Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

OperationFlashpoint & okolice

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-07-14, 08:08      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
DM, no ale tam akcja dzieje się 20 lat temu. Poza tym przypuszczam że nadal wiele działań polega właśnie na chodzeniu pieszo.

Ostatnio byłem w górach i nawiązując do wrażeń z OFP pomyślałem że jednak żołnierze mieli przejebane. Niemożliwością jest wypatrzeć snajpera w lesie idąc stokiem czy żołniezy ukrytych za drzewami idąc leśną drogą. Wcześniej o tym nie myślałem, dopiero po grze w OFP, gdzie, idziesz idziesz. Wydaje Ci się że dobrze by było móc tak pobiec jak w Q3 aż tu nagle dostajesz komunikaz Wróg na 2, 100m, Wróg na 9 150m. Równoczesnie padają strzały a Ty nie wiesz czy padać, czy celować czy wydawać rozkazy... etc.

Trochę to zakrawa o strategię gdzie jako dowódca musisz wydac żołnierzom plecenie obserwowania jakiś kierunktów czy horyzontu.

Co do Resistance to uważam przegięli ze stopniem trudności nawet na kadecie. Mam 4 czołgi i jadę do miasteczka właśnie chyba wykraść następne czy cuś. Po drodze zawsze mnie zniszczy czołg wroga z odległości 1000m. A kierowanie czołkiem jest fajne jesli się samemu go prowadzi. Tylko że czasem fajniej jest postrzelać. Zawsze chciałem tu zapytać: czemu AI nie potrafi jechac prosto?

Natomiast mnie się podobają bardzo misje multiplayerowe oczywiscie oparte na dodatkach. Jest taka rozgrywająca się w mieście na jakiejś pustyni. Czad - ale z kompanami AI sie nie da jej przejść. Inna to patrol w Wietkongu - nawiązanie do tego co mowiłem o moich przemyśleniach w górach.

OFP to jedna z b. niewielu gier która jest ponadczasowa. Drugą taką jest GPL. Ciekawe co sprawia że takie gry nie przemijają. Grywalność... raczej nie. Realizm??
 
Reklamy
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-14, 08:54      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
mi sie wydaje ze elastycznosc, latwosc dolaczania dodatkow, updateow grafiki itp, niesmiertelny engine fizyczny, no i dobry protokol sieciowy (zaloze sie o glowe ze o gpl czy ofp malo kto by juz pamietal gdyby nie online)
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-07-14, 10:39      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
trzeba jeszcze wspomniec o edytorze.. gdyby nie on nie bylo by nowych misji... a i samemu czasem mozna sie niezle pobawic
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-14, 10:56      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
no do gpl edytora nie ma tzn przynajmniej takiego co w kilka klikniec robi tor nowy
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2003-07-15, 01:35      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
mnie sie wydaje MaXyM, ze wlasnie tu jest sztuka znalesc sie w tym kompletnym burdelu 'niby' zorganizowanego w dzialaniach 'wojska' - i to co najtrudniejsze: tak pomoc reszcie druzyny aby samemu nie zginac...
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-20, 23:32      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
kuchnia, cos mi sie stalo z ofp:CWC (resistance odpala sie bez problemu)

wyskakuje blad (gra sie w ogole nie uruchamia, wyskakuje okienko dialogowe w windzie) : Addon Nurlax_PFLP_SpetznazG requires version 1.47 of application

a nastepnie (po kliknieciu OK) nastepne okienko z trescia:
ags_inds\config.cpp/cfgVehicles/ags_whouse2.ladders:','encountered instead of ';'

czy moze to scandisk jakies pliki zjadl? albo ki diabel? bo wszystko dzialalo... reinstall calosci mi sie nie usmiecha moze jakas podpowiedz, ktory to addon moze byc winien , to bym tylko jego przeinstalowal, ewentualnie patcha 1.47 (bo jest wspomniany) dogral jeszcze raz i pozostale..

nie wiem ;(
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-07-21, 09:09      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
bo masz wrzucone addony ktore nie dzialaja z CWC - do ich poprawnego funkcjonowania potrzebny jest Resistance
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-21, 09:15      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
hmm no ale ja zadnych innych nie wrzucalem przed wyjazdem do ZW a w CWC gralem wlasnie klikajac na ikonie CWC a nie resistance bo w tym drugim nie odpalaja mi sie wstawki wyrezyserowane w trakcie kampanii (czyt. filmiki renderowane w enginie)
sa dwie mozliwosci:

1. albo moja Ania podczas mojej nieobecnosci chciala z kims pograc online (Czacha!?!?! ) i doinstalowala samodzielnie jakis addon
2. jak juz wczesniej pisalem, moze po zwisie systemu scandisk wykryl jakies bledy i skasowal jakis plik?

nie musze chyba dodawac co jest bardziej prawdopodobne
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-07-23, 13:31      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
ad1.

ad2. zainstaluj gre raz jeszcze.. chociaz... hmm... 1.46 nie powinna ci chodzic z tego wzgledu ze w katalogu addons miales addony wymagajace wyzszej wersji... dziwna sprawa... ale reinstall dobry na wszystko
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-23, 17:49      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
no najdziwniejsze jest to ze teraz CWC mi dziala odpalane z poziomu resistance (tzn chodzi mi o kampanie) i wszystkei animacje w grze sa ok. :O:O:O a CWC odpalane normalnie z ikony nie odpala sie
czyli tak ma byc?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-07-23, 18:11      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
widocznie gra ci sie po prostu dotarla
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-07-23, 18:12      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
hehe
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2003-07-25, 19:50      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
 
Przezdzieblo


Dołączył: 30 Gru 2001
Posty: 380
Miasto: Wawa

Post2003-07-26, 13:34      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Mnie natomiast zastanawia co się stało z kavoo.
Ostatni raport "Na razie w singlu sam zostalem dowodca i przydzielono mi oddzial..." brzmiał obiecująco, ale ta cisza? Czyżby przeciwnik okazał się zbyt trudny do pokonania i mężny kavoo padł na placu boju otoczony swoją przyboczną gwardią? A może się nie sprawdził jako lider i podzielił los wielu oficerów amerykańskich, którym pod nogami rozrywały się granaty własnych najaranych żołnierzy (celujących w pozbywaniu się ludzi wysyłających ich do walki z "małymi żółtymi robotami napędzanymi ryżem")? Albo wręcz przeciwnie, wiktoria była wspaniała i obecnie generał, tfu, marszałek kavoo nie zawraca sobie głowy rozmową z szeregowcami?

No i dochodzi opcja, iż zabłądził gdzieś w niezbadanym gąszczu... komend, który niektórych potrafił zniechęcić do samej gry.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-26, 14:57      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Nic sie nie stalo, co sie mialo stac?

Mam remont w domu, wiec sila rzeczy OFP przegrywa na calej linii ze wszystkimi obowiazkami, ktore sa z remontem zwiazane. A poza tym troche latam w Sturmovika i FS2003
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: