Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » F1-Malezja
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1-Malezja

Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
Ralf


Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków

Post2005-03-18, 11:30      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
za www.f1.ultra.pl
Autor: Adam Kozak (kozi-1604)

Okrążenie toru Sepang z Kimim Raikkonenem
„Przejeżdżając przez prostą start/meta toru Sepang twoja prędkość dochodzi do około 303 km/h na 7. biegu, następnie ostro hamujesz przed sekwencją dwóch ciasnych zakrętów. Pierwszy z nich jest w prawo, wchodzisz w niego z prędkością 85 km/h na 2. biegu, po czym twoja szybkość delikatnie spada, byś mógł pokonać następujący zaraz po nim skręt w lewo (nr 2). Tor w tym miejscu jest dosyć szeroki i dlatego pojawia się tu często sposobność do wyprzedzania. Wyjeżdżając stamtąd zaczynasz przyspieszać, a tor prowadzi cię do długiego zakrętu w prawo (nr 3), z którego wyjedziesz na długą prostą.
Naciskając mocno pedał gazu osiągasz około 290 km/h na 6. biegu, następnie mocno hamujesz do 103 km/h na 2. biegu, by wejść w zakręt w prawo (nr 4). Na wyjeździe z niego szybko zmieniasz biegi, zwiększasz prędkość i dojeżdżasz do skrętu w lewo (nr 5), w który wchodzisz z szybkością około 225 km/h na 4. biegu. Kolejny zakręt - w prawo (nr 6) - wymaga delikatnego zmniejszenia prędkości do około 175 km/h, ciągle na 4. biegu. Następnie pojawia się kolejna szybka prosta, na której rozpędzasz się do 244 km/h i która prowadzi cię do dwóch zakrętów w prawo (nr 7 i 8)”.
„Siódmy zakręt pokonujesz z prędkością około 193 km/h, a troszkę bardziej otwarty, ósmy zakręt pokonujesz z szybkością większą o 10 km/h. Po opuszczeniu tego skrętu, mocno przyspieszasz jadąc po prostej, która prowadzi cię do bardzo ostrego zakrętu (nr 9). Przed tym zakrętem mocno hamujesz, by pokonać go z prędkością 80 km/h na 2. biegu. Gdy z niego wyjeżdżasz, dodajesz gazu i z osiągniętą prędkością około 210 km/h na 4. biegu wchodzisz następnie w długi zakręt w prawo (nr 10).
Zakręt nr 11 to skręt w prawo pod kątem prostym, który przejeżdżasz z szybkością 124 km/h. Teraz pojawia się kolejna prosta, którą dojedziesz do zakrętu nr 12. Wchodzisz w ten zakręt utrzymując odpowiednią prędkość, a następnie wciskasz pedał hamulca zmniejszając szybkość do około 176 km/h na 3. biegu i wjeżdżasz w wolny zakręt w prawo (nr 13). Redukujesz biegi i pojawia się kolejny, ostry zakręt w prawo, który skręca prawie o 180 stopni i pokonujesz go z prędkością 114 km/h. Następnie jedziesz długą prostą, równoległą do prostej start/meta (proste rozdzielone są potężną trybuną). Dodajesz tam gazu i osiągasz 290 km/h na 6. biegu, następnie ostro hamujesz i wchodzisz w zakręt nr 15. z prędkością 106 km/h na 2. biegu, który wyprowadza cię z powrotem na prostą start/meta, by rozpocząć kolejne okrążenie”.

Ostatnio zmieniony przez Ralf dnia 2005-03-20, 20:08, w całości zmieniany 1 raz
 
Reklamy
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2005-03-18, 11:54      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
No no widac ,ze chyba ferrari bedzie musialo szybciej wydac f2005 ,bo szybkie to ono nie jest. No i na pierwszym treningu Zonta Toyota zblizyl sie do czasu z ubieglego roku na 1s. Ciekawy jestem czasow z quala.
 
SiD


Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 190
Miasto: slupsk

Post2005-03-18, 13:08      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Ciekawe tylko czy taki ostry qual nie wplynie na zywotnosc silnikow bo przeciez wiekszosc kierowcow jedzie jeszcze na silnikach z gp Australii.Swoja droga F2004M nie jest takie wolne jak mogloby sie wydawac co udowodnil Barichello w poprzednim gp
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2005-03-19, 09:28      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Free Practice 4 - lepiej niz PP w 2004
1. 16 TRULLI Toyota M 1'32"832 214.956 Km/h
2. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'32"870 + 0'00"038
3. 5 ALONSO Renault M 1'32"880 + 0'00"048
4. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'32"951 + 0'00"119
5. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'33"092 + 0'00"260
6. 6 FISICHELLA Renault M 1'33"194 + 0'00"362
7. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'33"349 + 0'00"517
8. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'33"468 + 0'00"636
9. 7 WEBBER Williams BMW M 1'33"517 + 0'00"685
10. 4 DAVIDSON BAR Honda M 1'33"580 + 0'00"748
11. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'33"689 + 0'00"857
12. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'33"943 + 0'01"111
13. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'34"002 + 0'01"170
14. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'34"102 + 0'01"270
15. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'35"532 + 0'02"700
16. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'37"824 + 0'04"992
17. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'38"126 + 0'05"294
18. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'38"673 + 0'05"841
19. 20 FRIESACHER Minardi Cosworth B 1'38"974 + 0'06"142
 
SiD


Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 190
Miasto: slupsk

Post2005-03-19, 11:10      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Wyniki pierwszego qualu. Toyota wszystkich chyba zaskoczyla
1. 5 ALONSO Renault M 1'32"582 215.536 Km/h
2. 16 TRULLI Toyota M 1'32"672 + 0'00"090
3. 6 FISICHELLA Renault M 1'32"765 + 0'00"183
4. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'32"839 + 0'00"257
5. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'33"106 + 0'00"524
6. 7 WEBBER Williams BMW M 1'33"204 + 0'00"622
7. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'33"333 + 0'00"751
8. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'33"464 + 0'00"882
9. 3 BUTTON BAR Honda M 1'33"616 + 0'01"034
10. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'33"724 + 0'01"142
11. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'33"809 + 0'01"227
12. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'34"072 + 0'01"490
13. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'34"151 + 0'01"569
14. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'34"162 + 0'01"580
15. 4 DAVIDSON BAR Honda M 1'34"866 + 0'02"284
16. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'34"887 + 0'02"305
17. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'37"806 + 0'05"224
18. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'37"856 + 0'05"274
19. 20 FRIESACHER Minardi Cosworth B 1'39"268 + 0'06"686
20. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'40"432 + 0'07"850
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2005-03-19, 11:41      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Czas z PP pobity z 2004 roku ktory wynosil 1:33,074!
Toyota Renault wiadomo bylo ze jest szybkie, Red bul dalej mocne Villeneuve, pewnie dalej "szuka przyczepnosci" z poprzedniego wyscigu
Co do ferrari no coment!!! Widac ze jadac na Bridgestoneach nawet F2005 nie bedzie mialo szans... na prostych ferrarka byla najszybsza ale co z tego...
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2005-03-19, 13:52      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Czas z quala pobity bo mieli puste baki natomiast w tamtym roku mieli jednak troche paliwka . Zabaczymy na qualu drugim

Co do ferrari to jeszcze bridge zaskocza w wyscigu...
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2005-03-19, 13:54      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Mlod napisał:
Czas z quala pobity bo mieli puste baki natomiast w tamtym roku mieli jednak troche paliwka . Zabaczymy na qualu drugim

tak ale tu jest 0,5 sek zapasu z pustym bakiem wiec jak doleja to sie wyrowna
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2005-03-19, 14:01      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Moze i zaskocza ,ale i tak startujac z miejsc 12-14 nie wygraja Cos mi sie wydaje ,ze o pierwsze 6 miejsc beda walczyc zespoly McL ,Toyoty (z nowym nosem) i Renault. Zreszta widac ,ze ten sezon moze byc baaardzo ciekawy czyt wyrownany Lecz martwi mnie jedna rzecz. Czytalem ostatnio wywiad z Alonso i oto co powiedzial: "Najistotniejsze jest odpowiednie dobieranie tempa w poszczególnych fazach wyścigu. gdy jesteś w tłoku, musisz myśleć o oszczędzaniu ogumienia, by móc je wykorzystać gdy droga przed tobą będzie wolna." i jezeli to sie sprawdzi przez caly sezon odnosnie wyprzedzania mozemy miec najnudniejszy sezon w historii!!! Oby sie tak nie stalo... przeklety MAX!!!
 
SiD


Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 190
Miasto: slupsk

Post2005-03-19, 14:05      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Wydaje mi sie ze Alonso mowil tylko o sobie z tym oszczedzaniem opon ze wzgledu na swoj agresywny styl jazdy. Moze to tez odnosic sie do kilku innych kierowcow jak Montoya czy Sato.Zreszta jutro zobaczymy jak to naprawde bedzie bo szykuje sie naprawde interesujacy wyscig z ferrari gdzies w srodku stawki
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-03-19, 16:36      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Nie o sobie i nie tylko Alonso to mówił.
Jest przecież oczywiste że skoro opony muszą wystarczyć na cały wyścig to trzeba jechać strategicznie i je oszczędzać. Już nie można cisnąć na 100% przez cały dystans.
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-03-19, 18:39      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Ja bym nie znecal sie nad oponami, bo koniecznosc ich oszczedzania podczas wyscigu moze i jest bardziej rozsadna i "naturalna" niz darcie gum i ich zmiana 3x podczas wyscigu .
Ale oszczedzanie silnika na 2 weeki to pa-ra-no-ja (w Australii Alonso goniac Barriego pod koniec wyscigu dostal zezwolenie od teamu na przejazd zaledwie 2 kolek na maxa )
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2005-03-20, 08:21      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Po 2gim qualu:
1. 5 Fernando Alonso Renault-Renault 3:07,672 212,656
2. 16 Jarno Trulli Toyota-Toyota 3:07,925 +0,253 212,370
3. 6 Giancarlo Fisichella Renault-Renault 3:08,448 +0,776 211,780
4. 7 Mark Webber Williams-BMW 3:08,904 +1,232 211,269
5. 17 Ralf Schumacher Toyota-Toyota 3:09,007 +1,335 211,154
6. 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 3:09,483 +1,811 210,624
7. 15 Christian Klien Red Bull-Cosworth 3:09,589 +1,917 210,506
8. 14 David Coulthard Red Bull-Cosworth 3:09,700 +2,028 210,383
9. 3 Jenson Button BAR-Honda 3:09,832 +2,160 210,236
10. 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 3:09,917 +2,245 210,142
11. 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 3:10,090 +2,418 209,951
12. 2 Rubens Barrichello Ferrari-Ferrari 3:11,502 +3,830 208,403
13. 1 Michael Schumacher Ferrari-Ferrari 3:11,633 +3,961 208,261
14. 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 3:11,884 +4,212 207,988
15. 4 Anthony Davidson BAR-Honda 3:11,890 +4,218 207,982
16. 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 3:12,995 +5,323 206,791
17. 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 3:17,656 +9,984 201,914
18. 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 3:17,962 +10,290 201,602
19. 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 3:21,186 +13,514 198,372
20. 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 3:23,001 +15,329 196,598

Renault zgarnie zapewne dublet, Toyota nadal wysoko, tylko ze wiadomo jak to w wyscigu z JT i Ralfem bywa . Webber i oba Red Bulle raczej na pustawym baku pojechaly qual II nie wiem czy to sie oplaci. Mclareny nadal skrywaja gleboko swoj wieeelki potencjal, do tego Montoya tez sie uparl, zeby sobie qualem zycia nie ulatwic i zeby w turn 1 moc powalczyc z MSem Licze ze Bridgestony po paru lapach pozwola nadrobic kilka miejsc MS i Rubensowi, ale to wciaz jest jedynie walka o punkty, nie o podium.
Ogolnie poza pierwsza para moze byc ciekawie
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2005-03-20, 09:45      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
No to ciekawe czy MS wezmie sie za siebie i w koncu nie da ciala tak jak jadac ostatnie 3 z 4 wyscigow z konca IMO watpie
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2005-03-20, 10:23      F1-Malezja Odpowiedz z cytatem
Jak za starych, dobrych czasow - Villeneuve tuz za Scummakerem. Tylko sam nie wiem jak sie do tego odniesc... gratulowac pierwszemu, czy smiac sie do lez i kolki z drugiego?
Ostatnio ktos sie tutaj nasmiewal z postawy JV...
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » F1-Malezja Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: