Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Full Spectrum Warrior
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Full Spectrum Warrior

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-19, 22:30      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
zajebiscie...
 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-23, 17:00      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
jest już full
ale troche jeszcze musze poczekac...
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2004-09-23, 17:38      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
a co do paintballa to ja ze znajomymi tez się w to bawimy (zaczynamy)
fotki z naszych pierwszych malowań ze strony kolegi (zdjęcia średnie ale zawsze):
1. http://www.orczyk.wow.net.pl/fun/index.php?option=content&task=view&id=8&Itemid=46
2. kolejne malowanie:
http://www.orczyk.wow.net.pl/fun/index.php?option=content&task=view&id=9&Itemid=48

...teraz (na początku Października) wybieramy się w okolice Wejherowa na walki "urbanistyczne", piwnice, 2 kondygnacje, las dookoła, kompleks budynków średni wielkością, już szykuję celownik laserowy do markera
podgląd tutaj:
http://vietcong.wow.net.pl/pole_wejherowo/galeria/show.php?image=48FF0018.jpg
galeria kiepawa, bo na szybko podłączone, a zdjątka z tel. SE P800 więc kicha a nie fotki
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-24, 18:24      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no to zaczynam full spectruma na poziomie authentic zobaczymy czy bdzie tak lekko jak w demie - na razie było niezłe intro przedstawiajace nasz oddzial - wyjasnia sie dlaczego jeden zolnierz ma na helmie naszywke NYPD
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2004-09-24, 19:36      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
DariuszM czekam na opinię o FSW
Zdjęcia ASG - szaleństwo
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-24, 23:22      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
Yatzek napisał:
Zdjęcia ASG - szaleństwo


(........powiedział Yatzek polerując drobnym papierem ściernym, trzecią godzinę, skrzydło kolejnego modelu sterowanego radiem......)

przeszedłem na razie misje z dema - w drugiej już za rogiem zrobiło sie naprawde ciężko... - huraganowy ogień, wróg za workami z piachem a ja na wielkiej pustej przestrzeni z 3 samochodami tylko...odpuściłem na dziś
na poziomie authentic, byc moze jest paru więcej wrogów ale cięzko stwierdzić, czy sa mądrzejsi i celniejsi tez trudno powiedziec, ale przede wszystkim mamy mniej granatów wszelkich i nie ma ikonek, kto swój, kto wróg, jaki oddział pod kontrolą, czy mamy cover czy nie itp. Nie ma tez - co jest debilne - wykazu ile nam zostało amunicji, przeciez kazdy zolnierz moze zawsze szepnac dowódcy ile mu magów zostało...największym utrudnieniem jest brak savewów, co moze być troche frustrujące jak nas ustrzelą przy końcu etapu po raz enty, ale juz wiem jak to obejść - włączamy replay i wskakujemy do gry w odpowiednim momencie
repleye niestety konsolowe, jak w HotPursuit2 - oglądamy tylko to jak gralismy, mozna jedynie czas przyspieszyc....zauwazylem tez ze przy uzupelnianiu ammo z ciezarowki, uzupelnia tylko jeden oddzial, drugi juz tego nie robi mimo wysilkow...nie wiem czy to przez poziom trudnosci, czy jeden zolnierz uzupelniajacy jest ikonką ze dwa oddziały mają full znowu...?
przy rzucaniu granatów i uzywaniu radia tez jest jakis bug - albo neiznajmosc instrukcji - po uzyciu danej rzeczy zostaje nam znak okreslajacy obszar do ostrzelnia, nie mozna sie go pozbyc inaczej jak przez przeskoczenie na drugi oddzial..
AI czasem zachowuje sie świetnie - gdy tango za samochodem obszedlem z drugiej strony, ten otworzyl sobie drugie drzwi i ostrzeliwal sie chroniony z obu stron, innym razem, gdy dostarłem II oddzialem z jego "słabej strony" ten po prostu przestał strzelac i zwiał , ale czasem zachowuje sie głupio - przybiega ostrzeliwac jeden oddzial, gdy drugi juz czeka na niego z boku z 10 metrow....głupie ale w sumie nie nie mozliwe - szczegolnie w walce z wiesniakami
przeciwnik biegający i strzelajacy z kalacha nie trafia za bardzo w nic nawet z 15m co w sumie odpoiwada rzeczywistosci - nasz jeden pojedynczy strzal zwykle jest bardziej celny niz cala seria a KMa - to tez w sumie dosc realne. Cała gra az kipi nawiązaniami do Helikoptera w ogniu - muzyka miejscami niemal identyczna, dowodca przez radio nadaje ze "nikt nie ma zostac z tyłu" itp
Troche brakuje wiekszej swobody, operowania pojedynczym zolnierzem, wiekszej ilosci rozkazow, ale i tak gra sie dobrze, klimat jest niesamowity! Rozgrywka wybacza nieliczne błedy i konsolowe pochodzenie...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-27, 01:34      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no też już się bawie w to i faktycznie... nie jest to proste. choć dalej nieznośnie schematyczne.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-27, 06:38      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no ale taka jest właśnie prawdziwa walka w mieście co jeszcze miałoby tam być niby? juz w treningu jest wyraźnie powiedziane że wszystko polega na "moving and shooting"
choć fakt że mogliby jeszcze dodać walke w pomieszczeniach i cywilów wszedzie...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-27, 08:45      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
dokładnie. Po prostu przemieszcza sie jednostki wiedząc że za rogiem bedzie wróg.

Jeszcze jedno co zauważyłem. Potrafią mi ustrzelić żołnierza nawet gdy on właśnie strzela do wroga np. ogniem zaporowym. Pewnie to jest jak w realu ale wprowadza element loterii dla gracza ktory nie moze sterowac zachowaniem pojedynczych jednostek w czasie rzeczywistym. Wiec irytujace jest gdy ginie zawodnik w momencie gdy ja przemieszczam drugi oddział

A zdarzyło mi się też ze postrzelili mojego żołnierza i ten upadł ale nie umarł. Zaniosłem go do lekarza i ozdrowiał wracając do walki
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-27, 09:52      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no tak jest zawsze jak dostanie jeden żolnierz..masz ograniczony czas na opatrzenie go i potem niesiesz go do casevac - jak dostanie dwóch to po misji...głupio troche zrobili...

co ciekawe, na sieci jest kod do XBOXa który ponoc odblokowuje oryginalną wersje dla US Army z cywialmi i innymi rzeczami, ale na PC nie działa, nie znalazłem tez nigdzie na razie ze ktos grał tak na xboxsie...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-27, 09:57      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
a czym sie mogą roznic te wersje? moze US army trenuje na konsolach i z wer PC wycieli
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-27, 10:13      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
gdzies jedno zdanie wyczytałem, że jest wiecej pustych przestrzeni (trudniejsza walka) ale to chyba mało mozliwe bo musiały by być pliki z nowymi mapami, chyba ze po prostu nie ma na ulicach tylu kanap, samochodów i skrzyń no i że ponoc cywile biegają, więc - postrzelnie cywila - game over....
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-09-27, 10:17      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no to to juz w ogole bez sensu. Przeciez to nie ja celuję tylko AI. a jak on sie pomyli to ja mam gameover? eee
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-09-27, 10:24      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
no nie wiem czy game over nie grałem
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2004-09-27, 11:40      Full Spectrum Warrior Odpowiedz z cytatem
OK.. proszę powiedzcie, że po dwóch dniach - gra jest schematyczna do bólu, tylko ubrana w miłą ładną filmową otoczkę..
i sprowadza się tylko do prostych łamigłówek gdzie przesunąć drugi oddział aby zgasić przeciwnika za workami.
Przesuwanie pionków od rogu do samochodu do kolejnych worków.


bo szkoda mi.. kasy, na tą grę

nudy.. prawda?
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Full Spectrum Warrior Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: