Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » RING - wyscig wrazenia hehe
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

RING - wyscig wrazenia hehe

Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2002-03-18, 01:17      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
no wyscig mi sie nie udal a bylo nawet calkiem fajnie
na pierwszym zakrecie po starcie w plotek jak lama pozniej przebijanie sie z ostaniej pozycji chyba dwa trzy okrazenia az w koncu jechlaem drugi no i mysle sobie moze byc wyscig zajebisty duzo sie dzieje itp
ale GPL kazal mi zjechac do pitu (prawdopodobnie za sciecie zakretu) i tu zaczyna sie smiech tak sobie mysle no dobra zjade ale gdzie ???? na torze jest taka tabliczka ale przed pitami na hamowaniu mysle sobei podjade zobacze czy jest moje nazwisko i na nastepnym okrazeniu sobei stane
przejechalem nic nie ma przejezdzam przez pity tez nie ma zadnej tabliczki mysle sobie to na pewno jest ta na hamowaniu i po okrazeniu zatrzymuje sei przy niej i sie modle zeby ktos nie wjechal wemnie
nawet gdy sie zatrzymalem zobaczylem swoje nazwisko bedzie dobrze odstoje swoje i pusci mnie dalej a GPL ciach wyjebalo mnie do pitow i zlaiczylo jako wypadek
tak sie skonczyl wyscig na moim ulubioonym torze
 
Reklamy
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2002-03-18, 01:20      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
ciach i nie mam jednego koła
ciach ciach i jeszcze dwa się pogubiły
 
Hokus


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK

Post2002-03-18, 01:38      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
moje pierwsze disco
jade sobie ladnie no.1 w zasiegu wzroku, a tu kurzapial na ostatnim lapie, jakies 20-30 zakretow do mety disco
dzieki za jazde
mam nadzieje ze punkty za 2 pozycje beda mi sie nalezaly
 
PiotreQ





Post2002-03-18, 01:56      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
A mi Ozzy zrobił kuku na pierwszym lapie . Nie wiem, jakoś na skróty chciał czy co...
 
robson





Post2002-03-18, 02:00      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
wszystko to b. przykre ale Madey I Czary ,ze zachowaliscie poczucie humoru
 
Roddy





Post2002-03-18, 02:16      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
dojechalem
wlasciwie to trzech nas dojechalo

Track: Nurburg Mon Mar 18 00:29:08 2002

PRACTICE TIMES

Pos No Driver Team Nat Time Diff Laps
1 23 Jacek Madejski Lotus USA 7m55.451s 4
2 4 Radek Krosnicki Lotus MON 7m56.393s 00.942s 4
3 14 Michal TYTUS Pychynski Lotus USA 8m02.011s 06.560s 2
4 12 Andrzej Osuch Lotus USA 8m13.272s 17.821s 1
5 6 Lukasz Hirszmajer Lotus IRE 8m14.539s 19.088s 3
6 16 Wojtek Nogalski Lotus GER 8m15.600s 20.149s 5
7 8 Cezariusz Czlapinski Ferrari MON 8m17.719s 22.268s 1
8 22 Jacek Dworakowski Brabham MON 8m20.272s 24.821s 2
9 11 Robert Palczynski Cooper MON 8m20.700s 25.249s 2
10 18 Piotr Raczynski Ferrari MON 8m30.998s 35.547s 3
11 15 Piotr Barton Lotus GBR 8m52.079s 56.628s 2
12 5 Maciej Gulczewski Honda MON No time No time 0
13 4 P. O.L.I.S.H. Brabham ARG No time No time 0

All times are official
Generated with GPL Replay Analyser


Track: Nurburg Mon Mar 18 00:29:08 2002

RACE RESULTS (After 8 laps)

Pos No Driver Team Nat Laps Race Time Diff
1 4 Radek Krosnicki Lotus MON 8 64m44.833s
2 6 Lukasz Hirszmajer Lotus IRE 7 59m17.152s 1 lap(s)
3 11 Robert Palczynski Cooper MON 7 59m38.780s 1 lap(s)
4 18 Piotr Raczynski Ferrari MON 7 61m03.415s 1 lap(s)
5 8 Cezariusz Czlapinski Ferrari MON 5 42m04.342s 3 lap(s)
6 23 Jacek Madejski Lotus USA 4 33m21.712s 4 lap(s)
7 14 Michal TYTUS Pychynski Lotus USA 3 24m45.010s 5 lap(s)
8 16 Wojtek Nogalski Lotus GER 1 8m30.102s 7 lap(s)
9 5 Maciej Gulczewski Honda MON 1 8m55.174s 7 lap(s)
10 12 Andrzej Osuch Lotus USA 0 0m00.000s 8 lap(s)
11 22 Jacek Dworakowski Brabham MON 0 0m00.000s 8 lap(s)
12 15 Piotr Barton Lotus GBR 0 0m00.000s 8 lap(s)
13 4 P. O.L.I.S.H. Brabham ARG 0 DidNotStart 8 lap(s)


Race results are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

RACE FASTEST LAPS

Pos Driver Time Lap
1 Radek Krosnicki 8m02.535s 7
2 Jacek Madejski 8m02.985s 2
3 Michal TYTUS Pychynski 8m07.697s 2
4 Cezariusz Czlapinski 8m18.223s 5
5 Robert Palczynski 8m20.404s 4
6 Lukasz Hirszmajer 8m22.618s 5
7 Wojtek Nogalski 8m27.814s 1
8 Piotr Raczynski 8m34.755s 7
9 Maciej Gulczewski 8m46.063s 1
10 Andrzej Osuch No time
11 Jacek Dworakowski No time
12 P. O.L.I.S.H. No time
13 Piotr Barton No time


LEADERS

Driver Laps
Radek Krosnicki 1-8

Number of lead changes: 0
Number of leaders: 1


LAPS LED

Driver Laps led
Radek Krosnicki 8


HIGHEST CLIMBER

Driver Start Finish Change
Robert Palczynski 9 3 6
Piotr Raczynski 10 4 6
Maciej Gulczewski 12 9 3
Lukasz Hirszmajer 5 2 3
Cezariusz Czlapinski 7 5 2
Radek Krosnicki 2 1 1
P. O.L.I.S.H. 13 13 0
Piotr Barton 11 12 -1
Wojtek Nogalski 6 8 -2
Jacek Dworakowski 8 11 -3
Michal TYTUS Pychynski 3 7 -4
Jacek Madejski 1 6 -5
Andrzej Osuch 4 10 -6


ON TRACK LAPS

Driver Laps/Total Percent
Radek Krosnicki (1/8) 12.50
Piotr Raczynski (0/7) 0.00
Lukasz Hirszmajer (0/7) 0.00
Jacek Madejski (0/4) 0.00
Wojtek Nogalski (0/1) 0.00
Cezariusz Czlapinski (0/5) 0.00
Michal TYTUS Pychynski (0/3) 0.00
Robert Palczynski (0/7) 0.00
Maciej Gulczewski (0/1) 0.00


RACE LAPTIME CONSISTENCY
(first lap excluded)

Driver Avg Deviation Std Deviation Avg Laptime Laps
Radek Krosnicki 2.253 2.789 8m04.727s 8
Lukasz Hirszmajer 2.770 3.122 8m25.949s 7
Michal TYTUS Pychynski 3.339 3.339 8m11.036s 3
Cezariusz Czlapinski 4.382 5.330 8m23.815s 5
Robert Palczynski 4.623 5.477 8m28.591s 7
Jacek Madejski 5.387 6.408 8m11.065s 4
Piotr Raczynski 6.345 8.336 8m41.735s 7


All times are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser


Track: Nurburg Mon Mar 18 00:29:08 2002
 
PiotreQ





Post2002-03-18, 02:23      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
Ale przekłamania
Przecież Hokus wypadł w końcówce, a Robson i Pitek nie mieli straty okrążenia
 
robson





Post2002-03-18, 02:26      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
moze za wczesnie nagral replaya... bo to jest kolejnosc na 1 lap przed koncem tak mi sie wydaje
 
robson





Post2002-03-18, 02:29      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
u mnie na exporcie jest tak:

1 4 R. Krosnicki LOT 169.3 km/h
2 11 R. Palczynski COV 3:30.13
3 18 P. Raczynski FER 5:00.29
4 6 L. Hirszmajer LOT -1L
5 8 C. Czlapinski FER -3L
6 23 J. Madejski LOT -4L
7 14 M. Pychynski LOT -5L
8 16 W. Nogalski LOT -7L
9 5 M. Gulczewski MUR -7L
10 12 A. Osuch LOT Accident
11 22 J. Dworakowsk REP -8L
12 15 P. Barton LOT -8L

a Hokus wypadl a wlasciwie rozlaczylo go, z tego co mowi, wiec trzeba sie zastanowic co z nim
 
Hokus


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK

Post2002-03-18, 05:28      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
nie wypadlem
nawet trawki nie zaliczylem
moj ISDN puscil baka
nie wiem o co chodzi
byly juz takie przypadki (disco przed meta)
i nie bylo z tym problemu
popatrzcie na moje consistency, tu nie bylo przypadku

po prostu sie wkurwiam ze mnie wyjebalo
bo nie bylo sily zebym jej nie utrzymal
ale pewnie za kilka dni mi przejdzie


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Hokus dnia 2002-03-18 04:34 ]
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-18, 10:50      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
wiecie co?
wcale nie jest mi do smiechu - kolejny raz punktuje grubo < 10 kierowcow div1, 3 to juz przegiecie, jednak nie trafilismy z przepisami chyba bo w takich przypadkach cala punktacja i laczna klasyfikacja div1 i div2 nie ma sensu skoro na jednym torze punkty moga byc tak rozdzielone:
60, 48, 40, 7, 6, 5 ...
 
PiotreQ





Post2002-03-18, 11:03      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
Słuszna uwaga. Tylko co dalej, jakieś propozycje...
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-18, 11:42      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
ja mam propozycje ale z uwagi na rozne warunki rozgrywania div1 i div2 (realistic damage) napewno wzbudzi ona wiele kontrowersji:
wg. mnie pierwszy w div2 powinien dostac tyle punktow co (ostatni+1) w div1, czyli na przykladzie Nurb'a: pierwszy w div2 dostalby 34 p-ty (tyle co 4-ty w div1 bo ukonczylo tylko 3)

wg. mnie glowne zalety takiego rozwiazania to:
1. w div1 startowaliby tylko ci ktorzy powinni
2. podnioslaby sie ranga wyscigow div2
3. duzo bardziej oplacaloby sie konczyc wyscigi
4. uwazam, ze kierowca wygrywajacy np. 5 wyscigow div2 jest wiecej wart od tego ktory ukonczy 1 wyscig div1 na przypadkowo wysokim miejscu - obecne przepisy faworyzuja jednak tego drugiego (wszelkie podobienstwo do osob.... jest przypadkowe )

oczywiscie w trakcie sezonu przepisow nie zmienimy ale mam nadzieje ze to nie ostatni nasz sezon GPL
 
PiotreQ





Post2002-03-18, 12:05      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
Hmm... też się zastanawiam nad takim rozwiązaniem, że w punktacji obu div powinna być zachowana ciągłość z uwzględnieniem ilości kierowców sklasyfikowanych w div1.
Tylko właśnie na przeszkodzie stoi różny tryb rozgrywania wyścigów. Przy zachowaniu obecnych zasad wprowadzenie takiej punktacji mija się z celem, bo mało który będzie się pchał do div1 gdzie można nie skończyć wyścigu.
Najpierw zrównać zasady jazdy dla obu div a później zreformować punktację.
I wtedy jedyną przyczyną podziału na div 1/2 będzie to, że serwer wszystkich chętnych nie pomieści na raz.
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-18, 12:30      RING - wyscig wrazenia hehe Odpowiedz z cytatem
mysle, ze zawsze by sie znalazlo tych 6-8 alienow (a na latwiejszych torach i wiecej) ktorzy woleliby pojechac na real. dmg. niz jechac w div2 tyle ze bardziej jeszcze uwazaliby zeby dojechac do mety,
ja jakiegos szczegolnego spadku ilosci kraszy w div1 (z powodu wprowadzenia real. dmg.) nie zauwazylem
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » RING - wyscig wrazenia hehe Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: