Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
sentinel





Post2004-07-12, 14:27      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:
Od 10 rano do prawie 21 wieczorem to ja jeszcze w życiu żadnej giery nie męczyłem

mnie zdarzały się dłużse sesje, ale faktem jest iż sam nie mogę się oderwać od RBR. właśnie kończę czwarty, czy piąty sezon... ^.^`

Darkman napisał:
Najpiekniejsze poza całą fizyką, grafiką jest IMO wrażenie prędkości

szczególnie z widoku "ze zderzaka". co ja mówię... w RBR nie ma takiego widoku - to kolejna rzecz, o której zapomniałem wspomnieć. nie jest to typowy widok ze spoilera - punkt widzenia znajuje się bowiem dokładnie na wysokości wzroku kierowcy i jest to coś na wzór widoku FPP z usuniętym kokpitem (dzięki temu feeling jest niesamowity). wyobraźcie sobie jak to musiałoby wyglądać z zamieszczonego kilka cm nad ziemią widoku ze spoilera (znanego z innych gier)...

Darkman napisał:
Póki co najlepiej mi się śmiga Toyotą, która na bardzo wąskich dróżkach potrafi tak zap******* że chwilami to już nie wiadomo czy próbować hamować czy już zamknąc oczy

przy okazji jest to najłatwiesze do opanowania auto. polecam rónież Accent'a, który jest niesamowicie przyjemnie prowadzącym się autem.

Darkman napisał:
I tak jak już kamkor pisał....wierzyć się nie chce, że słysząc "Caution" w grze rajdowej, wreszcie należy się bać

dokładnie - nawet niewielkie koleiny, kałuże czy dziwnie wyprofilowane zakręty są niebezpieczne.
 
Reklamy
sentinel





Post2004-07-12, 14:41      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:
Od 10 rano do prawie 21 wieczorem to ja jeszcze w życiu żadnej giery nie męczyłem

mnie zdarzały się dłużse sesje, ale faktem jest iż sam nie mogę się oderwać od RBR. właśnie kończę czwarty, czy piąty sezon... ^.^`

Darkman napisał:
Najpiekniejsze poza całą fizyką, grafiką jest IMO wrażenie prędkości

szczególnie z widoku "ze zderzaka". co ja mówię... w RBR nie ma takiego widoku - to kolejna rzecz, o której zapomniałem wspomnieć. nie jest to typowy widok ze spoilera - punkt widzenia znajuje się bowiem dokładnie na wysokości wzroku kierowcy i jest to coś na wzór widoku FPP z usuniętym kokpitem (dzięki temu feeling jest niesamowity). wyobraźcie sobie jak to musiałoby wyglądać z zamieszczonego kilka cm nad ziemią widoku ze spoilera (znanego z innych gier)...

Darkman napisał:
Póki co najlepiej mi się śmiga Toyotą, która na bardzo wąskich dróżkach potrafi tak zap******* że chwilami to już nie wiadomo czy próbować hamować czy już zamknąc oczy

przy okazji jest to najłatwiesze do opanowania auto. polecam rónież Accent'a, który jest niesamowicie przyjemnie prowadzącym się autem.

Darkman napisał:
I tak jak już kamkor pisał....wierzyć się nie chce, że słysząc "Caution" w grze rajdowej, wreszcie należy się bać

dokładnie - nawet niewielkie koleiny, kałuże czy dziwnie wyprofilowane zakręty są niebezpieczne.
 
Sanchez


Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 35
Miasto: Piaseczno

Post2004-07-12, 15:06      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
gustav napisał:
Z racji ostatnio wypisywanych tu ochow i achow na temat RBR, a nie wszyscy musza znac doskonale rudego Ryska to wrzucilem na ftp onboard cobyscie mogli sobie obejrzec jak w 1999 roku na Tour de Corse jechal on Impreza WRC
edit link juz dziala


Tak czytuję waszą dyskusję i przypomniało mi się że posiadam filmik:

MANX In-Car Rally Experience 1993

niezła jazda ... niestety nie mam go gdzie wrzucić (800 MB) - ale jesli ktoś dysponuje miejscem do zrzutu chętnie wrzucę - naprawdę warto.
 
sentinel





Post2004-07-12, 15:11      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
geez, wybaczcie znowu ten multi-posting - strasznie mało czasu mam, ale obiecuję zacząć łączyć łączyć...

chcę poruszyć jeszcze dwie sprawy - jedną mniej, drugą bardziej istotną. mniej istotna jest taka, iż prosiłbym o nie wklejanie "recenzji" (jak to to niektórzy nazwali ) na inne strony czy fora. z dwóch powodów - mało kiedy ktoś zaznacza, iż pochodzi ona z wersji an Xbox'a oraz (co uważam za znacznie ważniejsze) lepiej podać link'a do tekstu (tudzież forum bądź samego tematu), dzięki czemu więcej osób może tu trafić (w taki sam jak ja sposób ).

teraz druga, znacznie istotniejsza (dla mnie) kwestia: działając z ramienia największego rodzimego pisma o tematyce konsolowej ("PSX Extreme") poszukuję osób, które z rajdami samochodowymi bądź samymi przygotowanymi pod kątem rajdów autami miały, bądź mają do czynienia. chodzi o ustosunkowanie się do pewnych elementów fizyki z jakimi w Richard Burns Rally mamy do czynienia i porównanie ich z rzeczywistymi zjawiskami. oczywiście najlepiej by było, gdyby wspomniane osoby tematem RBR się interesowały i miały już do czynienia z samą grą (choć możliwe jest ustosunkowanie się do pewnych zjawisk opierając się na faktach i elementach fizyki, których istnienie osobiście potwierdzę/opiszę). tekst zostanie opublikowany (wraz z recenzją RBR) w formie wywiadu/faq'a w najbliższym numerze (sierpniowym, wychodzącym 20 lipca), więc na zorganizowanie wszystkiego jest piekielnie mało czasu (maksymalnie dwa-trzy dni). jeśli znajdują się tutaj chętne do współpracy osoby, które chciałyby podzielić się swoją fachową wiedzą i nie mają nic przeciwko opublikowaniu tekstu w najpopularniejszym tematycznym magazynie w kraju - zapraszam (kontakt poprzez PM, email oraz komunikatory).

zaznaczę jeszcze, iż nie chodzi o napisanie wyczerpującego artykułu na powyższy temat, lecz krótkie, rzeczowe ustosukowanie się do konkretnych cech modelu fizycznego, jaki w RBR został zaimplementowany, tudzież treściwej odpowiedzi na konkretne pytania.

ps: dodam, iż może to pomóc w przekonaniu części graczy do RBR - od tego mogą zależeć losy gry i ewentualnej jej kontynuacji. dotyczy to w szczególności rynku konsolowego, który ze względu na swoją specyfikę raczej chłodno (z wyjątkami, oczywiście) przyjmuje tego typu produkcje.

Ostatnio zmieniony przez sentinel dnia 2004-07-12, 15:57, w całości zmieniany 1 raz
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-07-12, 15:24      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Moze juz bylo, ale zapytam mimo to - czy sa znane pirazydrzwi planowane wymagania tej giery pod peceta??
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-07-12, 17:42      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
gustav napisał:
Jesli chcecie to moge takze zrippowac z dvd WRC Realoded onboard Burnsa z Rajdu Finlandi 2002(...)

Ja chętnie bym obejrzał
 
Piotrek_RSA Volvo
850

Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów

Post2004-07-12, 20:00      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Sanchez napisał:
niezła jazda ... niestety nie mam go gdzie wrzucić (800 MB) - ale jesli ktoś dysponuje miejscem do zrzutu chętnie wrzucę - naprawdę warto.


Jeszcze raz zaproponuję forum www.autoklub.pl - które pewnie znacie, a także związany z topickiem "Ciekawe filmy" na tymże forum ogólnym, FTP Playera, na który można wrzucać i z którego można ciągnąć filmy o tematyce rajdowej.

ale pewnie wszyscy o tym juz wiedzą ale...
 
Piotrek_RSA Volvo
850

Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów

Post2004-07-12, 20:07      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Sanchez napisał:
gustav napisał:
Z racji ostatnio wypisywanych tu ochow i achow na temat RBR, a nie wszyscy musza znac doskonale rudego Ryska to wrzucilem na ftp onboard cobyscie mogli sobie obejrzec jak w 1999 roku na Tour de Corse jechal on Impreza WRC
edit link juz dziala


O kurcze widze ze znacie ten FTP.
to fajnie
 
kamkor





Post2004-07-13, 02:46      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Mam nowosc . Nitk jeszcze nie zauwazyl, ze w serwisie gdy naprawiamy samochod, czas naprawy pokazywany przed kliknieciem 'continue' moze sie wydluzyc . Tak wiec trzeba uwazac .

I minus.. Brakuje mi okrzykow kibicow itd . Jak sie oglada replaye bez muzyki wlaczonej jest tak jakos pusto i smutno . Brak tej atmosfery.. :/
 
sentinel





Post2004-07-13, 11:20      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
o czasie naprawy zdaje się kilka osób wspominało.
co do braku odgłosu kibiców - faktycznie w wersji 'preview' tego brakuje, wierzę jednak i wersja sklepowa będzie pozbawione tego tybu braków i niedociągnięć.

btw: replaye ogląda się fantastycznie po podłożeniu własnej muzyki - Xbox może w trakcie gry odtwarzać jako soundtrack zrzuconą wcześniej na wbudowany HDD kolekcję płyt audio (rippuje je automatycznie do .wma).
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-13, 16:20      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
sentinel napisał:
...działając z ramienia największego rodzimego pisma o tematyce konsolowej ("PSX Extreme") ...tekst zostanie opublikowany (wraz z recenzją RBR) w formie wywiadu/faq'a w najbliższym numerze (sierpniowym, wychodzącym 20 lipca)...

A mozna juz wiedziec ile dostanie punktow (skala chyba jest 0-10)RBR?
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2004-07-13, 23:43      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Heh, no wlasnie ile dostanie w psx extreme?
 
sentinel





Post2004-07-14, 18:00      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
z oczywistych powodów powiedzieć mogę jedynie, iż... nic mi na ten temat nie wiadomo.

btw: jeden z moich wcześniejszych postów został (nie wiedzieć czemu) wielokrotnie zduplikowany - może jakiś admin zrobi z tym porządek (usunie klony).
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-07-14, 18:33      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
"jakis admin" ?
 
sentinel





Post2004-07-15, 13:47      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
w sensie "któryś", bo widziałem chyba kilu adminów/moderatorów (mogę się mylić). to oczywiście nie była złośliwa/zaczepna uwaga.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: