Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-02-21, 00:06 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
a widzisz nadal nie kumasz po co to wszystko i jak dziala, ze dziala
nadal myslisz wlasnie kategoriami dotychczasowymi, a to blad
wlasnie dzieki OBAWIE przed skonczeniem wczesniej sezonu w/w Nogal, Dimax i Padek nie wywala Mloda, bo beda sie bali o wlasny woz, to sie sprawdzilo i sprawdza nadal nie wiem dlaczego mialoby sie nie sprawdzic u nas, jesli teraz nie zrozumiales, lepiej nie wytlumacze, poza tym mowie skoro wam super i macie inne pomysly to ja juz sie tez nie odzywam, mowie - niepotrzebnie mnie poniosla chec, zeby bylo fajniej w lidze sorki zreszta Darkman by nie jezdzil wtedy, bo by sie bal wyprzedzac, a bez Darkmana to przeciez polowa kierowcow z ligi przez okno by wyskoczyla i wiecej nie jechala, wiec tak czy siak pomysl nie moze przejsc
Reklamy
kuharo
Dołączył: 01 Wrz 2003
Posty: 184
Miasto: opole
2004-02-21, 00:28 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
a mi sie pomysl podoba, jak jeszcze bedzie dyskusja na ten temat to ja jestem za wprowadzeniem tego
ale co do tego co padek proponuje to maxymalny sprzeciw, czyli dojechanie do mety z "no" pod F9 mi sie czesto zdarza otrzec o bande, ale jest to tak delikatne, ze olewam naprawde gdy wjezdzam pod GF do pitu
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-02-21, 01:06 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Richie napisał:
sposob jednak rozmowy bez zadnych pomyslow wlasnych za i przeciw tylko typu "mnie guru nascara sie to nie podoba, nie zgadzam sie, a jak wy chcecie to ja zabieram zabawki i ide do innej piaskownicy" to gowniarstwo pokazujace, ze jednak szkoda serca i czasu na myslenie,
Richie wiesz co, Twoje chamskie docinki sa tak samo żenujace jak ten pomysł ktory zaproponowałes Sam sie zachowujesz jak gowniarz bo wrzuciłes pomysl i ty oczywiscie mistrz i guru nascara masz zawsze the best pomysly i jestes bezbłedny.
Dałes pomysł, miałes prawo, ja z tego samego prawa korzystajac stwierdziłem ze jest daremny i ja nie widze zadnego sensu o nim rozmawiac ani go modyfikowac bo mnie sie nie podoba i koniec. I jesli wejdzie w zycie to nie bede jezdził. MAm prawo. I to jest moje zdanie tylko i tyle.
To ze miales chwilowy przypływ tworczosci nie znaczy ze jej owoc musi sie wszystkim spodobac. No ale ty jestes Richie przeciez wiec od razu masz prawo komus nazdac .... ech To jest najwieksza żenada własnie
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-02-21, 01:10 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Richie napisał:
zreszta Darkman by nie jezdzil wtedy, bo by sie bal wyprzedzac, a bez Darkmana to przeciez polowa kierowcow z ligi przez okno by wyskoczyla i wiecej nie jechala, wiec tak czy siak pomysl nie moze przejsc
Od samego poczatku masz do mnie jakies żale....pech....pytanie tylko skad nagle liczysz sie z moim zdaniem.....?
I nie boj sie o innych...ja tu szczescia nikomu nie zapewniam
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-02-21, 01:25 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Darkman gdzie ty widzisz docinki? zenujacy pomysl chyba tez nie byl, skoro kilku juz osobom sie podoba, to wlasnie ty w tym tonie wyskoczyles, do dupy, zenada nie ma o czym mowic ty nie bedziesz jezdzil, jakbys sie uwazal za nie wiadomo kogo, ja podkreslilem ze jest to luzna propozycja do dyskusji i obgadania, a ty stroisz fochy ot co, to dla mnie zenada i gowniarstwo jest i to napisalem, moze nie powtarzajmy juz teraz nawzajem co jest dla kogo zenada, juz wiemy - ty nie jezdzisz jak bedzie jakos ograniczona liczba wypadkow poprzez zagrozenie utraty wozow - ok, nie masz innych propozycji przeciez latwiej powiedziec, ze czyjas jest do dupy i tyle - ok , przyjalem, dziekuje.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-02-21, 01:55 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Darkman napisał:
sam zachowujesz jak gowniarz bo wrzuciłes pomysl i ty oczywiscie mistrz i guru nascara masz zawsze the best pomysly i jestes bezbłedny.
co widac wyraznie po tonie mojego postu z propozycja...
Richie w tonie guru nascar zaznaczajac, ze jest to na pewno bezbledny i the best pomysl!!! napisał:
wpadlem na taki luzny pomysl do przemyslenia [...] poddaje tylko idee do przemyslenia
Mam nadzieje ze temat jest jeszcze aktualny i mam jakas propozycje aby bylo ciut sprawiedliwiej
rozumiem ze punkry mialy byc przyznawane za wypadek po ktorym nie da sie juz dojechac do mety lub inaczej mowiac za niedojechanie do mety mam pewna propozycje ktora moze nie jest az tak prosta jak Richiego lecz w pewnym sensie znosi niesprawiedliwosc.
-za wystartowanie w wyscigu i niedojechanie do mety +1pkt
-za calkowite zniszczenie samochodu +1pkt (rozumie sie tu niedojechanie do pitu)
- kazda kolizja lub spowodowanie YF +1pkt (bez oceny dla prawdopodobnych sprawcow)
-kazdy ukonczony wyscig -1pkt
i teraz jeszcze cos takiego do punktacji nie wlicza sie np 3 osob z najwieksza iloscia punktow karnych
co to da ?? proste jak ktos bedzie miec wypadek z wypadkowiczem z top 3 to nawet jak bedzie jego wina to i tak sie zaliczy punkty wypadkowiczowi wniosek prosty lepiej nie byc wypadkowiczem system Maxyma liczylby to przy naprawde delikatnej modyfikacji a liczba punktow ktore mozna zebrac w sezonie jest kwestia uzgodnienia
Gul Dudo
Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław
2004-02-21, 10:59 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Kur.. widzę że muszę zainterweniować
Przede wszystkim panowie, to zachowajmy trochę powagi Pomysł IMO jest dobry. Nie wiem dlaczego komplikujecie jego prostą, i skuteczną idee. Czy nie widzicie, że to jest niemal to samo co z limitem żółtych flag
Jak zaczynaliśmy sezon, to se pomyślałem "cholera trzeba będzie ostrożnie jeździć" Ale muszę wam powiedzieć, że zupełnie nic nie zmieniłem w swoim stylu jazdy, więc chyba nie ma czego się specjalnie obawiać. To jest tylko po to żeby wykluczyć chamską jazdę niektórych naszych "kierowców". Przecież wiecie, że blokowanie i idiotyczne ataki, to raczej trudna sytuacja (dla nas, potencjalnych poszkodowanych) do wyratowania. To nie jest jakiś tam bolid, tylko ciężka kupa złomu, i to w dodatku na za miękkich sprężynach
Także proszę o przemyślenie tematu jeszcze raz, a szczegóły szybko można dograć
to tyle
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2004-02-21, 11:36 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
A ja mysle, ze jak zaczniemy 3mac sie regulaminu - 2 YF w jednym wyscigu i out, to nie bedzie trzeba wprowadzac zadnych DIDow...
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-02-21, 12:15 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Richie napisał:
padek na twoje filozofie to przydalby sie osobny watek normalnie rece opadaja, tylko nie wiem na ktorym podforum.. trzymajmy sie choc raz tematu "limit wozow na sezon ala DID", a nie oceniania ra czy nie na zasadzie punktu uderzenia, czy sprawdzania czy ktos mial yes, dzisas...prosze cie ten raz zrob to dla mnie
kuharo napisał:
ale co do tego co padek proponuje to maxymalny sprzeciw, czyli dojechanie do mety z "no" pod F9 mi sie czesto zdarza otrzec o bande, ale jest to tak delikatne, ze olewam naprawde gdy wjezdzam pod GF do pitu
Richie najpierwe pier..lisz o tym że dyskusja bez pomysłów to nie dyskusja a potem jeb...sz taki komentarz. No qfa ręce opadają . Napisz po prostu że ci się nie podoba ten pomysł i dlaczego do qfy nędzy
Pozatym PO RAZ TRZECI SIĘ ZAPYTAM - JAK NIE WIECIE TO POWIEDZCIE "NIE WIEM"
Czy można sprawdzić na ligowym replayu że ktoś ma pod F9 "yes" . Jeżeli można to dopiero wszyscy będą uważać na torze bo lekkie otarcie i trzeba reperować.
W GPL to jest automatycznie bo auta są delikatne i nie można się nawet otrzeć. Tu auta są ciężkie i lekka stłuczka nie ma żadnych konsekwencji. Więc konsekwencją może być to że masz pod F9 "yes" i musisz gnać do pitu. Żeby tego uniknąć nie będziesz wyzykował i zostawisz miejsce. Nie będziesz lecial na chama po zewnętrznej z myślą "boi i tak się lekko od bandy odbiję" Qfa czy już na przykład taki Richie widzi logikę w tym?
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-02-21, 12:28 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Nogal napisał:
A ja mysle, ze jak zaczniemy 3mac sie regulaminu - 2 YF w jednym wyscigu i out, to nie bedzie trzeba wprowadzac zadnych DIDow...
no tak, tylko na WG wszystkie moje 3 wypadki wydarzyly sie podczas YF, ktora spowodowal kto inny-czyli winnego nie ma. Wywieszenie YF w wielu przypadkach dziala na nas jak czerwona plachta na byka, za wszelka cene przed dojechaniem do sf kazdy stara sie wyprzedzic przciwnika, bo wiadomo, ze juz kary nie bedzie w razie jakiegos crashu. System DID byc moze sprawi, ze bedzie trzeba uwazac podczas calego wyscigu.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2004-02-21, 13:12 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
system DID sprawi przedewszystkim to ze jadacy w luku po wew nie bedzie sie przejmowal tym co sie stanie z driverem po zewnetrznej bo jemu (czyli temu po wew) na 80% nic sie nie stanie w wyniku kontaktu a ten po zew na 100% poleci na bande i na 20% zginie na miejscu
jak bedzie ten system to ja juz wiem ktory tor jazdy bede trzymac
Jakos nie wyobrazam sobie ze ktos rozpier*** autem jedzie do konca zeby mu tam jakis samochod zostal i mogl jechac w nastepnym wyscigu... lepiej jest chyba jak ktos taki skonczy wyscig wczesniej niz ma jechac przez 100 lapow zagrazajac innym
Gul Dudo
Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław
2004-02-21, 13:45 DID+Nascar = mniej wypadkow? :)
Ale Dim.... To ten po wew. odda samochodzik temu po zew.