Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-07-09, 13:57      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
11?
 
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 14:41      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
szumi napisał:
... zrobiles Tytus w Gt1&Gt2 all licencje na gold ?

Ma sie rozumiec W jedynce zajelo mi to kupe czasu (mowie o japonskiej versji - ciezszej) Specjalnie wtedy kupilem Dual Shocka do GT ! (na marginesie to tego pada uzywalem przez pierwszy swoj sezon w GPLa Pamietam ze wysylalem swoj czas jednej licencji (zrobilem zdjecie ) do PSX Extreme bo to byl wowczas najlepszy czas w polsce ale jakos chyba nie doszedl bo nie ukazal sie w tabelce
W "dwójce" bylo juz o wiele latwiej choc dalej extremalnie - oczywiscie chodzi o GOLD Wtedy specjalnie kupilem swoja pierwsza kiere by byc jeszcze szybszym

Ostatnio zmieniony przez Tytus dnia 2004-07-09, 14:45, w całości zmieniany 1 raz
 
kamkor





Post2004-07-09, 14:44      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
szumi napisał:
kamkor napisal:
Cytat:
Ja gt4p dam tak 5-7/10 z symulacji zakladajac, ze GPL dostaje 10 .


A Rysiowi ile dasz?


Wiesz biorac pod uwage to, ze rysio ma zuzycie opon, realistyczne uszkodzneia silnika i realistyczne zmiany dzwieku silnika po jego uszkodzeniu(To samo z zawiecha) + ffb zalezy od auta, setupu, nawierzchni.. Bardzo dobra fize na szutrze, sniegu, asfalcie, super trasy(Moze i nie super dlugi, ale i tak sa ekstra!). Do tego dochodzi nam dosc dobra mozliwosc dachowania(Smiejcie sie, ale w rbr dachowania sa najbardziej realistyczne ). Itd itd.

Dam mu -10 ("-" bo nie chce byc zabitym przez fanow gpl'a ) (Nie bralem tutaj pod uwagi multiplayera )
 
kamkor





Post2004-07-09, 14:46      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:
W "dwójce" bylo juz o wiele latwiej choc dalej extremalnie - oczywiscie chodzi o GOLD Wtedy specjalnie kupilem swoja pierwsza kiere by byc jeszcze szybszym


Ej Tytus, to ty moze tak wymiatasz w gpl przez twoje alienowskie doswiadczenie z serii GT?
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2004-07-09, 15:43      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisal:

Cytat:
szumi napisał:
... zrobiles Tytus w Gt1&Gt2 all licencje na gold ?

Ma sie rozumiec W jedynce zajelo mi to kupe czasu (mowie o japonskiej versji - ciezszej)


Nie pamietam czy byla ciezsza? Ale w japonca najdluzej cioralem i pamietam ze byly 3 rodz. licencji i ten drugi rodzaj byl najciezszy mimo ze bylo tylko zaliczanie po gora 5 zakretow - to na gold pamietam, ze sie niezle wqrwialem zwlaszcza na jednej trasie (jeszcze pamietam - Deep Forest). Skonczylem to na zlotko, to zostalo mi tylko 3 rodzaj licencji, gdzie byly pelne przejazdy tras. I ci powiem ze przechodzilem to za pierwszym, drugim, gora 4 razem

Tytus napisal:
Cytat:
Specjalnie wtedy kupilem Dual Shocka do GT !


No ja rowniez i pamietam ze nie zwracalem wtenczas na zawrotna sume - dalem jakies 210-220 zeta Najbardziej mnie jaralo pierwsze wykorzystanie galek analogowych no i te wibracyje

Tytus napisal:
Cytat:
(na marginesie to tego pada uzywalem przez pierwszy swoj sezon w GPLa


No ja rowniez go uzywalem przez pierwsze pol roku obcowania w GPL'a Niezle go obcykalem na GPL'u. Kazdemu kumplowi czy kuzynowi, kto uzywal go, nie mogl opanowac jazde nim w GPL'a, za duzo muskali te galy (przyzwyczajeni z konsolowych tytulow na naciskaniu prawie zawsze na maxa ) i nonstop wedrowali na trawce/bandzie To wygladalo, jakbys w rzeczywistosci skrecal kierownica kilka razy raz w strone lewa raz w prawa na maxa w ciagu 0,1 - 0,6 sek. na oko

Tytus napisal:
Cytat:
Wtedy specjalnie kupilem swoja pierwsza kiere by byc jeszcze szybszym


Jaka kiere i co, lepiej sie jezdzilo
Bo sluchaj ja ostatnio sprawdzalem tego mojego logi red z ff na gt3 i ni...chuchu. Kaszanka niesamowita Na padzie o wiele lepiej.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-07-09, 15:47      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
a jak kamkor wyglada obsluga split axis po podlaczeniu kierownicy do ps2? ps2 samo wykrywa czy kierownica ma splita nie wierze, a bez splita to przeciez nie jazda zadna..
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 15:52      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Schumi widze ze masz podobna (na 95% ) histowie do mojej Na kierownicy jezdzilem w GT2 i bylo lepiej niz na padzie ale dlugo sie przestawialem...
 
kamkor





Post2004-07-09, 15:58      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
a jak kamkor wyglada obsluga split axis po podlaczeniu kierownicy do ps2? ps2 samo wykrywa czy kierownica ma splita nie wierze, a bez splita to przeciez nie jazda zadna..


Ciekawe jakbym bez splita robil left foot braking . I nie wiem jak to wykrywa . Ale czuc, ze jest split(Zreszta bardzo latwo to przetestowac paleniem gum na asfalcie:P). W gran turismo 4 prolog mozesz na replayach wlaczyc sobie paski, ktore pokazuja poziom nacisniecia pedalow i tam tez jest split axis .
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2004-07-09, 16:45      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisal:
Cytat:
Schumi widze ze masz podobna (na 95% ) histowie do mojej


Hehe
acha, ale nie pisz prosze Schumi, tylko szumi oki

Tytus napisal:
Cytat:
Na kierownicy jezdzilem w GT2 i bylo lepiej niz na padzie ale dlugo sie przestawialem...


Ale, jaka miales kiere - specjalna do psx-a?
Bo to jest moim zdaniem dziwne. PS2 lepsza konsola niz poprzedniczka posiada wejscie USB, to i powinno sie normalnie jezdzic na kazdej kierze na USB, ale ja tego nie odczulem. Moim zdaniem poprostu fatalnie sie jezdzi na mojej kierze w gt3 (wszystko dziala z opoznieniem) i nie wiem czy na innych by lepiej sie pomykalo. Lepiej jest na padzie. W ogole te opcje to nijakie z konfiguracja kontrolera, kalibracja do dupy, zero jakichs podzialek, aby ustawic kiere po srodku . Trzeba po kilka/kilkanascie razy ustawiac aby wysrodkowac Ale to to nic - najgorsze sa te opoznienia pod pada
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-07-09, 16:47      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
kamkor napisał:

Ale czuc, ze jest split(Zreszta bardzo latwo to przetestowac paleniem gum na asfalcie:P).


a co ma palenie gum do splita ?
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 16:54      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
szumi napisał:

Ale, jaka miales kiere - specjalna do psx-a?

tak, nie pamietam jak sie dokladnie nazywala, jakos twin cos tam - byla z recznym i biegami osobno
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-07-09, 16:57      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
kamkor powiedz jak sprawdziles i CZUC, ze jest split, bo akurat te sposoby co napisales to nie to, ciekaw jestem bo czytalem gdzies, ze nie ma splita na ps2 w rbr wlasnie...
 
kamkor





Post2004-07-09, 17:20      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
kamkor powiedz jak sprawdziles i CZUC, ze jest split, bo akurat te sposoby co napisales to nie to, ciekaw jestem bo czytalem gdzies, ze nie ma splita na ps2 w rbr wlasnie...


Gdyby w rbr nie bylo splita to po wcisnieciu obu pedalow mialbym luz, prawda? A tak nie jest, jak mam wcisniety hamulec i gaz na maxa to czuje to.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-07-09, 17:27      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
O jakim luzie ty mowisz? Jak nie ma split-axis to jak masz wcisniety gaz i wcisniesz hamulec to gaz przestaje dzialac a dziala hamulec a nie ze jakis luz jest.
 
kamkor





Post2004-07-09, 17:35      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
O jakim luzie ty mowisz? Jak nie ma split-axis to jak masz wcisniety gaz i wcisniesz hamulec to gaz przestaje dzialac a dziala hamulec a nie ze jakis luz jest.


No to w lfs bez splita(combined) jest inaczej niz w gpl i nascar ? Eh dziwne ...

Tak czy siak jak nacisne na maxa gaz podczas wolnej jazdy i hamulec to dalej mam wysokie obroty + auto zbytnio nie przyspiesza . Wrecz "muli"..
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: