| Nogal napisał: |
| W takim razie czekam na wrazenia z testow w rF! |
No więc przetestowałem.
No więc wydaje mi się że Altstadt w Lienz jest najbardziej wymagającym miejscem jakie na razie znalazłem w rFactorze.
No więc rozdziałka 1280x1024x32, włączone wszystko co możliwe na full, filtrowanie anizotropowe x8.
Samemu jadąc mam w miasteczku średnio 45fps, w najgorszym momencie co zauważyłem to spadło do 42. Poza miasteczkiem 50-70fps. Nie muszę chyba dodawać że wygląda wszystko pięknie?
Start to Lienz 24h jest w środku miasteczka więc startując z końca stawki, 12 aut na starcie wszystkie widoczne klatki spadły do ok 23-25 więc klatkowanie widoczne ale bez tragedii. Po wyjechaniu z miasteczka robi się powyżej 50.
Po przestawieniu shadows na high i opponents detail na high, wizualnie nie zauważyłem różnicy a klatki na starcie wzrosły do ok 35 i zrobiło się całkiem płynnie.
Tak jak wspomniałem starałem się znaleźć najtrudniejsze warunki w rfactorze więc generalnie na innych torach jak na Kyalami czy Brands jest jeszcze lepiej.
Obiektywnie jednak patrząc - oczywiście jest różnica w porównaniu do kart klasy 9500-9800 ale raczej dla samego rFactora nie warto się przesiadać.
Potężna różnica jest w innych grach - Doom 3, Chronicles of Riddick itp. na starym radku Riddick z trudem chodził na 640x480 w low detalach, teraz 1280 max detale, cienie bajery itp i maks płynnie cały czas.
Aha, testy na niepodkręconej karcie. Karta jest chłodzona pasywnie samym radiatorem. Później zamontuje jakiś wolny wentylatorek na nią to zobaczę ile da się podkręcić (z tego co widziałem w necie to przynajmniej 20% więcej powinno pójść)