Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Richard Burns Rally (by SCi)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 76, 77, 78  Następny
Autor Wiadomość
kamkor





Post2004-07-08, 23:53      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
szumi napisał:

kamkor napisał:
szumi: jak chcesz uzyc kiery na ps2 to:

Rys Burns Rally i Gran Turismo 4 Prolog(z DFP w trybie 900 stopni zadziwiajaco przyjemnie sie jezdzi )


A probowales na 200 st. czy tez da sie normalnie jezdzic na Gran Turismo 4 Prologu albo lepiej - na GT3 Czyli mam rozumiec ze juz bedzie sie dalo pomykac na kierze w GT4


Wiesz w gt4p jest zupelnie inna fiza(W gt1/2/3 fiza byla praktycznie ta sama.. ). Z kiera ustawiana na 200stopni skrecisz na maxa to i kola skreca na maxa i jedziesz prakycznie prosto, a nie tak jak w poprzednich seriach... Co do hamowania to dalej nie jest to to czego oczekiwalem, ale juz w pewny sposob kola sie blokuja . Mam jednak duze zastrzezenia do aut przednionapedowych w gt4p..

Co do kilkuset aut w gt3 = kazde auto jezdzi praktycznie tak samo, wiec po kij tyle? . W gt4p kazdy samochod prowadzi sie inaczej i to jest fajne(Najlepiej sie to odczuwa z kiera 900 stopni ofcorz.)

Ja gt4p dam tak 5-7/10 z symulacji zakladajac, ze gpl dostaje 10 .
 
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 00:07      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
szumi napisał:

No wlasnie jako gierka mozna popykac, ale mnie tytus tak nie jara te kilkaset furek czy tam nawet mogloby i byc kilkaset tysiecy
Juz wole GPL i 7 furek ale za to prawdziwych. Co chwile sie cos nowego na nich ucze .

Dlatego Schumi teraz nie "bawie" sie w serie GT. Kilka lat temu jak wyszlo GT i pozniej GT2 to dzien i noc w to gralem, wszystko odblokowywalem Te czasy dawono minely choc musze przyznac ze bardzo udane byly Teraz choc psx i dc lezy kolo tv to ostatni raz odpalalem je ok 2 lata temu ze by raz przejechac sie w GT
Ostatnio bylem u kumpla i gralem w te GT4 Prolog - mysle ze nic sie nie zmianilo od "jedynki" ale dalej jest to dobra gra...

torche zrobil sie off topic

Ostatnio zmieniony przez Tytus dnia 2004-07-09, 00:13, w całości zmieniany 1 raz
 
kamkor





Post2004-07-09, 00:13      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:

Ostatnio bylem u kumpla i gralem w te GT4 Prolog - mysle ze nic sie nie zmianilo od "jedymki" ale dalej jest to dobra gra...


A czego uzywales do jazdy? Pada?
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 00:19      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
kamkor napisał:

A czego uzywales do jazdy? Pada?

Tak dual shocka, bo kumpel nie ma swira na punkcie wyscigow Nie wiem czy na kierze byla by roznica w stosunku do jedynki - ja jezdzilem na kierownicy
 
kamkor





Post2004-07-09, 00:26      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:
kamkor napisał:

A czego uzywales do jazdy? Pada?

Tak dual shocka, bo kumpel nie ma swira na punkcie wyscigow Nie wiem czy na kierze byla by roznica w stosunku do jedynki - ja jezdzilem na kierownicy


Nawet na padzie jest roznica w porownaniu z jedynka, nie gadaj . Ale i tak po przejechaniu sie na padzie bylem zawiedziony... Jak kupilem dfp to najpierw sprawdzilem ja w gt4p(Wkoncu wystarczylo tylko wtyczke wpiac do ps2 i hopsia.. A na pc dopiero sie drivery sciagaly ) i nie powiem, ale bylem bardzo milo zaskoczony Odrazu czuc, ze gt4 bylo robione pod kiere "900 stopni"

ps. Czasu z gt4p(street tires) so porownywalne z czasami z real'a . Nawet bardzo.
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-07-09, 00:33      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
moze jast roznica, ale ja ostatnio w jedynka gralem kilka lat temu wiec nie moge sie wypowiedziec
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-07-09, 01:27      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Lefty setupy i technika jazdy to jedno. A różne ułatwienia z powodu używania kierownic 270st to drugie. Na pewno tego w Nascarze nie wyłączyłeś bo byś nie był w stanie do boxu w pitach wjezdzac. bo by CI auto nie skręcało.

Jak tu czytam to zarysowane to jest jeszcze bardziej na konsolach. Ponieważ gry robi sie na pady gdzie ruch jest mało precyzyjny bo tylko +/- 1.5 cm to soft musi wprowadzać pewne usrednienia ruchu. By wybaczac błędy w sterowaniu. Powtarzam: NIE DAŁOBY SIE prowadzic cywilnego auta takim padem. CO dopiero wyścigowy wóz. No ale soft może zrobić za nas wszystko (vide F117A )

A więc całe mistrzostwo tych jeżdżących na padach sprowadza się tylko do dobrego oprogramowania i uproszczen w fizyce. Inaczej na codzien bysmy sterowali sobie w realu kciukkiem zamiast niewygodnie trzymac rece na 10 i 14

PS. pomijam alienów. Mówię o realiach na ziemi.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-07-09, 09:34      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
W Nascar ta opcja to "boost steering at low speed" I teraz tak. Osobiście od połowy sezonu (no może później - już nie pamiętam ) używałem DFP900st. I wyłączyłem tą opcję zwiększania czułości kiery przy małych prędkościach. I teraz: wjeżdżam do pit-line'u i jest oki. Podjeżdżam do stanowiska i skręcam w jego stronę (wszystko jest tak jak zazwyczaj) i nagle przychodzi moment odkręcenia kiedy w prawo żeby ustawić auto w prawidłowym miejscu w picie i tu oooooogromny ZONK. Mając swoje przyzwyczajenia z Momo Racing i z włączonej opcji "boost steer..." po prostu za późno odkręcałem kierę i efektem było wjeżdżanie w bandę "przypitlejnową". Trochę potrwało zanim nauczyłem się prawidłowo korzystać z tych 900st. Teraz nie mam z tym problemów ale trzeba było się przestawić na odkręcanie kiery "wcześniej niż się wydaje".

Co do samej jazdy to 900st przeszkadza (lub po prostu trzeba się do tego przyzwyczaić) trochę na Martinsville i na Sears Point. The Glen (w porównaniu z Sears) raczej jest oki bo tam są łagodniejsze łuki a Bristol (w porównaniu z Martin) z kolei ma bardziej pochyłe łuki i też nie trzeba mocno wychylać.
W zasadzie tylko na tych dwóch torach (Sears i Martin) nie jedzie się na DFP jak na Momo. Na pozostałych DFP jedzie się podobnie jak na Momo (chodzi o wychylenie kiery)

A w Rysia i tak będę grał na 900st DFP. Będę twardogłowym w tym temacie Po prostu zauważyłem już dawno że większe wychylenie kiery wcale nie przeszkadza w równie szybkiej jeździe jak na Momo. Kwestia przyzyczajenia tyko.

Powiem tylko tyle że na Sears Point ligowym jechałem w trybie 900st i na tych nwrotach musiałem bardzo dużo odkręcać a szczególnie trudny był pierwszy zakręt w prawo po S/F. Zadziwiająco bardzo trzeba było tam skręcać. I co ? I nie przeszkodziło mi to w utrzymywaniu tempa liderów przez pewien czas. (później popełniłem błąd itp. ale to już inna para kaloszy)
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-07-09, 13:28      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
przypadkiem mam ps2 okazalo sie pozyczyc na 2 tygodnie

moge miec do poniedzialku dvd z rbr fullem

niestety mam tylko pada jakiegos zwyklego nie znam sie

sprobuje testnac po weekendzie wiec

update

pad to sony dualshock2

jak to podlaczyc do tv, euro wciskam i tyle?
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-07-09, 13:35      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
jeszcze musisz wlaczyc na tajemniczy kanal "AV"
Richie bedzie gral w sima na padzie ! i to na konsoli ! koniec swiata!
 
M. C. Viper





Post2004-07-09, 13:36      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
niestety mam tylko pada jakiegos zwyklego nie znam sie

ale o ile wiem PS2 ma wejscie USB wiec mozesz jakakolwiek kiere na USB tam podlaczyc. Momo Racing dziala na pewno bo sam sprawdzalem wiec pewnie kazda inna bedzie chodzic
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-07-09, 13:40      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
moj stary logi chyba nie obsluguje, trudno na padzie potestuje, za to TV mam 29 cali, a dzwiek puszczony przez amplituner i duze wolnostojace kolumny wiec dzwieku beda sluchali wszyscy w bloku jesli bedzie dobry no chyba ze MOMO Force zadziala? to do kv podjade
 
M. C. Viper





Post2004-07-09, 13:46      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
moj stary logi chyba nie obsluguje, trudno na padzie potestuje

ale dlaczego? jest na USB? wybierzesz zeby dzialalo jak jakakolwiek inna kierownica i powinno hulac. tak mialem w WRC3 i CMR4 na PS2
Richie napisał:
no chyba ze MOMO Force zadziala? to do kv podjade

no to juz bez najmniejszego problemu powinno
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2004-07-09, 13:49      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
Tytus napisal:
Cytat:
Kilka lat temu jak wyszlo GT i pozniej GT2 to dzien i noc w to gralem, wszystko odblokowywalem Te czasy dawono minely choc musze przyznac ze bardzo udane byly


No nie powiem, podobnie bylo ze mna. Pykalo sie wtenczas w to rowno - GT1&2 (Btw. zrobiles Tytus w Gt1&Gt2 all licencje na gold ? ). Ale zobacz, w podobnym czasie wychodzil majstersztyk - GPL I zobacz ile czasu sie zmarnowalo na takie gierki. Porownujac teraz oba te tytuly to ktory przetrwal najdluzej i jeszcze bedzie trwal Wyjdzie GT4, wyjdzie GT5,6,7 itd. Ludziska (konsolarze ) dalej beda sie zachwycac tylko coraz lepsza grafa, coraz to wieksza iloscia samochodow,itp. A fiza dalej bedzie ta sama ograniczona , "drewniane" kolizje, brak damage, brak kokpitu, slabe AI,itp.,itd. Btw. rozbawiaja mnie takie teksty w necie w stylu: seria GT to najlepszy sim na wszystko co do tej pory wyszlo .

sorry za oftopic ale moze niektorzy sie nawroca na ta lepsza strona (przejda z serii GT na GPL badz GTR,Nascar Papy - jak kto woli) po przeczytaniu tych tekstow
.
.
choc watpie
 
szumi


Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań

Post2004-07-09, 13:53      Richard Burns Rally (by SCi) Odpowiedz z cytatem
kamkor napisal:
Cytat:
Ja gt4p dam tak 5-7/10 z symulacji zakladajac, ze GPL dostaje 10 .


A Rysiowi ile dasz?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Richard Burns Rally (by SCi) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 76, 77, 78  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: