Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Demo Colina 3 - 1 czerwca
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Demo Colina 3 - 1 czerwca

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Autor Wiadomość
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-05-30, 17:30      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
DariuszM napisał:
Tytus - na radku 9100 w replayu nic nie skacze (details high, distance 10, Z 24, env on, shadows on)

moze dlatego mi lekko skacze na replayu ze mialem emule wlaczone i mase innych programow w tle ...
 
Reklamy
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-05-30, 20:11      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
narazie gralem na klawiaturce i ... tragedia
auto samo bokiem jezdzi, samo w poslizgi sie ustawia
lipa na max
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-30, 21:00      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
pogralem troche
klawisze+nintendo ONLY
autem nie da sie jechac prosto
samo stawia bokiem bez sensu, szkoda chociazby jednego slowa wiecej, lameria, zenada, zawod, mimo wszystko liczylem na cos jak toca race driver na kilka wieczorow a tu jest taka zenada IMHO najgorszy colin pod wzgledem fizy, ze fulla nawet nie ma po co instalowac
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-05-30, 22:26      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
ja mialem z tego demka wczoraj lola zobaczylem sobie te 3 trasy i podziekowalem
 
horyd





Post2003-05-31, 10:47      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
Korystajac z okazji napisze o moich wrazeniach po zagraniu w demo!
1. Grafika: Bardzo ladny model samochodu, szczegółowy jak nigdzie indziej, otoczenie nie jest az tak ladne,ale dla mnie nie jest to najwazniejsze, można powiedziec ze jest poprawne, Menu jest slabe, reaguje wolno, i jest srednio przejzyste, efekty podczas gry sa ladne, wiczieraczki to majstersztyk, ogolnie jest postep w stosunku do CMR2 i to jest najwazniejsze
2. Dzwieki: Niestety dramat, zacznijmy od menu , muzyczka fajna, ale u mnie co chwila przycina i tylko denerwuje, szkoda pisac o dzwieku silnika bo kosiaraka do trawy ma bardziej rasowy dźwięk, może u mnie przez to ze mam tylko zintegrowany AC’97 tak zle dziala , ale np. wogole nie slychac systemu ALS ( czasami na poczatku przed startem , ale potem już nie ma) jedynie co slychac to zawor spustowy ( cwierkanie) –bardzo fajnie zrobiony swoja droga, ale ogolnie to wszystko jest do poprawy i to bardzo powaznej, jeszcze beznadziejne odglosy kolizji . Inne odglosy jak warunki atmosferyczne sa fajne ale coz ogolne wrazenie w grach typu pozostawia zawsze silnik a tu jest klops L
3. Fizyka: No coz mogę jedynie przekazac wrazenia z klawiszy, gdyz za cholere nie moglem skonfigurowac swojego MS Sidewindera żeby dalo się jezdzic, no coz ale do rzeczy: fizyka jest troszke dziwna ale musze się przyznac ze mi się podoba, samochod jest bardziej wrazliwy na pedal ( klawisz) gazu, trudniej go opanowac w poslizgu , no a na asfalcie co się dzieje przy nawrotach to jest cud , miod i orzeszki, wlasnie tak powinien zachowywac się WRC, jak ogladaliscie klip z Monte z 2001 jak sa te nawroty brane przez Colina w Foce to tutaj jest dokladnie tak samo plynnie, jest po prostu super, ale nie ma rozy bez kolcow , samochod moim zdaniem na asfalcie jest troszke za satabilny, i skreca przy 160 tak poszlusznie jakby jechal 40, ogolnie sterowanie jest troszke inne , ale do nauczenia J, co do luznych nawierzchni to jest ciezko ocenic szuter bo za duzo go nie ma, ale samochod jest trudniejszy w prowadzeniu, mniej przewidywalny, co so sniegu/lodu to jest dobrze, ale ci co sa przyzwyczajeni do plynnosci jazdy z CMR2 musza się przestawic samochod prowadzi się bardziej „kanciato”, ale w sumie znowu musze przyznac ze mi się podoba (można pieknie się na bandach snieznych opierac)! Ogolnie fizyka jest ciekawa, wiem ze zaraza odezwa się malkontenci, ale smiem twierdzic ze ta gra na PC nie ma konkurencji, a jak ktos stwierdzi ze RSC jest lepsze to się chyba zalamie, Colin3 jest już w tej chwili krolem tej kategorii na PC!
4. Model znisczen: jest lepszy niż w CMR2, ale cos jest w nim nie tak , ok. fajnie można na feldzie poginac, i nawet jest to trudne do prowadzenia, ale żeby mieć jakies powazniejsze skutki udezenia to nie wiem co trzeba rozbic, po prostu trasy sa tak krotkie ze nawet nie ma czasu żeby opony zuzyc J, otoczenie można nareszcie troszke poniszczyc, tasmy i siatki można pozrywac, sloma nie jest z betonu jak w CMR2, ale znaki drogowe i niektóre krzaczki wykonano chyba wlasnie z betonu, bo ni jak nie da się tego utracic L
5. Trasy: Duzo w demie nie ma: Japonia – deszczowy asfalt, poczatek to prawie autostrada, i dlatego nie rozumiem tego ustawienie skrzyni 160 to jest troszke malo, ale potem sa nawroty i jest duzo lepiej , trasa staje się urozmaicona
Szwecja – co tu duzo pisac po prostu snieg J, trasa w miare kreta na poczatku potem przechodzi troszke w autostradowa wersje w sumie oki, da się pojezdzic!
UK- sam nie wiem co napisac, poczatek to jakies kreciolki na placu, potem las i blotnisty szuter, podoba mi się to ze jest bardzo nie rowno, samochod podskakuje, jest ciezki do opanowanie, ta czesc trasy w lesie jest oki, te po polnych drogach tez sa nawet fajne, ale koncowka ( jak poczatek) jest beznadziejna sam asfalt, nudno monotonnie. Trasy maja ( wszystkie ) jedna najawazniejsza wade sa za krotkie!

Podsumowanie , Colin3 jest raczej lepszy niż gorszy, niestety okazalo się ze mistrzowie kodu nie posluchali graczy , fizyka jest OK., ale trasy to niestety slaba strona gry, caly czas mam nadzieje ze ktos wezmie przykład ze RC’99, ale to chyba pobozne zyczenie! Wiecie co nie mam pojecia co będzie na tych 3CD co zapowiadaja , bo jak trasy sa tak krotkie to nie wiem co będzie tyle miejsca zajmowalo, chyba ze ta będą 3CD ale 8cm J
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-31, 10:59      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
fizyka jest OK bo jazda na klawiszach wyglada dla ciebie podobnie do tego co na filmiku widziales?

a samochodem tez jezdzisz na klawiszach? jechales kiedykolwiek chocby Subaru 4x4? ja tak i to kilka razy i zareczam ci, ze symulator to moze byc Rally Trophy, ale ten Colin nie ma nic wspolnego z autami WRC, a jedynie z jakimis papierowymi pudelaczkami zarzucajacymi na boki, to jest dokladnie z psx przystosowany do pcta, a wiadomo konsole sluza temu, zeby male dzieci w japonii nie nudzily sie jak rodzice pracuja
 
Lewy


Dołączył: 27 Paź 2002
Posty: 616
Miasto: Białystok

Post2003-05-31, 11:22      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
Co do papierowych pudelek to sie zgadzam w 100% - najbardziej mnie wq** te niezniszczalne krzaczki ktore obracaja samochode "jakby byl z papieru"
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-05-31, 11:32      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
nie mowiac o znakach drogowych co nigdy nie dadza sie sciac dla mnie to kicha nie majaca nic wspolnego z jazda samochodem
 
horyd





Post2003-05-31, 12:39      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
gdzie przeczytales ze powiedzialem o tym ze jest to symulacja, nie lubie jak ktos mi wciska cos czego nie powiedzialem (napisalem), co do klawiszy jakbys przeczytal uwaznie (ale po co, lepiej od razu ripostowac), to nie wiem jak jest na kierownicy bo nie moglem jej skonfigurowac zeby bylo oki z pedalami gazu i hamulca , a co do porownania do Monte chodzilo mi tylko o wartosci wizualne, a nie o odczucia prowadzenia chodzi o plynnosc pokonywania tego typu zakretow , ktora w tej grze jest najlepsza i tyle, wiem ze gra ogolnie zawodzi, ale jak napisalem, nie ma w tej chwili konkurencji, co Rally trophy, oki symulacja dla ciebie, ja osobiscie nie mam ochoty toczyc sie po trasach starymi samochodami tylko np.WRC , dlatego bede grac w Colina3 tak jak gralem w 1 i 2, wiem ze moj post byl przydlugawy , ale jak sie ktos bierze za odp. to warto przeczytac, ogolnie fizyka w CMR3 nie jest idealna, i nigdy nie bedzie w zadnej grze ,ale mi sie podoba i tyle!!
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-31, 12:55      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
to ze ci sie podoba, a to ze jest kompletnie do dupy to dwie inne sprawy zupelnie i wcale nie zamierzam negowac tego, ze ci sie podoba no a do jedynki Colina to i 2jce i 3jce brakuje lata swietlne
 
Gamel





Post2003-05-31, 16:45      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
Eeeee tam. Co do jedynki Colina to byliście po prostu młodsi i TAKIEJ gry wcześniej jeszcze nie było. Po kontynuacjach oczekuje się zazwyczaj duuuużo więcej i dlatego tak psioczycie na kolejne części CMRa.

A jeśli chodzi i zużywanie się opon, to proponuję pokręcić się trochę po placu asfaltowym. Po jakimś czasie z opon zostają strzępy, a po chwili same felgi.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-31, 16:50      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
co z tego ze zostaja skoro nie ma zadnej roznicy w jezdzie, i nie pisz "ee tam" skoro widze , ze nie masz pojecia o co chodzi - colin1 pod wzgledem fizyki jazdy jest nadal najlepszy i nie ma znaczenia ze ma grafe sprzed paru lat
 
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2003-05-31, 18:05      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
Nie wiem co jest grane ale strasznie haczy mi menu gry.
Zauwazylem ze jest to filmik WMV odgrywany w tle. Jak puszcze ten film playerem to jest OK. Wyglada na to ze film sie odtwarza w 256 kolorach, z predkoscia 3-5 fps, czyli jakby brak akcelerecji sprzetowej przy odtwarzaniu filmu.
Sama gra chodzi normalnie. Ale porzadnie nie testowalem mie mam cierpliwosci przebijac sie przez te haczace menusy.

Co do sterowania analogoweto to w tym tekscie znalazlem ciekawa rzecz.
http://www.3dgamers.com/dl/games/colinmcrae3/cmr3-pc-demo.txt

Cytat:

4. Analogue controls command line

Using 'ANALOGUECONTROLLERS' on the command line will force analogue. Setting the steering to analogue will increase the responsiveness of the steering.
Moving the controller to full lock will mean that the car wheels will
immediately go to full lock. This should provide a more accurate, but
challenging driving experience. No game controller should be either added or removed once the game has been started
 
beryl


Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask

Post2003-05-31, 20:56      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
horyd napisał:
Grafika (...) efekty podczas gry sa ladne, wiczieraczki to majstersztyk, ogolnie jest postep w stosunku do CMR2 i to jest najwazniejsze


Muahahahahaha zaśmiał się hrabia po hiszpańsku, żeby go służba nie zrozumiała [/b]
 
M. C. Viper





Post2003-05-31, 21:57      Demo Colina 3 - 1 czerwca Odpowiedz z cytatem
kolego Beryl, cos mi sie zdaje, ze zle zrozumiales o co chodzi w cytowanym przez Ciebie tekscie
nie chce bronic autora tego cytatu, bo sam lepiej to zrobi zapewne, ale moim zdaniem Twoje rozumowanie jest dalekie od porzadanego przez Horyd-a

a tak na marginesie? czy ja gdziekolwiek czytalem w tym watku o tym ze cmr3 jest symulacja? nie wydaje mi sie, poza tym, sama nazwa dzialu: "Inne wyscigi" mowi sama za siebie!

wydaje mi sie ze ta gra moze byc rozpatrywana tylko w kategorii: fajnie sie jezdzi, niefajnie sie jezdzi
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Demo Colina 3 - 1 czerwca Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: