2004-07-16, 00:54 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Wujo napisał:
Bylo nas trzech, ty ja i mutek Szkoda ze jestescie ignorantami i sie nie odzywacie na chacie
O prosze Chat... nawet bym nie zdarzyl zerknac wystarczylo, ze raz na prostej startowej siegnalem po poduszke, bo w plecy mnie uwieralo i juz skonczylo sie to na bandzie...
Wujo napisał:
Wyscig slabo w sumie, moj Fiat nie mogl walczyc z leszczami w eaglach
ekhem... widziales tego a.p. w eaglu... ? no! to ja
Wujo napisał:
medalu za trzecie miejsce nie przyjalem Gratuluje vrocowego debiutu !!! Byle tak dalej i pamietajcie ze na VROCU wchodzimy na kanal POLAND i przed ksywka na czacie nalezy miec wklepane PL cozeby sie latwiej orientowac co i gdzie i kto
2004-07-16, 10:54 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
wedle zyczenia szefie - zmiana avatarka
foto z moim starszym synkiem 3 latka ma lobuziak i kocha filmiki z F1 i Nascara ale z GPL'a cosik niebardzo - mowi ze autka sa bardzo huczace
dzieki za rady Wujo postaram sie dzisiaj cos pojezdzic ze zmianami w setupie
Gregor swieta racja niezaczynac od Nurba hehehe ale on mi jakos standardowo wskoczyl i ... eh stare czasy juz niewazne
chce tylko powiedziec ze w GPL'u jest jakas magia wielka, GPL meczy, wko..wia, wysysa do konca energie z czlowieka i sie go wyrzuca a jednak po jakims czasie chce sie do niego wracac, nie zle powiedziane nie ze sie chce ale niemozna niewrocic
ja sie wczoraj niepojawilem na vrocu (to byl dzien mojej zony przy kompie) - hehehe ja i vroc nie nie nie dzieki juz raz sprobowalem i.... to jeszcze za wczesnie - jeszcze niepanuje nad maszyna na tyle zeby jechac bezpiecznie i nieprzeszkadzac
hehehe Andrzej - apropos klapek ja musze wkoncu sobie krzeslo jakies kupic bo narazie na pufie siedze i juz mi sie kregoslup lamie
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-16, 15:35 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Korsarz napisal:
Cytat:
tym razem zaczelem od toru Watkins Glen (ponizej dolanczam replay ktory pozwolilem sobie umiescic w tabelkach ) moze ktos zanalizowalby go i opisal co moge poprawic bo juz nizej niedaje rady zejsc ale krece sie w poblizu
Przejrzalem twoj replay i musze powiedziec ze jeszcze mozesz wyciagnac kilka dziesiatych z tego setupu, na ktorym jechales Sprobuj przejechac tak samo okrazenie, jak na tym replayu plus poprawic 2 bledy, ktore robisz:
1.Zle wychodzisz z 3 zakretu - gdzies tak w polowie albo troche pozniej tego zakretu staraj sie lagodnie wychodzic na zewnatrz, a nie jak na twoim replayu starasz sie jak najszybciej skrecic w prawo slizgajac sie i przy tym tracac cenne dziesiate sekndy. Na poczatku jedz blisko bandy, a pozniej lagodnie odbijaj w lewo.
2.Ten zakret (chyba Speed Trap) ten w lewo gdzie sie jedzie kolo bandy na pelnym speed'zie - za bardzo sie na nim slizgasz on musi byc pokonany na pelnym gazie przy jak najmniejszym piszczeniu/skwierczeniu opon. Czyli przejezdzaj go jak najblizej bandy, z tym ze jak wyjdziesz z Loop'a, to staraj sie po chwili wychodzic na srodek , badz na prawa czesc drogi i pozniej tylko pozostanie jak najlagodniejsze wejscie w ten zakret mozliwie jak najblizej bandy (dzieki temu opony beda najmniej squeel'owaly )
I bedzie oki
Jeszcze odnosnie 3 biegu na Loop'ie - mozesz poprobowac jak Wujo mowil, z tym ze bedziesz musial te przelozenie (2 i 3 bieg) troszke zmniejszyc. I tak jak Wujo mowil czas na zmiany, lekko ostrzejsze setupy
2004-07-16, 18:16 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
witam
niechcialbym podwazac niczyjej wiarygodnosci ale czy czas niejakiego Carlosa na WG 1.05,55 zrobiony na klawiszach jest pewny?
pytam bo nie ma tam replaya . czy jest to w pozadku wobec innych ktorzy wysylaja replaye?
Carlos
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 805
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
2004-07-16, 20:05 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Niejaki Carlos na klawiszach to jedzil ostatnio w roku chyba 1999 wiec nie za bardzo kumam, jakbys dal repa to bym Ci powiedzial. Jesli automat to klawisze (troszke - ach te poczatki), jesli manual to joy lub kiera.
