ze nie masz pojecia o co chodzi - colin1 pod wzgledem fizyki jazdy jest nadal najlepszy i nie ma znaczenia ze ma grafe sprzed paru lat
Czego niemam? Pojęcia to ja moge nie mieć o GPL, ale nie o Colinie.
Reklamy
tomilo
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 9
Miasto: Poznań
2003-05-31, 22:24 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Mistrzowie kodu mają wprowadzić takie oto poprawki w wersji finalnej:
1. Track lighting/shadows support fixed.
2. Track light reflections support fixed in 32 bit display mode.
3. Better frame rate independence for objects.
4. Low bit rate movies for slower machines.
5. Sound effects updated and volume balancing.
6. Steering wheel support updated to directly drive the car wheel angle.
7. Force feedback support updated to include car direction spring force feedback.
Niedługo sami się przekonamy czy te poprawki coś dadzą...
Fil
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965
2003-05-31, 23:12 Demo Colina 3 - 1 czerwca
aha, czyli jak widac wprowadza tone poprawek dot. zachowania pojazdu i fizyki ogolnie
edit: zeby nie bylo: zdecydowanie NIEFAJNIE sie gra
Ralf
Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków
2003-06-01, 11:50 Demo Colina 3 - 1 czerwca
fajnie sie jezdzi , co nie znaczy , ze nie mogloby jeszcze fajniej
na pewno brakuje precyzji kierowania ale to daje frajde z utrzymania sie na drodze
w koncu uzywamy wiecej niz 20 stopni obrotu kierownicy jak to mialo miejsce w poprzedniej czesci
zauwazcie , ze mozna zrobic spina co w dwojce bylo niemozliwe
no i na pewno jezdzi sie trudniej niz w dwojce ,bo tam kazdy leszcz prasował sie w winkle jak colin
btw.
Po lataniu w Il2 Sturmovik kazda inna gra to dla mnie arcade
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-06-01, 22:01 Demo Colina 3 - 1 czerwca
No tak tylko co ma IL2 do Colina?
Co do dema CMR3 to wybacz ale jesli skrecajac kolko o 90 stopni auto prawie w ogole nie reaguje to cos tu jest nie tak. Zeby to jako tako dzialalo to trzeba skracac zakres sterowania w samej grze. Musialem sie troche pomeczyc zeby dojsc do tego jak to zrobic a przeciez wystarczylo zrobic opcje Steering Sensitivity i wszystko byloby jasne.
Greg
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin
2003-06-02, 09:24 Demo Colina 3 - 1 czerwca
bylo sobie pada kupic
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-06-02, 09:28 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Albo jezdzic z klawiatury... na ch** komu kierownica w Colinie?
Uuuuuuuuuuuuu dobrze, ze cos o tym Colinie 3 popisaliscie bo wlasnie sobie oszczedzilem 4 godziny sciagania.
Tak jak sobie prorokowalem, ze jesli Codemasters odwali jakis numer z kierowaniem a'la nowa TOCA to ja w to grac nie bede bo po co mam sie ograniczac i denerwowac.
Jestem pelen obaw takze o nowa giere Codemasters - CART. Nie pamietam dokladnej nazwy. Cos mi sie zdaje ze i to zepsuja...
Piotrek_RSA
Volvo
850
Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów
2003-06-02, 20:03 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Buuuuuuuuuuuuu, ja jestem załamany. Kompletna porażka. Tyle czekania na nic.
Płakać się chce.
Ralf
Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków
2003-06-03, 09:30 Demo Colina 3 - 1 czerwca
z oficjalnego forum :
Hi all,
Well after reading all your comments here and taking on board the disappointment some of you had regarding handling and sound problems, and a number of other issues, we have decided to update the demo.
This will mean all the fixes from the final build including steering, sound, etc will now be added to the current demo version. It will come in the form of a zip file which will have to be extracted to the current Colin McRae Demo Root directory.
This update will be undergoing testing today, and should be available somepoint Wednesday PM or more likely Thursday morning, all being well with the code.
We do want you to get a more in depth view of what the final game does look like, hence the urgency to get the new update out ASAP.
And as an added treat one of the Dev Team Programmers will be along to answer any of your Techie questions
No, już troche lepiej. Ale do ideau jeszcze daleko.
Dlaczego ten samochód jest taki nerwowy (jak samochodzik zabawka), wogóle nie czuć jego ciężaru. Wystarczy porównać te same odczucia z LFS.
Ja dalej jestem zawiedziony
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-06-04, 23:08 Demo Colina 3 - 1 czerwca
prowadzis ie identycznie jak w cmr2 teraz...auto trzyma sie drogi jak przyklejone, nie można już zrobić spina, mega przyczepność czy szuter czy asfalt...