Tiges, a ty co? Masz jakieś udziały w komputroniku albo Gainwardzie
Spójrz jak kształtują się ceny kart które sa na rynku 4-5 miesięcy. Na początku 1500 a teraz 800-900. I niby ktoś do nich dopłaca
Reklamy
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2002-05-21, 13:19 Procek czy karta graficzna?
ja tylko wyliczylem jak sie ma te 200$ do tych 1250 zl .. jak karta za 200$ stanieje to ta za 1200 tez , to jest normalne .. aha po dordze poodpaja jej kupe dodatkow, ktore zawedruja do drozszych modeli ... standard ..
no i trzeba porownywac podobnie wyposarzone modele. To ze rozne bajery nabijaja cene a w reklamach podaje sie cene najbiedniejszego to nie jest wymysl tylko producentow kart graficznych
Roddy
2002-05-21, 13:48 Procek czy karta graficzna?
nieprzyuwazylem ze 128MB... i tak drogo
ale w sprawie pamieci - ti4200 64MB maja miec szybsze pamieci niz te ze 128MB ze wzgledow oszednosciowych, tak przynajmniej wynikalo ze wszystkich previewsow. Przez co karty 64MB powinny paradoksalnie osiagac lepsze wyniki niz 128, chyba ze cos zacznie kiedys wykorzystywac 128 wtedy moze sprawa sie odwroci.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-05-26, 11:20 Procek czy karta graficzna?
Roddy napisał:
jednak dobrze ze nie czekalem i kupilem GW GF2Ti200 GS za 599 zlociszy
Widzisz... a ja poczekalem miesiac i kupilem dzis GF3 Ti200 GS Gainwarda za 600 zl
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-05-26, 12:18 Procek czy karta graficzna?
Troche mi komp przyspieszyl
3DMark 2001 SE
Przed upgradem (CLAP):
3DMark Score - 873
Game 1 Low - 14.1 fps
Game 1 High - 4.6 fps
Game 2 Low - 11.4 fps
Game 2 High - 4.2 fps
Game 3 Low - 21 fps
Game 3 High - 11.7 fps
Game 4 - not supported
Fill Rate (single) - 226.8 MTex/sec
Fill Rate (multi) - 417.8 MTex/sec
Polygon Count (1 light) - 0.6 Mtri/sec
Polygon Count (8 lights) - 0.6 MTri/sec
EBM - not supported
DOT3 BM - 17.7 fps
Vertex Shader - 8.0 fps
Pixel Shader - not supported
Adv. Pixel Shader - not supported
Point Sprites - 0.3 MSpr/sec
Po upgrade (GW GF3 Ti200 GS):
3DMark Score - 3786
Game 1 Low - 50.8 fps
Game 1 High - 14.4 fps
Game 2 Low - 69.7 fps
Game 2 High - 38.7 fps
Game 3 Low - 56.6 fps
Game 3 High - 24.6 fps
Game 4 - 23.0 fps
Fill Rate (single) - 638.3 MTex/sec
Fill Rate (multi) - 1352.4 MTex/sec
Polygon Count (1 light) - 12.4 Mtri/sec
Polygon Count (8 lights) - 5.0 MTri/sec
EBM - 99.1 fps
DOT3 BM - 73.2 fps
Vertex Shader - 40.3 fps
Pixel Shader - 51.1 fps
Adv. Pixel Shader - 46.3 fps
Point Sprites - 14.6 MSpr/sec
No fuckin' questions
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2002-05-26, 15:21 Procek czy karta graficzna?
A jakiego masz proca i mobo bo nie pamietam
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-05-26, 15:54 Procek czy karta graficzna?
Syfilis - D650 na ECS K7VZA
Ale i to sie zmieni - najpierw procek (mam nadzieje ze za jakies 2 tygodnie), najprawdopodobniej lykne TB 1400, bo na gieldzie jest drozszy od D1300 tylko o 40 zl
Plyte i ram DDR na poczatku wakacji sobie sprawie.
Roddy
2002-05-27, 19:54 Procek czy karta graficzna?
hehe kavoo,
literowka mi sie zrobila oczywiscie mialo byc 3 nie 2
mam to sama karte co Ty tylko PIII 850@1054 a w 3dmarku2001 6000pts.
jednak lepszy procek troche daje