Hmmm... bede musial w takim ukladzie dzisiaj to sprobowac, bo po ruchu paskow w menu kalibracji odnioslem wrazenie, ze najwieksza liniowosc pracy pedalow jest przy ustawieniach sensitivity na 0% i tak do tej pory jezdzilem.
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-05-04, 11:28 GTR-pierwsze przecieki
u mnie od 30-40% sensitivity hamulca blokuje kola, ponizej 30% hamuje sie juz spoko nie blokujac kol latwiej duzo
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-05-04, 11:33 GTR-pierwsze przecieki
Kavoo pelna liniowosc jest przy sensivity 50% i to zarowno w pedalach jak i w kierownicy.
A zmniejszenie sensivity w pedalach pomaga dlatego, ze w koncowym polozeniu padalu odpuszczenie gazu/hamulca na skutek spinowania/bloklowania odbywa sie przy mniejszym jego skoku, czyli dzieje sie to po prostu szybciej. Pasek zmienia sie wtedy "logarytmicznie", wiec przy koncowym polozeniu pedalu przemieszczenie paska jest najwieksze.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-04, 12:13 GTR-pierwsze przecieki
horyd napisał:
Czekaj chyba cos mieszasz, jak zwiekszone obroty na kole moga je zblokowac, chyba spowoduja uslizg tylnej osi, ale nie z powodu hamulcow,ale z powodu ze kola bede chcialy sie obracac szybciej niz jedzie pojazd, tak ja to rozumiem
horyd a te koła to przypadkiem nie będą chciały się obracać wolniej a nie szybciej. Z kolei ja to tak rozumiem:
jak jadę na 2 na maksymalnych obrotach to koła kręcą się z pewną maksymalną prędkością dostępną na tym 2 biegu. Jeżeli teraz mocno hamuję to odciąza mi się tył wozu, jeżeli redukuję od razu w 5 do 2 to koła kręcą się z maksymalną dostępną prędkością na 2 biegu natomiast cały wóz leci jeszcze z prędkością np. 40 km/h szybciej. Czyli te koła napędowe obracają się wolniej (zaczynają być trochę wleczone za autem) i stąd ich takie pseudoblokowanie.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-04, 12:15 GTR-pierwsze przecieki
update:
aaa teraz chyba widzę że gadamy o czym innym. My z gustavem mówimy o blokowaniu kół na hamowaniu przy agresywnej redukcji, bądź szybkiemu puszczaniu sprzęgła gdy zrzucimy od razu z 5 do 2.
a ty mówisz o przyspieszaniu i buksowaniu kół
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-05-04, 12:18 GTR-pierwsze przecieki
no teraz by sie wszystko zgadzalo padek
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-05-04, 12:40 GTR-pierwsze przecieki
własnie zmienilem sobie czulosc hamulcow na 30% i... okazalo sie, ze samochod nie odzyskule przyczepnosci po zwolnieniu hamulca po ostym hamowaniu i jedzie sobie prosto wczesniej jezdzilem przy czulosci 50% i nigdy mi sie to nie zdazylo, dlatego teoche dziwily mnie wasze problemy z hamowaniem, ale juz chyba wiem z czego one wynikaja
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-05-04, 15:20 GTR-pierwsze przecieki
z czego?
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-05-04, 17:52 GTR-pierwsze przecieki
Hehe Jaizm no wlasnie u mnie tez nie ma tego efektu ,ktorzy koledzy tutaj opisuja Dzis sprawdzalem i jak odpuszcze hamulec po zablokowaniu sie kol ,momentalnie odzyskuje panowanie nad samochodem. Ale nic nie grzebalem w ustawieniach czulosci ,wiec moze tutaj jest ten problem.
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2004-05-04, 19:25 GTR-pierwsze przecieki
a u mnie jest tak, ze jak na luzie wcisne gaz gdzies na 30% to juz mam full obroty, na jedynce tez przyspiesza znacznie, ktos ma ten problem na all yellow logi ?
horyd
2004-05-04, 19:35 GTR-pierwsze przecieki
U mnie dokladnie ten sam efekt na MS nonFF , czulosc gazu jest za duza, czasami z boksu ciezko wyjechac , nawet zmiana dead zone nie za bardzo pomaga !!! Ale jezdzic sie da jakos
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2004-05-04, 19:39 GTR-pierwsze przecieki
nie no tak extremalnie to u mnie nie jest, da sie jechac i zrobic 2:13 ale mysle, ze w normalnych warunkach byloby mniej dziwna sprawa...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-05-04, 19:41 GTR-pierwsze przecieki
Wujo napisał:
a u mnie jest tak, ze jak na luzie wcisne gaz gdzies na 30% to juz mam full obroty, na jedynce tez przyspiesza znacznie, ktos ma ten problem na all yellow logi ?
ja mam yellow logi i nie mam tego problemu, podejrzewam zle ustawione sensitivity zrob screena i tu wklej okreanu z ustawieniami osi
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-05-04, 20:01 GTR-pierwsze przecieki
jaizm napisał:
własnie zmienilem sobie czulosc hamulcow na 30% i... okazalo sie, ze samochod nie odzyskule przyczepnosci po zwolnieniu hamulca po ostym hamowaniu i jedzie sobie prosto wczesniej jezdzilem przy czulosci 50% i nigdy mi sie to nie zdazylo, dlatego teoche dziwily mnie wasze problemy z hamowaniem, ale juz chyba wiem z czego one wynikaja
Z czego?
Bo ja zastosowałem sie do rady Aro i z 50% zszedłem na 30% i upierdliwosc zniknela i wreszcie to jest to
Powiedzcie jeszcze czy sensitivity dla kiery tez macie 50% czy jakies inne bo jak widze replay Aro to mam wrazenie ze mu furka lepiej skreca a moja jakas podsterowna strasznie mimo iz jade wolniej niz powinienem w łuku