Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-03-18, 12:38 RING - wyscig wrazenia hehe
to wszystko ma sens, ale ma tez i zle strony - zwyciezca Kyalami Div2 zdobywa 35 punktow, a zwyciezca Mexico Div2 zdobywa 10 punktow tylko dlatego, ze akurat w Div1 dojechalo mniej lub wiecej kierowcow, co nie ma bezposredniego zwiazku z Div2 przeciez, czy to bedzie sprawiedliwe ? jakbym byl zwyciezca Div2 Mexico to nie powiedzialbym
Reklamy
PiotreQ
2002-03-18, 12:39 RING - wyscig wrazenia hehe
Ale jeśli kierowca zostanie w div1 zabity przez kogoś innego, to będzie miał żal, że w div2 wystarczy SR i mozna jechać dalej.
Szanse muszą być równe.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-03-18, 12:41 RING - wyscig wrazenia hehe
mysle ze bezwzglednym warunkiem ujednolicenia punktacji jest bezwzgledne zrownanie warunkow damage obu div2, a nie bedzie to pewnie real damage tylko predzej medium w div1, poza tym nie wiem czyjest sens rozwazac w ogole przyszly sezon GPL, duzo jest niewiadomych i czasu minie takze niemalo, a bedziemy sie widziec jeszcze w ZW
robson
2002-03-18, 14:39 RING - wyscig wrazenia hehe
i tak qualuje sie mniej niz 15, wiec na razie nie ma co mowic o rownosci szans... wystarczy wziasc udzial w qualu a juz sa szanse na wieksze punkty i jakos nie ma chetnych
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-03-18, 14:46 RING - wyscig wrazenia hehe
nie wiem o czym mowisz robson, ale TYLKO na ringu qualowalo sie mniej niz 15 ludzi, wiec to wyjatek raczej a nie regula
robson
2002-03-18, 14:49 RING - wyscig wrazenia hehe
no akurat to najlepiej zapamietalem cos podobnego bylo tez na monaco chyba
robson
2002-03-18, 14:52 RING - wyscig wrazenia hehe
w sumie moze byc, ale obawiam sie, ze bylyby kombinacje straszne, szczegolnie pod koniec sezonu... moze trzeba bedzie robic kwalifikacje do Div2
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-03-18, 15:36 RING - wyscig wrazenia hehe
Cytat:
moze trzeba bedzie robic kwalifikacje do Div2
dokladnie !!! wg mnie propozycja Gregora choc sluszna w pewnym sensie jest bardzo niesprawiedliwa - jak nie dojade w DIV1 to dostane 0 punktow , wiec czemu ktos kto ma praktycznie zapewnione dojechanie do konca ( SHIFT-R , no chyba, ze bedzie mial disco ) ma dostac tyle punktow co np. za 4 czy 5 miejsce w DIV1 ??? Jezeli DIV2 tez pojedzie na realistic damage to ok , ale inaczej to kompletny bezsens.
robson
2002-03-18, 18:32 RING - wyscig wrazenia hehe
albo kwalifikowac wszystkich z div1, ktorzy przejechali 50% wyscigu, albo cos w tym rodzaju... z tym bedzie ciezko podejrzewam bo wielu bedzie pokrzywdzonych jezeli teraz wprowadzimy, albo zostawic w div2 krotszy dystans ale jazda na full damage...
nie koniecznie dobre pomysly ale warto sie zastanowic, bo to juz nie pierwszy raz o tym mowimy, a rzeczywiscie dziwnie wyglada jak tylko trzech dojedzie
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2002-03-18, 20:35 RING - wyscig wrazenia hehe
W takim systemie punktacji klasyfikacja generalna na koniec sezonu byla by zdziebko niewymierna
Gregor popatrz na to z drugiej strony
DIV1 - powiedzmy sobie szczerze, tu sie jedzie wlasnie po punkty i zaspokaja ambicje
DIV2 - dla kilku czysty fun-race i to im wystarcza, a dla takiego Jacka, Pitka, jeszcze niedawno dla mnie i wielu
innych poligon doswiadczalny. Czy osiagnal bym moj poziom z twoim systemem punktacji? nie mam pojecia ale cos mi mowi
ze wtedy wysoki poziom calej naszej ligi stal by sie przecietny. Wlasnie tacy ludzie jak Pitek i Jack qualuja sie na
100% mozliwosci i powoduja ze stali bywalcy div1 sporo trenuja przed qualem i czekaja wszyscy pieknie ladnie w rzedzie
na wyniki. Watpie zeby zaistniala taka sytuacja w ww systemem punktacji.
Gratsy dla Pitka za Ringa, Jack nie mial tyle szczescia choc pewnie by dojechal.
kiedys grajac w CM tak sie znudzilem ze zaczalem jezdzic Audi quatro z dwoma tipsami, 2xspeed i 2xacceleration
trudno mi to bylo opanoawc ale byla to tylko kwestja czasu
po jakims czasie wsiadlem do subaraka i bylu zupelnie jak bym sie przesiadl z integrale do malucha
to samo stosuje od dawna w GPL, co bylo moja sladka tajemnica
tylku to robie to z dyframi, trenuje na 30/85 30/60, tak dlugo az zapanuje nad bydlakiem
potem przesiadam sie 45/60 czy 60/60 itp. i jestem w stanie pojechac o wiele szybciej niz trenujac(katujac) caly czas
dyfry na ktorych zamierzam pojechac.
Wy pewnie jezdzicie na dyfrach typu 60/45 wiec trenujcie panowie jakies 45/60 bo mam nadzieje was w koncu zobaczyc w DIV1
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2002-03-18, 21:53 RING - wyscig wrazenia hehe
a tak ot to co w koncu jedziemy nastepne? i kiedy? po cos chyba sie przestawilo
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-03-18, 22:11 RING - wyscig wrazenia hehe
Rouen , a kiedy pewnie tydzien po Wielkanocy.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-03-18, 22:35 RING - wyscig wrazenia hehe
pewnie tak
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-03-18, 22:37 RING - wyscig wrazenia hehe
hehe, Hokus nie zdziw sie - ja jezdze na dyfrach 85/45, 85/30 i nie zamierzam poki co tego zmieniac
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2002-03-18, 22:50 RING - wyscig wrazenia hehe
ja tutaj nigogo nie namawiam
po prostu potrenuj na 60/60 godzinke moze i wiecej
potem wez 85/45 i gwarantuje hotlapa