Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

OperationFlashpoint & okolice

Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Autor Wiadomość
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 09:58      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
... zeby watku o Vietcongu juz bardziej nie zasmiecac, o sprawach dot. OFP prosze pisac tutaj

ogolnie, jesli chodzi o patchowanie gry to jest taka zasada

Cytat:

WERSJA EU (1.00)


Potem nadchodzi Resistance (EU), ktory gre podciaga do wersji 1.75. Jak narazie do tego jest jeden patch:


Cytat:

WERSJA PL (1.20)

Na OFP:CWC PL mozna wgrac angielska wersje Resitance i nastepnie upgradowac go patchem podanym wyzej, dla wersji EU (znikna polskie czcionki oraz wiekszosc polskich textow - gra bedzie dzialac poprawnie).

Jesli jednak mamy Resistance PL trzeba zainstalowac



To co podane jest powyzej spokojnie wystarcza do gry w pojedynke. Ale gdy juz zaczniecie myslec o grze w sieci, to zalecam przeczytanie na poczatek malego FAQ pt. "Jak sie laczyc.." - jego zawartosc ponizej.

Cytat:

Przed rozpoczęciem gry, zapoznaj się z regulaminem.


Aby podłączyć się do serwera FlashPoint musisz posiadać wersję 1.90 bądź wyższą wraz z dodatkiem Resistance(sprzedawana przez IM Group to 1.20. Po zainstalowaniu platnego dodatku OFP Resistance otrzymasz wersje gry 1.75. Odpowiednie patche znajdziesz na stronie na Oficjalnej Stronie OFP).

Po zainstalowaniu oraz dostosowaniu ustawień gry do swojego komputera kliknij na pole GRA WIELOSOBOWA z menu głównego. Kiedy na ekranie pojawi się "laptop" należy kliknąć na polu ZDALNY. W okienku IP należy wpisać adres serwera: 62.89.105.36 (serwer TopGuna) lub 153.19.194.10 (Su27), zaś w polu port pozostawić wartość domyślną, badź zmienić na taką, jaką wymaga serwer.

Możesz również skorzystać z zainstalowanej w grze przeglądarki serwrów GameSpy. Pamiętaj aby wybrać połączenie przy pomocy "Sockets".

Przed graniem, włóż do napędu oryginalną płyte OFP: Cold War Crisis, a nie Resistance!

Upewnij sie rowniez, czy posiadasz wszystkie niezbedne do gry addony oraz wyspy ktorych aktualną liste znajdziesz tutaj




Uwga: serwery są zabezieczone hasłem: grajmy

Jeśli na serwerze toczy się aktualnie jakaś gra należy poczekać na jej zakończenie. Kiedy to nastąpi należy "przenieść" nazwę swojego gracza (aby skonfigurować swojego gracza należy w menu głównym kliknąć na pole "GRACZ:") z znajdującej się po prawej stronie ekranu listy na któryś z wolnych slotów dla graczy, poprzez klikniecie na wolnym slocie postaci, wybierając tym samym jedna z ról (artylerzysta, pilot, medyk itp.). Następnie kliknij na OK i poczekaj aż pozostali gracze uczynią to samo.


UWAGA NOWICJUSZE: jeśli wybierzesz dowódcę będziesz też mieć możliwość wyłączenia graczy SI (sztuczna inteligencja). Opcja znajdzie się pod ramką wyboru ról. Widnieje w postaci ikonki komputera. Użycie tej opcji wpływa dramatycznie na grywalność danej misji (zwykle in plus) i MUSI być skonsultowane z innymi graczami obecnymi na serwerze.



Aby wysyłać komunikaty tekstowe do innych graczy naciśnij klawisz "/". Listę adresatów zamieniasz za pomocą klawiszy "<" i ">".

Po rozpoczeciu misji, gra automatycznie przełączy cie na kanal "strony".



GŁOSOWANIE NA SERWERZE

"Głosowanie" na serwerze odbywa się za pomocą komend. Aby wydać komendę, tak samo jak przy wysyłaniu komunikatów tekstowych, wciskamy klawisz "/". Każda komenda musi być poprzedzona znakiem "hash" [#].

vote - służy do "głosowania". Uruchamia się wszystkie komendy z poziomu usera:

admin [nick] - wybór admina [usprawnia grę ]
missions - misje
kick [nick] - usuwa gracza [nick]
reassign - ponowne "obsadzenie" graczy
restart - restartowanie ostatnio granej misji

Wszystkie komendy powinny wyglądać:
#vote [skladnia]
np. #vote missions, #vote admin TogGun itp

Jeśli wpisuje się komendy z poziomu admina, nie używamy polecenia vote - wystarczy sam "hash" oraz komenda np. #missions, #reassign



Na chwilę obecną dostępne są następujące serwery PL:

62.89.105.36 - www.grajmy.com
153.19.194.10 - Multimedia (su27)
217.172.224.10 - ------- || -------
62.233.242.131 - 8BZ treningowy (haslo madmax)
80.48.41.10 - TEAM OFP
195.94.202.2 - Galaxy
213.134.131.177 - Sothis
212.106.138.109 - XXX TEAM
62.148.94.154- Eddie*

Eddie* - Serwer Eddiego nie jest zwyklym serwerem. Uruchamiany jest tylko kilka razy w tygodniu. Aby sie na niego dostac, nalezy odznaczac sie nietuzinkowymi metodami gry, oraz sporymi umiejetnosciami koordynowania dzialan w zespole. Osoby do rozgrywki sa dobierane przez wlasciciela (Eddiego). Na "serku" gra sie jedynie misje coop, co stanowi o jego wyjatkowosci.








To tyle jesli chodzi o podstawowe wiadomosci, jakie powinniscie posiadac przy laczeniu sie z serwerem. Zas dla tych ktorzy chca pograc w naprawde dobre misje zalecam lektore ponizej (rowniez cytat z "jak sie laczyc") Zawarty jest w niej spis dodatkow do gry, bez ktorych niektore misje na serwerze nie beda dzialaly - sa to nowe jednostki, bronie, pojazdy oraz wyspy. Mysle, ze te addony sa klasa same w sobie i tworcy gry by sie ich nie powstydzili

Jak sie instaluje addony? Po prostu przegrywa sie pliki z roszerzeniem *.pbo do katalogu AddOns w folderze gry np. C:\GRY\OFP\AddOns\...

Pliki musza byc wrzucone luzem. Jedynie w przypadku wysp, katalog "nazwa_anim" badz "nazwa_intro" wrzuca sie caly do AddOns'ow. Pliki *.wrp laduje sie do katalogu OFP\Worlds





Cytat:

Aby skrocic czas ladowania/sciagania misji podczas gry, koledzy z 8BZ stowrzyli mission-pack, ktory w chwili pisania tej wiadomosci zawiera wszystkie dostepne misje na serwerach 8BZ oraz MultiMedii.

Jest to o tyle pomocne, iz posiadajac te misje wgrane do katalogu MPMissions w folderze z gra, nie bedziesz potrzebal sciagac ich przed rozgrywka, co ograniczny czas oczekiwania na gre do minimum, przez co stanie sie atrakcyjniejsza.




Niezbedne addony do gry w sieci:


Cytat:
Niezbedne addony do gry w sieci znajduja sie ponizej. Intrukcje ich instalowania znajdziesz tutaj.



  • BIS CAMEL beta [4.5MB] - oficjalny addon - czytaj
  • Kiliki addons [2.9MB] - pack broni dla wschodu

  • DesertVehiclePack [24.2Mb] - jednostki oraz pojazdy pustynne - czytaj

    • DVP upgrade #1 [2.9MB] - uzupelnienie do DesertVehiclePack - [NOWE 01.05.2003]


  • Somalia 2 [23.1MB] - jednostki pustynne

    • wyspa DesertMalden
    • SEB Delta Force V2.00
    • STT MasterKey
    • BAS LittleBirds
    • RussianWeaponPack by Kegetys
    • Kawasaki KLR 250

  • BAS Delta&Rangers v1.00 [11.2MB] - czytaj

    • jednostki DeltaForce wraz z uzbrojeniem
    • jednostki Rangers wraz z uzbrojeniem

  • BAS Kiowa Pack v1.1 [2.6MB] - OH-58 KIOWA w roznych wersjach uzbrojenia - czytaj - [12.04.2003]
  • BAS Little Birds v1.1 [5.4MB] - pack helikopterow "Little Birds"
  • BAS MH-47E v1.2 [5.9MB] - Dwie wersje helikoptera transportowego MH-47E "Chinook" - czytaj - [NOWE 01.05.2003]

  • MT-LB v2.2 [16.3MB] - pack dodatkow z Desert OFP Project - czytaj - [12.04.2003]
  • SEB NAM Pack 2 [47.0MB] - konflikt w Vietnamie - czytaj

    • wyspa IaTrang
    • jednostki oraz pojazdy Vietcongu
    • jednostki oraz pojazdy USA

  • Winter Nogojev [37.4MB] - zimowe jednostki

    • wyspa WinterNogojev (WinterKoglujev)
    • Winter Vehicles Addon v1.0
    • Arctic Armor Pack v1.3






Niezbedne wyspy:



PS. Aby miec pewnosc ze posiadasz wszystkie niezbedne addony zagladaj regularnie do watku o serwerze MultiMedii oraz 8BZ! Staraj sie rowniez sledzic nowe addony.
-------------------------------

Oznaczenia
(Map Type)
ctf = Capture the flag
coop = Cooperative
c&h = Capture & Hold
a&d = Attack & defend
dm = deathmatch
tdm = team death match
ff = flag fight
tff = team flag fight
rts = real time strategy





poniewaz niektorzy maja problemy z addonami, wiec wyskrobalem takie male FAQ, co gdzie jak wgrywac zeby dobrze dzialalo prosze sie do niego stosowac, a wszystko bedzie dzialalo jak nalezy



Cytat:

UWAGA
Pogrubione nazwy zawarte w kwadratowych nawiasach (np. [STTAbel_DesertAnim] oznaczaja katalogi. Nalezy je wgrac w calosci jako katalog we wskazane miejsce.




Aktualna lista niezbednych addonow do gry w sieci znajdziesz w watku JAK SIĘ ŁĄCZYĆ.. w dziale Multiplayer.




BAS Little Birds v1.1 napisał:

BAS_Littlebirds1_1for185.zip - BAS Little Birds v1.1 [5.4MB]

  • bas_lbs.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_lbs185.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_soar.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_soar185.pbo -> C:\OFP\AddOns\


BAS Kiowa Pack v1.1 napisał:

BAS_BAS_Kiowapack1_1.zip - BAS Kiowa Pack v1.1 [2.6MB]

  • BAS_Kiowapack.pbo -> C:\OFP\AddOns\


BAS Delta & Rangers v1.00 napisał:

BAS_DeltaRangers_v1_001.zip - BAS Delta & Rangers v1.00 [11.2MB]

  • bas_derad.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_deraw.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_weap.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • bas_kawa.pbo -> C:\OFP\AddOns\


BAS MH-47E Chinook v1.2 napisał:

BAS_BAS_MH47E1_2_for191.zip - BAS MH-47E Chinook v1.2 [5.9MB]

  • BAS_MH47E.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • BAS_MH47E_185.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • BAS_Cargo.pbo -> C:\OFP\AddOns\


BISCamel Bonus Addon BETA napisał:

biscamel.zip - BISCamel Bonus Addon BETA [4.5MB]

  • BISCamelBeta.pbo -> C:\OFP\AddOns\


Kyliki Addons napisał:

KylAddons.rar - Kyliki Addons [2.9MB]

