Chodzi o to że przy 900 st odbrotu kiery dla wszelkich defaultowych setów reakcja na ruchy kiery jest zbyt leniwa. Dlatego celem "ożywienia" tego leniwego reagowania (właśnie ze względu na te ogromne 900st) trzeba robić wszelkie ustawienia jak najostrzejsze (mówię o ustawieniach kontrolera oraz ustawienie skrętu w setupach) . A zatem w secie auta "max Lock" zawsze na maks oraz wartość sensitivity steering idzie z liniowego 50% na "przeczulone" 100%.
Dobra więc mamy ustawione 'max lock" w setupie na 23stopnie. Przy 50% sensitivity skręt kierownicy idzie równiutko z wychyleniem kół. Zaś przy 100% im bardziej skręcasz kierą tym coraz wolniej następuje wychylenie kół. Efektem tego jest fakt, ze na torze przy szybkim pokonywaniu zakrętów gdzie wychylenie kół nie przekracza 10 stopni kręcisz kierą maksymalnie o 90 stopni zaś przy wyjeździe z pitu gdzie musisz wykorzystać np. 16-17 stopni wychylenia kół już musisz obrócić kierą o 270 st albo i więcej a przy maksymalnym 23 stopniach kół musisz mieć przekręcone 450 stopni w kierze .
To tak tylko przykładowo bo dokładnych wartości nie będę podawał.
W takim Nascarze na torach drogowych niestety sam sim i sety nie pozwalają na odpowiednie ustawienie kiery. Wciąż reakcje będą zbyt leniwe i za bardzo spóźnione oraz trzeba będzie dużo kręcić. Dlatego tu z pomocą przychodzi Tweak. Dzięki niemu skracam zakres kiery z 0-1023 do np. 350-673 lub 400-623. Na szybkich i średnich owalach pełne 900 sprawdza się doskonale zaś na taki Martinsville czy Bristol już trzeba trochę Tweakiem się wspomagać bo sam Nascar ma dość ubogie "manipulatory" pod tym względem 12:1 ratio to obowiązek (tak jak w GPL 7:1) ale czasami i to nie wystarcza...
Tak więc nie ma mowy o żadnym ułatwieniu prowadzenia. Wydaje mi się że wręcz przeciwnie podnosi to realizm jazdy gdyż na przykład na spince Lowes w Monaco trzeba skręcić o dobre 220 stopni albo i więcej i jest to jak najbardziej zgodne z realem (mam nagrane monaco 2003 i Monty właśnie tyle przekręca kierownicę na tej spince bo widać z kamery nad jego kaskiem) natomiast już na szybszym zakręcie skręcam coś między 45-90 stopni.
Ja już mówiłem to nie raz i nie dwa ale powtórzę. Już żadna inna kierownica z zakresem od deski do deski nawet 360st nie jest dla mnie produktem godnym uwagi. Nawet wiem jaka będzie moja następna kiera jeżeli DFP mi się popsuje. Kupię wówczas ... DFP no chyba że wyjdzie coś jeszcze lepszego z zakresem 900st (BTW Enthusia jakoś na razie mnie nie przekonuje ale może? )
Reklamy
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2005-01-22, 01:20 Logitech Driving Force Pro
Hmm wygląda na to ze DFP nadaje sie nie tylko do driftowania
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2005-01-22, 01:49 Logitech Driving Force Pro
padek78 napisał:
wajcha - do zmiany biegów (tak tak reprezentuję ten stary styl jazdy z użyciem gałki zmiany biegów )
respect - juz ktorys raz padek mi zaimponowales (mowie serio), m.in. dlatego, ze nie ulatwiasz sobie zycia w simach.
BTW - ja mam ustawione 400* i w GTR sesitivity na 50%. Wszystkie sety potem ustawiam na 13 lub 13,5*. z tym zakresem to opieralem sie m.in. na filmiku, ktory podeslal mi rossi. goscio smiga mercem z dtm miedzy szykanami i najwiekszy ruch kiera jaki robi, to wlasnie cos w okolicach 200* w jedna strone (lekko skrzyzowane rece).
Moje ustawienia guzikow sa podobne (jesli chodzi o funkcje) do Waszych, z ta roznica, ze pod te 2 nanizsze przyciski mam podpiety balans hamulcow - teraz niby rzadko to wykorzystuje, ale mysle, ze w race, przy tankowaniu na fulla bedzie to przydatne (chociaz po glowie chodzi mi jeszcze zastosowanie ich przed niektorymi zakretami - np T1 na monzie).
Caly czas w sumie przyzwyczajam sie do nowych warunkow kierowania dla mnie na DFP Probowalem przeroznych ustawien, nawet pare skrytykowalem chyba ale teraz musze przyznac racje Padkowi. A wiec tryb 900* + biegi w dzwigni + sensivity steering na 50% + set auta, max lock na 23* + FF strenght na 80%. To chyba wszystko co trzeba podac.
Jezdzi sie rewelacyjnie. Wreszcie mozna sie poczuc jeszcze bardziej realniej w zajebistej symulacji GTR. O inne Sim'y nie pytajcie bo nie mam czasu na razie tego sprawdzic, kazda wolna chwile poswiecam albo dziewczynie albo treningowi w GTR - nawet w takiej kolejnosci
Z poczatku bylo trudno przyzwyczaic sie do takiego krecenia i do zmiany biegow w dzwigni bo takie obroty kolem czesto powoduja to iz szukamy odpowiedniego paddlesa pod kolem i nie skupiamy sie na jezdzie a wiec poszedlem na kompromis ( bo chcialem duzo krecic ) i nauczylem sie zdejmowac reke z kola na momet zeby "popchnac" bieg. Daje to ogromna satysfakcje operowania jak w realu wszystkimi "niezbednikami" kierowcy sportowego samochodu Do tego wszystkiego mam naklejony na kolo kiery jaskrawy czerwony pasek w pozycji - na godzinie dwunastej, to pomaga katem oka kontrolowac polozenie kiery, taki tam duperel
Jezdzilem sporo czasu na MS z 270* obrotu i jakos sobie radzilem, bylo milo. Ale niepodwarzalna korzysc daje korzystanie z 900* obrotu, to wcale nie jest klopotliwe, ot na Magny Course na nawrocie krece kiera o ok 200*, wiec prawa reke zdejmuje na momet z kiery i lewa krece w prawo, przez FF idealnie czuc asfalt. Do tego przez ten duzy obrot taki manewr wbrew pozorm jest precyzyjny, na MS takie wlasnie nawroty sprawialy mi sporo problemow bo jakos nigdy nie potrafilem sie dobrze "zlamac" w zakret. Na DFP nie mam tego problemu a pojawia sie ogromna frajda z prowadzenia sportowego auta.
Prawdobodobnie gdybym wybral MOMO Force'a to bym tez pisal ze super kiera bo niewatpliwie jest. Jednak po jezdzie na DFP stwierdzam - Nie ma bardziej porzadnego urzadzenia niezbednego do upiekszenia GTR
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2005-02-07, 22:40 Logitech Driving Force Pro
a ustawiacie Steer Ratio Speed="0.00000"? standardowo jest ustawny na 25 (90km/h) i zauwazylem ze jest to czesto powodem spinow na wolnych zakretach czy nawrotach, gdzie trzeba zwolnić ponizej tej predkości i gwałtownie zwieksza sie promien skrętu. oczywiscie przy normalnych kierownicach jest to raczej niezbedne, ja mam ustwaione na 21 (75Km/h)
Ostatnio zmieniony przez jaizm dnia 2005-02-07, 23:23, w całości zmieniany 1 raz
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2005-02-07, 23:06 Logitech Driving Force Pro
ja mam: Steer Ratio Speed="25.00000" - to jest z jakis podpowiedzi znalezionych na rsc - ustawienia do momo force (ale do dfp tez pasuja):
Cytat:
[ Controls ]
Keyboard Steering="0.20000"
Keyboard Throttle="0.50000"
Keyboard Brake="0.50000"
Keyboard Clutch="0.20000"
Force Feedback="0"
Mimic Steering="0" // Mimic AI or pitlane assistance with force feedback
Gear Select Button Hold="0" // Enable this option if using a gear select device that holds down a joystick button while in a gear and releases all buttons in neutral (such as the Act-Labs USB Shifter)
Alternate Rearlook Activation="1" // if left look and right look are both pressed, rearlook becomes activated
HMD Pitch Exponent="1.00000" // Exponent to apply to pitch tracking. > 1.0 makes tracking near-center slower, > 0 & < 1.0 makes tracking near-center faster.
HMD Yaw Exponent="1.00000" // Exponent to apply to yaw tracking. > 1.0 makes tracking near-center slower, > 0 & < 1.0 makes tracking near-center faster.
HMD Roll Exponent="1.00000" // Exponent to apply to roll tracking. > 1.0 makes tracking near-center slower, > 0 & < 1.0 makes tracking near-center faster.
Options Num Controls="68" // Number of configurable controls displayed in options
Freelook Mouse Pitch Speed="0.00100" // Freelook pitch speed when using mouse.
Freelook Mouse Yaw Speed="0.00100" // Freelook yaw speed when using mouse.
Freelook Keyboard Pitch Speed="1.50000" // Freelook pitch speed when using keyboard.
Freelook Keyboard Pitch Accel="4.00000" // Freelook pitch acceleration when using keyboard.
Freelook Keyboard Pitch Decel="4.00000" // Freelook pitch deceleration when using keyboard.
Freelook Keyboard Yaw Speed="1.50000" // Freelook yaw speed when using keyboard.
Freelook Keyboard Yaw Accel="4.00000" // Freelook Yaw acceleration when using keyboard.
Freelook Keyboard Yaw Decel="4.00000" // Freelook Yaw deceleration when using keyboard.
Freelook Up Limit="0.10000" // Freelook Up Limit, between 0 and 0.25.
Freelook Down Limit="-0.15000" // Freelook Down Limit, between 0 and -0.25.
Axis [00, 00] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 X
Axis [00, 00] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 00] Center="0.50000" // 0.0=min, 0.5=center, 1.0=max (use to correct centering or split-axis issues)
Axis [00, 01] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 Y
Axis [00, 01] Sensitivity="0.25000"
Axis [00, 01] Center="1.00000"
Axis [00, 02] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 Z
Axis [00, 02] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 02] Center="0.50000"
Axis [00, 03] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 RX
Axis [00, 03] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 03] Center="0.50000"
Axis [00, 04] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 RY
Axis [00, 04] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 04] Center="0.50000"
Axis [00, 05] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 RZ
Axis [00, 05] Sensitivity="0.25000"
Axis [00, 05] Center="1.00000"
Axis [00, 06] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 S0
Axis [00, 06] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 06] Center="0.50000"
Axis [00, 07] Dead Zone="0.00000" // Controller 1 S1
Axis [00, 07] Sensitivity="0.50000"
Axis [00, 07] Center="0.50000"
Axis [01, 00] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 X
Axis [01, 00] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 00] Center="0.50000" // 0.0=min, 0.5=center, 1.0=max (use to correct centering or split-axis issues)
Axis [01, 01] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 Y
Axis [01, 01] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 01] Center="0.50000"
Axis [01, 02] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 Z
Axis [01, 02] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 02] Center="0.50000"
Axis [01, 03] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RX
Axis [01, 03] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 03] Center="0.50000"
Axis [01, 04] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RY
Axis [01, 04] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 04] Center="0.50000"
Axis [01, 05] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RZ
Axis [01, 05] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 05] Center="0.50000"
Axis [01, 06] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 S0
Axis [01, 06] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 06] Center="0.50000"
Axis [01, 07] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 S1