Poczatki sa zawsze najlepsze - fajnie bylo sluchac rad Richiego (by mail and ICQ) do momentu pierwszego spotkania live gdy sam, jezdzac duzo gorzej wytykalem mu bledy i - o dziwo - zaczal krecic zyciowki
I te sms-y ze wynikami ze stronki Schubiego (kto to dzis pamieta z szanownej mlodziezy), telefony z koncepcjami pokonania zakretu x o 0,02s szybciej, pierwsza ZW, po ktorej ciezko bylo przez tydzien usnac...
Eh, zezgredzialy jestem ale wciaz czuje sie czlonikem tego elitarnego klubu polskich odkrywcow GPL, o ktorym troszke, niejednemu moge opowiedziec. Ale na to potrzebna jest wizyta przy wyjatkowej hustawce, na wyjatkowym trawniku, przy wyjatkowym grillu, w towarzystwieTYCH ludzi... Kto nie byl ten nie wyobraza sobie co to znaczy.
2004-07-16, 23:58 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
THX szumi !
postaram sie polaczyc wszytkie rady i zobaczymy co z tego wyniknie
tak wogole szumi to gratsy - pieknie wszedles w swiat GPL'a i niezle mieszasz w tabelkach GRATSY !
Mutek napisał:
3 x SZACUNEK
przylanczam sie i podbijam
10 x SZACUNECZEK dla naszej polskiej elity GPL'owej !
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2004-07-18, 12:20 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
dla 'mlodziezy'
http://home.comcast.net/~alisonnic/alison/gpl/
szczegolnie dzial 'help'
powinniscie juz dawno znac ta stronke 'na blaszke' hehe jesli tak jest to szacuneczek ale..., ale nawet taki stary kon jak ja dzieki niej odkryl nowe lepsze ustawienia kiery, w dziale 'help->controlers->FF' poraz pierwszy znalazlem prawdziwy opis parametru 'latency' ktory jak sie okazuje dziala dokladnie odwrotnie od tego co (chyba) powszechnie sie przyjmuje
jesli jeszcze nie macie to poszukajcie tez po sieci DXTweak2
moje ustawienia obecnie to:
Kod:
force_feedback_damping=7.000000 ; force feedback damping coefficient
force_feedback_latency=0.015 ; force feedback latency (secs)
max_steering_torque=250.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
2004-07-19, 20:13 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
musze odpoczac od WG - poprawilem czas o 0.04 sek zyciowka jak cholera
przesiadlem sie na Monze i narazie 1:30.60 i.... padly mi pedaly a niemam narazie czasu na rozkrecanie, czysczenie itp dopiero na weekend znajdzie sie chwilka sie niemoge juz doczekac
Pytanie - czy da sie tak zrobic na Monzie zeby tabliczka z czasem okrazenia pokazywala czasy na bierzaco a nie z poslizgiem jednego lapa ?
thx Gregor za linka - poczytam - jako mloda mlodziez GPL'owa
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-19, 23:43 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Korsarz napisał:
Pytanie - czy da sie tak zrobic na Monzie zeby tabliczka z czasem okrazenia pokazywala czasy na bierzaco a nie z poslizgiem jednego lapa ?
Sie da GPL Flagman, taki programik, ktorym to przestawisz sobie w mig wszystkich kolesi z tabliczkami na wszystkich oryginalnych torach Jakbys czasem nie znalazl to wal na PM
2004-07-25, 12:20 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
dzieki lefty to dziala
ale mam problem z Vrocem. po pierwsze jakis problem z dll'em a jak sie odpali vroc to brak informacji o pingach
ponizej dolanczam screeny
EDIT
chodzi o plik RICHED20.dll
Ostatnio zmieniony przez Korsarz dnia 2004-07-26, 07:16, w całości zmieniany 1 raz
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-25, 12:29 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Wywal ten plik. Ja go nie mam i mi sie nie pojawia blad zaden.
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2004-07-25, 21:07 Sprawy dwie... Vroc + prosba o rade
Korsarz nie pakuj tu 77 kB jpg'a zeby pokazac ze 'RICHED20.dll' ci wyskakuje - wystarczy te 12 bajtow tekstu
jesli sa jeszcze w srod nas modemowcy (np szumi) to klna jak szewce na takie cos
pozatym problem od lat znany w XP trzeba jak pisze lefty wywalic ten plik z katalogu vroca
poza tym wystarczylo riched20.dll wpisac w wyszukiwarce forum
--------------
co do setupow to nie wiem czy jezdziles na GH starych setupach, dla mnie byly na poczatku za ostre potem jezdzilem na wlasnie takich, potem je zaostrzalem az w koncu przesiadlem sie na 'odwrotne' hehe, roznie to rozni maja w ogole to na dobrze objechanym torze/autku sproboj setupu GH2 proponuje w cooperze na poczatek potem w ferrari, jesli zaskoczysz i bedziesz mogl na nich jezdzic to bedzie to chyba najlepsze rozwiazanie bo jak sie za bardzo przyzwyczaisz do 'normalnych' to bedziesz sie tez dlugo odzwyczajal (przynajmniej ja tak mialem, bylem chyba najdluzej jezdzacym na 'starych' setupach)