  • KEGrpg7.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGak103.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGak107.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGmakarov.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGsw66.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGsw629c.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGrpk47.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGsw44m.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • KEGrpk74.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • editrupdate102.pbo -> C:\OFP\AddOns\


Desert Vehicle Pack napisał:

DesertVehiclePack.rar - Desert Vehicle Pack [24.2MB]

  • ak101.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • APACDesert.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • ChinookDesert.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • HUMRi.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • INQDesertCobra.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAF_CREW24.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAF_M163.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAF_M1A1.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAF_M925.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAF_SOLW2.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • MAFGAZ69RUS.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Mi17DesertCamo.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Mi24DesertCamo.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • PDB DesertM113a2.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • pflp_troops.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • qkg_humr.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • SmokeCan.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sttdesertbmp.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sttdesertt72.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sttdesertt80.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sttdesertzsu.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Su25Iraq.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • uce_akm.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • uce_aks74u.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • uce_kuffiya.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Vit_Iraq_Scud_B.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Vit_Hamas_terror1.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • Vit_Hamas_terror2.pbo -> C:\OFP\AddOns\


Desert Vehicle Pack - update #1 napisał:

dvp1_update.rar - Desert Vehicle Pack - update #1 [2.9MB]

  • BMWr75.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • ObUral.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • SNYSptPack.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • TJP_Pavehawk_des.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • USM2A2 DESERT.pbo -> C:\OFP\AddOns\


MT-LB Addon Package v2.2 napisał:

mt-lb22.zip - MT-LB Addon Package v2.2 [16.3MB]

  • apcrus.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • apcupd.pbo -> C:\OFP\AddOns\


Mogadishu ISLAND napisał:

SGH_Mogadishu.zip - Mogadishu ISLAND [0.3MB]

  • [SGH_MGDSHU_Anim]-> C:\OFP\AddOns\
  • SGH_MGDSHU.pbo -> C:\OFP\AddOns\


Trinity ISLAND v1.2 NORMAL napisał:

Trinity_1.2_normal.zip - Trinity ISLAND v1.2 NORMAL [4.0MB]

  • [trinity_anims] -> C:\OFP\AddOns\
  • trinity.pbo -> C:\OFP\AddOns\

uwaga - wymagane dodatkowo addony ags_inds.pbo (2.0) oraz ags_port.pbo (1.3)


Skye v2.0 ISLAND napisał:

SkyeV2.zip - Skye v2.0 ISLAND [6.1MB]

  • [addons] -> C:\OFP\

    • ags_build.pbo
    • ags_inds.pbo
    • ags_port.pbo
    • CBF-NDB.pbo
    • kkb_gate.pbo
    • MTYHouse.pbo
    • zwa_telbu.pbo

  • Skye.pbo -> C:\OFP\AddOns\

uwaga - ags_inds.pbo nalezy wgrac w wersji 2.0 zas ags_port.pbo w wersji 1.3


AGS Harbour Construction Kit v1.3 napisał:

ags_hckit1.3.zip - AGS Harbour Construction Kit v1.3 [1.9MB]

  • ags_port.pbo -> C:\OFP\AddOns\


AGS Industrial Pack v2.0 napisał:

ags_inds_2_0.zip - AGS Industrial Pack v2.0 [2.5MB]

  • ags_insd.pbo -> C:\OFP\AddOns\





Jelalhabat ISLAND napisał:

Jelalhabat_island.zip - Jelalhabat ISLAND v0.9 [0.5MB]

  • jelalhabat_isl.pbo -> C:\OFP\AddOns\





Winter Nogojev napisał:

WinterNogojev11.zip - Winter Nogojev ISLAND & addons v1.1 [37.4MB]

  • [KEGnoecainS_anim]-> C:\OFP\AddOns\
  • KEGepack_snow.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • kegnoecain_snow.pbo -> C:\OFP\AddOns\



SEBNamPack 2 napisał:

sebnampack2_full.zip - SEB NamPack2 [47.0MB]

