no i nie mam zdjec niestety, bo i nie odebralem miniaka
naprawilismy skrzynie, wybierak itp pierdoły typu nie dzialajacy spryskiwacz czy wycieraczki, ale silnik po zdjeciu glowicy i zrobieniu uszczelniaczy okazalo sie, ze dymi, wiec jutro nowa głowica z drugiego silnika, albo leczenie w tym prowadnic, badanie zaworów itd, kompresja jest ponad 10, wiec sam w sobie silniczek jest zdrow, tylko gdzies olej cieknie stad dymienie na niebiesko, no nic jeszcze pare dni cierpliwosci nim sobie pojezdze nim na codzien i porobie fotki
tymczasem po kilkugodzinnej naradzie z 800stronicowa instrukcja z rysunkami technicznymi Mini i rozpisanymi kazda srubka w tym aucie

wygenerowalem z moim tunerem zamowienie do Anlgii na 2 pierwsze kroki tuningu - nowy uklad hamulcowy i nowe zawieszenie, zeby przygotowac auto pod duza moc najpierw, bo to najwazniejsze:
hamulce - wypadaja tarcze, klocki, zaciski 2 tloczkowe, wpadaja tarcze wentylowane, nacinane EBC, oraz klocki EBC greenleafy, zaciski przerabiamy z 2 na 4-tłoczkowe, przewody tyl i przod gumowe seryjne zamieniam na przewody w stalowym oplocie
zawieszenie - tu jest sporo roboty, wszystko, rama, wahacze, swoznie, ida na czesci najpierw do czyszczenia piaskowana i malowania, nastepnie wszelkie mocowania i przejsciowki gumowe zostaja wymienione na... stałe

gdzie nigdzie nawet zamias laczen zawiecha zostanie po prostu..zespawana

musi autko trzymac sie kupy potem przy 3 x wiekszej mocy niz seryjna i 2 x wiekszych predkosciach i musi byc sztywne jak taczka wtedy,
zawieszenie z regulowana wysokoscia w Mini to rekord swiata pod wzgledem kosztu

wystarczy zmienic kielichy na wersje ze sruba wlasnie w tym celu za 300zl komplet i juz, mozna obnizac i podwyzszac cale auto do woli, do tego pojda twardsze gruszki, oraz samonastawne gazowe amortyzatory Kayab
mam nadzieje, ze za ok miesiac wszystko juz dojdzie do polski i bedzie zamontowane, na szczescie mam drugi wozek, wiec mozna silnik czy zawieche robic sobie bez auta szykowac, a potem tylko myk i przelozyc calosc do auta i popodlaczac tylko
szukam tez juz flipfrontu, czyli z przodu nie bedzie sie do gory otwierac sama maska, tylko maska razem z blotnikami obydwoma, tak ze caly silnik lacznie z bokami bedzie goły, to duzo ulatwia potem grzebanie w nim i dostep
szukam takze firmy od obijania wnetrz i siedzen skórą, bede mial siedzenia od BMW E30 juz za pare dni, a jedyna firma dobra w tym jest az nad morzem, potrzebuje kogos od tego blizej..
a ze fotek nie ma to zapodaje 2 inne fajne
Opis: |
|
Rozmiar: |
45.79 KB |
Odsłon: |
1309 raz(y) |

|
Opis: |
|
Rozmiar: |
53.61 KB |
Odsłon: |
1308 raz(y) |

|