Axis [01, 07] Sensitivity="0.50000"
Axis [01, 07] Center="0.50000"
Axis [02, 00] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 X
Axis [02, 00] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 00] Center="0.50000" // 0.0=min, 0.5=center, 1.0=max (use to correct centering or split-axis issues)
Axis [02, 01] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 Y
Axis [02, 01] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 01] Center="0.50000"
Axis [02, 02] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 Z
Axis [02, 02] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 02] Center="0.50000"
Axis [02, 03] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RX
Axis [02, 03] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 03] Center="0.50000"
Axis [02, 04] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RY
Axis [02, 04] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 04] Center="0.50000"
Axis [02, 05] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 RZ
Axis [02, 05] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 05] Center="0.50000"
Axis [02, 06] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 S0
Axis [02, 06] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 06] Center="0.50000"
Axis [02, 07] Dead Zone="0.00000" // Controller 2 S1
Axis [02, 07] Sensitivity="0.50000"
Axis [02, 07] Center="0.50000"
Control - Accelerate="(1, 4)"
Control - Brake="(1, 12)"
Control - Steer Left="(1, 2)"
Control - Steer Right="(1, 1)"
Control - Shift Up="(1, 23)"
Control - Shift Down="(1, 24)"
Control - Neutral="(0, 89)"
Control - Reverse Gear="(0, 89)"
Control - First Gear="(0, 89)"
Control - Second Gear="(0, 89)"
Control - Third Gear="(0, 89)"
Control - Fourth Gear="(0, 89)"
Control - Fifth Gear="(0, 89)"
Control - Sixth Gear="(0, 89)"
Control - Seventh Gear="(0, 89)"
Control - Clutch In="(0, 16)"
Control - Toggle AI Control="(0, 23)"
Control - Display Mode="(1, 20)"
Control - Change View="(0, 89)"
Control - Pit Request Position="(0, 8)"
Control - Pit Request Status="(0, 9)"
Control - Pit In Request="(1, 15)"
Control - Menu Select="(0, 28)"
Control - Menu Up="(0, 200)"
Control - Menu Down="(0, 208)"
Control - Menu Inc="(0, 205)"
Control - Menu Dec="(0, 203)"
Control - Speed Limiter="(1, 13)"
Control - Bias Forward="(1, 22)"
Control - Bias Rearward="(1, 21)"
Control - Look Left="(1, 73)"
Control - Look Right="(1, 71)"
Control - Rear Look="(1, 72)"
Control - Instant Replay="(0, 19)"
Control - Pause="(0, 25)"
Control - Toggle Free Look="(0, 89)"
Control - Zero Free Look="(0, 89)"
Control - Center TrackIR="(0, 89)"
Control - Display Vehicle Labels="(0, 42)"
Control - Reset Car="(0, 18)"
Control - Ignition="(0, 89)"
Control - Starter="(0, 89)"
Control - Horn="(0, 89)"
Control - Headlights="(0, 56)"
Control - Handbrake="(0, 89)"
Control - Look Up="(0, 89)"
Control - Look Down="(0, 89)"
Control - Look Roll Left="(0, 89)"
Control - Look Roll Right="(0, 89)"
Control - Adjust Seat Fore="(0, 89)"
Control - Adjust Seat Aft="(0, 89)"
Control - Adjust Seat Up="(0, 89)"
Control - Adjust Seat Down="(0, 89)"
Control - Time Acceleration="(0, 89)"
Control - Toggle Mirror="(1, 19)"
Control - Toggle HUD="(1, 14)"
Control - Toggle MoTeC="(1, 16)"
Control - Realtime Chat="(0, 46)"
Control - Quick Chat #1="(0, 89)"
Control - Quick Chat #2="(0, 89)"
Control - Quick Chat #3="(0, 89)"
Control - Quick Chat #4="(0, 89)"
Control - Quick Chat #5="(0, 89)"
Control - Quick Chat #6="(0, 89)"
Control - Quick Chat #7="(0, 89)"
Control - Quick Chat #8="(0, 89)"
Control - Quick Chat #9="(0, 89)"
Control - Quick Chat #10="(0, 89)"
FFB Device Type="4" // Type of FFB controller: 0=none 1=wheel, 2=stick/custom, 3=rumble pad.
FFB Effects Level="4" // Number of FFB effects to use: 0=No Effects, 1=Low, 2=Medium, 3=High, 4=Full, 5=Custom.
FFB Gain="0.81000" // Strength of Force Feedback effects. Range 0.0 to 1.0.
FFB Throttle FX on steer axis="1" // 0 = Throttle effects on throttle axis, 1 = throttle effects on steering axis.
FFB Brake FX on steer axis="1" // 0 = Brake effects on brake axis, 1 = brake effects on steering axis.
FFB steer vibe freq mult="0.07000" // Controls frequency of steering vibration. Recommended: 0.5 to 1.0, 0.0 disables steering vibration.
FFB steer vibe zero magnitude="0.03500" // Magnitude of steering vibration at 0mph (reference point).
FFB steer vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB steer vibe zero magnitude).
FFB steer vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB steer force average weight="0.90000" // How much weight is given to new steering force calculations each frame (0.01 - 1.0). Lower values will smooth out the steering force, but will also add latency.
FFB steer force exponent="0.75000" // Steering force output "sensitivity". Range 0.0 to infinity. 0.0 to 1.0 = higher sensitivity, greater than 1.0 = lower sensitivity.
FFB steer force input max="-11500.00000" // Recommended: 11500 (-11500 if controller pulls in the wrong direction).
FFB steer force output max="1.70000" // Maximum force output of steering force, recommendation 0.8 to 2.0
FFB steer force grip weight="1.00000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.4 to 0.9. How much weight is given to tire grip when calculating steering force.
FFB steer force grip factor="0.60000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.2 to 0.6. How much of a factor the front wheel grip is on the steering weight.
FFB steer update thresh="0.0001500000" // Amount of change required to update steer force/vibe (0.0 - 1.0). Lower values = steering force updated more frequently = lower frame rate.
FFB steer friction coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering friction. Range: -1.0 to 1.0
FFB steer friction saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering friction. Range: 0 - 1.0
FFB steer damper coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering damper. Range: -1.0 to 1.0
FFB steer damper saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering damper. Range: 0 - 1.0
FFB throttle vibe freq mult="0.40000" // Scales actual engine frequency to force FFB vibration frequency. Suggested range: 0.10 to 0.50
FFB throttle vibe zero magnitude="0.09000" // Magnitude of engine vibration at 0rpm (reference point).
FFB throttle vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB throttle vibe zero magnitude).
FFB throttle vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB throttle vibe update thresh="0.02000" // Amount of change required to update throttle vibe (0.0 - 1.0)
FFB brake vibe freq mult="0.90000" // Scales actual brake rotational frequency to force feedback vibration frequency.
FFB brake vibe zero magnitude="0.09000" // Magnitude of brake vibration at 0mph (reference point).
FFB brake vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB brake vibe zero magnitude).
FFB brake vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB brake vibe update thresh="0.02000" // Amount of change required to update brake vibe (0.0 to 1.0)
FFB rumble strip magnitude="0.25000" // How strong the rumble strip rumble is. Range 0.0 to 1.0, 0.0 disables effect.
FFB rumble strip freq mult="0.50000" // Rumble stip frequency multiplier 1.0 = one rumble per wheel rev.
FFB rumble strip wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB rumble strip pull factor="-0.70000" // How strongly wheel pulls right/left when running over a rumble strip. Suggested range: -1.5 to 1.5.
FFB rumble strip update thresh="0.07500" // Amount of change required to update rumble strip effect (0.0 - 1.0)
FFB jolt magnitude="1.30000" // How strong jolts from other cars (or walls) are. Suggested Range: -2.0 to 2.0.
FFB Joy[00] Axis[00] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[00] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[00] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[00] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[01] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[01] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[01] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[01] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[02] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[02] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[02] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[02] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[03] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[03] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[03] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[03] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[04] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[04] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[04] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[04] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[05] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[05] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[05] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[05] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[06] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[06] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[06] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[06] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[07] Spring Saturation Pos="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[07] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[00] Axis[07] Spring Saturation Neg="0.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[00] Axis[07] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[00] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[00] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[00] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[00] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[01] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[01] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[01] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[01] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[02] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[02] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[02] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[02] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[03] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[03] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[03] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[03] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[04] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[04] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[04] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[04] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[05] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[05] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[05] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[05] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[06] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[06] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[06] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[06] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[07] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[07] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[01] Axis[07] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[01] Axis[07] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[00] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[00] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[00] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[00] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[01] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[01] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[01] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[01] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[02] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[02] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[02] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[02] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[03] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[03] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[03] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[03] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[04] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[04] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[04] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[04] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[05] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[05] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[05] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[05] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[06] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[06] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[06] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[06] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[07] Spring Saturation Pos="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[07] Spring Coefficient Pos="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
FFB Joy[02] Axis[07] Spring Saturation Neg="1.00000" // DirectInput Saturation to use for spring
FFB Joy[02] Axis[07] Spring Coefficient Neg="0.00000" // DirectInput Coefficient to use for spring
Nawet nie wiem gdzie sie to znajduje a co dopiero to przestawiac To w czyms pomaga wogole ? Czy tylko sie tyczy tych spinow na nawrotach ?
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2005-02-08, 00:30 Logitech Driving Force Pro
w ...\GTR\UserData\rossi\rossi.plr
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2005-02-08, 00:35 Logitech Driving Force Pro
Jest to to samo co Hack_steer_ratio w GPL, czyli zwiekszenie promienia skretu przy mniejszej predkosci do łatwiejszego manewrowania w boksach, w GTR standardową predkoscia ponizej której się to włącza jest 90km/h (25m/s) i jak dla mnie jest to stanowczo za wysoko.
Uzywanie tego przy DFP wydaje sie wogole bez sensu.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
aaaaaaaaaaaaaaaa oszaaaalaaaaaaleeeemmmmmmmm z radooooooooooooooooooosci, WSPANIALE, CUDOWNE, SUPER!!! mozna ustawiac ile sie chce stopni a po dojsciu do konca kierownica stawia opor, fantystycznie i na dodatek dla kazdej gry w profilu mozna ustawic ilosc stopni obrotu, i oto nadszedl moment kiedy juz nigdy nie bede musial sie zastanawiac co byloby lepsze, momo force czy DFP
M. C. Viper
2005-02-18, 18:11 Logitech Driving Force Pro
wypasssssssssssssssssssss
9mm
Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368
2005-02-18, 18:29 Logitech Driving Force Pro
Nareszcie!
Dodam, ze juz RBR na PS2 mial zakres skretu ograniczany przez FF i sprawowalo sie to o wiele lepiej niz brack tego pseudo-locka na DXtweaku.
M. C. Viper
2005-02-18, 19:02 Logitech Driving Force Pro
kurcze... po miesiacy wyciagnalem kolko i tak slucham ze strasznie swiszczy przy szybkim kreceniu...
trzeba bedzie chyba cos z tym zrobic po po nocy nie pojezdze za bardzo
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2005-02-18, 19:08 Logitech Driving Force Pro
BTW te ustawienia do FF ktore wczesniej zapodal Camer do Momo Force sa lepsze niz standardowe. Pojezdzilem troszke i musze przyznac ,ze lepiej sie czuje podloze i nie ma juz tego buga ze samo skrecajaca sie kiera w garazu ,ktory czasami wystepowal. (oczywiscie te wrazenia sa odnosnie Momo Force ,sorki za OT )