Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

OperationFlashpoint & okolice

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
Autor Wiadomość
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-16, 09:58      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
klawiszologia do gry - ja takiej uzywam.. nie wiem jak innym, ale dla mnie jest najwygodniejsza



do przesuwania menu akcji uzywam rolek na myszce, zas do zatwierdzania/wybierania danej akcji sluzy mi przycisk na myszce - ten pod kciukiem, skonfigurowany w windowsie jako 3ci przycisk myszy
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-05-16, 10:01      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Ja też chyba kupię ten pack OFP. Przeszedłem kiedyś 2 kampanie nim i byłem pod wrażeniem niewąskim. Uważam ją za najlepszą grę symulującą działania wojenne. Niestety wtedy nie miałem czasu aby pograc w sieci. Chętnie się do Was dołączę jak tylko nabędę/spatchuję/zaaddonuję tę pozycję
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 15:37      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
ODuck sciagnal niezbedne addony do gry i wieczorem bedzie sie szkolil online Kavoo, czekamy jeszcze na ciebie i zakladam szkolke dla rookies


A ponizej wczorajsza sesja COOP'ow
 
Uxi





Post2003-05-17, 19:21      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
jatez ja tez ja tez kcem

adony sciagam ale nie wszystkie ida

Resistance bede mial jutro rano

i tez kcem do rookie
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 19:38      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
jak czegos nie mozesz sciagnac to pogadaj z ODuckiem, on sciagnal wszystko tak jak trzeba, wiec i pewnie linki do tego ma
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-05-17, 19:53      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
fajnie - po zainstalowaniu wszystkich dodatkow gdy uruchamiam resistance widac tylko piasek...nie ma nieba, wraków, a przede wszystkim menu, a OF wogóle sie nie uruchamia...
 
Uxi





Post2003-05-17, 19:54      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
nie moge sciagnac somali - cenega com to wogole nie chce lazic

no i nie chce mi sie sciagnac jeden BAS "BAS Delta&Rangers v1.00"

no i SEB NAM Pack 2 idzie jak krew z nosa do jutra napewno z ta predkoscia nie sciagne
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 20:06      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
cenega nie jest najszybsza ale z braku laku....

mozna sie pokusic o poszukanie addonow na http://ofp.info



czesc jest tutaj http://www.flashpoint.mpsz.pl/

http://chalk.syntechsoftware.com/file.php?base=data/ballistic/BAS_DeltaRangers_v1_00.rar - bas delta&rangers

http://www.flashpoint.mpsz.pl/sebnampack2_full.zip - sebnampack

http://www.flashpoint.mpsz.pl/sttdesert_malden1_00.zip - desert malden

http://www.flashpoint.mpsz.pldesertvehiclepack.rar - desert vehicle pack



hmm.. bede musial posprawdzac linki wszystkie i powprowadzac poprawki... ale to nie teraz



DM, a to dziwne oryginal masz?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 20:20      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
okej, sprawdzilem

nie dziala tylko i wylacznie link do BAS Delta&Rangers 1.00 - reszta u mnie dziala... a z jaka predkoscia to juz inna bajka Cenega daje ciala.. ale to normalne


Tak wiec Delte&Rangers ciagnac stad... reszta dziala bez problemow.

Moze to po prostu zbyt duzo polaczen z jednego IP, albo komplet userow.
 
Uxi





Post2003-05-17, 20:23      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
jeszcze tylko ta somalia i juz
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 20:45      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
pack misji nalezy rozpakowac i wgrac do
Kod:
C:\GRY\OperationFlashpoint\MPMissions\


O Addonach pisalem w pierwszej zakladce, ale przypomne

Cytat:

1. znajdujesz interesujący Cię addon
2. ściągasz go z serwera, na którym jest dostępny
3. rozpakowujesz (opcjonalne, rzadko bywają niespakowane)
4. zaglądasz do pliku readme.txt (ew. inaczej nazwanego pliku tekstowego lub html lub jeszcze innym)
5. wyczytujesz tam informację o instalacji addonu wyłącznie na własną odpowiedzialność i zapamiętujesz miejsce, gdzie należy plik *.pbo zgrać - albo ...C:\GRY\OperationFlashpoint\Addons\ albo C:\GRY\OperationFlashpoint\Res\Addons\ [/i]
6. zgrywasz plik *.pbo w miejsce, do którego ścieżkę wyczytałeś w pliku tekstowym (lub html lub jeszcze innym)
7. odpalasz Operation Flashpoint
8. większość addonów można przetestować w edytorze ot tak, znajdując po prostu ich nazwy w spisie jednostek (czasem w przypadku broni strzeleckiej nie ma np. modelu z karabinem, trzeba "ręcznie" odebrać żołnierzowi domyślną broń i dać tę ściągniętą)
9. po tej procedurze, czasem nieco odmiennej, odpalasz grę w edytorze (opcja PODGLĄD w edytorze w polskiej wersji) i tym samym uruchamiasz addon


W przypadku wysp w archiwach wystepuje katalog o nazwie ze slowkiem anim(s) badz intro, np. "island1_anim" badz "trinity_intro".
Wrzuca sie taki caly katalog z nazwa anim lub intro do AddOns'ow.

Zas pliki z roszerzeniem *.wrp trzeba przegrac do
Kod:
C:\GRY\OperationFlashpoint\Worlds\
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-05-17, 22:06      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
Czacha napisał:

DM, a to dziwne oryginal masz?


co ty mi tu inputujesz? Miałem pierwszy od ciebie i mam nawet więcej niż jeden
a problem sie rozwiązał - uwaga - OFP kaszani sie na najnowszych sterach ATI 3.4, po powrocie do 3.2 jest wszystko OK

wgrałem single mission z somalii...muzyke podłożyli z BHD we fragmenice chyba, pustynia ujdzie, ale kurcze te domki europejskie rozwalają....naprawdę nie mozna czegoś wymodelować??? można bron, np taki Xm177 który w grze wygląda jak M733, a nie można somalijskiej lepianki?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 22:20      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
oryginalow mam.. hm.. policzmy..

cwc eng, cwc pl, res pl, res eng...


zapewne da sie domki zrobic takie jak ci sie marza, ale chyba nikomu sie tego nie chce robic ludzi tworzacych domy jest niewielu, poniewaz sa one troche trudniejsze do wykonania niz sama bron, ktore jest niczym wiecej po prostu texturami oraz zmienionymi configami... Tylko niektore bronie sa zrobione tak jak powinny zostac zrobione, czyli tworzone sa od samego poczatku.. od zera.

Aahhh.. dodac jeszcze trzeba, ze wyspa na ktorej grales ma juz chyba ok. 1.5roku... a wtedy nie bylo zadnych narzedzi do OFP


ja tam czekam na OFP2 i narazie zagrywam sie w jedynke bez wdawania sie w szczegoly co jak powinno dzialac/wygladac - wtedy gra traci caly urok...
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-05-17, 22:34      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
to kiedy robicie jakąś misje treningową dla kadetów? Żeby śmietanka nie wykosiła nas - żółtodziobów, w 3 sekundy?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-17, 22:46      OperationFlashpoint & okolice Odpowiedz z cytatem
we 2 troche nudno sie gra.. chyba ze sie nie boisz do ludzi wyjsc z tym co potrafisz, to mozna w kazdej chwili wejsc na ktorys z serwerow
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » OperationFlashpoint & okolice Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: