eeeee, o ile dobrze lookalem to bylo 95% w cmr3, a w toce to nie pamietam, tam moze bylo 75% - jakie to ma znaczenie, jak potem zapodalem fula toci i bylo to samo
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-05-29, 22:12 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Jak dla mnie to niczym oprocz grafiki ten colin rozni sie od "dwojki".... A kierownica tez cos dziwnie chodzi i lepiej na klawiszach sie gra Napewno to hit na pceta nie bedzie. no chyba ze dla "colinowcow" Ale chyba wszycsy wiedzieli co bedzie soba reprezetowala 3 czesc sagi jeszcze przed wydaniem
Moze w "czworce" cos sie zmieni... hehe
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-05-29, 22:48 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Wreszcie udalo mi sie ustawic kolko Ustawilem sobie w wingman profilerze konfig tylko do tego dema.
overall - 96%
spring - 30%
damper - 55%
Enable centering spring - wlaczone ale ustawione na 0% (inaczej nie czuc w ogole kierownicy przy skrecie)
Use special steering wheel settings - wylaczone
W grze:
flip pedals - NO
gaz - Y axis 1
hamulec - Z axis rotating 1 (jakos dziwnie )
Wrazenia z dema? Tak jak mowil Tytus, CMR2 w lepszej oprawie graficznej Detale na High, distance na 4, rozdzielczosc 1024x768x16bit i wszystko dziala plynnie. Mapowania wybojow wlaczyc nie moglem (pewnie trzeba nowsza karte miec albo po prostu opcja jest niedostepna w demie). Dostepne widoki: nintendo, z kokpitu, z roofa (takiego jak w Nascar Racing ).
Rzeczywiscie chodzilo o 95% a nie o 75%
Podsumowujac, mozna "pograc". Ciekaw jestem tylko co bedzie w pelnej wersji, w koncu CMR3 ma byc az na 3 CD
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2003-05-29, 23:02 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Dla mnie to fiza jest duzo gorsza niz w CMR2 nie mowiac o CMR1
Uxi
2003-05-29, 23:13 Demo Colina 3 - 1 czerwca
hmmmm - na kierownicy to sie nie da GRAC !! - po przesiadce na klawisze od razu lepiej
.... a moze lepiej juz byc nie moze
Grafa ladnutka - gra bedzie miala grywalnosc u przedszkolakow i mlodierzy w szkole podstawowej - no chyba ze cos zmienia te 5 % dokonczenia gry.
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2003-05-29, 23:18 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Grafika ladna , u mnie na radku 9500pro wszystko na full wlaczone (bez antyalisingu) i jest bardzo plynniutko lecz na replayu troche skacze
Ostatnio zmieniony przez Tytus dnia 2003-05-29, 23:19, w całości zmieniany 1 raz
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2003-05-29, 23:18 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Ja tylko na klawie gralem bo na kierze nie moge...
Fil
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965
2003-05-29, 23:23 Demo Colina 3 - 1 czerwca
jesli ktos ma watpliwosci do kogo ta gra jest skierowana, to tutaj mam cytat z forum codemasters:
"...We chose not to develop the PC version alongside the other versions as it would have meant a delay in the release of the PS2 and X-Box versions. As the majority of Colin McRae Rally fans own a console, this would have been unfair to them."
karas
Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź
2003-05-30, 00:48 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Boshe jak ustawic kiere w tej grze ,zeby deadzone nie byl taki duzy. Zmniejszalem w opcjach na 0 ,ale to nic nie daje!!! Jedyna zajefajna rzecz w tej grze to chyba deszcz na szybie i wycieraczki :p
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-05-30, 01:54 Demo Colina 3 - 1 czerwca
z shiftem ... i zmniej przedzial dzialania kiery .. tak do 60% .. bedzie ciut lepiej
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-05-30, 07:39 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Tytus - na radku 9100 w replayu nic nie skacze (details high, distance 10, Z 24, env on, shadows on)
ja też nie widze żadnych różnic od CMR2, troche model samochodu ładniejszy i fajnie sie brudzi błotem
Uxi
2003-05-30, 08:21 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Raven ???? nie ma takiego kogos u nas na forum ? wlasnie na cdprojekcie wygral taki koles gre CMR 3
Co do plynnosci - u mnie tez wszystko na ful i plynnie jak trza. Ale kiery to nie uruchomie - jak juz doszedlem ze musze odwrotnie osie podac (nie wiem czemu bo w opcjach flip bylo no - obojetne czy no czy yes to i tak bylo odwrotnie) to jest jakos dziwnie - jak dodaje gazu to od pewnego momentu dodaje dopiero a wczesniej hamuje ale kaszana
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-05-30, 08:56 Demo Colina 3 - 1 czerwca
a u mnie na wingmanie w miare ok ..
musialem poprzestawiac zakresy i zniwelowac deadzone, ale jakos sie dalo. Aha FF sie wlaczal tylko na poboczu.
W sumie to na plus jest to, ze mozna demolowac otoczenie (w cmr2 nawet wstazki byly z betonu i ladny model samochodu). Na minus, ze nie daje wrocic na trase samodzielnie jak sie lekko wyjedzie. Otoczenie mi sie nie podoba. fizyka podobna do cmr2.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-05-30, 10:44 Demo Colina 3 - 1 czerwca
Wy chyba nie czytacie dokladnie postow. Przeciez napisalem jak ustawic kolko Dokladniej juz sie nie da opisac.