...to wszystko się zgadza, niestety jednak czegoś brakuje tej fizyce od strony czysto kinetycznej. Spróbujcie rozpędzić się do stosownej prędkości i uderzyć pod pewnym katem w bandę powodując wielokrotne dachowanie. Bardzo, bardzo źle to wygląda, a właściwie to kompletny brak jakichkolwiek sił i przekonywującego ich pokazania. Jeśli to wynik wersji beta (prasowej) to OK, jeśli natomiast tak będą wyglądały kolizje i wypadki to śmiech na sali. Jestem jednak optymistą i wierzę, że oprócz świetnego modelu jazdy (jaki już mamy) będzie równie przekonywujący model kolizji obiektów, bo na razie te rzeczy kuleją (nie chodzi o model zniszczeń).
Reklamy
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-02, 21:45 GTR-pierwsze przecieki
Właśnie się tak zastanawiam nad tym co napisałeś Darko i przychodzi mi taki wniosek do głowy:
Z racji tej że kolizje obiektów (jak to nazwałeś) ale również model zniszczeń jest beznadziejny dochodzę do wniosku że stworzenie takiego modelu musi być ogromnie trudne. Prawdopodobnie chodzi o stopień skomplikowania takiego wydarzenia. Dlatego pewnie nie prędko doczekamy się takiego modelu zniszczeń i takiego realnego obijania o bandę żeby wyglądało to jak w TV na prawdziwych zawodach.
Taki model wozu musiałby składać się chyba z 20-30 x więcej części niż obecne modele w GTR. Może nawet i dałoby się tak skomplikować model auta ale pewnie współczesne (dostępne dla szaraka) pecety by tego nie przetrzymały.
Natomiast zastanawia mnie jedno. Czemu w tak starym simie jakim jest IndyCar Racing II tak łatwo można było rozbić auto (i to było piękne) a teraz co nowy sim to "damage" kuleje? Pamiętam że w IR2 wystarczyło lekko musnąć bandę i już spojler miałem pokrzywiony, trochę mocniej kołem się przyłożyło i już zawieszenie się składało?
Czyżby to okazało się za trudne dla sim-racera?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-05-02, 21:47 GTR-pierwsze przecieki
karas napisał:
Czas to 2:13:1 ,bo niestety trudno zrobic dobry czas majac 17FPS I tak dobrze ,ze juz za 3 razem mi wyszlo
2:13,1 ?? za 3 razem ??
no to ja chyba nie umiem jezdzic
moj best to 2:13,5 i duzo czasu mi zajelo zeby to zrobic
hmmmm
sprawdz czy nie masz antilock brakes czy cos takiego bo trudno mi uwierzyc ze po chwili zrobiles taki dobry czas
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-05-02, 22:22 GTR-pierwsze przecieki
Hehe wlasnie przyjechalem od rodziny i po 10 kolkach 2:11:5 Moge dac repa jakby co. Oczywiscie tryb Simulation zadnych pomocy oprocz clutch A ten 2:13:1 to byl dla potrzeb filmu i trudno bylo czasami w zakret trafic z takim frameratem ,ale jakos po chwili czlowiek sie przyzwyczajal do takich warunkow i nawet dalo sie jechac A za trzecim razem ten czas to jak robilem film ,bo przeciez nie za 3 wogole. Za 3 wogole to skonczylem moje boje po drodze gdzies Na razie nad GTRem moze ze 3h spedzilem i juz zaczynam sie przyzwyczajac do kierownicy po prawej stronie.
A co do modelu zniszczen ,to mam nadzieje ,ze poprawia go troche ,bo przeciez w F1C i modach nie jest najgorszy. Zreszta to przeciez wczesne demo. Duzo pracy przed nimi i moze nas jeszcze czyms w tej kwestii zaskocza
Karas jezeli po takim krotkim czasie wykreciles taki czas bez zadnych pomocy to chyle czolota... A daj tego alienskiego repa bo ja chyba tez nie umie jezdzic...
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-05-02, 23:29 GTR-pierwsze przecieki
Ja przed chwila zszedłem od strzału az o całe 3 sekundy (na 2:15) Zrobiłem mały knif Wysiadłem z kokpitu i przesiadłem sie na maske Bez porownania lepiej mi sie jezdzi w ten sposob, o niebo lepiej czuje samochod. Tyle ze ja od zawsze w NR z dachu jezdze, wiec pewnie kwestia przyzwyczajenia
Ide smigac dalej bo ten dzwiek nie pozwala sie oderwac
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-05-02, 23:45 GTR-pierwsze przecieki
Dobra wyslalem repy zainsteresowanym ,bo cos serv neo padl i nie moge go wystawic
Greg
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin
2004-05-03, 00:27 GTR-pierwsze przecieki
a mi sie nie podoba przypomina jazde figurowa na lodzie. cos nie tak sie (za pozno hamowanie, za mocno hamowanie, zly skret, kiepski setup) zrobi to auto leci wpizdu. cosik jak saper - mozna sie pomylic tylko raz jakby sie tak normalnie samochodami jezdzilo to ... populacja zmniejszylaby sie o 50 %
moze marudze bo tu jest inna specyfika niz w gpl. tu auto jedzie jak po szynach i jak sie juz zrobi blad to jest po frytkach, a w takim gpl to mozna konterke zrobic, mozna skrecac w ta strone, w ktora nas obraca, pomagac sobie gazem czy hamulcem, mozna sie jakos odratowac. moze malo jezdzilem (moze na pewno ), moze jakis setup dziadowski, ale jesli tak bedzie full wygladal to chyle czola przed gosciem, ktory na wyscigu zrobi np. 40 lapow bez wypadniecia jakby byly yellowy jak w nascar to jeden wyscig w lidze bedzie trwal chyba 5 godzin
czyli dla mnie gpl (symulacja jak i miodnosc) rulez. a gtr sie wszyscy podniecaja bo ilez mozna w gpl jezdzic . chociaz nie powiem, podoba mi sie troche
zreszta, czekam na online. jak bedzie lipa to gra i tak pojdzie na polke chocby nie wiem jak genialna byla.
