Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Michigan - wypadki
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Michigan - wypadki

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2004-03-10, 21:17      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
...... A z kabiny widac że nie było czasu na reakcję.....
No ja głównie z heli i z góry nad kuharo i Aro, ale oblukam dzisiaj jeszcze dokładniej z cokcpitu.

EDIT:
Faktycznie nie zauważyłem że Aro zaczął hamować już przed tym jak wyprzedził kuharo czyli liczył na to że kuharo został przy bandzie i się nie będzie rozpędzał bo innego wytłumaczenia nie widzę, a szanse na hamowanie lub ściągnięcie przez kuharo nogi z gazu były zerowe, no chyba że jeździł by z widokiem znad kabiny. Czy można zmieniać decyzję odnośnie kary za dany wypadek Ja w każdym razie zmieniam, trudno, pewnie i tak 2U (W) będzie
 
Reklamy
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2004-03-15, 13:12      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
w wyscigu jechalo 19 osob ocenilo wypadki 10 - robimy olewke i czekamy dalej az znow beda zaleglosci 5 racow
 
PiotreQ





Post2004-03-15, 13:14      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Spoko, to nie piekarnia
Do następnego wyścigu jeszcze sporo czasu
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-03-15, 19:29      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Niezly zgryz mialem przy ocenianiu tych wypadkow Ale po kolei:

Adik - U (spin i YF po nim)

Lewy vs Witek_P - Lewy ciut spanikowal, to lekkie odpuszczenie gazu, troche za bardzo sie czail, ja bym dal po garach i wyprzedzil chlopakow jadacych po prawej No ale sam crash spowodowany przez warp Lewego wiec RA.

Megacrash na 55, 56 czy 57 okrazeniu (sam juz nie wiem bo roznie na replayach widac ):
Zaczne od poczatku tj. od zrodla
Camer dal swoj replay ale, co mnie bardzo zdziwilo, nikt go nie wzial pod uwage i nikt nie ocenil GF, Camer jedzie po zewnetrznej, na wejsciu w T1 (na Michigan sa cyferki na bandach, zaleznie od tego w ktorym miejscu zakretu sie znajdujemy, tu cyfry od 1-wejscie, 2-srodek, 3-wyjscie), przy 1 schodzi do wewnatrz przed Maxyma, ma 150mph na liczniku. Rozumiem, ze chcial przepuscic Nogala i reszte ale co on robi? Zwalnia Przy 2 ma juz 145mph i dalej zwalnia Przy 3, tuz przed wyjsciem na prosta ma juz 140mph Na wyjsciu z zakretu gdzie normalnie sie przyspiesza! Panowie, czy tak sie jezdzi w nascarze? Hamuje az do wyjscia z zakretu? Przez to, ze tak zwolnil, jadacy z tylu Maxym widzac to juz przy 2, lekko zwalnia hamulcem i przez to zjezdza pod apron. Gdybym byl na jego miejscu zrobilbym to samo tj. staral sie wrocic na tor bo utrzymanie sie pod apron az do wyjscia z zakretu bylo niemozliwe. Gdy Camer mial juz 140mph, Maxym wracal na tor z predkoscia 135mph i jadacy za nim Kuharo uderza w niego. Nie wiem na co liczyl Kuharo, ze Maxym bedzie sie trzymal ponizej apron? Kuharo utrzymywal stala predkosc ale zwolnic nie zwolnil. Za to niestety nalezy mu sie U. Poza tym Camer powinien dostac ostrzezenie za taka jazde
Wczesniej jednak, przed wypadkiem Kuharo-Maxym, byl wypadek Kuharo-McLaren-Dimax. No niestety tutaj pomogl warp takze tutaj przyznalem RA.
Jesli zas chodzi o sytuacje Aro-Kuharo to tutaj sprawa jest bardzo trudna do ocenienia Spinujacy Maxym, Aro mija Kuharo ktorego ledwo widac w dymie. Gdy Aro zauwaza, ze przy bandzie tworzy sie luka, skreca aby sie tam przecisnac, niestety zapomina o Kuharo, ktorego sekunde wczesniej wyprzedzil (w sumie nie dziwie mu sie, kto w takiej sytuacji myslalby o tym co jest z tylu). Patrzac z kokpitu Kuharo widac bylo jak w ulamku sekundy wyprzedza go Aro i skreca przed niego. Mysle, ze Kuharo sam chcial sie przecisnac przy bandzie zanim Aro go wyprzedzil (sam wybralbym takie rozwiazanie). I to na co wszyscy zwracaja uwage w tym wypadku to ten wcisniety gaz na maxa przez Kuharo pomimo iz bylo to na 4 biegu i zdolal on przyspieszyc zaledwie o pare mph. Powinien byl jednak hamowac jednak czy to by naprawde cos dalo, nie wiem, naprawde trudno okreslic Moja ocena - U dla Kuharo ale to tak na 99%

Podsumowujac:
Adik - U
Lewy vs Witek - RA
Kuharo vs McLaren vs Dimax - RA
Kuharo vs Maxym - Kuharo U
Kuharo vs Aro - Kuharo U
Camer - bez kary ale ostrzezenie sie nalezy
 
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2004-03-16, 18:17      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Lefty - co zazwyczaj wybierasz jak na restarcie nosi Ci tyl wozu: utrzymujesz stala predkosc (lub przyspieszasz) na wyjsciu i ryzykujesz spina czy odpuszczasz troche gaz?? Wyjdzie na to, ze za zachowanie ostroznosci (bo staralem sie tez nie utrudnic jazdy dublujacym mnie osobom) dostane ostrzezenie lub kare .

PS. Z tego co pamietam to chyba nie wciskalem hamulca na wyjsciu z zakretu .
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-03-16, 18:59      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Hamowac nie znaczy odrazu wciskac hamulec, nigdzie tez nie napisalem, ze ty go wciskales, gaz jednak odpuszczales Wiem, ze chciales puscic szybszych od ciebie ale wg mnie zrobiles to w sposob nieprzemyslany Zjazd na wewnetrzna i zwolnienie to nie byl najlepszy pomysl, zwlaszcza, ze tam jechala druga kolumna samochodow! Bedac na twoim miejscu, trzymalbym sie zewnetrznej az do wyjscia z T2 i wtedy zjechal na wewnetrzna, nie musialbym wtedy zwalniac ani na chwile bojac sie o spina
Moze powinnismy wprowadzic taki przepis, ze po kazdej GF, do momentu wyjscia z T2 nie wolno zmieniac pozycji tj. wyprzedzac, pchac sie na 3wide, etc.?
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2004-03-16, 19:19      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Moze powinnismy wprowadzic taki przepis, ze po kazdej GF, do momentu wyjscia z T2 nie wolno zmieniac pozycji tj. wyprzedzac, pchac sie na 3wide, etc.?

Wiesz że tak można w nieskończoność To są wyścigi i trudno komuś czegoś zabraniać, tym bardziej wyprzedzania, potem będą kłutnie że ktoś zaczął za wcześnie wyprzedzać, a ktoś inny całkowicie zwolnił i zrobił się karambol bo inni nie chciali złamać takiego przepisu itp itp.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-03-16, 19:33      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Od dawien dawna mowi sie zeby jechac spokojnie na GF, nie pchac sie odrazu, ze wyscig nascara to nie pare lapow ale kilkaset i okazji do zaatakowania bedzie jeszcze sporo. Niestety ci z mniejszym stazem ligowym nie pamietaja o tym, mozna im mowic tysiac razy a oni i tak beda robic swoje. Jesli ktos zawsze bedzie tak podchodzil do wyscigow, ze za wszelka cene bedzie chcial zyskac kilka pozycji podczas kazdej GF i to jeszcze w sposob niebezpieczny to posypia sie U albo nawet W, bedzie tak jak z Kuharo, ktory za to, ze nie raczyl zahamowac, dostal od wiekszosci U.
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2004-03-16, 20:32      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
zamiast zakazow wyprzedzania wystarczy singiel file restart i sprawa zostanie unormowana
 
kuharo


Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole

Post2004-03-16, 21:25      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Od dawien dawna mowi sie zeby jechac spokojnie na GF, nie pchac sie odrazu, ze wyscig nascara to nie pare lapow ale kilkaset i okazji do zaatakowania bedzie jeszcze sporo. Niestety ci z mniejszym stazem ligowym nie pamietaja o tym, mozna im mowic tysiac razy a oni i tak beda robic swoje. Jesli ktos zawsze bedzie tak podchodzil do wyscigow, ze za wszelka cene bedzie chcial zyskac kilka pozycji podczas kazdej GF i to jeszcze w sposob niebezpieczny to posypia sie U albo nawet W, bedzie tak jak z Kuharo, ktory za to, ze nie raczyl zahamowac, dostal od wiekszosci U.


O_o
przeciez to nie ja sie pchalem zaraz po GF, to nie dzieki mnie zrobilo sie 3wide, jechalem caly czas za maxymem, to nie ja zwalniam tam gdzie sie dodaje gazu, to wlasnie ci z wiekszym stazem chcieli wyprzedzic wszystkich na pierwszym zakrecie
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-03-16, 22:19      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Za co dostales U to wiadomo z ocen wypadkow a mnie chodzi o niebezpieczny styl jazdy niektorych zawodnikow, ich sposob myslenia na torze w konkretnych sytuacjach (chociaz czasem ma sie wrazenie, ze oni wogole nie mysla) czyli jak jezdza w ogole.
Mnie ciekawi tylko jedno, czy ten nowy system kar rzeczywiscie sie sprawdzi, czy ci co zalapali juz po kilka U, wyciagneli juz jakies konsekwencje i beda probowali cos zmienic w swoim stylu jazdy czy tez nie
 
Gul Dudo


Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław

Post2004-03-17, 00:14      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
kuharo jak nie ty, jak to właśnie ty wlazłeś pod maclarena w T1......
 
kuharo


Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole

Post2004-03-17, 00:39      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
gul a dlaczego McLaren zjechal do inside? bo juz przed zakretem ktos sie pchal po outside i tym samym robiac 3wide, jakby nie mogl przeczekac chociaz tego jednego zakretu po GF
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-03-17, 00:53      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
odnosnie single file restarts jestem jak najbardziej ZA
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-03-17, 01:45      Michigan - wypadki Odpowiedz z cytatem
Proponuję tez właczyć inne ułatwienia
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Michigan - wypadki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: