Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GTR-pierwsze przecieki

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 33, 34, 35  Następny
Autor Wiadomość
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-04-30, 21:18      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
IceMan napisał:
jest to gwizd skrzyni biegów
podobny gwizd macie w swoim aucie jak jedziecie na wstecznym
tylko chyba ciut zagłosny ten gwizd jest
wieczorem ścisze troszke wava z tym odgłosem a podgłośnie troszke strzały wydechu przy redukcjach biegów zeby byly slyszalne

Jak twierdzisz, ze ten swist jest za glosny to ogladnij to http://www.supercarchallenge.nl/video/Assen-bmwSTW.wmv
 
Reklamy
Rossi


Dołączył: 15 Sty 2003
Posty: 505
Miasto: Rawa Mazowiecka GG:2521244

Post2004-04-30, 22:46      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Hm...nie slyszalem jeszcze tego w GTR ale slyszalem ten podobny dzwiek z filmiku co dal JAIZM.
Jest jeszcze cos takiego jak kompresor - mechaniczna sprezarka wypornosciowa. Alternatywa dla turbodoladowania. W turbo spaliny napedzaja lopatki turbiny i do tego jeszcze jakis zaworek Blow Off syczy. W kompresorze moze to byc np. sam wal napedowy. I stad sie bierze wlasnie ten dzwiek. Zaleta kompresora jest brak zwloki przy podawaniu cisnienia, po nacisnieciu pedalu gazu ( tzw. turbodziura ).

To wlasnie kompresor ma taki BARDZO charakterystyczny dzwiek pozostawania na obrotach po zmianie biegu. Dla mnie jest to ogromna roznica miedzy Turbo a Kompresorem w dzwieku jaki z siebie wydaja. Slychac jakby chodzilo to tak wolniej, ociezale ( po puszczeniu gazu ) w porowaniu do zwyklego turbo. Ale inaczej sa napedzane wiec stad ta roznica jest w dzwieku miedzy tymi sprezarkami. Co o tym sadzicie ?

PS. Moze ma ktos specyfikacje takich wozow to wystarczy sprawdzic to zeby obalic moja teorie

Ostatnio zmieniony przez Rossi dnia 2004-04-30, 23:31, w całości zmieniany 1 raz
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-04-30, 23:31      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
to nie jest kompresor bo natezenie tego dzwieku zmienia sie proporcjonalnie z predkoscia a nie obrotami silnika.
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-04-30, 23:46      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Dzwiek ten pochodzi od ukladu transmisyjnego (przypuszczam ze od dyferencjalu), w samochodach rajdowych jest to samo.

BTW Kompresor jest napedzany walem korbowym, a nie napedowym
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-01, 00:28      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
tak sobie pojezdzilem kolejne pare godzinek jednym autem po jednym torze i mysle, ze teraz wszystko zalezy od multiplayera dobrego

jesli bedzie dobre multi, to cale community gplowo nascarowe znudzone po wielu latach tym samym zajmie sie GTRem, oznacza to miliony torow nowych, aut, grafik, dzwiekow, utilsow do grzebania i tworzenia modow, lig itd itp i bedzie to kilkuletnie era GTR jak byla dotad GPL, Nascar, ja nie pamietam zebym od czasow Monzy Lotusem jakies 4 lata temu potrafil i chcial walczyc z autem i swoimi umiejetnosciami godzinami w kolko na tym samym torze, to demko ma to COS co mialo dla mnie tylko GPL i czego brakuje wszystkim innym grom na PC, to jak kobieta na ulicy jedna niby zgrabna laska itd ale nie kreci, inna mniej doskonala, ale robi tym czyms takie wrazenie, ze sie zapomina wlasnego nazwiska , wg mnie GTR _jesli_ bedzie mialo dobre multi to bedzie przyszloscia naszego grona, na razie mozzna tylko marzyc zeby przed ZW wydali jakies demko dzialajace po lanie...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-05-01, 00:47      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:

Jak twierdzisz, ze ten swist jest za glosny to ogladnij to http://www.supercarchallenge.nl/video/Assen-bmwSTW.wmv


ten filmik i kierowca wymiataja dzieki
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-05-01, 11:06      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
z torami nie będzie problemu chyba bo jak widać engine gry jest podobny jak w produktach EA - gra sklada sie z takich samych plikow jak mody do f1 - wiec moze jakis konwerter torow powstanie niedlugo
 
Darko





Post2004-05-01, 13:03      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
podobno ta gra uzywa silnika (graficznego) z F1 2002 na dx7 tylko, więc wodotrysków nie będzie, modalność jednak napewno pozostanie. Tylko czekac na ciekawe modyfikacje
 
emge


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk

Post2004-05-01, 13:09      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Ten filmik jest cool. Gdyby mial jechac bez kasku i zatyczek to cienko go widze. Ciekawe czy ma dodatek za prace w szkodliwych warunkach
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2004-05-01, 13:11      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
no widac golym okiem ze uzywa starego silnika graficznego
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2004-05-01, 13:12      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
Darko napisał:
podobno ta gra uzywa silnika (graficznego) z F1 2002 na dx7 tylko, więc wodotrysków nie będzie, modalność jednak napewno pozostanie. Tylko czekac na ciekawe modyfikacje


z tego co ja czytalem to silnik graficzny jest z Nascar Thunder 2004 oczywiscie dodatkowo przerobiony przez SimBin
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2004-05-01, 15:25      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
widzę że wszyscy z prasy
Zrobiłem chyba dopiero z 10-15 kółek, ale żadnego czysto, a czasy to szkoda gadać ale mam 2 pytanka, co zrobić żeby lusterko śrokowe było widoczne w widoku z kokpitu, a nie trzeba było popatrzeć w lewo żeby coś w nim zobaczyć, może na razie mało ważne, ale jakoś mnie to denerwuje. Podajcie jakieś sensowne ustawienia samego FF, przy samym skręcie ciągnie mi kierownicę do środka zakrętu, czego w normalnym aucie nie zauważyłem, zawsze jest raczej na odwrót, że kierownica zawsze ma tendencję do prostowania a nie zacieśniania
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-05-01, 15:33      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
witek_p napisał:
przy samym skręcie ciągnie mi kierownicę do środka zakrętu, czego w normalnym aucie nie zauważyłem, zawsze jest raczej na odwrót, że kierownica zawsze ma tendencję do prostowania a nie zacieśniania

Odwroc efekty FF.
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2004-05-01, 15:48      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
a lusterko OPTIONS -> GAME -> VIRTUAL MIRROR
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-05-01, 15:51      GTR-pierwsze przecieki Odpowiedz z cytatem
I warto chyba przestawić efekty FF z Full na High albo Medium. Moim zdaniem na full podobnie jak w serii F1 przesadzili z efektami i w rezultacie kierownica drży cały czas jak ruska golarka
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GTR-pierwsze przecieki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 33, 34, 35  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: