Kuharo, ty nie filozofuj... starość nie radość chyba winda mi nie zgrała pliku, a później to przeoczyłem. Sorry kuharo
Oceny:
Maxym-Kuharo- U (tutaj to jeszcze rozumiem, jesteś jeszcze mało doświadczony...)
Witek_p-Lewy- RA
Witek_p-Maxym- RA witek ty farciarzu
Dimax-Maclaren- RA wjazd kuhara na 3wide był nie potrzebny (kurde jeszcze chłopak se pomyśli że się na niego uwzięli
Maclaren-Kuharo- RA
Aro-Kuharo- U (..... ale tu dałeś popis )
Adik- U (sie porobiło :/)
Ostatnio zmieniony przez Gul Dudo dnia 2004-03-07, 17:50, w całości zmieniany 5 razy
Reklamy
kuharo
Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole
2004-03-05, 00:39 Michigan - wypadki
gul, replay jest jakos w 3 post'cie
kuharo
Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole
2004-03-05, 00:58 Michigan - wypadki
Lap 44 witek_vs_lewy - RA
Lap 51 spin adik'a - U (wedlug nowych zasad)
Lap 56 witek_vs_maxym - RA
Lap 57 dimax_vs_mclaren RA
a co do mojego spotkania z aro to prosilbym aby moj replay zostal ogladniety z widoku mojego kokpitu tak jak jezdze normalnie
Jak teraz ogladam replay to ja nie wiem co ja zrobilem Jechalem za Nogalem on blisko za Pakiem a zamna Witek. I bylem dosc szybki bo jechalem na swiezych gomach i gdy juz mialem zamiar wyprzedzic Nogala i Padka po wew Nogal zaczal wyprzedzac Padka bo on chyba najwolniej jechal. I zabardzo chyba sie przestraszylem Nogala i poscilem gaz na ulamek sekundy. No i niestety Witek byl za blisko
Witek - Maxym - RA
Kuharo - McLaren - Ra (tu byl warp ze strony kuharo)
Kuharo - Maxym - U dla Kuharo
Dim - McLaren - RA
Adik - U (spin)
Aro - Kuharo - U dla Kuharo
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-03-06, 21:04 Michigan - wypadki
Lap 42 Witek-Lewy -> Witek U
Lap 51 Adik Spin -> U
Lap 56/57 Maxym-Kuharo-McLaren-Witek-Dimax-Aro -> Kuharo U
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-03-07, 01:06 Michigan - wypadki
Aro vs Kuharo --> U dla kuharo
Adik --> U
Reszta RA.
Lap 51 > Adik U (jeżeli liczymy spiny)
Lap 56 > kuharo vs Aro - RA (zmiana z U dla kuharo)
Reszta RA
Ostatnio zmieniony przez witek_p dnia 2004-03-10, 21:50, w całości zmieniany 1 raz
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2004-03-10, 19:51 Michigan - wypadki
adik_051 - Adik U spin
kuharo_56_maxym - kuharo U
aro_057_kuharo - kuharo U
co do wypadku kuharo z maxymem ja to widze tak:
widzac ze Maxym jedzie po apron [pomijajac juz czemu to robi bo nie powinien :p] powinienes przewidziec ze zwolni i wjedziesz mu w tylek jezeli ty nie zwolnisz... przyjeta linia obrony ze nie zwalniales i nie hamowales bo sam bys zaspinowal jest IMO bezsensu bo tu miales duzo czasu na reakcje (Maxym w koncu nie zahamowal ci tuz przed nosem na 0.5ec przed uderzeniem) po drugie nalezy zrobic wszystko co sie da aby uniknac kontaktu i jezeli sie tego nie umie lub jest to ryzykowne mozna zostawiac wiekszy odstep lub startowac z konca stawki
czekamy na reszte ocen moze wypowiedziala sie dopiero polowa
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-03-10, 20:28 Michigan - wypadki
Adik - lap 51 - U (ciężką nogę masz )
McLaren-Kuharo - lap 56 - RA choć gdyby nie warp to wina by była McLarena (ściągało go wyraźnie w strone apron)
Witek-Lewy - lap 44 - RA (ze wskazaniem na lewego)
Dim-McLaren - lap 57 - RA
Natomiast trochę dziwnie oceniacie Kuharo. bo raz za kolizję z Aro a raz za kolizję ze mną mimo że to to samo zdarzenie. Kolizji ze mną nie wlno mi oceniać. Natomiast z Aro to nie wiem za co go można winić gdy to właśnie Aro pod niego podjechał (bo też nie miał wyjścia) więc:
Aro-Kuharo- lap57 - RA.
Ostatnio zmieniony przez MaXyM dnia 2004-03-10, 20:59, w całości zmieniany 1 raz
Musisz odpocząć
A odnośnie Twojej interpretacji to też brałem ją pod uwagę, ale jedna rzecz przesądziła że dałem U dla kuharo. Aro zjeżdżał do outside, gdyby kuharo trzymał się idealnie bandy też bym dał RA, niestety On trochę się od niej oddalał, i stuknął w tył/bok Aro, to niestety dla mnie przesądziło całą sytuację.
Natomiast odnośnie zajścia z Tobą to wziąłem pod uwagę 2 fakty, camer jechał jakieś 10-15 mil wolniej niż wszyscy na starcie w T1 a w dodatku na wyjściu (140) miał niższą prędkość niż na wejściu (145) , pozatym chyba liczył że jak opanujesz wóz to szybciej zaczniesz przyspieszać, lub jak już wyjechałeś poniżej apron to tam zostaniesz, co przy tej prędkości było myślę możliwe, dlatego RA.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-03-10, 21:02 Michigan - wypadki
No sorry. Poprawiłem
Wiem że kuharo lekko odjechał od bandy ale w porównaniu z tym że Aro wjechał mu przed samą maską hamując na maxa to nie miało większego znaczenia. Kuharo skalkulował że ja sie odbiłem i ma wolne więc cisnął. Zero szans na reakcję na manewr Aro. Dlatego imho nie może być za to ukarany.
Możliwe że masz rację, przecież tego nie napisałem, po prostu tak mi się wydaje i tyle. Myślę że gdyby chociaż w tym zajściu ściągnął nogę z gazu, albo przyhamował trochę, pewnie bym się wahał dłużej, jednak w sytuacji gdy trzymał gaz cały czas na max. nie mogę ocenić zajścia inaczej , pomimo że oglądałem je chyba ze 30 razy.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-03-10, 21:11 Michigan - wypadki
No po to tu jest miejsce aby dyskutować. Ja też oglądałem to wiele razy. W szczególności z kabiy i z heli. I podobnie jak ciebie umacnia to mnie w przekonaniu o mojej racji. A z kabiny widac że nie było czasu na reakcję.
Oczywiście zadecyduje większość głosów.