Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-05-29, 18:24 [F1] GP Europy
lefty mi tez chodzi o ten crash, chyba montiego powalilo zeby zamykac kogos, kto jest OBOK przeciez widzial ze przywali w niego tam nie bylo jak zamykac ani wyprzedzac i nie byl w przodzie do takiej akcji nawet, zlamil na maxa Montoya, a karasiowi zasponsoruje okulary chyba
Reklamy
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2005-05-29, 18:24 [F1] GP Europy
karas napisał:
A co do wypadku Kimasa to teraz sobie uswiadomilem ze chyba opona sama w sobie nie pekla tylko te wibracje spowodowane jej zdeformowaniem doprowadzily do urwania przedniej zawiechy.
Dokoladnie tak, glowny efekt detoracji opony to zwiekszenie drgan.
Troche inaczej bylo np. u Massy, gdzie walnieta opona zgilotynowala czesc spojlera. Wg komentatorow tv4, wyłącze Roberta, to wlasnie uszkodzony spojler przecial opone
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2005-05-29, 18:34 [F1] GP Europy
Richie przeciez bylo widac na powtorce ze Webber zblokowal kolo dlatego tak wyjechal. To ze Monti tak zamknal rekaw to jego ryzyko i tym razem sie ostro przeliczyl. Przy tak ostrym zakrecie powinien pojechac lagodniej lukiem to kazdy wie ,ale wieksza wina jest po stronie Webbera ktory tracac pozycje na starcie na mus chcial sie zmiescic przed Montiego opozniajac hamowanie.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-05-29, 18:37 [F1] GP Europy
hamowanie nie mialo tutaj zadnego znaczenia, nie wiem jak by blisko wew nie skrecal webber i bez blokowania i tak by w niego w bok monty przywalil
_Seba_
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno
2005-05-29, 18:50 [F1] GP Europy
monty nie przywalil w bok webbera .. tylko praktycznie prawym tylnym kolem w lewe przednie kolo webbera .. w takiej sytuacji mial pierszenstwo do tego zakretu bo byl juz przed nim wiecej jak pol dlugosci - podszedl jednak do sprawy zbyt optymistycznie i zlamil - jak najbardziej true.. ale webber zlamil jeszcze baradziej .. mial troche miejsca .. to nic nie zrobil ...tylko jechal prosto jak po szynach
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-05-29, 19:06 [F1] GP Europy
Widzialem skrot, i na tej podstawie moge powiedziec tylko tyle - Webber zlamil na maxa na heblowaniu
Richie napisał:
nie wiem jak by blisko wew nie skrecal webber i bez blokowania i tak by w niego _w_bok_ monty przywalil
Richie - zamiast sponsorowac karasiowi okulary lepiej wymien swoje, bo juz przestaly spelniac swoja role Wytlumacz mi jak Montoya moglby uderzyc w bok bolidu Webbera, skoro Webber po zblokowaniu kol uderzyl lewym frontem w prawe tylne kolo bolidu Montoyi?
Pozostalych akcji nie widzialem, ale z tego co czytam to chyba FIA nie popisalo sie z tym przepisem zabraniajacym zmiany opon.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2005-05-30, 09:49 [F1] GP Europy
I jeszcze cos dla Richiego
Cytat:
"Ja i Nick bardzo chcieliśmy dzisiaj wypaść jak najlepiej. Byliśmy na starcie bardzo zdenerwowani i trudno było zdjąć w odpowiednim momencie nogę z pedału gazu. Jednak to w żaden sposób nie tłumaczy mojego błędu i tego, że uderzyłem w Juana - powiedział Webber. - Zbyt późno go dostrzegłem, bo byłem skupiony na odparciu ataku Trulliego, który próbował mnie wyprzedzić po wewnętrznej".
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2005-05-30, 19:35 [F1] GP Europy
I zeby mi to bylo ostatni raz Richie, albo zrobimy ci testy uczuleniowe na Mentosy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-05-31, 14:02 [F1] GP Europy
jasne dobra dyplomatyczmna gadka zeby nie robic zadymy
Stajnia Formuły 1 Red Bull Racing będzie w sezonie 2006 występować pod nową nazwą - Red Bull Ferrari - poinformowały władze zespołu.
Zmiana wynika z podpisania porozumienia z włoskim koncernem na dostawę silników do bolidów Red Bulla.
"Zdecydowaliśmy się na współpracę z Ferrari by poprawić rezultaty sportowe, zminimalizować ryzyko i podnieść wartość marketingową. To wymarzony partner. Postanowiliśmy także zmienić nazwę ekipy" - powiedział szef Red Bull Racing Dieter Mateschitz.
Władze teamu rozważają również zmianę dostawcy opon. W bieżącym sezonie kierowcy Red Bulla jeżdżą na ogumieniu Michelin, natomiast o kontrakt na kolejne lata stara się Bridgestone. Decyzja w tej spawie zapadnie w najbliższych dniach - po tym jak obie firmy przedstawią swoje oferty.