  • [sebnam_ia_trang_anim]-> C:\OFP\AddOns\
  • sebnam_ia_trang.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sebnam_obj.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sebnam_1a.pbo -> C:\OFP\AddOns\
  • sebnam_a.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_ci.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_d.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_ls.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_m.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_nv.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_s.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_us.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vc.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vg.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vh.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vha.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vl.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vo.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_vs.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • sebnam_wp.pbo -> C:\OFP\AddOns\ oraz C:\OFP\Res\AddOns\
  • COC_Mines.pbo -> C:\OFP\AddOns\





Somalia2 napisał:

somalia2.exe - Somalia2 - zbior addonow [23.1MB]

Pack zawiera w sobie:

  • BAS_Littlebirds_185.zip - BAS LittleBIrds 1.0 a wymagana do gry wersja to 1.1
  • RussianWeaponsPack11.zip - niepelne Kyliki Addons
  • SEBDeltaFrce2_00_STTMkey1_10.zip - STT MasterKey oraz SEBDeltaForce

    • sebdeltaday.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sebdeltadesert.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sebdeltanight.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sebdeltawpns.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • STTMasterkey.pbo -> C:\OFP\AddOns\


  • STT_KLR250_1_00.zip - Kawasaki KLR 250

    • stt_klr.pbo -> C:\OFP\AddOns\


  • STTDesert_Malden1_00.zip - Desert Malden ISLAND

    • [STTAbel_DesertAnim] -> C:\OFP\AddOns\
    • sttabeldes.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sttdesertsoldierse.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sttdesertsoldiersg.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • sttdesertsoldiersw.pbo -> C:\OFP\AddOns\
    • STTabel_desert.wrp -> C:\OFP\Worlds\






Ahhhh.. no i oczywiscie komunikacja glosowa
Cytat:

Wyszla nowa wersja TeamSpeaka2.
Jak zapewnia Su27, administrator Multimedii, nowy TS2 dziala duzo lepiej niż poprzednia wersja.

Serwer dziala na nowym adresie IP - 217.172.224.10 . Na takim samym adresie jak TS2, dziala serwer OFP MM#2 - adres pierwszego pozostal bez zmian.

Do polaczenia sie z serwerem nie potrzeba hasla!

Aby miec zarejestrowane konto nalezy zglosic sie do Arekalf'a. Dzieki temu mamy pewnosc ze nikt inny nie bedzie uzywal naszego nicka. Nie jest to jednak niezbedne.

Dokladny opis, jak nalezy skonfigurowac TS2 znajdziecie tutaj.


Ostatnio zmieniony przez Czacha dnia 2003-07-12, 12:33, w całości zmieniany 3 razy
 
Reklamy
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 10:02      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Aha, jeszcze jedno.

Przy pirackiej wersji OFP moga byc problemy z gra na sieci. Dlatego dla wiekszego komfortu grania proponuje zaopatyrzc sie w oryginalna wersje OFP

Gdyby ktos mial chec zakupienia wszystkich oryginalow, za pare dni ma wyjsc Edycja Platynowa OFP (info ponizej)

Cytat:

23 maja do sklepow trafi Edycja Platynowa Operation Flashpoint na ktora maja sie skladac:

  • polska wersja językowa gry OFP:ColdWarCrisis
  • polska wersja jezykowa dodatku OFP: Resistance
  • oraz zawartość pakietu Złotej Edycji - dodatkowe misje i jednostki, poprawki do OFP:CWC oraz osobna plyta CD ze sciezka dzwiekowa z gry







Mowiac w skrocie jest to wersja Gold + Resistance - wszystko za cene 99zł. Jest to dosc aktrakcyjna jesli komus ta gra sie podoba, a nie mial okazji pograc w Resistance'a, ktory bardzo wzbogaca podstawowa gre.. no i daje mozliwosc komfortowej gry w trybie multiplayer na serwerach calego swiata, oraz na 3 dedykowanych w naszym kraju.





PS. Screeny z gry znajdziecie w mojej galerii - www.pbase.com/czachaofp

Ostatnio zmieniony przez Czacha dnia 2003-05-15, 23:41, w całości zmieniany 1 raz
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 10:15      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Co do zas samym addonow to jeszcze slow pare

Po pierwsze - aby je dograc do siebie do gry trzeb miec Resistance'a, nieraz podciagnietego do najwyzszej wersji, czyli 1.91.

Poza tym, same addony nic nie daja - trzeba je uzyc w edytorze i stworzyc z nimi misje, badz ewentualnie sciagnac gotowa juz misje/kampanie - dopiero to pozowli sie nimi w pelni cieszyc.


Takie male FAQ o addonach
Cytat:

I znajdujesz interesujący Cię addon
II ściągasz go z serwera, na którym jest dostępny
III rozpakowujesz (opcjonalne, rzadko bywają niespakowane)
IV zaglądasz do pliku readme.txt (ew. inaczej nazwanego pliku tekstowego lub html lub jeszcze innym)
V wyczytujesz tam informację o instalacji addonu wyłącznie na własną odpowiedzialność i zapamiętujesz miejsce, gdzie należy plik .pbo zgrać (albo ...OperationFlashpoint/Addons albo OperationFlashpoint/Res/Addons)
VI zgrywasz plik .pbo w miejsce, do którego ścieżkę wyczytałeś w pliku tekstowym (lub html lub jeszcze innym)
VII odpalasz Operation Flashpoint
VIII większość addonów można przetestować w edytorze ot tak, znajdując po prostu ich nazwy w spisie jednostek (czasem w przypadku broni strzeleckiej nie ma np. modelu z karabinem, trzeba "ręcznie" odebrać żołnierzowi domyślną broń i dać tę ściągniętą)
IX po tej procedurze, czasem nieco odmiennej, odpalasz grę w edytorze (opcja PODGLĄD w edytorze w polskiej wersji) i tym samym uruchamiasz addon


oraz dosc wazne informacje na temat co robic gdy addonow bedzie ciut przyduzo
Cytat:

Gdy jednak nasz folder z addonami rozrosnie się do takiego stopnia, że zamiast nazej ulubionej gry ujrzymy komunikat "cannot memmory map file...", będzie to oznaczało to, iż nadszedł czas na odchudzenie katalogu z dodatkami albo...

1. Pobieramy ten oto programik: http://www.dkm-mod.mkdi.net/download/tools/ofpam/ofpam_100.zip, jest to tak zwany Addon Menager, który pozwoli nam na czasowe odłączenie wybranych dodatków, co odciąża pamięć i oddala groźbę pojawienia się złowieszczego okienka z komunikatem, o którym wspomniałem, wcześniej.

2. Drugi sposób zwany z angielska "multiplied addon folders", a po naszemu to poprosu kilka katalogów z addonomi
- W katolgach głównych (Flashpoint\Addons albo Flashpoint\Res\Addons) pozostawiamy jedynie te dodatki, kótre potrzebe są do MP na odwiedzanym przez nas serwerze, albo jedynie te najlepsiejsze ( jeżeli łaczym się z serwerm jedynie za pomocą flaszpointowej przeglądarki, a o programach typu all-seeing eye, czy Gamespy Arcade nie mamy pojęcia, to z głównych katalogów możemy wyprosić WSZYSTKIE nieoficjalne dodatki - ale o tym później).

Dalej na przykładzie. Powiedzmy, że chcemy zebrać do kupy wszystkie dodatki traktujące o II Wojnie Światowej.

- W katalogu z grą tworzymy nowy folder, nazwijmy go IIWS, w którym z kolei powinien znaleźć się następny - o znajomej nazwie Addons. Tu właśnie umieszczamy wszystkie będące w naszym posiadaniu addony dot. II Wojny Światowej.
- Ostatnim krokiem jest stworzenie odpowiedniego skrótu. Kopiujemy więc skrócik do aplikacji FLASHPOINTRESISTANCE.EXE i w jego właściwościach dopisujemy następujące parametry: -nosplash mod=(nazwa katalogu z dodatkami). W naszym wypadku powino to wygldac tak:
...\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE -nosplash -mod=IIWS

Tak więc każdy nowy katalog z dodatkami powinien mieć oddzielny skrót, a w ten sposób urucomiana gra załaduje jedynie addony z katalogów głównych oraz tego wymienionego w parametrze "=mod...".

Na koniec słówko o MP. Jeżeli łączymy się z serwerami za pomocą zewnętrznych programików, takich jak All-seein eye, czy Game spy Arcade, dodatki wymagane przez serwerowe misje należy umieścić w jednym z głównych katalogów (\Addons, \Res\Addons), co z powoduje, że będą one dostępne zawsze, niezależnie od uruchomianych z innych folderów.
Jeżeli jednak uzywamy wewnętrzej przeglądarki serwerów to proponuję utworzyć nowy folder z addonami potrzebnymi do MP i odpowiednim skrótem uruchamiać OFP.



Jesli moge polecic jakies addony to napewno beda to jednostki oraz pojazdy BAS'u - do tej pory jeszcze nikt tak dopieszczonych dodatkow nigdy nie wypooscil... a chlopaki dopiero sie rokrecaja Tworza w OFP rzeczy ktore jeszcze dwa miesiace temu wydawaly sie niemozliwe do stworzenia np. przewozenie pojazdow w srodku transportowego heli, prowadzenie ognia stojac na rampie helikoptera wiszacego w powietrzu... i wiele wiele innych - zbyt malo czasu i miejsca aby o tym wszystkim wspominac Wczoraj trulem o tym dla ODucka.. moze udostepni wam loga z sesji GG
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2003-05-15, 10:34      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
co to znaczy ze moga byc problemy z piracka wersja ? to dziala, czy nie dziala ? jak nie dziala, to co mi tu zawracasz gitare jakims ofp
 
Uxi





Post2003-05-15, 10:44      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Po ile ?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 10:56      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
u niektorych dziala, u niektorych nie prawda ODuck?

ale jesli zamierzasz grac po sieci w OFP to radze kupic oryginal - na allegro po 30zl bodajze za OFP:CWC

Zreszta kavoo juz kupil, wiec sie spytajcie ODuck tez ma zamiar popykac w multi - a to sie wlasnie wiaze z zakupem oryginalu ktory chyba az tak duzo nie kosztuje?

Inaczej po prostu serwer bedzie was co jakis czas wywalal, moze tez dac bana... Roznie to bywa Ale nawet sami gracze beda widzieli czy ktos ma oryginal czy nie... a jesli chodzi o OFP to piraci nie sa zbyt mile widziani/traktowani na serwerach
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-15, 11:00      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Jeszcze nie kupilem, najpozniej w niedziele bede mial. Ale moze sie uda dzisiaj, jesli w miare po ludzku z pracy wyjde, bo koles mieszka 3 przystanki tramwajem ode mnie
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 11:07      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
A no tak.. sorry za przekrecenie
 
Uxi





Post2003-05-15, 11:08      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
no ja mam oryginal OFP ale mnie jakos Cz nie zapraszales do gry

A moze kiedys ale to dawno bylo

Moze tez sobie zainstaluje ?
 
Uxi





Post2003-05-15, 11:14      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
ale chyba pogram w singla bo nie mam dodatku resistance a kaski na wydawanie tez nie mam buuuu
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 11:15      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
a skad ja mam wiedziec kto ma oryginal a kto nie? kavoo i ODuck sami sie zglosili z zapytaniem..

