Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-04-30, 21:18 GTR-pierwsze przecieki
IceMan napisał:
jest to gwizd skrzyni biegów
podobny gwizd macie w swoim aucie jak jedziecie na wstecznym
tylko chyba ciut zagłosny ten gwizd jest
wieczorem ścisze troszke wava z tym odgłosem a podgłośnie troszke strzały wydechu przy redukcjach biegów zeby byly slyszalne
Hm...nie slyszalem jeszcze tego w GTR ale slyszalem ten podobny dzwiek z filmiku co dal JAIZM.
Jest jeszcze cos takiego jak kompresor - mechaniczna sprezarka wypornosciowa. Alternatywa dla turbodoladowania. W turbo spaliny napedzaja lopatki turbiny i do tego jeszcze jakis zaworek Blow Off syczy. W kompresorze moze to byc np. sam wal napedowy. I stad sie bierze wlasnie ten dzwiek. Zaleta kompresora jest brak zwloki przy podawaniu cisnienia, po nacisnieciu pedalu gazu ( tzw. turbodziura ).
To wlasnie kompresor ma taki BARDZO charakterystyczny dzwiek pozostawania na obrotach po zmianie biegu. Dla mnie jest to ogromna roznica miedzy Turbo a Kompresorem w dzwieku jaki z siebie wydaja. Slychac jakby chodzilo to tak wolniej, ociezale ( po puszczeniu gazu ) w porowaniu do zwyklego turbo. Ale inaczej sa napedzane wiec stad ta roznica jest w dzwieku miedzy tymi sprezarkami. Co o tym sadzicie ?
PS. Moze ma ktos specyfikacje takich wozow to wystarczy sprawdzic to zeby obalic moja teorie
Ostatnio zmieniony przez Rossi dnia 2004-04-30, 23:31, w całości zmieniany 1 raz
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-04-30, 23:31 GTR-pierwsze przecieki
to nie jest kompresor bo natezenie tego dzwieku zmienia sie proporcjonalnie z predkoscia a nie obrotami silnika.
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-04-30, 23:46 GTR-pierwsze przecieki
Dzwiek ten pochodzi od ukladu transmisyjnego (przypuszczam ze od dyferencjalu), w samochodach rajdowych jest to samo.
BTW Kompresor jest napedzany walem korbowym, a nie napedowym
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-05-01, 00:28 GTR-pierwsze przecieki
tak sobie pojezdzilem kolejne pare godzinek jednym autem po jednym torze i mysle, ze teraz wszystko zalezy od multiplayera dobrego
jesli bedzie dobre multi, to cale community gplowo nascarowe znudzone po wielu latach tym samym zajmie sie GTRem, oznacza to miliony torow nowych, aut, grafik, dzwiekow, utilsow do grzebania i tworzenia modow, lig itd itp i bedzie to kilkuletnie era GTR jak byla dotad GPL, Nascar, ja nie pamietam zebym od czasow Monzy Lotusem jakies 4 lata temu potrafil i chcial walczyc z autem i swoimi umiejetnosciami godzinami w kolko na tym samym torze, to demko ma to COS co mialo dla mnie tylko GPL i czego brakuje wszystkim innym grom na PC, to jak kobieta na ulicy jedna niby zgrabna laska itd ale nie kreci, inna mniej doskonala, ale robi tym czyms takie wrazenie, ze sie zapomina wlasnego nazwiska , wg mnie GTR _jesli_ bedzie mialo dobre multi to bedzie przyszloscia naszego grona, na razie mozzna tylko marzyc zeby przed ZW wydali jakies demko dzialajace po lanie...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-05-01, 11:06 GTR-pierwsze przecieki
z torami nie będzie problemu chyba bo jak widać engine gry jest podobny jak w produktach EA - gra sklada sie z takich samych plikow jak mody do f1 - wiec moze jakis konwerter torow powstanie niedlugo
Darko
2004-05-01, 13:03 GTR-pierwsze przecieki
podobno ta gra uzywa silnika (graficznego) z F1 2002 na dx7 tylko, więc wodotrysków nie będzie, modalność jednak napewno pozostanie. Tylko czekac na ciekawe modyfikacje
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2004-05-01, 13:09 GTR-pierwsze przecieki
Ten filmik jest cool. Gdyby mial jechac bez kasku i zatyczek to cienko go widze. Ciekawe czy ma dodatek za prace w szkodliwych warunkach
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2004-05-01, 13:11 GTR-pierwsze przecieki
no widac golym okiem ze uzywa starego silnika graficznego
podobno ta gra uzywa silnika (graficznego) z F1 2002 na dx7 tylko, więc wodotrysków nie będzie, modalność jednak napewno pozostanie. Tylko czekac na ciekawe modyfikacje
z tego co ja czytalem to silnik graficzny jest z Nascar Thunder 2004 oczywiscie dodatkowo przerobiony przez SimBin
widzę że wszyscy z prasy
Zrobiłem chyba dopiero z 10-15 kółek, ale żadnego czysto, a czasy to szkoda gadać ale mam 2 pytanka, co zrobić żeby lusterko śrokowe było widoczne w widoku z kokpitu, a nie trzeba było popatrzeć w lewo żeby coś w nim zobaczyć, może na razie mało ważne, ale jakoś mnie to denerwuje. Podajcie jakieś sensowne ustawienia samego FF, przy samym skręcie ciągnie mi kierownicę do środka zakrętu, czego w normalnym aucie nie zauważyłem, zawsze jest raczej na odwrót, że kierownica zawsze ma tendencję do prostowania a nie zacieśniania
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-01, 15:33 GTR-pierwsze przecieki
witek_p napisał:
przy samym skręcie ciągnie mi kierownicę do środka zakrętu, czego w normalnym aucie nie zauważyłem, zawsze jest raczej na odwrót, że kierownica zawsze ma tendencję do prostowania a nie zacieśniania
I warto chyba przestawić efekty FF z Full na High albo Medium. Moim zdaniem na full podobnie jak w serii F1 przesadzili z efektami i w rezultacie kierownica drży cały czas jak ruska golarka