...... A z kabiny widac że nie było czasu na reakcję.....
No ja głównie z heli i z góry nad kuharo i Aro, ale oblukam dzisiaj jeszcze dokładniej z cokcpitu.
EDIT:
Faktycznie nie zauważyłem że Aro zaczął hamować już przed tym jak wyprzedził kuharo czyli liczył na to że kuharo został przy bandzie i się nie będzie rozpędzał bo innego wytłumaczenia nie widzę, a szanse na hamowanie lub ściągnięcie przez kuharo nogi z gazu były zerowe, no chyba że jeździł by z widokiem znad kabiny. Czy można zmieniać decyzję odnośnie kary za dany wypadek Ja w każdym razie zmieniam, trudno, pewnie i tak 2U (W) będzie
Reklamy
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2004-03-15, 13:12 Michigan - wypadki
w wyscigu jechalo 19 osob ocenilo wypadki 10 - robimy olewke i czekamy dalej az znow beda zaleglosci 5 racow
PiotreQ
2004-03-15, 13:14 Michigan - wypadki
Spoko, to nie piekarnia
Do następnego wyścigu jeszcze sporo czasu
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-03-15, 19:29 Michigan - wypadki
Niezly zgryz mialem przy ocenianiu tych wypadkow Ale po kolei:
Adik - U (spin i YF po nim)
Lewy vs Witek_P - Lewy ciut spanikowal, to lekkie odpuszczenie gazu, troche za bardzo sie czail, ja bym dal po garach i wyprzedzil chlopakow jadacych po prawej No ale sam crash spowodowany przez warp Lewego wiec RA.
Megacrash na 55, 56 czy 57 okrazeniu (sam juz nie wiem bo roznie na replayach widac ):
Zaczne od poczatku tj. od zrodla
Camer dal swoj replay ale, co mnie bardzo zdziwilo, nikt go nie wzial pod uwage i nikt nie ocenil GF, Camer jedzie po zewnetrznej, na wejsciu w T1 (na Michigan sa cyferki na bandach, zaleznie od tego w ktorym miejscu zakretu sie znajdujemy, tu cyfry od 1-wejscie, 2-srodek, 3-wyjscie), przy 1 schodzi do wewnatrz przed Maxyma, ma 150mph na liczniku. Rozumiem, ze chcial przepuscic Nogala i reszte ale co on robi? Zwalnia Przy 2 ma juz 145mph i dalej zwalnia Przy 3, tuz przed wyjsciem na prosta ma juz 140mph Na wyjsciu z zakretu gdzie normalnie sie przyspiesza! Panowie, czy tak sie jezdzi w nascarze? Hamuje az do wyjscia z zakretu? Przez to, ze tak zwolnil, jadacy z tylu Maxym widzac to juz przy 2, lekko zwalnia hamulcem i przez to zjezdza pod apron. Gdybym byl na jego miejscu zrobilbym to samo tj. staral sie wrocic na tor bo utrzymanie sie pod apron az do wyjscia z zakretu bylo niemozliwe. Gdy Camer mial juz 140mph, Maxym wracal na tor z predkoscia 135mph i jadacy za nim Kuharo uderza w niego. Nie wiem na co liczyl Kuharo, ze Maxym bedzie sie trzymal ponizej apron? Kuharo utrzymywal stala predkosc ale zwolnic nie zwolnil. Za to niestety nalezy mu sie U. Poza tym Camer powinien dostac ostrzezenie za taka jazde
Wczesniej jednak, przed wypadkiem Kuharo-Maxym, byl wypadek Kuharo-McLaren-Dimax. No niestety tutaj pomogl warp takze tutaj przyznalem RA.
Jesli zas chodzi o sytuacje Aro-Kuharo to tutaj sprawa jest bardzo trudna do ocenienia Spinujacy Maxym, Aro mija Kuharo ktorego ledwo widac w dymie. Gdy Aro zauwaza, ze przy bandzie tworzy sie luka, skreca aby sie tam przecisnac, niestety zapomina o Kuharo, ktorego sekunde wczesniej wyprzedzil (w sumie nie dziwie mu sie, kto w takiej sytuacji myslalby o tym co jest z tylu). Patrzac z kokpitu Kuharo widac bylo jak w ulamku sekundy wyprzedza go Aro i skreca przed niego. Mysle, ze Kuharo sam chcial sie przecisnac przy bandzie zanim Aro go wyprzedzil (sam wybralbym takie rozwiazanie). I to na co wszyscy zwracaja uwage w tym wypadku to ten wcisniety gaz na maxa przez Kuharo pomimo iz bylo to na 4 biegu i zdolal on przyspieszyc zaledwie o pare mph. Powinien byl jednak hamowac jednak czy to by naprawde cos dalo, nie wiem, naprawde trudno okreslic Moja ocena - U dla Kuharo ale to tak na 99%
Podsumowujac:
Adik - U
Lewy vs Witek - RA
Kuharo vs McLaren vs Dimax - RA
Kuharo vs Maxym - Kuharo U
Kuharo vs Aro - Kuharo U
Camer - bez kary ale ostrzezenie sie nalezy
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-03-16, 18:17 Michigan - wypadki
Lefty - co zazwyczaj wybierasz jak na restarcie nosi Ci tyl wozu: utrzymujesz stala predkosc (lub przyspieszasz) na wyjsciu i ryzykujesz spina czy odpuszczasz troche gaz?? Wyjdzie na to, ze za zachowanie ostroznosci (bo staralem sie tez nie utrudnic jazdy dublujacym mnie osobom) dostane ostrzezenie lub kare .
PS. Z tego co pamietam to chyba nie wciskalem hamulca na wyjsciu z zakretu .
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-03-16, 18:59 Michigan - wypadki
Hamowac nie znaczy odrazu wciskac hamulec, nigdzie tez nie napisalem, ze ty go wciskales, gaz jednak odpuszczales Wiem, ze chciales puscic szybszych od ciebie ale wg mnie zrobiles to w sposob nieprzemyslany Zjazd na wewnetrzna i zwolnienie to nie byl najlepszy pomysl, zwlaszcza, ze tam jechala druga kolumna samochodow! Bedac na twoim miejscu, trzymalbym sie zewnetrznej az do wyjscia z T2 i wtedy zjechal na wewnetrzna, nie musialbym wtedy zwalniac ani na chwile bojac sie o spina
Moze powinnismy wprowadzic taki przepis, ze po kazdej GF, do momentu wyjscia z T2 nie wolno zmieniac pozycji tj. wyprzedzac, pchac sie na 3wide, etc.?
Moze powinnismy wprowadzic taki przepis, ze po kazdej GF, do momentu wyjscia z T2 nie wolno zmieniac pozycji tj. wyprzedzac, pchac sie na 3wide, etc.?
Wiesz że tak można w nieskończoność To są wyścigi i trudno komuś czegoś zabraniać, tym bardziej wyprzedzania, potem będą kłutnie że ktoś zaczął za wcześnie wyprzedzać, a ktoś inny całkowicie zwolnił i zrobił się karambol bo inni nie chciali złamać takiego przepisu itp itp.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-03-16, 19:33 Michigan - wypadki
Od dawien dawna mowi sie zeby jechac spokojnie na GF, nie pchac sie odrazu, ze wyscig nascara to nie pare lapow ale kilkaset i okazji do zaatakowania bedzie jeszcze sporo. Niestety ci z mniejszym stazem ligowym nie pamietaja o tym, mozna im mowic tysiac razy a oni i tak beda robic swoje. Jesli ktos zawsze bedzie tak podchodzil do wyscigow, ze za wszelka cene bedzie chcial zyskac kilka pozycji podczas kazdej GF i to jeszcze w sposob niebezpieczny to posypia sie U albo nawet W, bedzie tak jak z Kuharo, ktory za to, ze nie raczyl zahamowac, dostal od wiekszosci U.
zamiast zakazow wyprzedzania wystarczy singiel file restart i sprawa zostanie unormowana
kuharo
Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole
2004-03-16, 21:25 Michigan - wypadki
lefty napisał:
Od dawien dawna mowi sie zeby jechac spokojnie na GF, nie pchac sie odrazu, ze wyscig nascara to nie pare lapow ale kilkaset i okazji do zaatakowania bedzie jeszcze sporo. Niestety ci z mniejszym stazem ligowym nie pamietaja o tym, mozna im mowic tysiac razy a oni i tak beda robic swoje. Jesli ktos zawsze bedzie tak podchodzil do wyscigow, ze za wszelka cene bedzie chcial zyskac kilka pozycji podczas kazdej GF i to jeszcze w sposob niebezpieczny to posypia sie U albo nawet W, bedzie tak jak z Kuharo, ktory za to, ze nie raczyl zahamowac, dostal od wiekszosci U.
O_o
przeciez to nie ja sie pchalem zaraz po GF, to nie dzieki mnie zrobilo sie 3wide, jechalem caly czas za maxymem, to nie ja zwalniam tam gdzie sie dodaje gazu, to wlasnie ci z wiekszym stazem chcieli wyprzedzic wszystkich na pierwszym zakrecie
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-03-16, 22:19 Michigan - wypadki
Za co dostales U to wiadomo z ocen wypadkow a mnie chodzi o niebezpieczny styl jazdy niektorych zawodnikow, ich sposob myslenia na torze w konkretnych sytuacjach (chociaz czasem ma sie wrazenie, ze oni wogole nie mysla) czyli jak jezdza w ogole.
Mnie ciekawi tylko jedno, czy ten nowy system kar rzeczywiscie sie sprawdzi, czy ci co zalapali juz po kilka U, wyciagneli juz jakies konsekwencje i beda probowali cos zmienic w swoim stylu jazdy czy tez nie
Gul Dudo
Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław
2004-03-17, 00:14 Michigan - wypadki
kuharo jak nie ty, jak to właśnie ty wlazłeś pod maclarena w T1......
kuharo
Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole
2004-03-17, 00:39 Michigan - wypadki
gul a dlaczego McLaren zjechal do inside? bo juz przed zakretem ktos sie pchal po outside i tym samym robiac 3wide, jakby nie mogl przeczekac chociaz tego jednego zakretu po GF
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-03-17, 00:53 Michigan - wypadki
odnosnie single file restarts jestem jak najbardziej ZA
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678