zalatw sobie Resistance i wtedy pograj.. zupelnie inne doznania niz w przypadku "golego" CWC
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-15, 19:03      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
[kontynuacja z watku o VC]

po pierwsze - BIG RESPECT FOR CZACHA! Zeby napisac w skrocie - facet zupelnie bezinteresownie, pomimo ze w sumie sie nie znamy itp, siedzial ze mna wczoraj na gg od 21 do 3.30 w nocy :O bo mi nie chcialo sie patchowac tak jak nalezy, potem problemy z grafa byly (i nadal chyba sa bo mi sie wiesza random tak jak kiedys, myslalem ze to przegrzewanie wiec zainstalowalem nowy wiatrak ale dalej tak jest ze sie wiesza chociaz rzadziej bo tylko w OFP jak na razie ), potem wreszcie weszlismy na serek gdzie szybko sie przekonalem ze nic nie wiem Czachy nawet nie widzialem i ginalem, dodatkowo zero znajmosci klawiszy i sam pekalem ze smiechu jak lazilem po tym miasteczku:) a najwieksze LOLe to atak traktora i postrzelenie sie w nogi
jak na razie znalazlem starego sejwa sprzed roku gdzie jestem jakos w polowie kampanii ale chyba zaczne od nowa bo juz nic niepamietam co i jak poza tym trzeba sie oduczyc paru nawykow z fpp, cos jak przesiadka z colina do gpla
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-15, 22:43      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
mam pytanie male: jak mam resistance zainstalowane to moge odpalac tylko to czy zeby pograc w CWC musze odpalic ofp 1.46 (operationflashpoint.exe) a zeby w resa to 1.91 (flashpointresistance.exe)? bo wlasnie zobaczylem ze w resistance w kampanii mam moja kampanie rozpoczeta w CWC i nie mam mozliwosci rozpoczecia reistance(dopiero jak skoncze CWC?)
jakie to wszystko skomplikowane...
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-15, 23:34      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
nie masz mozliwosci pogrania w kampanie Resistance? uuuu.. a to dziwne

obie kampanie, CWC i RES powinny dzialac przy odpalaniu Resistance'a, czyli gry w wersji 1.91 - tego drugiego pliku ktorym odpala sie tylko 1.46 praktycznie sie nie uzywa..

dziwi mnie to ze nie dasz rade odpalic kampanii Resa, bo jakby nie patrzec traktuje ona o konflikcie pare lat wczesniej przed tym co sie dzialo w CWC, wiec logiczniejsze juz bylo by blokowanie mozliwosci grania w CWC zanim Resa nie przejdziesz Ale tak nie jest...

Pytanie - probowales odpalic kampanie Resistance zanim wgrales sobie starego sejva? A moze oprocz sejva cos jeszcze wgrales starego? Jakis config? A moze nawet caly katalog users?
Skasuj moze usera w OFP i stworz nowego i sprawdz czy bedzie dzialalo, chociaz pewnie tego juz probowales.

Ja bym zainstalowal to raz jeszcze i sprawdzil na 1.75 czy da sie w Resa grac.. IMHO cos "witaminki" nie chca ze soba dzialac

Moze pomecz sie narazie z CWC?



dziwi mnie tez to wieszanie sie. OFP jest gra wyjatkowa zarowno pod wzgledem samej filozofii gry jak pod wzgledem wymagan sprzetowych potrafi wieszac nie takie sprzety jak twoj ODuck

narazie wstrzymal bym sie ze zwalaniem winy na hardware i obstawal bym przy wersji CWC -


aaaha.. i ludziska, pamietajcie - "original games don't fade" wiec jak ktos ma pirata i mu sie wiesza, wiec prosze sie nawet nie pytac co to jest bo z gory juz to wiadomo






PS. wlasnie ODuck sie na GG odezwal i juz mu Resistance dziala... ale nie napisze co bylo przyczyna _nie_dzialania_ bo nie chce mu wstydu robic

Ostatnio zmieniony przez Czacha dnia 2003-05-15, 23:43, w całości zmieniany 1 raz
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-15, 23:39      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
hehe jakby ktos nie mogl zauwazyc takiej malej cienkiej strzaleczki na stronie wyboru kampanii to ona tam jest tylko sie trzeba przyjrzec:)

CWC juz zaraz bede mial, musze sie dogadac tylko ze sprzedawca bo nie wypada na piracie siedziec
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: