Podajcie jakieś sensowne ustawienia samego FF, przy samym skręcie ciągnie mi kierownicę do środka zakrętu, czego w normalnym aucie nie zauważyłem, zawsze jest raczej na odwrót, że kierownica zawsze ma tendencję do prostowania a nie zacieśniania
I warto chyba przestawić efekty FF z Full na High albo Medium.........
Ja tylko zmniejszyłem siłę z chyba 75% na 50% i te drgania o których piszesz zrobiły się bardzo delikatne, ale odczuwalne.
kavoo thx
McLaren zaznaczyłem to a pomimo wszystko lusterko jest poza widokiem z kokpitu, muszę dać widok w lewo i dopiero je widzę, na odznaczonej tej funkcji mam to samo Może jakiś błąd i na niktórych konfigach tak się objawia, potestuję jeszcze w każdym razie, może coś źle robię.
jak masz to zaznaczone to pojawie sie virtualne lusterko w srodkowej czesci gory ekranu. Pozatym jak potrzebujesz patrzec w lusterka standartowe to ustaw sobie inna pozycje glowy.
Ja mam za to inne pytanie czy ktos wie w jaki sposob GTR przesyla dane do MoTeC bo wiem ze zapisuje w jego katalogu plik telemetrii ale jak sobie smigne jakies kolko i wyjde do MoTeC to podaje ze nie zaliczylem zadnego lapa
kamkor
2004-05-01, 18:03 GTR-pierwsze przecieki
A jak tam wasze czasy?
Ja narazie mam 2.16.3 ale duzo nie jezdzilem bo niestety trzeba sie uczyc.. :/
Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2004-05-01, 20:42 GTR-pierwsze przecieki
kurde kurde wszyscy jezdza a ja dopiero teraz 'zdobywam' gre (edit: ocenzurowano i tak wszyscy juz to zassali )
tak wiec nadchodze z obledem w oczach i checiami pobicia wszelkich rekordow w zamysle
ps: mialem dzis takze reinstal systemu na winde 2003 - to taka ciekawostka ale dosc nietypowa mysle ;] system smiga tak ze jestem naprawde zaskoczony :O
Ostatnio zmieniony przez LoveBeer dnia 2004-05-03, 19:31, w całości zmieniany 1 raz
Ja jak narazie graBem tylko kilka minut i mam 2.20.232 . No ale to po pierwszym przejzdzie. Gra poprostu the best !! Wymiata na max !!
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2004-05-01, 23:17 GTR-pierwsze przecieki
moze jednak screeny z czasami(bo cos mi tu nie gra ;p)
zrobi sie mala tabelke i sru
ja na razie 2:14 i zaczyna robic sie ciezko
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2004-05-02, 08:40 GTR-pierwsze przecieki
Hehe na bhmotorsports pojawil sie film mojego autorstwa z jednego kolka na SPA. Czas to 2:13:1 ,bo niestety trudno zrobic dobry czas majac 17FPS I tak dobrze ,ze juz za 3 razem mi wyszlo Aha nie wiecie dlaczego replay jest obciety z headmovement i tego fajnego swistu??
Darko
2004-05-02, 14:22 GTR-pierwsze przecieki
karas napisał:
Hehe na bhmotorsports pojawil sie film mojego autorstwa z jednego kolka na SPA. Czas to 2:13:1 ,bo niestety trudno zrobic dobry czas majac 17FPS I tak dobrze ,ze juz za 3 razem mi wyszlo Aha nie wiecie dlaczego replay jest obciety z headmovement i tego fajnego swistu??
fajne video! Da się zrobić replaya, tzn czy mozna go jakos nagrac , bo niedopatrzyłem się opcji??
Dzwiek silnika jest powalajacy. ARO - masz radcje z tym dzwiekiem silnika. Jak sie jedzie szybko i wrzuci na luz to nie slychac tego gwizdu wiec to musi byc to co pisales - uklad transmisyjny.
Telemetria zwalila mnie z nog. Mysle, ze mozna by spokojnie urzadzic konkurs z zapytaniem - Jakiego parametru podczas jazdy dzialajacego na samochod NIE uwzglednili tworcy GTR w telemetri pojazdu ? Ilosc opcji jest ogromna. Toz to wyglada jak profesjonalny program ktorym dysponuja mechanicy w padokach. Kiedys Jurgen Fuchs na EuroSporcie przed MotoGP pokazywal takie cos w padoku Kawasaki.
PS. Zwroccie uwage na dym. Przypadkowo podczas n-tego spinowania zauwazylem iz dym przepieknie "splywa" poza spojlerem pojazdu Super efekt, ma sie wrazenie jak by tam bylo prawdziwe powietrze.