khdriver
Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102
2004-05-03, 01:03 GTR-pierwsze przecieki
dokladnie to samo mnie boli w tej grze.
Jak zasuwam wszystko jest w porzadku, ale wystarczy drobny poslizg i zero panowania... przez to nie jestem w stanie wyczuc samochodu - tej chocby minimalnej granicy przyczepnosci (bo jej nie ma). Znawca moze az takim nie jestem ale rowniez uwazam ze gpl jest pod tym wzgledem o niebo lepsze i bardziej realistyczne.
Reszta bardzo fajna choc grafika mogla by byc lepsza. A dzwiek faktycznie powala (komunikaty z boxow rulezz )
niemniej 2.14.3 i katuje dalej
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2004-05-03, 01:23 GTR-pierwsze przecieki
greg my to sie rozumiemy bez slow
dokladnie te same mam odczucia co kolega
to mnie najbardziej wkurza
w gpl mialem bryke pod swoja kontrola i robilem z nia co chcialem tutaj te tricki nie dzialaja :/
dokladnie jeden bledzik i po ptakach
jestem pewien ze mozna sie wyuczyc i te 40 lapow z palcem w dupie przejechac czysto ale.......
fajna gierka nie powiem jak bedzie muliti i jakas liga to mysle ze pojezdze ale do gpl daleko..
zreszta bardzo podobny model jazdy do gierki z ktorej sciagneli engine tej F1 rowniez tam nie mozna bylo sobie pozwolic na blad bo o kontrach mozna zapomniec
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-05-03, 01:43 GTR-pierwsze przecieki
Panowie co wy macie z tym GPL-em? Przeciez w GPL sa zupelnie inne opony z bardzo duzym slip angle wiec tam opona powoli i plynnie traci przyczepnosc, a tu sa superniskoprofilowe slicki o bardzo malym slip angle i takie opony maja nieporownywalnie wieksza przyczepnosc ale jak juz ja straca to odbywa sie to bardzo gwaltownie, tak wlasnei jak w tej grze, wiec tu zadne "tricki" z GPL-a nie pomoga.
Rossi napisał:
Dzwiek silnika jest powalajacy. ARO - masz radcje z tym dzwiekiem silnika. Jak sie jedzie szybko i wrzuci na luz to nie slychac tego gwizdu wiec to musi byc to co pisales - uklad transmisyjny.
Wystarczy nawet zdjac lekko noge z gazu tak zeby ukl. transmisyjny nie byl obciazony i juz wtedy ten dziwiek znika, a jak sie calkiem odpusci gaz to slychac szarpanie od luzow na polosiach, dokladnie jak w realu Tego jeszcze w zadnej grze nie bylo.
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-05-03, 02:17 GTR-pierwsze przecieki
Zgadzam sie z Aro, tu jest troche inna zasada trzymania opon i trzeba jechac na granicy - nic wiecej bo bedzie po ptokach Gpl przypomina bardziej rally (poslizgi kontrolowane) , zwlaszcza mod65
Ale gra jest/bedzie wypasiona na maxa
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-03, 07:05 GTR-pierwsze przecieki
Ale marudzicie, fiza jest doskonała i dokładnie taka jak ma być. Chcielibyście poślizgami jeździć jak w GPL? To by było przecież kompletnie nierealne. Te auta tak się zachowują i przesadzacie że tak trudno je opanować, szybko można się przyzwyczaić i świetnie czuć granice możliwości samochodu szczególnie po rozgrzaniu opon. 40 okrążeń bez wypadku? Dużo nie jeździłem bo może z 2 godziny w sumie ale nie widzę problemu, może jedyny kłopot to byłoby zużycie opon na które trzeba uważać. To właśnie w GPL pamiętam początki jak potrzeba było kilku tygodni nauki żeby móc short GP przejechać.
Odnosnie wyczucia pojazdu i kontr to cos takiego isnieje na poczatku bylo mi bardzo ciezko ale po pewnym czasie zaczyna sie czuc samochod i przewidywac jego zachowania, przez co mozna kontrowac. Oczywiscie nie tak jak w GPL ale czego sie spodziewacie po GT ??