Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR-pierwsze przecieki

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 33, 34, 35  Następny
Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-05-04, 10:58      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Aro napisał:
Ice ustaw brake sensivity na 20-30%

Hmmm... bede musial w takim ukladzie dzisiaj to sprobowac, bo po ruchu paskow w menu kalibracji odnioslem wrazenie, ze najwieksza liniowosc pracy pedalow jest przy ustawieniach sensitivity na 0% i tak do tej pory jezdzilem.
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-04, 11:28      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
u mnie od 30-40% sensitivity hamulca blokuje kola, ponizej 30% hamuje sie juz spoko nie blokujac kol latwiej duzo
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-05-04, 11:33      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Kavoo pelna liniowosc jest przy sensivity 50% i to zarowno w pedalach jak i w kierownicy.
A zmniejszenie sensivity w pedalach pomaga dlatego, ze w koncowym polozeniu padalu odpuszczenie gazu/hamulca na skutek spinowania/bloklowania odbywa sie przy mniejszym jego skoku, czyli dzieje sie to po prostu szybciej. Pasek zmienia sie wtedy "logarytmicznie", wiec przy koncowym polozeniu pedalu przemieszczenie paska jest najwieksze.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-04, 12:13      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
horyd napisał:
Czekaj chyba cos mieszasz, jak zwiekszone obroty na kole moga je zblokowac, chyba spowoduja uslizg tylnej osi, ale nie z powodu hamulcow,ale z powodu ze kola bede chcialy sie obracac szybciej niz jedzie pojazd, tak ja to rozumiem


horyd a te koła to przypadkiem nie będą chciały się obracać wolniej a nie szybciej. Z kolei ja to tak rozumiem:

jak jadę na 2 na maksymalnych obrotach to koła kręcą się z pewną maksymalną prędkością dostępną na tym 2 biegu. Jeżeli teraz mocno hamuję to odciąza mi się tył wozu, jeżeli redukuję od razu w 5 do 2 to koła kręcą się z maksymalną dostępną prędkością na 2 biegu natomiast cały wóz leci jeszcze z prędkością np. 40 km/h szybciej. Czyli te koła napędowe obracają się wolniej (zaczynają być trochę wleczone za autem) i stąd ich takie pseudoblokowanie.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-05-04, 12:15      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
update:

aaa teraz chyba widzę że gadamy o czym innym. My z gustavem mówimy o blokowaniu kół na hamowaniu przy agresywnej redukcji, bądź szybkiemu puszczaniu sprzęgła gdy zrzucimy od razu z 5 do 2.

a ty mówisz o przyspieszaniu i buksowaniu kół
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2004-05-04, 12:18      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
no teraz by sie wszystko zgadzalo padek
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-05-04, 12:40      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
własnie zmienilem sobie czulosc hamulcow na 30% i... okazalo sie, ze samochod nie odzyskule przyczepnosci po zwolnieniu hamulca po ostym hamowaniu i jedzie sobie prosto wczesniej jezdzilem przy czulosci 50% i nigdy mi sie to nie zdazylo, dlatego teoche dziwily mnie wasze problemy z hamowaniem, ale juz chyba wiem z czego one wynikaja
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-05-04, 15:20      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
z czego?
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2004-05-04, 17:52      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Hehe Jaizm no wlasnie u mnie tez nie ma tego efektu ,ktorzy koledzy tutaj opisuja Dzis sprawdzalem i jak odpuszcze hamulec po zablokowaniu sie kol ,momentalnie odzyskuje panowanie nad samochodem. Ale nic nie grzebalem w ustawieniach czulosci ,wiec moze tutaj jest ten problem.
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2004-05-04, 19:25      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
a u mnie jest tak, ze jak na luzie wcisne gaz gdzies na 30% to juz mam full obroty, na jedynce tez przyspiesza znacznie, ktos ma ten problem na all yellow logi ?
 
horyd





Post2004-05-04, 19:35      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
U mnie dokladnie ten sam efekt na MS nonFF , czulosc gazu jest za duza, czasami z boksu ciezko wyjechac , nawet zmiana dead zone nie za bardzo pomaga !!! Ale jezdzic sie da jakos
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2004-05-04, 19:39      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
nie no tak extremalnie to u mnie nie jest, da sie jechac i zrobic 2:13 ale mysle, ze w normalnych warunkach byloby mniej dziwna sprawa...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-04, 19:41      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Wujo napisał:
a u mnie jest tak, ze jak na luzie wcisne gaz gdzies na 30% to juz mam full obroty, na jedynce tez przyspiesza znacznie, ktos ma ten problem na all yellow logi ?


ja mam yellow logi i nie mam tego problemu, podejrzewam zle ustawione sensitivity zrob screena i tu wklej okreanu z ustawieniami osi
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-05-04, 20:01      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
własnie zmienilem sobie czulosc hamulcow na 30% i... okazalo sie, ze samochod nie odzyskule przyczepnosci po zwolnieniu hamulca po ostym hamowaniu i jedzie sobie prosto wczesniej jezdzilem przy czulosci 50% i nigdy mi sie to nie zdazylo, dlatego teoche dziwily mnie wasze problemy z hamowaniem, ale juz chyba wiem z czego one wynikaja

Z czego?
Bo ja zastosowałem sie do rady Aro i z 50% zszedłem na 30% i upierdliwosc zniknela i wreszcie to jest to
Powiedzcie jeszcze czy sensitivity dla kiery tez macie 50% czy jakies inne bo jak widze replay Aro to mam wrazenie ze mu furka lepiej skreca a moja jakas podsterowna strasznie mimo iz jade wolniej niz powinienem w łuku
 
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2004-05-04, 20:18      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
ok wklejam, mam nadzieje, ze to to
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 33, 34, 35  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: