Co tu się ku... dzieje?
Jaizm - za krótko tu jesteś żeby ludzi od szczeniaków wyzywać! Spokój ma być
Reklamy
kamkor
2004-02-16, 20:30 Logitech Driving Force Pro
To ciekawe, kto pierwszy kupi kiere, bo gustav ja wygral :>
Simon623
2004-02-16, 20:34 Logitech Driving Force Pro
Chyba ty kamkor. Ale ja bym sie chciał czegoś dowiedzieć od Gustava, bo to on jako jedyny tutaj ma na razie ta kiere. Ja jak bede zmienial moja to dopiero po urodzinkach ( a mam je rowno z wakacjami) bo na razie brak funduszy.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
e tam to pewnie i tak nie wyjdzie wole sprawdzone logi.
Popatrzylem sobie na ceny innych i mysli ze oni zwariowali.
M. C. Viper
2004-02-16, 23:32 Logitech Driving Force Pro
MaXyM napisał:
Dla samochodów rajdowych to może jest 1,5 obrotu ale w jedną stronę.
oczywiscie zapomnialem dodac
w Focusie miedzy maxymalnymi wychyleniami byly 2 pelne obroty
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-02-16, 23:35 Logitech Driving Force Pro
Na wstepie chcialem usprawiedliwic moja abscencje w postowaniu, a wiem ze wszyscy chca wiedziec jakie to naprawde jest. Non stop calymi dniami jestem zagoniony, ten turniej tez mnie troche wykonczyl, w ostatnich tygodniach jezdzilem bardzo duzo dziien w dzien w wyscigi i teraz mam ochote raczej sie zrelaxowac przy Silent Hill 3 Narazie spisze pierwsze wrazenia. Mocowanie do stolu jest takie jak w zoltym Wingmanie z tym ze plastkim w miejscu styku ze stolem jest pokryty guma, wiec przy szybkich kontach o 2,5 obrotu predzej sie ruszy caly stol niz kolko odpadnie. Logitech Profiler wykrywa kiere jako niebieskiego Driving Force do PS2, co swiadczy o tym ze pranowie z Logi wzieli poprawke na to ze ludzie beda uzywac kierownic na obu platwormach, chociaz nie wiem czy w nowym profilerze dodadza obsluge tego kolka bo w zasadzie jesli chodzi o sama konfiguracje to w tych opcjach od niebieskiej jest juz wszystko co trzeba wlacznie z wszystkimi guzikami i sekwencja. Jak juz gdzie pisalo tryb 900* uaktywanie sie przez kombinacje SELECT+R3+ RIGHT PADDLE i to faktycznie dziala. Cos w srodku zapiszczy, slychac jak zaskakuje jakas zapadka, zapala sie prawa dioda i juz mamy 900*, natomiast tryb krotszy jak byk ma 180* a nie 200*. Jesli chodzi o samo kolko to zdecydowanie przypomina cos rajdowego niz pseudo F1 jak w przypadku Momo Force. Przy slabym FF mozna bez problemu machac jedna reka a druga miesza biegami. W LFS gra sie ZDECYDOWANIE lepiej niz na tradycyjnej kierownicy. Ta gra jest stworzona pod takie sprzety. Wylaczamy oczywiscie wszelkie non-linear sterring itp bo przy takim skrecie to nie jest potrzebne. Mozna bardzo plynnie wchodzic w zakrety no i na wyjsciu z zakretu sa swietne predkosci bo kola sa w pozycji zblizonej do optymalnej [przy krotkim skoku czeste tendencje do podsterownosci w tym przypadku). W szybkich lukach jezdzi sie tak jak na kazdej kierze bo tutaj mamy przelozenie 1:1 natomiast w innych wystepuje non-linear wiec i tak wychylamy mocno kierownice. Dopiero przy nawrotach trzeba sie wykazac obeznaniem zeby wiedziec kiedy zaczac skrecac oraz odpowiednio wczesnie prostowac. Duze problemu sprawia narazie wyjscie z ryby. Trzeba potwornie szybko krecic obiema rekami, nie zawsze wychodzi. Jesli juz jestesmy przy szybkich ruchach to jakby nie krecic to i tak jest ciszej niz Momo Force. Pewnie dlatego ze tu jest duzo gumy a tam wiecej aluminium i plastiku. Mozna by porownac Momo Force do auta na uniballach, natmiast jazde na D.F.P. (driving force...) na gumach, ale to tylko wraznie, wszystko jest oczywisce idealnie precyzyjne i nie ma absolutnie zadnych przeklaman. Szczerze mowiac to mam wielki dylemat czy grac na momo czy na D.F.P. Nie wyobrazam sobie zabardzo jezdzic wurcem przy 2,5 obrotach, jazda na nawrotach na Cyprze badz Col de Turini musi byc strasznie meczaca. Powiedzmy tak, D.F.P nadaje sie do takich gier jak LFS, RT, moze TPTCC natomiast Momo Force do F1C, NR03, RM.. i chyba RBR. D.F.P nadaje sie do jezdzenia autami choc troche przypominajacymi cywila jak Lancer N-4, slabe oski, a Momo sie nadaje to porgomcow oesow czy torow, jak F1, DTM czy WRC. Narazie mam totalny metlik w glowie gram na przemian na obu, kombiuje, nie wiem co robic, na czym jedzic. A jezdzenie na dodatek ze sprzeglem to juz zupelnie inna bajka... Pytajcie, pytajcie, pytajcie......
kamkor
2004-02-16, 23:42 Logitech Driving Force Pro
Gustav: Jak wyglada teraz sprawa 'tracenia przyczepnosci' w turbo w lfs. Jak wiesz na tym forum wiele osob uwaza, ze w lfs turbo za szybko traci przyczepnosc.. Czy na tej kierze z tym obrotem jest juz realistyczniej?)))))
A i powiedz cos wiecej o FF.. np. co sie dzieje jak sie kola blokuja przednie, sily dosrodkowe itd
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-02-16, 23:47 Logitech Driving Force Pro
zacznijmy od tego ze od poczatku jak wyszedl lfs to ja tym turbo jezdzilem 10 minut ......
kamkor
2004-02-16, 23:52 Logitech Driving Force Pro
Aha.. To ciekawe
No ale wedlug ciebie Gustav: Warto kupic to kolko, czy lepiej zostac na starym zoltym logi, badz tez kupic ms ff za 300 zl :?
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-02-17, 00:28 Logitech Driving Force Pro
W porownaniu do zoltego Logi (ktorego BTW tez mialem, chyba powinien zostac teraz jakims oficjalnym testerem Logitecha ) jest to calkowita przepasc technologiczna. Pamietaj ze to kolko ma po prostu perfekcyjna precyzje, zreszta narazie jesli chodzi o to co siedzi w srodku DFP i Momo to nie widze kompletnie zadnej roznicy w precyzji, jedynie FF w DFP zdaje sie byc subtelniejszy i zdecydowanie cichszy, namiast same reakcje FF na kolku sa identyczne jak w Momo, z ta roznica ze jak w Momo dasz wszysto od FF na maxymalna sile to calkiem ciekawie i ciezko sie gra, namiast tutaj ustawienie na max FF uniemozliwiloby zrobienie pelnej kontry, no bo jak przy takim oporze, zakrecic kolkiem chociazby 1,5 raza ?
Taka ciekawosta, jadac clean lapa na Blackwood w Gti wystarczy wychylac kolko dokladnie jak Momo, nie wiecej niz 135* w jedna strone! Z ta roznica ze taka sama jazda jest duzo latwiejsza.
kamkor
2004-02-17, 00:38 Logitech Driving Force Pro
No to nie pozostaje mi nic innego jak kupic to koleczko .
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-02-17, 00:41 Logitech Driving Force Pro
kamkor napisał:
Gustav: Jak wyglada teraz sprawa 'tracenia przyczepnosci' w turbo w lfs. Jak wiesz na tym forum wiele osob uwaza, ze w lfs turbo za szybko traci przyczepnosc.. Czy na tej kierze z tym obrotem jest juz realistyczniej?)))))
dzisas czy przy rejestracji na forum nie umiescilem przypadkiem ZGADZAM SIE NA WARUNKI I ZAPEWNIAM, ZE MAM WIECEJ NIZ 13 LAT?????????? czlowieku puknij sie w leb i zastanow co ma zjebana przyczepnosc w grze wozu do asfaltu do kierownicy jaka podlaczasz do kompa, a moze jak wypijesz kisiel Slodka Chwila to wtedy tez ma to wplyw na przyczepnosc w LFS? moze jak sie wysmarkasz przed jezdzeniem w LFS to masz potem w grze tez gorsza przyczepnosc? dzisas sorry nie wytrzymalem...
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-02-17, 02:41 Logitech Driving Force Pro
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-17, 03:50 Logitech Driving Force Pro
He he a mnie ktos tutaj nazwal szczeniakiem bo niby jakies glupoty gadam