I po qualu. Musze przyznać ze mnie Ferrarki dziś pozytywnie zaskoczyly, nie spodziwałem się ze zajmą 1 rząd choć na PP schumiego liczyłem

Nie wiem czy to Montoya tak spartolił 3 sektor (bo po 2 zanosilo się na PP) czy MS pojechał tam tak świetnie. Myśle, że po części jedno i drugie bo Schumi był też w 3 sektorze znacznie szybszy od Rubensa, a w 2 pojechał takim slidem, że myślałem, że się posikam z wrażenia

BAR jednak słabiej niż we wczesniejszyc sesiach a poza tym Button niespodziewanie słaiej niż Sato. To co się przytrafia Raikkonenowi to szkoda gadać. Chyba znow jakaś awaria bo nie zrobił okrążenia kwalifikacyjnego tylko zjechal do pitu i co ciekawe wzieli go na kontrole techniczną
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"139 216.346 Km/h 3
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'30"530 + 0'00"391 3
3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'30"581 + 0'00"442 3
4. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'30"633 + 0'00"494 3
5. 10 SATO BAR Honda M 1'30"827 + 0'00"688 3
6. 9 BUTTON BAR Honda M 1'30"856 + 0'00"717 3
7. 7 TRULLI Renault M 1'30"971 + 0'00"832 3
8. 17 PANIS Toyota M 1'31"686 + 0'01"547 3
9. 16 DA MATTA Toyota M 1'31"717 + 0'01"578 3
10. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'31"719 + 0'01"580 3
11. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'31"731 + 0'01"592 3
12. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1'32"332 + 0'02"193 3
13. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'32"536 + 0'02"397 3
14. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'32"625 + 0'02"486 3
15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'33"506 + 0'03"367 3
16. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'34"105 + 0'03"966 3
17. 8 ALONSO Renault M 1'34"130 + 0'03"991 3
18. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 1'34"584 + 0'04"445 3
19. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'35"787 + 0'05"648 3