wpływ na zachowanie się auta mają też wszelkiego rodzaju zagłębienia i kałuże (wreszcie!).
sentinel
2004-07-12, 14:27 Richard Burns Rally (by SCi)
Darkman napisał:
Od 10 rano do prawie 21 wieczorem to ja jeszcze w życiu żadnej giery nie męczyłem
mnie zdarzały się dłużse sesje, ale faktem jest iż sam nie mogę się oderwać od RBR. właśnie kończę czwarty, czy piąty sezon... ^.^`
Darkman napisał:
Najpiekniejsze poza całą fizyką, grafiką jest IMO wrażenie prędkości
szczególnie z widoku "ze zderzaka". co ja mówię... w RBR nie ma takiego widoku - to kolejna rzecz, o której zapomniałem wspomnieć. nie jest to typowy widok ze spoilera - punkt widzenia znajuje się bowiem dokładnie na wysokości wzroku kierowcy i jest to coś na wzór widoku FPP z usuniętym kokpitem (dzięki temu feeling jest niesamowity). wyobraźcie sobie jak to musiałoby wyglądać z zamieszczonego kilka cm nad ziemią widoku ze spoilera (znanego z innych gier)...
Darkman napisał:
Póki co najlepiej mi się śmiga Toyotą, która na bardzo wąskich dróżkach potrafi tak zap******* że chwilami to już nie wiadomo czy próbować hamować czy już zamknąc oczy
przy okazji jest to najłatwiesze do opanowania auto. polecam rónież Accent'a, który jest niesamowicie przyjemnie prowadzącym się autem.
Darkman napisał:
I tak jak już kamkor pisał....wierzyć się nie chce, że słysząc "Caution" w grze rajdowej, wreszcie należy się bać
dokładnie - nawet niewielkie koleiny, kałuże czy dziwnie wyprofilowane zakręty są niebezpieczne.
sentinel
2004-07-12, 14:27 Richard Burns Rally (by SCi)
Darkman napisał:
Od 10 rano do prawie 21 wieczorem to ja jeszcze w życiu żadnej giery nie męczyłem
mnie zdarzały się dłużse sesje, ale faktem jest iż sam nie mogę się oderwać od RBR. właśnie kończę czwarty, czy piąty sezon... ^.^`
Darkman napisał:
Najpiekniejsze poza całą fizyką, grafiką jest IMO wrażenie prędkości
szczególnie z widoku "ze zderzaka". co ja mówię... w RBR nie ma takiego widoku - to kolejna rzecz, o której zapomniałem wspomnieć. nie jest to typowy widok ze spoilera - punkt widzenia znajuje się bowiem dokładnie na wysokości wzroku kierowcy i jest to coś na wzór widoku FPP z usuniętym kokpitem (dzięki temu feeling jest niesamowity). wyobraźcie sobie jak to musiałoby wyglądać z zamieszczonego kilka cm nad ziemią widoku ze spoilera (znanego z innych gier)...
Darkman napisał:
Póki co najlepiej mi się śmiga Toyotą, która na bardzo wąskich dróżkach potrafi tak zap******* że chwilami to już nie wiadomo czy próbować hamować czy już zamknąc oczy
przy okazji jest to najłatwiesze do opanowania auto. polecam rónież Accent'a, który jest niesamowicie przyjemnie prowadzącym się autem.
Darkman napisał:
I tak jak już kamkor pisał....wierzyć się nie chce, że słysząc "Caution" w grze rajdowej, wreszcie należy się bać
dokładnie - nawet niewielkie koleiny, kałuże czy dziwnie wyprofilowane zakręty są niebezpieczne.