2003-03-03, 02:59 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
aha, Ozone : nie do konca mi o to chodzilo - bo wlasnie pisalem o tym (tzn pamietalem z Twoich wykladow onegdaj ) ze skret kol powoduje w pewnym momencie zblokowanie przodu, a wiec nie utrate przyczepnosci, a sam wlasnie napisales ze dupa wyjedzie do przodu i to o to mi chodzilo, ale oczywiscie to nie jest regula ze zawsze tak sie dzieje, poza tym jeszcze na glowe nie upadlem zeby o tych sprawach z Toba dyskutowac
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-03, 03:16 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
"mam Rive TNT, dlaczego mam sieczke w lusterkach" eh stare dobre czasy
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-03-03, 04:10 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
hehe dokladnie ale w temacie kolek - constans:) logitech, microsoft, thrustmaster
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-03-03, 11:10 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
o cholera taka ciekawa dyskusja mnie ominela. szkoda ze tak pozno tu wpadlem i teraz nie chce mi sie od poczatku czytac pewnie wtracilbym swoje cenne 3 grosze
Marcus
2003-03-03, 11:47 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Richie napisał:
znam takich co nic nie czytali, nie potrafia robic setupow, nie wiedz dlaczego tak hamuja dwoma pedalami, dlaczego akurat w ta strone trzeba kontrowac i jakos sa w top10 co by potwierdzialo, ze wystarczy jedzic, jedzic..aha to juz mowilem
BANAN!!!! BANAN!!! BANAN!!!!!
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-03, 11:48 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
mialem akurat na mysli siebie ale Banan tez pasuje
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-03-03, 12:28 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
to jest naprawde ciekawe , jak to mozliwe ?
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2003-03-03, 12:32 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
tak sobie zerknalem na te faqi i jedna rzecz mnie zdziwila
a mianowicie kalibracja kierownicy
jest napisane ze trzeab kalibrowac hamulec az banki pojda z nosa ale gaz tylko do 80 % ????
po pierwsze nic to nie zmienia po drugie latwiej spalic silnik przy zmianie biegu ot co
zapomniano w faq napisac jednej bardzo waznej rzeczy dla rookich
suwak LINEAR w ustawieniach kierowniczych ma byc na maxa w lewo bodajze
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2003-03-03, 12:37 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
ach bylbym zapomnial
carlos mnie nie przywoluje do tablicy
mam pytanie do slawka ?
jakiego widoku uzywasz w gpl'u ?????
heh niedobrze, zaniedbuje sie w obowiazkach
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-03, 12:39 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Madey ja od zawsze kalibruje gaz tylko do 90% w GPL i kazdym Nascarze, silnik mi nie wybuchl od 1,5roku
Linear - sluszna uwaga, na poczatku trudniej opanowac woz, ale to podstawa
SLaweck
2003-03-03, 20:05 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Madey napisał:
mam pytanie do slawka ?
jakiego widoku uzywasz w GPL'u ?????
Kokpit, a linear mam w środkowym położeniu...
Dodatkowo mogę napisać, że F3 wogóle nie dotknąłem, a F2 może ze 3 kółka na Monzie.
Tak przy okazji, mam coś a propo dyskusji nt. jakości fizyki w F1 2002 którą niedawno czytałem - biorąc pod uwagę tamte argumenty, to w GPL też musiałaby być nie za dobra... Wystarczy spojżeć na kawałek mojego replaya...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-03-03, 20:55 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
suwak ma byc max na linear napisalismy...
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-03-03, 21:15 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
SLaweck napisał:
Tak przy okazji, mam coś a propo dyskusji nt. jakości fizyki w F1 2002 którą niedawno czytałem - biorąc pod uwagę tamte argumenty, to w GPL też musiałaby być nie za dobra... Wystarczy spojżeć na kawałek mojego replaya...
I co wg ciebie jest razacego w tym kawalku replaya ?? Prosze rozwin swoja mysl. Wiesz jestem strasznie niedouczony