sposobow na gwarantowanego hotlapa to juz troche sobie wykombinowalem
Reklamy
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-03-18, 23:11 RING - wyscig wrazenia hehe
ja tam jezdze na GH2 i tylko zmieniam BB na 50% jak jest na 49%. Niektore na poczatku moga sie wydawac ciezkie do jazdy , ale jak sie przyzwyczaisz to sa idealne !!! No tylko na niektorych torach wole Martina Bolcine ( chyba tak mu leci
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2002-03-18, 23:42 RING - wyscig wrazenia hehe
glownie zwracalem sie do rookiech
setupy Bolciny zasadniczo roznia sie od GH, na nich sie glownie opieram
ale czy ja namawialem kogos na "cudzego" setupa?
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-03-19, 00:23 RING - wyscig wrazenia hehe
Moim zdaniem lepszym rozwiazaniem byloby w przyszlym sezonie (o ile bedzie) oddzielne klasyfikowanie kierowcow z DIV1 i DIV2 czyli wprowadzenie nazw puchar F1 i puchar F2.
A jak ktos w trakcie sezonu bedzie chcial zmienic kategorie to jego sprawa najwyzej bedzie punktowany w dwoch kategoriach (oczywiscie nie bedzie mogl startowac w obu pucharach tego samego wyscigu)>
PiotreQ
2002-03-19, 00:44 RING - wyscig wrazenia hehe
Sorry vette, ale rozdzielanie klasyfikacji jest moim zdaniem bez sensu.
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-03-19, 00:51 RING - wyscig wrazenia hehe
No coz kazdy ma swoje zdanie. Za rozdzieleniem przemawia :
- inny damage. trudno zmuszac rookies (ciagle sa nowi) aby jezdzili na real damage.. niukonczone wyscigiu na pewno nie wplyna mobilizujaco na nich
- bezsensowne dysproporcje punktowe za miejsca i brak mozliwosci sensownego ich dopasowania tak naprawde.
- Obecnie wyscigi w div2 sa calkowicie pozbawione pewnej rywalizacji punktowej jak w div1 ponbiewaz nie ma to odzwierciedlenia zadnego w punktacji. Bo jakie znaczenie ma to ze ktos wygra 10 wyscigow w DIV 2 skoro ktos zajmujacy np. ciagle 8-9 miejsce w div2 konczac ze 2 wyscigi w div2 praktycznie na dowolnym miejscu moze go zdystansowac punktowo.
A gdyby byla osobna klasyfikacja w DIV2 na pewno by rywalizacja byla duzo ciekawsza.
PiotreQ
2002-03-19, 00:55 RING - wyscig wrazenia hehe
No i tu się różnimy, bo sądzę, że tryb rozgrywania wyścigu w obu dywizjach musi być taki sam i nie koniecznie real damage.
Jutro spróbuję przygotować taki mój "projekt" rozgrywek z przyszłym sezonie.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: PiotreQ dnia 2002-03-18 23:56 ]
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-03-19, 01:03 RING - wyscig wrazenia hehe
Prawda jest taka ze wrzucanie wynikow obu DIV do jednej klasyfikacji nigdy nie bedzie sprawiedliwe nawet gdy bedzie ten sam damage. Inni kierowcy inne sytuacje .... np. jadac w div1 wpakowujesz sie w karambol ktory by nawet nie zainstial gdybys jechal w div2 albo odwrotnie.
im bardziej o tym mysle tym bardziej wydaje mi sie bezsensowne laczenie klasyfikacji obu div.
PiotreQ
2002-03-19, 01:09 RING - wyscig wrazenia hehe
Tak samo można powiedzieć, że startując czwarty nigdy byś nie zderzył się z trzecim, gdybyś startował pierwszy
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-03-19, 01:12 RING - wyscig wrazenia hehe
to nie to samo... bo wszystkie zdarzenia w jednym wyscigu maja wplyw na jego koncowy wynik. A laczenie zdarzen z dwoch wyscigow jest bezsensowne i tak naprawde tylko zaciemnia klasyfikacje punktowa
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-03-19, 01:15 RING - wyscig wrazenia hehe
popieram Vette - dwie oddzielne klasyfikacje dla DIV1 i DIV2. Wg mnie bardzo dobry pomysl
PiotreQ
2002-03-19, 01:17 RING - wyscig wrazenia hehe
To niby jak, sztywny przydział kierowców do konkretnych div ?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-03-19, 01:20 RING - wyscig wrazenia hehe
Dla mnie aktualny system punktacji jest jak najbardziej OK.
Co do podziału na dwie ligi... nie jestem przeciw, pomysł wart zastanowienia.
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-03-19, 01:24 RING - wyscig wrazenia hehe
sprawa jest banalnie prosta.
po pierwsze sa keirowcy bardzo dobrzy np. Warlock, Greg czy Wujo ktorzy jezdza z premedytacja w DIV 2.
po drugie w trakcie sezonu mozna zmienic bedzie sobie kategorie np. ktos uzna ze szuka nowego wyzwania i przejdzie do DIV1 (bedzie startowal w qualu). Do tej pory zdobyl powiedzmy 5 pkt. w DIV2. startujac w div1 i zajmujac jakies miejsce zdobedzie np. 15pkt. Automatycznie zacznie byc klasyfikowany w div1 ale te 5 ktore zdobyl w div2 nie bedzie wliczane.
Slowem bedzie klasyfikowany w obu DIV osobno. punkty zdobyte w div1 licza sie tylko w div1 a zdobyte w div2 tylko w div2.
zastrzezenie jest takie ze nie mozna startowac tego samego wyscigu w div1 a potem w div2.
Czyli chcac wystartowac w div1 bierzes zudzial w qualu... sa 2 wyjscia albo sie zakwalifikowales i zdobywasz punkty w div1 albo nie i zdobywasz punkty w div2. Quale nie beda obowiazkowe (co zreszta i tak stalo sie juz fikcja)
I Speedy ja nei mowie o dwoch ligach ale o dwoch pucharach w ramach jednej ligi.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: vette dnia 2002-03-19 00:28 ]
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-03-19, 01:51 RING - wyscig wrazenia hehe
po za tym div2 byla by oficjalnym 'przedsionkiem' div1 i trzeba by np. ukonczyc 5 wyscigow div2 zeby wejsc do div1 (dotyczy oczywiscie nowych )