Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Logitech Driving Force Pro
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Logitech Driving Force Pro

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 51, 52, 53  Następny
Autor Wiadomość
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-02-16, 16:07      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Aro napisał:
Jazim, na jakiej podstawie stwierdziles ze kiedykolwiek odwazylbym sie wlaczyc helpy tylko po to zeby szybciej jechac?? wypraszam sobie takie teksty...

przeciez nic takiego nie stwierdzilem! tylko podsunalem pomysł

no offence
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-02-16, 16:08      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
A czy ktoś mógłby napisac jaki skręt jest w realnym nascarze i w samochodach rajdowych? Bo serio nie wiem. Ale mam wrażenie (z tego co widziałem w TV) że rajdowe mają więcej niż 270st.

Serio mnie to interesuje więc proszę o powazną odpowiedź.
 
kamkor





Post2004-02-16, 16:28      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Ja tez nie wiem.. I rowniez z checia sie dowiem .
 
M. C. Viper





Post2004-02-16, 16:47      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
pamietajac niektore onboardy solberga, kojarzy mi sie ok 1,5 obrotu
mniej wiecej tyle pamietam tez z opisow rajdowek z gazet
na pewno nie jest to 240, na pewno wiecej!
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-02-16, 17:28      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
lefty napisał:
jaizm napisał:

a skoro Tobie chodzi tylko o jak najszybsza jazde to wlaczaj sobie helpy w grze, wtedy nic ci nie bedzie zarzucac, ani dupa, ani przodem.

A o co niby chodzi w wyscigach? O to kto ladniej i lepiej jezdzi slideami czy ten kto jezdzi szybciej i wygrywa wyscigi? Nie no, musze przyznac, ze potraficie czlowieka rozbroic niektorymi tekstami

co Ty nie powiesz lefty? tak sie sklada ze sa to slowa jednego ze starych wyjadaczy tego forum, ktory powiedzial (nasmiewajac sie z kogos tam z koleji), ze w tej zabawie nie chodzi o czasy, tylko o jak najwieksze oddanie realizmu, a czasy przyjda z czasem

Kto to powiedzial? Daj linka do tej wypowiedzi.
Cytat:

no to przyznaj sie jakie helpy uzywasz, zeby szybciej jezdzic??

Nie badz smieszny, ja helpow nie uzywam bo w GPL, NR2003 helpy tylko przeszkadzaja a nie pomagaja szybciej jezdzic! W LFS jezdzilem wiec tez mam jakies pojecie o tym simie ale napewno nie jezdzilem z helpami.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-02-16, 17:43      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
ogladajac relacje onboard z NASCAR mozna na pewno stwierdzic, ze za wiele to chlopaki kolkami nie kreca, a juz na pewno nie 3 obroty
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-02-16, 17:47      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
wiesz co wiedzialem ze bedziesz chcial linka do tej wypowiedzi, ale sam sobie poszukaj jak ciebie to interesuje.

powiem Tobie jedno, w tej chwili jezdze w Rally Trophy real-mod i wiesz dlaczego w to jezdze?? nie uwierzysz, ale nie dla czasow tylko dla samej przyjemnosci jezdzenia. czasami wlaczam tez GPL IoM wiesz po co?? bo jazda na tej trasie sprawia mi olbrzymia przyjemnosc. od czasu do czasu poscigam sie tez on-line w LFS, nie uwierzysz, ale nie robie tego po to zeby wygrac, tylko dla czystej zabawy i przyjemnosci. idac dalej, czasami wlacze na 15 min BF desert combat i latam sobie smiglowcem, po co to robie, dla czasow?? bo rowniez sprawia mi to przyjemnosc (kto lata wie o czym mowie)

moze tobie chodzi tylko o czasy i wygrywanie wyscigow, ale niektorzy jezdza dla przyjemnosci, zabawy... wiec przestan sie nasmiewac i "rozbrajac innych takimi tekstami"

moze ja jestem jakis inny?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-02-16, 18:24      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Dla samochodów rajdowych to może jest 1,5 obrotu ale w jedną stronę.
W sumie takie 270st by sie przydało np. w Nascarze żeby móc wyłaczyć low speed steering ratio ale zeby można było zmniejszyć promień skrętu właśnie bardziej skręcając kierę.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-02-16, 18:38      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
wiesz co wiedzialem ze bedziesz chcial linka do tej wypowiedzi, ale sam sobie poszukaj jak ciebie to interesuje.

"Sam sobie poszukaj" Dobre Jak sie dyskutuje na jakis temat to wypada miec jakies sensowne argumenty a jesli sie kogos cytuje to wypadaloby podac zrodlo tej wypowiedzi bo twoja wypowiedz wyglada tak jakbys siedzial w samochodzie na kursie prawa jazdy i instruktor spytal cie "prosze mi powiedziec, gdzie jest hamulec reczny?" a ty odpowiedzialbys mu "no jak to!? to pan nie wie? ja wiem a pan niech sobie sam poszuka"
Cytat:

powiem Tobie jedno, w tej chwili jezdze w Rally Trophy real-mod i wiesz dlaczego w to jezdze?? nie uwierzysz, ale nie dla czasow tylko dla samej przyjemnosci jezdzenia. czasami wlaczam tez GPL IoM wiesz po co?? bo jazda na tej trasie sprawia mi olbrzymia przyjemnosc. od czasu do czasu poscigam sie tez on-line w LFS, nie uwierzysz, ale nie robie tego po to zeby wygrac, tylko dla czystej zabawy i przyjemnosci. idac dalej, czasami wlacze na 15 min BF desert combat i latam sobie smiglowcem, po co to robie, dla czasow?? bo rowniez sprawia mi to przyjemnosc (kto lata wie o czym mowie)

moze tobie chodzi tylko o czasy i wygrywanie wyscigow, ale niektorzy jezdza dla przyjemnosci, zabawy... wiec przestan sie nasmiewac i "rozbrajac innych takimi tekstami"

Nie no, ja napewno jezdze tylko dla czasow i wygrywania, tak jak kilkadziesiat innych osob w naszej lidze nascara czy ligach online/offline GPL, po co mialbym/mielibysmy czerpac z tego przyjemnosc? Po co mialbym siedziec i sobie odciskac dupe na krzesle przez kilka godzin startujac w wyscigach nascara i to jezdzac wciaz w lewo? Po co mialbym wydawac kase np. na GPL czy NR2003, zeby sobie czasem chwilke pojezdzic? Nadal myslisz, ze robie to ot tak, od niechcenia, tylko po to zeby wygrac? A moze po to zeby sie dowartosciowac w ten sposob? Moze spytaj innych jezdzacych w lidze dlaczego jezdza. Zareczam, ze wszyscy odpowiedza, ze przede wszystkim dla przyjemnosci, funu, rywalizacji, odrobinki adrenaliny podczas kazdej GF, walki zderzak w zderzak, bok w bok a glownym celem kazdego zawodnika jest zwyciestwo w wyscigu albo przynajmniej zajecie jak najwyzszej pozycji na mecie.
Cytat:

moze ja jestem jakis inny?

Inny? W jakim sensie? Ze glupi? Alez skad?! Powiedzialbym raczej, ze jestes tu nowy i tak naprawde niewiele wiesz o naszym sciganiu i o nas samych
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-02-16, 18:45      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Zareczam, ze wszyscy odpowiedza, ze przede wszystkim dla przyjemnosci, funu, rywalizacji, odrobinki adrenaliny podczas kazdej GF, walki zderzak w zderzak, bok w bok a glownym celem kazdego zawodnika jest zwyciestwo w wyscigu albo przynajmniej zajecie jak najwyzszej pozycji na mecie.


Trzeba byc jakimś innym żeby jeździć dla innych powodów
 
Simon623





Post2004-02-16, 19:03      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Panowie to jest topic o kierze, a nie o sensie samych wyścigów. Myśle, że każdy ma swoje powody, żeby sobie pojeździć.
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-02-16, 19:09      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
w takim razie czemu nasmiewales sie z mojej wczesniejszej wypowiedzi?? "Nie no, musze przyznac, ze potraficie czlowieka rozbroic niektorymi tekstami"

myslisz ze jak nie siedze na tym forum 2 lata to nie wiem jacy ludzie tutaj przebywaja? myslisz ze jak nie wiem gdzie mieszkacie i jak macie na drugie imie to nic o was nie wiem? tak sie sklada, ze jezdze dokladnie w takie same simy jak wszyscy tutaj i robie to z tych samych powodow.

i staraj sie nie mowic ze jestem glupi, bo w ustach takiego szczeniaka jak Ty jest to dla mnie poprostu obrazajace.

w przyszlosci nastepne durne uwagi wal na priwa, zeby forum nie zasmiecac

Ostatnio zmieniony przez jaizm dnia 2004-02-16, 19:18, w całości zmieniany 1 raz
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-02-16, 19:16      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
A czy ktoś mógłby napisac jaki skręt jest w realnym nascarze i w samochodach rajdowych? Bo serio nie wiem. Ale mam wrażenie (z tego co widziałem w TV) że rajdowe mają więcej niż 270st.

Serio mnie to interesuje więc proszę o powazną odpowiedź.


Trudno powiedziec dokladnie ile stopni, ale ogladajac ujecia onboard z aut WRC bardzo rzadko sie zdarza, zeby na nawrotach przekladali rece na kierownicy juz nie mowiac o normalnych kontrach, wiec nie powinno to byc wiecej niz 1,5 obrotu, ale w calym zakresie, a nie w jedna strone Maxym
Mam pare ciekawych onboardow z wozow gt1 na le mans, kyalami itp i tam widac, ze wykonuje sie w zakretach DOKLADNIE takie same ruchy jak w tptcc na momo z steering raito 1:12-14.

A dodatkowo zwroccie uwage na jeden istotny szczegol.
W nascarze i gpl jest pewna opcja o ktorej Maxym wspomnial - boost steering at low speed (steering hack w GPL), ktora powoduje to, ze jadac do pewnej malej predkosci (nawet nei wiem dokladnie ile, do 50?) mamy duzo wieksze przelozenie kierownicy, a gdy sie ja w opcjach wylaczy to ciezko jest z pitu wyjechac bo kola maja za maly skret. Czyli de facto jezdzac wyscigowym tempem uzywamy jakby kierownicy, ktora ma znacznie wiekszy promien skretu niz te 240st tylko, ze uzywamy ja w zakresie 240 st (ktory pokrywa sie za mozliwosciami konstrukcyjnymi kiery), bo wiadomo, ze jadac wieksza szybkoscia nie jest potrzebny pelny zakres skretu kol jaki by one teoretycznie mogly wykonac, wiec tez o tyle wlasnie zakres dzialania kiery komputerowej jest obciety.

Czyli reasumujac jadac w gpl/nascarze/tptcc jezdzimy teoretycznie na kierze, ktora ma zakres 240st(w przypadku momo)+ to co obcina opcja "boost steering".

W rally trophy jest to inaczej rozwiazane, tam wraz ze wzrostem predkosci zmniejsza sie przelozenie kiery, co przyznam, ze zawsze w tej grze mnie wkurzalo, bo przy duzych predkosciach trzeba bylo za bardzo kiere wychylac w kontrach.
Jak jest w lfs nie wiem, bo nie zwrocilem na to dokladnie uwagi.
W F1C mozna ta zmiane przelozenia plynnie w opcjach regulowac.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-02-16, 19:33      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
Lefty napisał:

Inny? W jakim sensie? Ze glupi? Alez skad?! Powiedzialbym raczej, ze jestes tu nowy i tak naprawde niewiele wiesz o naszym sciganiu i o nas samych

jaizm napisał:

i staraj sie nie mowic ze jestem glupi, bo w ustach takiego szczeniaka jak Ty jest to dla mnie poprostu obrazajace.

Klopoty ze zrozumieniem? Kto kogo obrazil, ja ciebie czy ty mnie? Nie widze sensu dalej odpowiadac na twoje posty.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-02-16, 19:49      Logitech Driving Force Pro Odpowiedz z cytatem
lefty , jaizm dajcie se siana !!!
Najlepiej piszcie sobie na priv i moze ktos by "uporządkował "ten wątek ?? Akurat tez powoli ( bardzo powoli ) zastanawiam sie and nowa kiera a te ich gadki sa zupelnie nie na temat i psuja taki fajny wątek . !!
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Logitech Driving Force Pro Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 51, 52, 53  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: