Poniewaz moja zaprzyjazniona stewardesa przylaciala wczoraj "bocianem" od dzisiaj moge sie cieszyc PELNIUTKA wesja NR 2003
Na poczatek drobne porownanie tego co widac i jak widac
Reklamy
jajko
2003-02-08, 22:08 NR 2003 - porownanie z NR 2002
Tak prawde mówiąc to N2003 dużo się nie różni od poprzedniego ale zauważyłem że jest o wiele bardzej stabilniejszy.A tak na marginesie to będe mógł sobie jeszcze w tym roku pojeździć na serku??
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-02-08, 23:03 NR 2003 - porownanie z NR 2002
A czemu miałbyś nie móc?
Przecież treningi są dla wszystkich bez jakichkolwiek restrykcji............
Chociaż przy 38,5 stopniach gorączki to może ja faktycznie kiepsko trybię dzisiaj
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-02-08, 23:41 NR 2003 - porownanie z NR 2002
Uxi - mam nadzieje, że oprócz regulacji FOV zauważyłeś jeszcze jakieś różnice i je opiszesz
jajko - chodzi ci o ligowe wyścigi czy treningi? Im więcej treningów pojeździesz tym szybciej trafisz na wyscig...
jajko
2003-02-09, 00:00 NR 2003 - porownanie z NR 2002
o treningi, nigdy nie moge wejść na server a jak już wejde to raz na miesiąc, bo jak nie to, to tam to i jak nie urok to sraczka.I non-stop właże i nic.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-02-09, 00:08 NR 2003 - porownanie z NR 2002
to już do swojego sprzętu musisz mieć pretensje...coś z nim nie tak, jak piszesz, że N2003 jest stabilnijeszy...już Nascar 4 był wzorem stabilności - nie pamiętam, żeby mi się kiedykolwiek wykrzaczył Nascar 4 czy N2002
PiotreQ
2003-02-09, 09:29 NR 2003 - porownanie z NR 2002
jajko napisał:
N2003 (...) jest o wiele bardzej stabilniejszy.
Ja bym bardzo prosił o rozwinięcie tej myśli. Co oznacza stabilniejszy? Jeśli chcesz powiedzieć, że N2k2 u ciebie sie wykrzaczał bez powodu, to może masz zwaloną konfiguracje sprzętu.
jajko napisał:
A tak na marginesie to będe mógł sobie jeszcze w tym roku pojeździć na serku??
No pewnie! Przecież w tym roku rozpocznie się liga N2k3
jajko
2003-02-09, 10:22 NR 2003 - porownanie z NR 2002
A więc w N2002 na Full detali troche mi sie tnie, a już nie wspomne o tym że wrazie jakiegoś większego crasha to robią mi sie zajebiste stop-klatki z odstępami pięciosekundowymi.W N2003 takie coś nie występuje u mnie, jeździ sie zajebiście płynnie itp.Poprostu jest o wiele lepiej dopracowany niż poprzedni.Chyba że coś z moim n2002 jest nie tak.
Uxi
2003-02-09, 11:24 NR 2003 - porownanie z NR 2002
Jajko - czy mowiac o n2003 mowisz o pelnej wesji czy o demie ?
I jesli o demie to o ktorym - tym nieoficjalnym czy oficjalnym ?
Mi juz w demie pokazywal ciagle 50 - 60 klatek na sec kiedy w N2002 mam jedynie 25 - 35 - ustawienia mam na maxa jedynie dystans wyswietlania na 60%
W pelnej wesji mam okolo 25 - 40 klatek /s
Jesli chodzi o stabilnosc prowadzenia samochodu to uwazam n2003 za najbardziej stabilny model jazdy.
Na setupie fast w zakrecie jedzie sie prawie tak jak po prostej - przyklada sie praktycznie minimalna sile do trzymania kierownicy ktora nie ciagnie w zadna strone - w n2002 w zakrecie trzeba bylo zawsze sie silowac - na zakrecie w lewo a na prostej w prawo.
Moze to kwestia lepszego dopasowania setupu fast ale nie sadze.
Nie jezdzilem jeszcze w pelna wersje wiec nie wiem jak to jest na innych torach niz na tych w demie.
Za to efekty swiecenia slonca w oczy - swietne !!!
Bardzo podoba mi sie tez brudzenie przedniej szyby i pelna obsada pitow. Gra nabrala kolorystyki prawdziwych wyscigow.
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-02-09, 11:33 NR 2003 - porownanie z NR 2002
One question.. jak zmienia sie fov w kokpicie ??
Uxi
2003-02-09, 12:01 NR 2003 - porownanie z NR 2002
Porownania na tym samym fov.
Uxi
2003-02-09, 12:06 NR 2003 - porownanie z NR 2002
Sewer - masz w opcjach grafiki - drugi suwak od dolu w lewej kolumnie