Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR-pierwsze przecieki

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35  Następny
Autor Wiadomość
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2004-05-03, 23:55      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:

Np. w Formule 1 jak się przyglądam i słucham to oni najpierw hamują a dopiero potem na niskich obrotach zrzucają biegi. Nigdy nie robią tego tak że najpierw redukcja a potem hamulec.

w takim gpl jak zrzucasz biegi przy wysokich czy nawet srednich obrotach (zwlaszcza dotyczy niskich biegow typu dwojka) to nawet czasem obrocic potrafi
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-04, 00:17      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
wszystko jest prawidlowo z tym hamowaniem tez mi sie wydawalo ze nie mozna odzyskac juz przyczepnosci jak sie spozni ale sie nauczylem, wcisnijcie troche gazu, pomieszajcie pedalami, skonfigurujcie sensitivity na mniej hamulca, to troche jak agrafka na Rouen (GPLowcy beda wiedziec o co chodzi ) nie powiem wam czym machac w jakiej kolejnosci i jak dokladnie wciskac pedaly, ale sam juz sie tego nauczylem i moge pokazac tylko na zywo
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2004-05-04, 00:22      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Madey napisał:
greg my to sie rozumiemy bez slow
dokladnie te same mam odczucia co kolega
to mnie najbardziej wkurza
w GPL mialem bryke pod swoja kontrola i robilem z nia co chcialem tutaj te tricki nie dzialaja :/
dokladnie jeden bledzik i po ptakach
jestem pewien ze mozna sie wyuczyc i te 40 lapow z palcem w dupie przejechac czysto ale.......
fajna gierka nie powiem jak bedzie muliti i jakas liga to mysle ze pojezdze ale do GPL daleko..
zreszta bardzo podobny model jazdy do gierki z ktorej sciagneli engine tej F1 rowniez tam nie mozna bylo sobie pozwolic na blad bo o kontrach mozna zapomniec


Widze ze dla MAdeya i Grega to chyba tryb semi-pro bedzie najlepszy albo nawet Arcade . Narazie tylko semi-pro mozna wyprobowac i fizyka jest taka sama ale zmienione splip angle opon i mozna juz slajdowac duzo mocniej
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-05-04, 01:10      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Mi sie wydaje ze wlasnie powinno sie zmieniac biegi w dol jednoczesnie hamowac (ale nie za szybko bo wlasnie tyl zacznie myszkowac za mocno)... A zmiana biegow na niskich obrotach w tym momecie nic nie daje bo silnikiem juz nie mozna hamowac. To jest moja teoria ktora wykozystuje w GPLu
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-04, 01:22      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
ja zmieniam szybko redukujac i hamujac rownoczesnie, ale w niczym nie przeszkadza hamoooowac i dopiero na koncu zrzucac biegi tak jezdzi np. Iceman i tez w gpl jako takie czasy robil mysle ze mozna tak i tak kwestia przyzwyczajenia i umiejetnosci kontroli auta w czasie hamowania i redukcji o kilka biegow w tym samym czasie
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-04, 08:42      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
A ja zrzucam biegi różnie. Czasami właśnie najpierw hamuuuuje i potem na niskich obrotach schodzę szybko, a czasami wpierniczam ile się da tej redukcji i steruję gazem tylne koła żeby się nie zblokowały (zależy od aktualnego stanu ducha , ale najczęściej robię tak, że równocześnie mam zrzucenie jednego biegu i mocny hamulec, odpuszczam trochę hamulec i znowu zrzucam bieg i mocno hamulec i tak aż do wybranego biegu.

gustav napisał:
Japiedziele, padek ameryki nie odkryles!! slyszales kiedys o czyms takim jak hamowanie silnikiem ?


Masz (miałeś wówczas) zły humor czy lubisz takie głupie pytania zadawać
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-05-04, 09:07      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Jak Hołowczyc brał gościnnie udział w Porsche Cup, to zwiedzał pobocze tak czesto jak ja w GTR, skomentował to, ze jak te autko wpadało w poslizg, to zadna kontra juz nie pomagała, nie to co w jego subaru
nie wiem czy ten koles ma jakes doswiadczenie w prowazeniu samochodu hyhy, ale jego odczucia byly bardzo podobne do naszych, ze niby sie jezdzic nie da, a autka przeciez te same, a nawet slabsze.

co do hamowania, to trzymam wcisniety do dechy bez gazu i dopiero przy redukcji z 3 na 2 troche popuszczam, bo wtedy zaczynaja sie kola blokowac i prawde mowiac nigdy nie mialem problemu, zeby samochd stracil przyczepnosc.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-05-04, 09:15      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Dokładnie jaizm ma racje z tym Hołkiem ! Miałem artykuł o tym w starym numerze pisma MotoMagazyn Jest wywiad z Hołkiem i fotki jego chyba 3 spinów w Porsche 911 ( nie pamieta czy GT2 czy GT3 - a to spora róznica). Tutaj udana kontra to trudny manewr.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-05-04, 09:20      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
ehmm no dobra to teraz ja cos napisze
z tym hamowaniem jest cos nie tak
mam pedal w podlodze nagle kola sie blokują, odpuszczam hamulec mocno, bardzo mocno, probuje hamowac pulsacyjnie i dupa, auto leci do przodu - cos tutaj jest napewno zrypane. Dopoki auto hamuje to okej ale jak juz sie kola zablokują to niewiele mozna zrobić.
Co do redukcji biegow to w GTR przy redukcji automatycznie robią sie przygazówki wieć nie blokuje tylnych kół (ale mozna to wyłączyć ktoryms w pliku ini).
Co do kontr to owszem mozna poslizgi wyprowadzić czasem ale ... nie na moim MOMO force. Nie dam rady tak szybko kierownicą obrócić, może gdyby nie było FF to bym dał rade. Na joyu już sytuacja wygląda lepiej, po zmianach w setupie zaczynam panować nad autem Lekkie uślizgi tyłu jestem w stanie opanować a nawet chwile w lekkim slizgu pojechać
NA kierownicy narazie coś takiego mi nie wychodzi bo jak wiecie na kierownicy to ja jezdzic nie umiem Narazie na kierownicy czas 2:13,5, na tym samym setupie na joyu nie moglem zejsc ponizej 2:15. Pomieszałem w setupie i 2:13,1 wpadłona joyu, ale duzo do poprawki. Raz miałem lapa ktory byłby ponizej 2:12 ale ... na ostatnim nawrocie nie wiedzieć dlaczego tył postanowił mnie wyprzedzić i zrobił to tak zdecydowanie że nic nie mogłem zrobić
Podsumowując, jest bardzo bardzo realistycznie z malutkimi niedociągnieciami - przede wszystkim te blokujące sie hamulce a w zasadzie nie chcące sie odblokować Nie wiem też czy faktycznie w momencie utraty przyczepności slicki zachowują się jak by nie miały prawie przyczepności, bo dziwne troche jak przy 50km/h tył zarzuci i leci on i leci i nie może się zatrzymać.
A co do dźwięków to dźwięk samego silnika mógłby być bardziej "żywy", w modzie gt do f1 niektore dźwięki silnika są lepsze (marcos, ferrari). Reszta dźwięków jak najbardziej cool, łącznie z wyjącym układem przeniesienia napędu - który ściszyłem, a podgłośniłem strzelania z wydechu przy hamowaniach i redukacjach
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-05-04, 10:01      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Ice ustaw brake sensivity na 20-30% tak jak juz wczesniej pisalem, u mnie to bardzo pomoglo (choc teoretycznie nie powinno...).
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-04, 10:04      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
IceMan napisał:
Reszta dźwięków jak najbardziej cool, łącznie z wyjącym układem przeniesienia napędu - który ściszyłem, a podgłośniłem strzelania z wydechu przy hamowaniach i redukacjach


Moglbys te wav'y w jednym rar wrzucic na forum ? gratsy
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-05-04, 10:20      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Iceman zmniejsz sobie siłę FF w GTR. Za duzy FF przeszkadza choć dresom sie pewnie podoba

Co do dźwięku silnika to duzo bardziej podoba mi się ten z tego autka-koszmarka co jest dostępny w 'JUST DRIVE'.
 
horyd





Post2004-05-04, 10:20      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Padek78 napisal:
Cytat:
Np. w Formule 1 jak się przyglądam i słucham to oni najpierw hamują a dopiero potem na niskich obrotach zrzucają biegi. Nigdy nie robią tego tak że najpierw redukcja a potem hamulec. To by tłumaczyło, że lepiej jest redukować na niskich obrotach bo wtedy bolid hamuje najefektywniej.


No akurat w F1 jest chyba nie tak do konca, otoz pierwsze najwyzsze biegi od 7 do 4,3 redukuje sie bardzo szybko, a dopiero ostatnie przelozenia praktycznie przed wejsciem w ciasny zakret, hamowanie silnikiem w F1 mimo ze jest skuteczne to i tak nie przebije wydajnoscia karbonowych hamulcow z dociskiem aerodynamicznym od spojlerow , w wolniejszych lukach to sie uzywa hamowania silnikiem np. w Bahrajnie, bylo kilka hamowan po luku, gdzie nie mozna uzyc calej mocy hamulcow i sie hamuje silnikiem

Co do GTR tez podzielam te objawy z hamulcami, poza tym czasami denerwuje mnie ze na nawrocie przed prosta startowa gdzie predkosc jest naprawde mala, potrafi Listera obrocic jakby spin byl przynajmniej przy predkosci 3 razy wiekszej! Ale i tak frajda jest nieziemska, Hud moteca jest super, przyciskiem na kierze zmieniasz sobie tryb, widac temp. gum i czesto wiesz czemu juz ci dupa lata, bo kapcie sie gotuja

Gustav napisal:
Cytat:
Jak za szybko puscisz sprzeglo na hamowaniu (obroty beda zbyt wysokie) bez odjecia hamulca to odciazony tyl sie na pewno zblokuje

Czekaj chyba cos mieszasz, jak zwiekszone obroty na kole moga je zblokowac, chyba spowoduja uslizg tylnej osi, ale nie z powodu hamulcow,ale z powodu ze kola bede chcialy sie obracac szybciej niz jedzie pojazd, tak ja to rozumiem, dlatego w F1 nie redukuje sie od razu do 1,2 ego biegu, bo przyrost obrotow bylby zbyt duzy,i tyl by sie uslizgiwal, ale moze ja cos mieszam :-

Ale i tak GTR jest super!! Narazie 2:15:1 i z kazdym dniem schodze coraz nizej, juz raz mialem czas napewno na ponizej 2:15 ( na miedzyczasach ) ale ostatni zakret i przy 50km/h spin [/i]
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-05-04, 10:51      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
Iceman zmniejsz sobie siłę FF w GTR. Za duzy FF przeszkadza choć dresom sie pewnie podoba


zmniejszalem sile FF, ale chodzi o to że momo ma sam w sobie jakiś taki opór przy kręceniu. Chodzi mi o ten efekt jaki jest nawet przy wyłączonym zasilaniu - kierownica kreci sie ciezko. A w grze zmniejeszenie sily ff powoduje zmniejszenie sily efektow ale dalej ciezko sie kreci. nie wiem jak to wytlumaczyc.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-05-04, 10:54      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
gustav napisał:
Moglbys te wav'y w jednym rar wrzucic na forum ? gratsy


wrzuce wieczorkiem po pracy
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: